Omdat van Gaal gewoon regelmatig onzin uitkraamtquote:Op maandag 11 december 2006 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Verschil is dat van Gaal komisch is en Ten Cate, vooralsnog, niet.
Het is in ieder geval altijd voetbalgerelateerd. En geen vaag gelul over Belgen.quote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Omdat van Gaal gewoon regelmatig onzin uitkraamt
Gefixt.quote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef Riro het volgende:
Deze stond nog in het vorige topic:
[afbeelding]
Voor in de OP.
Lekker belangrijk wat Henk ten Cate over Belgen zegt, jij bent toch voor FC Den Bosch?quote:Op maandag 11 december 2006 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is in ieder geval altijd voetbalgerelateerd. En geen vaag gelul over Belgen.
En dat bepaal jijquote:Op maandag 11 december 2006 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Verschil is dat van Gaal komisch is en Ten Cate, vooralsnog, niet.
Ik bepaal wat ik komisch vind ja.quote:Op maandag 11 december 2006 15:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En dat bepaal jij![]()
Ik vind Van Gaal ook helemaal niet komisch hoor, eerder ergelijk.
Dan moet je het niet als een feit opschrijven.quote:Op maandag 11 december 2006 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik bepaal wat ik komisch vind ja.
quote:Op maandag 11 december 2006 15:46 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Eindelijk... wat een prut voetballer is dat. Mitea er maar meteen achter gooien.quote:Op maandag 11 december 2006 15:44 schreef SoA-Holic het volgende:
Rosales binnenkort dus weg? Ze halen Leo niet voor niets.
Gisteren bleek dat op dit moment Tom de Mul, Nicolae Mitea en Markus Rosenberg de voorkeur krijgen boven hem als rechtsbuiten, zegt genoeg lijkt mij.quote:Op maandag 11 december 2006 15:44 schreef SoA-Holic het volgende:
Rosales binnenkort dus weg? Ze halen Leo niet voor niets.
quote:Op maandag 11 december 2006 15:50 schreef Black-Death het volgende:
Voor hoewel was Rosales destijds gekocht?
quote:'Ajax slaat Porto-bod op Rosales af'
(Novum) - Ajax heeft een bod van FC Porto op Mauro Rosales afgeslagen, meldt De Telegraaf. De Portugese club van Co Adriaanse had naar verluidt twee miljoen euro over voor de Argentijnse rechtsbuiten en dat was veel te weinig in de ogen van de Amsterdammers. Technisch directeur Martin van Geel verwacht komende week een nieuw bod van Porto.
'Ajax slaat Porto-bod op Rosales af'
Rosales (24) kwam anderhalf jaar geleden na het behalen van Olympisch goud over van Newell's Old Boys. Met die transfer was zo'n zes miljoen euro gemoeid. Onder trainer Ronald Koeman had de Argentijn nog een basisplaats, maar diens opvolger Danny Blind lijkt het niet te zien zitten in Rosales.
[Copyright 2005, Novum]
Ik meen iets van 3 miljoen.quote:Op maandag 11 december 2006 15:50 schreef Black-Death het volgende:
Voor hoewel was Rosales destijds gekocht?
Ik blijf het irritant vinden dat ik geen zekerheid heb.quote:Ajax wil komst Leonardo niet bevestigen
Foto: Orangepictures11 december 2006, 15:21
Door: Jelmer Geerds
Ajax weigert vooralsnog de op handen zijnde transfer van Leonardo te bevestigen. Zeker is wel dat de Braziliaan voorlopig niet gepresenteerd zal worden. Daarmee wacht Ajax tot de winterstop.
Hoewel Ajax de overgang nog niet wil bevestigen, lijkt het echter zeker dat Leonardo na de winterstop in het rood-wit van de Amsterdammers speelt. "Ik kan en wil niets zeggen. We zijn bovendien een beursgenoteerd bedrijf. We zijn aan regels gebonden", reageerde trainer Henk ten Cate na de maandagtraining tegenover het ANP.
Toch liet Ten Cate in zijn reactie op een andere vraag, namelijk of de Braziliaan Ajax beter maakt, wel doorschemeren dat de aanvaller van NAC naar de ArenA komt: "Ik weet niet of Leonardo ons beter maakt. Van één speler word je niet zo vlug veel beter. Hij geeft me wel meer alternatieven voor de aanval. Dat is prettig."
Het begrip komisch is altijd subjectief, dus je had zelf ook wel kunnen zien dat het geen feit is.quote:Op maandag 11 december 2006 15:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan moet je het niet als een feit opschrijven.
Ze boden 2 miljoen. Ajax heb 6 betaald.quote:Op maandag 11 december 2006 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Rosales niet laten gaan voor 6 miljoen!
WANBELEID! WITTE ZAKDOEKJES!!! ACTIES!!!!.
Ja maar dat is een oud verhaal. Van de transfergelden van ; Soetaers, Sonck en SIkora samen hadden we ieder toptalent kunnen betalen.quote:Op maandag 11 december 2006 16:00 schreef Urquhart het volgende:
Hij presteerde op die Olympische Spelen wel goed weet ik nog wel, maar achteraf gezien is het natuurlijk een gigantisch te hoog bedrag.
Hij was de man op de Olympische Spelen, samen met Tevez. Maradona is zelfs fan van Rosales. Hij heeft zijn shirtje van de Olympische Spelen en tijdens het Amsterdam Tournament vroeg hij of hij het Ajaxshirtje van Rosales mocht hebben. Maradona schijnt Rosales ook aangeraden te hebben om naar Ajax te gaan.quote:Op maandag 11 december 2006 16:00 schreef Urquhart het volgende:
Hij presteerde op die Olympische Spelen wel goed weet ik nog wel, maar achteraf gezien is het natuurlijk een gigantisch te hoog bedrag.
