abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44329600
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

In feite over de hele wereld. Geen wonder dat Srebrenica zo is afgelopen. De militairen waren te druk met zichzelf.
Wat een walgelijke steek onder water. Srebrenica werd een fiasco omdat de luchtsteun die Nederland nodig had de ORDER kreeg om niet aan te vallen.
quote:
Geen wonder dat Nederland zo makkelijk in Duitse handen is gevallen. Iedereen was met zichzelf bezig en het land boeide niet. Maar he, nederlandse militairen worden geacht voor zichzelf te denken
Nederland is in handen gevallen van de Duitsers omdat het leger de ORDER kreeg tot overgave.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44330340
De kerstboom lijkt dan ook wel angsvallig veel op een puntmuts he?
pi_44330413
quote:

[..]

In feite over de hele wereld. Geen wonder dat Srebrenica zo is afgelopen. De militairen waren te druk met zichzelf. Dat de nederlandse militairen een geval apart zijn is ook gebleken door de uitreiking van het lintje van schaamte.

Geen wonder dat Nederland zo makkelijk in Duitse handen is gevallen. Iedereen was met zichzelf bezig en het land boeide niet. Maar he, nederlandse militairen worden geacht voor zichzelf te denken

Sorry..maar ik moest toch ff lachen !
  maandag 11 december 2006 @ 17:56:11 #104
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_44332053
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:42 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Die boom symboliseerd iets christelijks.
En die jood vind het niet kunnen dat je provoceert met dat christelijk symbool.
Dus hij zegt...weg ermee!
Ha!
Dan ga ik zeggen dat hoofddoekjes verboden moeten worden.
Die zijn iets islamitisch, ik vind dat je provoceert met een islamitisch symbool.
Dus weg ermee!.

Natuurlijk vind ik eigenlijk dat iedereen vrij is om te dragen wat hij/zij wil.
silence can say more than thousand words
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 17:58:30 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44332114
quote:

[..]

In feite over de hele wereld. Geen wonder dat Srebrenica zo is afgelopen. De militairen waren te druk met zichzelf. Dat de nederlandse militairen een geval apart zijn is ook gebleken door de uitreiking van het lintje van schaamte.

ja zoals gezegd ... je zou goed met Wilders meekunnen wat dom uit je nek kletsen betreft

maar nu serieus?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_44332275
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:56 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Ha!
Dan ga ik zeggen dat hoofddoekjes verboden moeten worden.
Die zijn iets islamitisch, ik vind dat je provoceert met een islamitisch symbool.
Dus weg ermee!.

Natuurlijk vind ik eigenlijk dat iedereen vrij is om te dragen wat hij/zij wil.
Ze willen toch hoofddoekjes verbieden?
  maandag 11 december 2006 @ 18:07:07 #107
3542 Gia
User under construction
pi_44332366
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ze willen toch hoofddoekjes verbieden?
Wie? Waar? Er is, zover ik weet, niemand die het dragen van hoofddoeken, in de vrije tijd, wil verbieden. Wel wil men het dragen van een boerka verbieden. Hoofddoekjes kunnen op sommige plaatsen verboden zijn. Sommige scholen en bepaalde werkplekken.
  maandag 11 december 2006 @ 18:07:26 #108
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_44332375
quote:

[..]

Ehmmmm....

Atatürk overleed in 1938. Hij werd opgevolgd door zijn naaste medestander Ismet Inönü. Tijdens de Tweede Wereldoorlog bleef Turkije lange tijd neutraal, hoewel er sterke sentimenten waren voor aansluiting bij Duitsland. Pas in februari 1945 verklaarde het land de oorlog aan Duitsland.

Daar hoef je natuurlijk helemaal niet trots op te zijn
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 18:14:45 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44332569
ja ok genoeg onzin
  maandag 11 december 2006 @ 18:20:59 #110
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_44332748
Het wordt ook steeds gekker.

Elke cultuur in Nederland (wereld) strijdt om zijn tradities te kunnen behouden.
Wij Nederlanders verloochenen ..... onze eigen tradities welteverstaan. We hebben al regenboogpieten en straks ook nog een feestboom.

Onze identiteit wat doen we ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 11 december 2006 @ 18:26:36 #111
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_44332909
Wow, Godwin's op pagina 1, 2 én 3!
pi_44333031
quote:
Het wordt elk jaar leuker. Vorig jaar mocht "Merry Christmas" niet meer en moesten winkelketens en zelfs het Witte Huis hun kerstkaarten veranderen in "Happy Holidays".

Waarom geeft men daar in de VS of all places aan toe?
Inderdaad belachelijk. Zie je steeds meer die hypocrisie om vooral zogenaamd 'politiek correct' te willen te zijn. Niet alleen de politiek is geïnfecteerd, maar ook de bedrijven en de burgers. Israël en haar burgers zijn daar bijvoorbeeld ook het slachtoffer van.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_44333046
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:13 schreef _The_General_ het volgende:
Lang leven de Multicul samenleving !
amen. Al denk ik niet aan de culturen ligt, maar de mensen die ze uit dragen en er niet mee om kunnen gaan.
pi_44333058
Ach ja, religie.
Altijd de bek vol over tolerantie en respect voor anderen, waarbij dan in de praktijk alleen de eigen religie bedoeld wordt.

Het ergeren aan een kerstboom, zwarte piet, kruisje etc. begint nu wel echt bizarre vormen aan te nemen.
Laten deze mensen eerst eens respect tonen door een kerstboom o.i.d. te accepteren zonder gezeur.
Dan ontvangen ze misschien ook eens respect.

Daarbij is de kerstboom niet voortgekomen uit een Christelijke traditie, maar is deze gewoonte overgenomen van de Germanen, dit om te bewerkstelligen dat ze zich bekeerden.
Ondertussen staat die meer voor gezelligheid en cadeautjes dan voor religie.
Ik ken zelfs moslims die voor de gezelligheid een boom neerzetten.

Achterlijke aandachttrekkers die klagers.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_44333562
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:30 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

amen. Al denk ik niet aan de culturen ligt, maar de mensen die ze uit dragen en er niet mee om kunnen gaan.
Het ligt toch aan de mensen die denken dat verschillende culturen _niet_ met elkaar kunnen samenleven en dan vinden dat de andere cultuur 'verboden' moet worden (en daarbij ook aan degenen die ingaan op de 'klachten')?

eigenlijk het tegenovergestelde van 'multicultuur', een goede multiculturele aanpak voorkomt juist zulke problemen van intolerantie.
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 19:38:41 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44335340
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:20 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt ook steeds gekker.

Elke cultuur in Nederland (wereld) strijdt om zijn tradities te kunnen behouden.
Wij Nederlanders verloochenen ..... onze eigen tradities welteverstaan. We hebben al regenboogpieten en straks ook nog een feestboom.

Onze identiteit wat doen we ?
feitelijk hebben we het hier over Amerika
pi_44336115
Ok, grootste bagger eruit gesloopt.

En maar weer verder.

[ Bericht 79% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 11-12-2006 20:12:31 ]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_44337206
Wat een drama zeg, alsof dit ook maar enige invloed heeft op je leven
  maandag 11 december 2006 @ 20:52:21 #119
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_44338092
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:28 schreef Xith het volgende:
Wat een drama zeg, alsof dit ook maar enige invloed heeft op je leven
Dat is geen argument. Je kunt je namelijk prima zorgen maken om dingen die beslist geen invloed zullen hebben op je leven.
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 20:54:09 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44338160
allicht ... maar kerstbomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')