Das voor Ajax begrippen toch pure winst?quote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze boden 2 miljoen. Ajax heb 6 betaald.
6??quote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze boden 2 miljoen. Ajax heb 6 betaald.
Volgens het bericht hierboven 6.quote:Op maandag 11 december 2006 16:15 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
6??![]()
Transfer is 3 mln euri mee gemoeid.
Hij kostte 6 miljoen guldenquote:Op maandag 11 december 2006 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens het bericht hierboven 6.
Ik ben nog steeds blij met hem als trainerquote:Op maandag 11 december 2006 16:10 schreef Steve_I. het volgende:
![]()
![]()
@ TT
ik vind ten Cate anders ook wel grappig overigens... neee, die vrije trap was eigenlijk geen doelpunt
ik moet eerlijk zeggen, ik had het hoog van hem op, en was niet blij met zijn komst naar Amsterdam, maar tot nu toe vind ik hem als trainer matig, en in zijn uitlatingen/PR ZEER matig.
Ik ben benieuwd waarom hij als trainer matig is in jouw ogenquote:Op maandag 11 december 2006 16:10 schreef Steve_I. het volgende:
![]()
![]()
@ TT
ik vind ten Cate anders ook wel grappig overigens... neee, die vrije trap was eigenlijk geen doelpunt
ik moet eerlijk zeggen, ik had het hoog van hem op, en was niet blij met zijn komst naar Amsterdam, maar tot nu toe vind ik hem als trainer matig, en in zijn uitlatingen/PR ZEER matig.
Eens. Ten Cate verricht goed werk.quote:Op maandag 11 december 2006 16:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met hem als trainer, en wat alle niet-Ajacieden ervan vinden boeit me eigenlijk helemaal niets.
quote:Ajax betaalt 750.000 euro voor Leonardo, de helft van dat bedrag gaat naar de spits zelf en de andere helft wordt verdeeld tussen NAC en Feyenoord. Feyenoord heeft met deze transfer de vorige week opgelegd gekregen boete er dus uit.
Nou de gemiddelde ajacied en ook niet ajacieden hadden er vooraf toch denk ik meer van verwacht. Als je nu op bijna de helft van het seizoen moet concluderen dat ajax "slechts" uefa cup speelt ipv CL en het in de competitie op een 3e plaats staat met een straatlengte achterstand op de nr 1 psv. En slechts 3 punten voor op het kwalitatief veel minder ingeschatte Feyenoord.quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom hij als trainer matig is in jouw ogen
Hebben we afgelopen week de wereldcup gewonnen dan?quote:Op maandag 11 december 2006 16:29 schreef Sethje het volgende:
Waar slaat heel die TT op eigenlijk? Dat was afgelopen week toch?
Een beetje hetzelfde als nu iets over Sinterklaar in de TT te zetten...
Toen was het toch exact 11 jaar geleden of zit ik er nu langsquote:Op maandag 11 december 2006 16:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hebben we afgelopen week de wereldcup gewonnen dan?![]()
28 november.quote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Toen was het toch exact 11 jaar geleden of zit ik er nu langs
Nee klopt wel. Ik dacht het wordt gewoon weer eens tijd voor een positieve TT. Het is er misschien één met niet al teveel waarheidsgehalte, maar wat maakt het uit.quote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Toen was het toch exact 11 jaar geleden of zit ik er nu langs
Dat weet jij goed.quote:
Dus jij neemt de ranglijst als maatstaaf voor het presteren van ten Cate?quote:Op maandag 11 december 2006 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou de gemiddelde ajacied en ook niet ajacieden hadden er vooraf toch denk ik meer van verwacht. Als je nu op bijna de helft van het seizoen moet concluderen dat ajax "slechts" uefa cup speelt ipv CL en het in de competitie op een 3e plaats staat met een straatlengte achterstand op de nr 1 psv. En slechts 3 punten voor op het kwalitatief veel minder ingeschatte Feyenoord.
NAC, Thun?quote:Op maandag 11 december 2006 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ja het is wel waar het uiteindelijk allemaal om draait. Daarbij heeft ajax al een redelijk aantal slechte wedstrijden gespeeld. Ik noem een nac, sparta, praag, thun, kopenhagen etc. Is natuurlijk niet allemaal aan Ten Cate te wijten. Ik ben nooit bij zijn trainingen ofzo. Maar zie wel af en toe vreemde wissels e.d.
Volgens mij heb ik het duidelijk over slechte wedstrijdne die door ajax gespeeld zijn dit seizoen.quote:Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef zjroentje het volgende:
Je hebt het over slechte resultaten, en dan haal je wel wedstrijden erbij die gewoon gewonnen werden. Lekker consistent bezig.
quote:Daarbij heeft ajax al een redelijk aantal slechte wedstrijden gespeeld. Ik noem een nac, sparta, praag, thun, kopenhagen etc.
Relakst.quote:Op maandag 11 december 2006 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
De samenvatting:
http://www.azfanpage.nl/video/samenvattingen/061210.zip
Belgen zijn echt te lief soms.quote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.svzw.be/nieuws.php?id=680
Vet, supporters van ZW mogen geen rood-wit dragen, odat ze dan voor Ajax-supporter worden aangezien én omdat het Ajax-supporters kan doen denken aan Feyenoord, de aartsrivaal.
Wat zijn Belgen toch dom!
Alsof de Ajax-supporters die problemen zouden kunnen gaan maken in de clubkleuren lopen en alsof het de Ajax-supporters ook maar aan Feyenoord doet denken, dat rood-wit.
quote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.svzw.be/nieuws.php?id=680
Vet, supporters van ZW mogen geen rood-wit dragen, odat ze dan voor Ajax-supporter worden aangezien én omdat het Ajax-supporters kan doen denken aan Feyenoord, de aartsrivaal.
Wat zijn Belgen toch dom!
Alsof de Ajax-supporters die problemen zouden kunnen gaan maken in de clubkleuren lopen en alsof het de Ajax-supporters ook maar aan Feyenoord doet denken, dat rood-wit.
quote:Edgar Davids niet naar Ajax
Ajax zal in de winterstop geen pogingen doen om Edgar Davids naar Amsterdam te halen.
Dat zei trainer Henk ten Cate maandag na de training. Afgelopen zomer was er sprake van dat de oud-Ajacied, inmiddels uitkomend voor het Engelse Tottenham Hotspur, naar Amsterdam zou komen. Nu heeft Ten Cate daar geen behoefte meer aan.
"Onze selectie is compleet. Hoogstens Leonardo komt en Vertonghen wordt misschien uitgeleend", aldus Ten Cate.
11 december 2006 - 16:45
Ik hoopte eigenlijk wel op een versterking, naast Leonardo. Kunnen we wel gebruiken in mijn ogen. Gewoon kwaliteit erbij want klaarblijkelijk komen we weer te kort.quote:
Ja, zooooooo compleet. Als Babel wegvalt stort alles inquote:
Lekker geAZedit. Die goals van Ajax worden ook echt niet herhaald ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef keeper het volgende:
Relakst.
Daarom zouden ze natuurlijk Davids moeten kopen, lekker op linksbuiten!quote:Op maandag 11 december 2006 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zooooooo compleet. Als Babel wegvalt stort alles in.
quote:Op maandag 11 december 2006 17:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom zouden ze natuurlijk Davids moeten kopen, lekker op linksbuiten!
Wat zeik je nou. Wij hebben Rosales. Wij zijn de beste!quote:Op maandag 11 december 2006 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zooooooo compleet. Als Babel wegvalt stort alles in.
Nee, maar geef dan op zn minst argumenten hoe het beter kan.quote:Op maandag 11 december 2006 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dat zeg ik nergens he? Ik zeg alleen dat de selectie dus blijkbaar niet breed genoeg is..
Ja want als ie scoort komt Jaap op hem af rennen. Dan zou ik ook gaan huilenquote:Op maandag 11 december 2006 17:15 schreef jimjim1983 het volgende:
zou Leonardo bij ajax ook gaan huilen als ie scoort?
Wrom? Ik zeg toch al dat ik de selectie niet breed genoeg vind? En HtC blijkbaar wel.quote:Op maandag 11 december 2006 17:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, maar geef dan op zn minst argumenten hoe het beter kan.
Wat is er niet breed genoeg aan? hoe kan het beter? ik zie je altijdquote:Op maandag 11 december 2006 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrom? Ik zeg toch al dat ik de selectie niet breed genoeg vind? En HtC blijkbaar wel.
Ik ook...quote:Op maandag 11 december 2006 17:46 schreef StarGazer het volgende:
Ben benieuwd wat die jankbal gaat presteren.
talent is er wel, maar geen mentaliteit....... en ik heb niet het idee dat dat bij ajax zal veranderenquote:Op maandag 11 december 2006 17:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook...
zometeen is het echt een wereld talent
Maar ja bijv. Gascoigne had ook geen mentaliteitquote:Op maandag 11 december 2006 18:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
talent is er wel, maar geen mentaliteit....... en ik heb niet het idee dat dat bij ajax zal veranderen
Allebei geniale voetballers met een kronkel in de hersenpanquote:Op maandag 11 december 2006 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom op zeg dat zijn geen vergelijkingen.
Nee, maar dat is buiten het veld.quote:Op maandag 11 december 2006 18:23 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie Leonardo er niet voor aan om al die fratsen die Gazza heeft uitgehaald ook uit te halen...
quote:Op maandag 11 december 2006 16:47 schreef Bananenman het volgende:
Zo, kaartje voor Waregem verkocht. Ik vertik het om met die klote combi te gaan
Normaal zou ik wel gegaan zijn, maar nu wacht ik wel een ronde.quote:Op maandag 11 december 2006 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is belachelijk dat het uitverkocht is, gewoon lekker op een alternatieve manier gaan of niet.
Snap al die mensen die wel gaan nietal zijn d'r maar bar weinig die d'r voor uit komen.
Ik vooralsnog ook niet, voorzie alleen problemen. Voetballen kan hij wel, maar gaat hij het laten zien?quote:Op maandag 11 december 2006 19:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Veel plezier met dat arrogante k****ventje, kan me niet voorstellen dat ie jullie veel plezier gaat bezorgen!
Inderdaad, zijn mentaliteit en karakter zijn de grootste struikelblokken....quote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vooralsnog ook niet, voorzie alleen problemen. Voetballen kan hij wel, maar gaat hij het laten zien?
quote:Op maandag 11 december 2006 19:41 schreef -Wolf- het volgende:
Kap eens met janken. Jullie lijken nu net Leonardo.
Inderdaad, we kunnen er nauwelijks mee achteruit gaan.quote:Op maandag 11 december 2006 19:47 schreef Chadi het volgende:
Leonardo is van harte welkom.. die de Mul doet het anders zo goed???? of die Rosales???? Van mij part heeft ie 30 jaar bij feyenoord gezeten... hij is gewoon nodig.
Is vorig jaar gebeurt, met een vriend van me, volgens mij was het toen ook bij at5 of rtvnh, toen was hij samen met Urby een soort van reclame aan het makenquote:Op maandag 11 december 2006 19:46 schreef macondo het volgende:
Kunnen die fotos niet ergens in een krant geplaatst worden of zo? Kan geen kwaad tegenwoordig..
Moest even goed kijken welke van de twee Urby is, maar volgens mij is het de linker. Toch?quote:Op maandag 11 december 2006 19:24 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Helemaal mee eens. Ben benieuwd.quote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik vooralsnog ook niet, voorzie alleen problemen. Voetballen kan hij wel, maar gaat hij het laten zien?
De Amsterdamse arrogantie hequote:
Je bent de r van ...... vergeten Messengaquote:Op maandag 11 december 2006 20:27 schreef PLAE@ het volgende:
jawel, maar die zat op de babyrafdeling
Dat kan niet.quote:Op maandag 11 december 2006 21:26 schreef denthemen het volgende:
Ik hoor net van mensen dat Rijnmond gezegt schijnt te hebben dat Lindenbergh richting feyenoord gaat
een duitse site meld het ook:
FEYENOORD VERPFLICHTET LINDENBERGH
Olaf Lindenbergh werde seit 1 Januar 2007 in Rotterdam spielen. Er ist der zweiten spieler welche Feyenoord Rotterdam im diesen saison von Ajax Amsterdam pflichtet. Diesen Abend signierte er seinem 2-Jahrkontrakt.
Lindenbergh spielte, nach 5 Jahren in AZ Alkmaar, seit 2005 für Ajax Amsterdam. Lindenbergh soll am 21. Januar 2007 für den ersten mal im rot-weissen Trikot erscheinen.
quote:Op maandag 11 december 2006 21:26 schreef denthemen het volgende:
Ik hoor net van mensen dat Rijnmond gezegt schijnt te hebben dat Lindenbergh richting feyenoord gaat
Olaf Lindenbergh werde seit 1 Januar 2007 in Rotterdam spielen. Er ist der zweiten spieler welche Feyenoord Rotterdam im diesen saison von Ajax Amsterdam pflichtet. Diesen Abend signierte er seinem 2-Jahrkontrakt.
Lindenbergh spielte, nach 5 Jahren in AZ Alkmaar, seit 2005 für Ajax Amsterdam. Lindenbergh soll am 21. Januar 2007 für den ersten mal im rot-weissen Trikot erscheinen.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:33 schreef koningdavid het volgende:
Zul je zien dat Lindenbergh naar Feyenoord gaat ofzo.![]()
have funquote:Op maandag 11 december 2006 21:34 schreef the_hunter het volgende:
En PLAE@, ik ga naar gent. Maar dat wist je al
Dan ga ik dood van het lachen.....quote:Op maandag 11 december 2006 21:26 schreef denthemen het volgende:
Als Leo goed presteerd hebben wij een hele voordelige superaankoop gedaan.quote:Op maandag 11 december 2006 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
Bedankt voor het betalen van onze boete en dat die herrieschopper de boel intern flinkt verziekt bij jullie.
We leven niet meer in de oertijd, het is geen geheim wat aan de andere kant van het kanaal gebeurd. Als hij bij Ajax mislukt zou ik niet zo snel verwachten dat je hem met winst kan doorverkopen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als Leo goed presteerd hebben wij een hele voordelige superaankoop gedaan.
Als Leo zich misdraagt verkopen we hem in juli voor een paar miljoen aan een nietsvermoedende Engelse club.
Win-win situatie.![]()
Er zijn bijna altijd wel eigenwijze managers die het willen proberen (zie Ten Cate).quote:Op maandag 11 december 2006 22:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
We leven niet meer in de oertijd, het is geen geheim wat aan de andere kant van het kanaal gebeurd. Als hij bij Ajax mislukt zou ik niet zo snel verwachten dat je hem met winst kan doorverkopen.
Onzin. Na Charisteas durven ze dat echt niet meer aan hoor, toen werd het Maasgebouw al zowat afgebrokenquote:Op maandag 11 december 2006 21:26 schreef denthemen het volgende:
Dat zuig je dus gewoon uit je duim. Heb de hele avond al Radio Rijnmond op staanquote:Op maandag 11 december 2006 21:26 schreef denthemen het volgende:
Gaat nooit lukken. Leonardo en Ten Cate zijn allebei 2 zelf ingenomen personen. Kan nooit goed gaan samen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Er zijn bijna altijd wel eigenwijze managers die het willen proberen (zie Ten Cate).
Bovendien kunnen we er nooit veel verlies opmaken, hij kost bijna niks.
De kenner spreektquote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gaat nooit lukken. Leonardo en Ten Cate zijn allebei 2 zelf ingenomen personen. Kan nooit goed gaan samen.
Wil jij ontkennen dan dat ze niet allebei zelf ingenomen zijn?quote:
Ga je daar eens mee bezighouden dan.quote:Op maandag 11 december 2006 22:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Ondertussen staan wij nog maar 3 punten achter met ons dramatische spel.
Je hebt hem wel nodig voor de breedtequote:Op maandag 11 december 2006 22:17 schreef the_hunter het volgende:
Lijkt me ook onzin dat over Lindenberg inderdaad. Maar van mij mag hij gaan hoor+
Haal dan Schilder terug.quote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je hebt hem wel nodig voor de breedte
Mwa, vind ik niet. Verder zou ik het geweldig vinden als feyenoord wéér een ex-Ajacied haaltquote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Omdat ze dom zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 22:14 schreef zjroentje het volgende:
Is ook een onzin bericht over Lindenbergh, waarom zou Feyenoord 'm tot de winter van 2008 willen vastleggen?
Ag, 75% van wat snor zegt is uit zijn duim gezogen.quote:
Mooie club voor hem en ooit zal hij Ajax toch wel verlaten, PSV verliest iedere zomer haar beste spelers en wordt ieder jaar kampioen, dus laat Wesley Sneijder en KJH maar vertrekken.quote:
Beter van niet.quote:
Nou reken er maar op dat ie weg is volgend seizoen. En dan ben ik blij als ie naar Barca gaatquote:
Vorig jaar hebben ze toch juist bijna iedereen weten te behouden?quote:Op maandag 11 december 2006 22:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooie club voor hem en ooit zal hij Ajax toch wel verlaten, PSV verliest iedere zomer haar beste spelers en wordt ieder jaar kampioen, dus laat Wesley Sneijder en KJH maar vertrekken.
![]()
André Ooijer en Jan Vennegoor of Hesselink waren twee belangrijke spelers.quote:Op maandag 11 december 2006 22:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze toch juist bijna iedereen weten te behouden?
De Snor, Voetbal Insite.quote:Op maandag 11 december 2006 22:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, hoi, bron?
Milan wil KJH. Ofzo.
VI.nlquote:Barcelona wil Sneijder komende zomer inlijven
11/12/2006 22:38
EXCLUSIEF - Barcelona heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van Wesley Sneijder aan het einde van het seizoen. Hoewel de 22-jarige middenvelder bij Ajax zijn contract verlengde tot de zomer van 2009, staat de international niet onwelwillend tegenover een transfer.
Sneijder en Barcelona zijn wel afhankelijk van de bereidheid van Ajax om de middenvelder te laten gaan. Sneijder heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan en de Spaanse kampioen en Champions League-winnaar zal daardoor met een aanzienlijk transferbedrag over de brug moeten komen.
Dan maakt Wesley zich er iig niet geloofwaardiger op na dat interview in Sportweek onlangs.quote:Op maandag 11 december 2006 22:57 schreef jna het volgende:
[..]
Nou reken er maar op dat ie weg is volgend seizoen. En dan ben ik blij als ie naar Barca gaat![]()
Niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef twi het volgende:
Seedorf
Harris Medunjanin? Of anders gewoon Kenneth Perez met daarachter iemand van de Toekomst?quote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef Roeni3 het volgende:
Wie wordt dan de opvolger van Sneijder? Geen talent kopen, gewoon een topper binnenhalen die meteen rendeert.
Steven Defour. En we hebben Perez nog.quote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef Roeni3 het volgende:
Wie wordt dan de opvolger van Sneijder? Geen talent kopen, gewoon een topper binnenhalen die meteen rendeert.
Clarence Seedorf keert nooit meer terug in eredivisie, mark my words.quote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef twi het volgende:
Seedorf
De echte tien is niet meer, iddquote:Op maandag 11 december 2006 23:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Harris Medunjanin? Of anders gewoon Kenneth Perez met daarachter iemand van de Toekomst?
Overigens is de tien bijna uitgestorven, 4-3-3 wordt tegenwoordig met de punt naar achteren gespeeld en dus kan Urby Emanuelson als linkshalf Wesley Sneijder opvolgen.
Dan had 'ie bij Voetbal Insite de deur wel dichtgegooid.quote:Op maandag 11 december 2006 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Clarence Seedorf keert nooit meer terug in eredivisie, mark my words.
Clarence Seedorf is een gentleman en gooit dus geen deuren dicht, maar ik weet zeker dat Clarence Seedorf niet meer terugkeert naar de eredivisie. Waarom zou hij?quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dan had 'ie bij Voetbal Insite de deur wel dichtgegooid.
Maatje Stam zal 'm het een en ander vertellen, en die wordt als PSV'er op handen gedragen. Kluivert zit bij PSV en heeft nog geen slechte ervaringen. Het vergaat hem bij Milan de laatste maanden bar slecht en bovendien is het algemeen bekend dat wanneer je bij Ajax speelt, je meer in de picture staat voor Oranje.quote:Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef M0NTANA het volgende:
Clarence Seedorf is een gentleman en gooit dus geen deuren dicht, maar ik weet zeker dat Clarence Seedorf niet meer terugkeert naar de eredivisie. Waarom zou hij?
Clarence Seedorf zal de komende tijd sowieso wel opgeroepen worden voor Oranje, of hij nou bij AC Milan speelt of bij Ajax, dat maakt niet uit. Clarence Seedorf zal in de Nederlandse stadions minder hartelijk ontvangen worden dan bijvoorbeeld Jaap Stam, misschien dat dat sinds de hele Seedorf terug in Oranje-lobby iets is veranderd, maar ik vraag het me af. Persoonlijk denk ik dat Clarence Seedorf nog een seizoen of twee á drie voor AC Milan voetbalt en als hij naar de reservebank verdwijnt, de eer aan zichzelf houdt en stopt met voetballen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Maatje Stam zal 'm het een en ander vertellen, en die wordt als PSV'er op handen gedragen. Kluivert zit bij PSV en heeft nog geen slechte ervaringen. Het vergaat hem bij Milan de laatste maanden bar slecht en bovendien is het algemeen bekend dat wanneer je bij Ajax speelt, je meer in de picture staat voor Oranje.
Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg.quote:Op maandag 11 december 2006 22:38 schreef M0NTANA het volgende:
Dit soort foute TT's zijn de reden van het feit dat ik destijds stopte met TT's.
Die titel slaat nergens op.quote:Op maandag 11 december 2006 23:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg.![]()
De TT op zich kan me niets schelen, wel de reacties daarop. Scheelt zo weer tien off topic-posts.quote:Op maandag 11 december 2006 23:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg.![]()
Je doet er zelf aan mee? (die reacties)quote:Op maandag 11 december 2006 23:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De TT op zich kan me niets schelen, wel de reacties daarop. Scheelt zo weer tien off topic-posts.
Jij hebt altijd van die domme TT'squote:Op maandag 11 december 2006 23:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee? (die reacties)
Maar goed, ik (en sommige anderen) vinden TT leuk. Anderen weer niet. Zo gaat het in het leven... wie weet hebben we er volgend topic wel weer een zonder TT.
'Altijd' ook echt, dit is mijn tweede topic.quote:Op maandag 11 december 2006 23:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd van die domme TT'sVan mij mogen ze ook wegblijven.
Defour is helemaal geen linkshalf.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:08 schreef Nashje het volgende:
Davids komt niet in de winterstop.
Opvolger van Sneijder denk ik toch aan Defour.
Wel een 10, en zo moeten we gaan spelen. Al dat verdedigende kutgedoe, we zijn geen p$v.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Defour is helemaal geen linkshalf.
Welke plek dan? Linkshalf?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Gewoon Bruins halen.
Kan hij samen met Perez (misschien nog Anita of Roger achter de hand) gaan vechten voor die plek.
Nee, hij is nu nog bij Excelsior.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef S-Two het volgende:
Alsof Bruins er nu al is.
De linkshalf/nummer 10/spelmaker/vrije rol positie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welke plek dan? Linkshalf?
Of verwacht jij dat Henk ten Cate binnen nu en anderhalf jaar weer met tien zal gaan spelen?
Helemaal mee eens, maar ik zie Ajax (en Oranje) voorlopig nog zónder tien spelen, ook al maakt dat het 4-3-3-systeem fantasieloos en veel minder succesvol.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wel een 10, en zo moeten we gaan spelen. Al dat verdedigende kutgedoe, we zijn geen p$v.
Over een half jaar, als Sneijder weg gaat, is Bruins er nog echt niet klaar voor hoor. En dan moet er dus gewoon een goeie 10 staan. En dat kan misschien best Perez zijn. Daarnaast moet er toch wel weer iemand in de jeugd rondlopen, of hoorde ik laatst nou dat er geen enkel jeugdteam meer met een 10 speelt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, hij is nu nog bij Excelsior.![]()
Bruins is een uitzonderlijk talent, die kunnen we goed gebruiken. Als blijkt dat hij niet goed genoeg is zetten we daar gewoon Perez neer die uitstekend die rol kan bespelen.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
of hoorde ik laatst nou dat er geen enkel jeugdteam meer met een 10 speelt?![]()
Lijkt me toch wel bewezen dat een 4-3-3 zónder tien eigenlijk een verkapte 4-5-1 is, waardoor je spits op een eiland komt te staan? Dan kan je dus net zo goed geen 4-3-3 meer spelen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Al dat nr 10 gezeik. Alsof dat veel aanvallender is dan zonder. De meeste hier lijken wel gehersenspoeld door het Ajax 94-95 team. Als je geen uitzonderlijk goede nr 10 hebt kun je beter zonder de 10 positie spelen. Anders word je team veel en veel zwakker.
Wat heeft Barend ermee te maken?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef devv05 het volgende:
Wat een eikels, Barend en die witte(man) tyfushond.
En hoe is dat bewezen? Bij 4-3-3 met de punt naar achteren gaan ipv de middelste middenvelder de flankspelers meer naar voren. Ik zie niet in waarom de spits dan op eiland komt te staan. Dat gebeurt net zo goed met een nr 10 indien de positiespel slecht is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel bewezen dat een 4-3-3 zónder tien eigenlijk een verkapte 4-5-1 is, waardoor je spits op een eiland komt te staan? Dan kan je dus net zo goed geen 4-3-3 meer spelen.
Elk discussie erover is niet nuttig en overbodig. En ja, mijn reactie dus ook.quote:
Hoezo? Omdat jullie voorzitter vast word gelult? Ze hebben toch gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef devv05 het volgende:
Wat een eikels, Pauw en die witte(man) tyfushond.
Zo staat het dus op het andere forumquote:Ik las net per ongeluk op een duitse transfersite;
-----------
Plus dat er net op Radio Rijnmond ook wat van werd gezegd, wat vinden jullie hiervan?
//edit: het is wel een gerucht!
Onzin. Ze liepen te zuigen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat jullie voorzitter vast word gelult? Ze hebben toch gewoon gelijk.
Dat hij het niet verzint geloof ik wel, maar wie zegt dat zijn bron het niet verzint? Vreemd dat insiders als de Snor (quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:37 schreef denthemen het volgende:
Dat over Lindenbergh heb ik via een andere site van iemand waarvan ik 100% zeker weet dat hij het niet verzint:
[..]
Zo staat het dus op het andere forum
Kijk en dat ben ik dan weer wel met je eens. Een TT vind ik erg leuk, maar het moet natuurlijk wel ergens op slaan.quote:Op maandag 11 december 2006 22:38 schreef M0NTANA het volgende:
Dit soort foute TT's zijn de reden van het feit dat ik destijds stopte met TT's.
Neem gelijk Slory meedan..is een goed spitsjequote:Op dinsdag 12 december 2006 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Gewoon Bruins halen.
Kan hij samen met Perez (misschien nog Anita of Roger achter de hand) gaan vechten voor die plek.
Nee dank je, laat slory en bruins maar lekker daar blijven. Leonardo is al meer dan genoeg, gezien zijn achtergrond.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Neem gelijk Slory meedan..is een goed spitsje
Ben jij het verder nooit met me eens dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kijk en dat ben ik dan weer wel met je eens.
Klopt, want anders kan je het net zo goed niet doen. Net als 4-3-3 zónder tien.quote:Een TT vind ik erg leuk, maar het moet natuurlijk wel ergens op slaan.
Jawel hoor, maar niet wat betreft de TTquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben jij het verder nooit met me eens dan?
Zeker weten, daarbij verwacht ik dat hij komende zomer Ajax wel wil gaan verlaten, dan maar naar Barça.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:32 schreef the_hunter het volgende:
Als Sneijder dan toch vertrekt, dan maar naar Barca. Leuke en mooie club voor hem
Ik ben het wéér met je eensquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker weten, daarbij verwacht ik dat hij komende zomer Ajax wel wil gaan verlaten, dan maar naar Barça.
Juist alle leuke dingen van een Europese trip worden weggenomen door deze verplichte combi, ik heb dus besloten om niet te gaan. Stiekem hoop ik op een derde plaats in de poule, met in de volgende ronde een uitwedstrijd in London, Newcastle, Blackburn of Glasgow.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ben het wéér met je eens
Nog mensen die morgen naar Gent gaan? Ik wel![]()
Klopt inderdaad. Maar goed, veel bekenden van me gaan en ik wil mijn EU+ behouden. Plus dat de wedstrijd toch wel uitverkocht zou raken. Ik heb dus besloten wel de combi in te stappen. Wat mij betreft mag Ajax inderdaad 3e in de poule worden. Dan is de kans op een leuke trip een stuk groter. Overigens vergeet jij nog Panatinaikos en Sevilla waar ik ook graag heen wilquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Juist alle leuke dingen van een Europese trip worden weggenomen door deze verplichte combi, ik heb dus besloten om niet te gaan. Stiekem hoop ik op een derde plaats in de poule, met in de volgende ronde een uitwedstrijd in London, Newcastle, Blackburn of Glasgow.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee dank je, laat slory en bruins maar lekker daar blijven. Leonardo is al meer dan genoeg, gezien zijn achtergrond.
Hij heeft geloof ik ook al 4 of 5 assists. Niet verkeerd hoor...quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:52 schreef twi het volgende:
Ik zie in Slory geen rechtsbuiten. Gewoon een hele snelle spits. Valt vooral op door z'n goals, niet door z'n voorzetten.
Ik dacht dat Slory al in de jeugd bij feyenoord had gespeeld. Dat is dus niet het geval.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Slory komt uit Heemskerk en Bruins uit Rotterdam.... uh so what?
Bruins is misschien wel het grootste middenveldtalent van Nederland en een betere rechtsbuiten dan Slory hebben wij momenteel bij Ajax niet. Ze mogen beide komen als je het mij vraagt.
Maar Feyenoord heeft eerste optie op Slory dus hij zal daar wel naartoe gaan.
Dat heet Miteaquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:56 schreef twi het volgende:
Hij heeft inderdaad al een aantal assists, maar inderdaad, voornamelijk terugleggen bij counters. We zoeken juist iemand die een voorzet kan geven van de zijlijn/achterlijn. Aan Leonardo hebben we voorlopig al genoeg twijfelgevallen wat dat betreft.
Eigenlijk zou je Leonardo en De Mul in 1 moeten hebben. Maar helaas...
Overrated? Als je al 7 goals en 4/5 assists maakt bij een club als Excelsior, waar de kansen schaars zijn, in hoeverre ben je dan overrated?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Andwelé Slory is fuckin' overrated, debuteert op zijn 24e in de eredivisie. Laat hem maar in R'dam blijven!
Mitea alleen al is dreigender dan Rosales is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:08 schreef twi het volgende:
Ik kan me geen fatsoenlijke voorzet van Mitea herinneren. Vind ik Rosales dichterbij komen
Ze zijn allebei even niet-dreigend.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mitea alleen al is dreigender dan Rosales is.
Natuurlijk kan hij daar spelen. Het zal een fiasco worden, maar het kan. Misschien is Gentenaar een optie. Wat heeft Babel in hemelsnaam in zich waaraan een 10 moet voldoen? Ik kan helemaal niets noemen namelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Om de discussie met de tien maar weer eens aan te zwengelen: zou Babel daar niet kunnen spelen?
Stekelenburg is nog dreigender dan Rosales.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mitea alleen al is dreigender dan Rosales is.
Als 10 moet je vooral overzicht hebben. Dat is niet iets waar Babel in uitblinkt volgens mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Om de discussie met de tien maar weer eens aan te zwengelen: zou Babel daar niet kunnen spelen?
Van Grygera als aanvaller gaat ook wel dreiging uit volgens mijquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:32 schreef SiemeN het volgende:
Ik zeg Heitinga linksbuiten en Jaap op 10.
Die jongen gaat toch naar feyenoord. Net als die bruins. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Van Grygera als aanvaller gaat ook wel dreiging uit volgens mij
Maar Slory ben ik ook nog niet zo weg van.
Maar goed, wat niet is kan nog komen.
Als wij Bruins niet halen gaat hij naar AZ hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die jongen gaat toch naar feyenoord. Net als die bruins. Gelukkig maar
Hij heeft meerdere malen verklaard feyenoordsupporter te zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als wij Bruins niet halen gaat hij naar AZ hoor.
Ik had gehoord dat hij juist geen Feyenoordsupporter is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere malen verklaard feyenoordsupporter te zijn.
Er heeft een keer in het AD gestaan dat hij als rotterdammer natuurlijk fan is van feyenoord. Alleen daarom hoeft hij wmb niet te komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat hij juist geen Feyenoordsupporter is.![]()
Is ie wel. Alleen hij heeft gezegd dat ie nog niet zeker wist of ie perse naar Feijenoord zou gaan. Hij wou eerst slagen bij Excelsior, daarna zag ie wel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat hij juist geen Feyenoordsupporter is.![]()
Jeuh...quote:12/12/2006 - Leonardo medisch gekeurd
(Gepost door Q)
BRON: Omroep Brabant
Omroep Brabant meldt dat NAC-speler Leonardo maandag al medisch is gekeurd door Ajax. De overgang is daarmee in alle aspecten rond, behalve dan dat het transferwindow van januari nog niet open is. De Amsterdamse club wacht daarop voor de presentatie van de jonge talentvolle spits.
Inderdaad. Maar het is natuurlijk wel een logische stap, Excelsior --> Feyenoord. Als 'ie maar niet naar AZ gaat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Is ie wel. Alleen hij heeft gezegd dat ie nog niet zeker wist of ie perse naar Feijenoord zou gaan. Hij wou eerst slagen bij Excelsior, daarna zag ie wel.
----------------Huntelaar--------------quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:16 schreef Pritt het volgende:
Van mij mag Ajax zonder vleugels spelen maar met een 10.
Laat die links en rechts half maar goed op een voorzet oefenen.
Dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:26 schreef Black-Death het volgende:
Dat is wel een aparte opstelling, maar ik denk dat Huntelaar dan teveel op een eiland staat.
Wat is de bron?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:37 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Heitinga dus in de belangstelling van Fiorentina. Ik zou er geen problemen mee hebben als hij weg gaat.
Voor drie miljoen? Dan zou ik hem liever houden. Sevilla dat negen miljoen bood leek eeuwig zonde dat we dat niet gedaan hebben, maar nu ben ik toch blij dat we hem hebben. Als rechtsback is het soms een drama, maar als centrale verdediger en als verdedigende middenvelder is het een beer. Een bikkel, die alleen maar beter kan worden. Bovendien een van de weinige spelers in het moderne voetbal nog met een echt clubhart.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:37 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Heitinga dus in de belangstelling van Fiorentina. Ik zou er geen problemen mee hebben als hij weg gaat.
Gabri moet leren schieten. Het lijkt wel of hij dat niet durft. Al kan je het slecht, soms móet je gewoon schieten. Afgelopen weekend kan hij de 3-2 maken, legt hij hem af op Babel of Huntelaar (voor wie die bal ook bedoeld was), terwijl hij zo had kunnen binnenpoeieren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:28 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat staat hij nu al te vaak. Maar dat Gabri flink op zijn voorzet moet oefenen ben ik het wel eens.
Ajax heeft, zeker na de komst van Leonardo, genoeg potentie op de vleugels met Leo himself, Babel, Mitea, De Mul en Manucharyan. Na de winterstop kunnen we non-stop 433 blijven spelen. Of bedoelde voor de wedstrijd tegen Zulte-Waregem? Daar moeten we helemaal vol op de aanval spelen, niets te verliezen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:16 schreef Pritt het volgende:
Van mij mag Ajax zonder vleugels spelen maar met een 10.
Laat die links en rechts half maar goed op een voorzet oefenen.
quote:Ajax zoekt 'type Cocu'
Henk ten Cate zoekt versterking voor het middenveld. "Ajax kan een coachende speler nog goed gebruiken", zei hij dinsdagmiddag. Een 'type Cocu', een speler die anderen voortdurend op de juiste plek zet, zal erg welkom zijn. Edgar Davids is dat volgens Ten Cate niet. Ajax moet ook rekening houden met de financiële middelen die beschikbaar zijn.
quote:Omroep Brabant meldt dat NAC-speler Leonardo maandag al medisch is gekeurd door Ajax. De overgang is daarmee in alle aspecten rond, behalve dan dat het transferwindow van januari nog niet open is. De Amsterdamse club wacht daarop voor de presentatie van de jonge talentvolle spits.
http://www.calciomercato.com/index.php?c=all&a=27110quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat is de bron?
Ik zie in Heitinga eigenlijk de opvolger van Jaap Stam, als hij stopt.
Ik denk dat hij tegen die tijd echt wel genoeg ervaring en rust uitstraalt om de verdediging te leiden.
Als centrale verdediger zie ik het wel zitten, als hij maar niet op de flanken neergezet wordt.
Davids is dus te duur?quote:
Ik zeg Seedorf én Litmanen terug halenquote:Ajax zoekt 'type Cocu'
Henk ten Cate zoekt versterking voor het middenveld. "Ajax kan een coachende speler nog goed gebruiken", zei hij dinsdagmiddag. Een 'type Cocu', een speler die anderen voortdurend op de juiste plek zet, zal erg welkom zijn. Edgar Davids is dat volgens Ten Cate niet. Ajax moet ook rekening houden met de financiële middelen die beschikbaar zijn.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:10 schreef -Wolf- het volgende:
Heitinga wil ik absoluut niet kwijt. En al helemaal niet voor een schijntje van 3 miljoen.
De afgelopen jaren heeft hij bij NAC al vertrouwen gekregen en mocht hij doen en laten wat hij wilde. Maar echt veel rendement heeft dat ook niet opgeleverd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:10 schreef pfaf het volgende:
Ik ben erru benieuwd hoe Leo het gaat doen. Geweldige voetballer natuurlijk, nu maar hopen dat HtC hem lekker z'n gang laat gaan en hij zich lekker gaat voelen, dna komt het wel goed.
Vorig seizoen en dit seizoen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Jaren?
Aantal voorzetten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:18 schreef Black-Death het volgende:
HIj speelde dit seizoen geloof ik 15 keer en scoorde maar 1x... Zo'n geweldige stats zijn dat niet...
Je weet ook alles van ex-, huidige- en aankomende Ajacieden he!quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op 29 november stond hij op 3 asists.
Het weergeven van de feiten is geen bashen hoor. .quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Tsja, vind je het gek bij een club als NAC. Feit blijft dat hij goed kan voetballen en ik er alle vertrouwen in heb dat Ten Cate hem kan klaarstomen voor het echte werk. En TerroRobbie, heb jij ook een leven naast Ajax bashen?
Ik heb een abo op de VI. Cool hequote:Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je weet ook alles van ex-, huidige- en aankomende Ajacieden he!
Hulde![]()
Nummer 13 is overquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef Black-Death het volgende:
Dat is ook wel weer waar.. Ben benieuwd wanneer die zijn debuut maakt en welk nummer hij krijgt
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb een abo op de VI. Cool he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |