Wat een walgelijke steek onder water. Srebrenica werd een fiasco omdat de luchtsteun die Nederland nodig had de ORDER kreeg om niet aan te vallen.quote:Op maandag 11 december 2006 16:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
In feite over de hele wereld. Geen wonder dat Srebrenica zo is afgelopen. De militairen waren te druk met zichzelf.
Nederland is in handen gevallen van de Duitsers omdat het leger de ORDER kreeg tot overgave.quote:Geen wonder dat Nederland zo makkelijk in Duitse handen is gevallen. Iedereen was met zichzelf bezig en het land boeide niet. Maar he, nederlandse militairen worden geacht voor zichzelf te denken
quote:Op maandag 11 december 2006 16:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
In feite over de hele wereld. Geen wonder dat Srebrenica zo is afgelopen. De militairen waren te druk met zichzelf. Dat de nederlandse militairen een geval apart zijn is ook gebleken door de uitreiking van het lintje van schaamte.
Geen wonder dat Nederland zo makkelijk in Duitse handen is gevallen. Iedereen was met zichzelf bezig en het land boeide niet. Maar he, nederlandse militairen worden geacht voor zichzelf te denken
![]()
Ha!quote:Op maandag 11 december 2006 00:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die boom symboliseerd iets christelijks.
En die jood vind het niet kunnen dat je provoceert met dat christelijk symbool.
Dus hij zegt...weg ermee!
ja zoals gezegd ... je zou goed met Wilders meekunnen wat dom uit je nek kletsen betreftquote:Op maandag 11 december 2006 16:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
In feite over de hele wereld. Geen wonder dat Srebrenica zo is afgelopen. De militairen waren te druk met zichzelf. Dat de nederlandse militairen een geval apart zijn is ook gebleken door de uitreiking van het lintje van schaamte.
Geen wonder dat Nederland zo makkelijk in Duitse handen is gevallen. Iedereen was met zichzelf bezig en het land boeide niet. Maar he, nederlandse militairen worden geacht voor zichzelf te denken
![]()
Ze willen toch hoofddoekjes verbieden?quote:Op maandag 11 december 2006 17:56 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ha!
Dan ga ik zeggen dat hoofddoekjes verboden moeten worden.
Die zijn iets islamitisch, ik vind dat je provoceert met een islamitisch symbool.
Dus weg ermee!.
Natuurlijk vind ik eigenlijk dat iedereen vrij is om te dragen wat hij/zij wil.
Wie? Waar? Er is, zover ik weet, niemand die het dragen van hoofddoeken, in de vrije tijd, wil verbieden. Wel wil men het dragen van een boerka verbieden. Hoofddoekjes kunnen op sommige plaatsen verboden zijn. Sommige scholen en bepaalde werkplekken.quote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ze willen toch hoofddoekjes verbieden?
Ehmmmm....quote:Op maandag 11 december 2006 16:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad belachelijk. Zie je steeds meer die hypocrisie om vooral zogenaamd 'politiek correct' te willen te zijn. Niet alleen de politiek is geïnfecteerd, maar ook de bedrijven en de burgers. Israël en haar burgers zijn daar bijvoorbeeld ook het slachtoffer van.quote:Het wordt elk jaar leuker. Vorig jaar mocht "Merry Christmas" niet meer en moesten winkelketens en zelfs het Witte Huis hun kerstkaarten veranderen in "Happy Holidays".![]()
Waarom geeft men daar in de VS of all places aan toe?![]()
amen. Al denk ik niet aan de culturen ligt, maar de mensen die ze uit dragen en er niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 11 december 2006 00:13 schreef _The_General_ het volgende:
Lang leven de Multicul samenleving !
Het ligt toch aan de mensen die denken dat verschillende culturen _niet_ met elkaar kunnen samenleven en dan vinden dat de andere cultuur 'verboden' moet worden (en daarbij ook aan degenen die ingaan op de 'klachten')?quote:Op maandag 11 december 2006 18:30 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
amen. Al denk ik niet aan de culturen ligt, maar de mensen die ze uit dragen en er niet mee om kunnen gaan.
feitelijk hebben we het hier over Amerikaquote:Op maandag 11 december 2006 18:20 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt ook steeds gekker.
Elke cultuur in Nederland (wereld) strijdt om zijn tradities te kunnen behouden.
Wij Nederlanders verloochenen ..... onze eigen tradities welteverstaan. We hebben al regenboogpieten en straks ook nog een feestboom.
Onze identiteit wat doen we ?
Dat is geen argument. Je kunt je namelijk prima zorgen maken om dingen die beslist geen invloed zullen hebben op je leven.quote:Op maandag 11 december 2006 20:28 schreef Xith het volgende:
Wat een drama zeg, alsof dit ook maar enige invloed heeft op je leven
Je doelt op die bank die niet meer wilde investeren in een bedrijf dat meehelpt aan de bezetting?quote:Op maandag 11 december 2006 18:30 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad belachelijk. Zie je steeds meer die hypocrisie om vooral zogenaamd 'politiek correct' te willen te zijn. Niet alleen de politiek is geïnfecteerd, maar ook de bedrijven en de burgers. Israël en haar burgers zijn daar bijvoorbeeld ook het slachtoffer van.
Feitelijk is Amerika hier een voorbeeld denk ik..quote:Op maandag 11 december 2006 19:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
feitelijk hebben we het hier over Amerika
Dan zal het buitenland je wel niet boeien, dat kan en mag. Met het Nederlands buitenlands beleid heeft het in elk geval te maken. Ze zijn al thuis overigens.quote:Op maandag 11 december 2006 20:59 schreef sp3c het volgende:
mjah wat boeien Israel en haar burgers ons nu eigenlijk helemaal?
leuk dat ze er zijn en wmb hoeven ze niet weg maar als ze morgen allemaal een greencard in de VS aanvragen (en de rest gaat naar huis) dan haal ik er nog geeneens de schouders voor op, met Nederlands beleid of dat nu op staatsniveau of particulier of wat dan ook is hebben ze verder nix te maken
Voor mensen die hun cultuur of "Nationale identiteit" als waardevol zien past dit:quote:Op maandag 11 december 2006 21:39 schreef BasEnAad het volgende:
Voor mensen die het nodig vinden hun eigen cultuur te verloochenen door zich aan te passen aan de azijnpisserij van andere culturen, die zich op hun beurt nooit aanpassen, past slechts dit:![]()
Juist door mensen met zo'n houding wordt Nederland onder de voet gelopen door culturen als de islam, die totaal niet bereid zijn consessies te doen of maar één vinger mee te geven. Zo is het binnenkort afgelopen met de vrijheid in Nederland, doe niet zo naief!quote:Op maandag 11 december 2006 21:43 schreef Xith het volgende:
[..]
Voor mensen die hun cultuur of "Nationale identiteit" als waardevol zien past dit:![]()
Je praat tegen een gewapend betonnen muur.quote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Juist door mensen met zo'n houding wordt Nederland onder de voet gelopen door culturen als de islam, die totaal niet bereid zijn consessies te doen of maar één vinger mee te geven. Zo is het binnenkort afgelopen met de vrijheid in Nederland, doe niet zo naief!
dit maakt me een beetje verdrietig, hopelijk zijn er niet zo veel mensen zoals jij.quote:Op maandag 11 december 2006 21:43 schreef Xith het volgende:
[..]
Voor mensen die hun cultuur of "Nationale identiteit" als waardevol zien past dit:![]()
Mensen die hun nationale erfgoed weggooien terwijl onze voorvaderen daar eeuwen voor gevochten hebbenquote:Op maandag 11 december 2006 21:43 schreef Xith het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef salutem het volgende:
omg die shit komt dichterbij !!!
http://today.reuters.co.uk/news/articlenews.aspx?type=oddlyEnoughNews&storyID=2006-11-29T171300Z_01_L29524422_RTRIDST_0_OUKOE-UK-CHRISTMAS-CANCELLED.XML
het buitenland boeit me wel degenlijk, alleen met ons binnenlandbeleid heeft het buitenland weinig te maken ... als een Nederlands bedrijf (of voor mijn part de Nederlandse overheid) met bepaalde lieden geen zaken meer wil doen dan gebeurt dat niet, of de joden daar de dupe van worden kan me echt helemaal geen zier schelenquote:Op maandag 11 december 2006 21:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dan zal het buitenland je wel niet boeien, dat kan en mag. Met het Nederlands buitenlands beleid heeft het in elk geval te maken.
er staat duidelijk "DE REST" als in emigranten enzo, vooral uit Afrikaquote:Ze zijn al thuis overigens.
Is het iets waar ik trots op moet zijn? Ik ken die mensen niet, zij kennen mij niet, mooi. Ik ben net zo trots op de -lets say- Italiaanse voorvaderen als op de NLse. Waarom? Omdat ik beide niet ken of er persoonlijk invloed op heb gehad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Mensen die hun nationale erfgoed weggooien terwijl onze voorvaderen daar eeuwen voor gevochten hebben![]()
ik zal even van tevoren het zwaai emoticon gebruiken, hebben we die kinderachtige zooi ook weer gehad;quote:Ik neem aan dat jij een niet westerse allochtoon bent![]()
De westerse cultuur is de meest beschaafde die er is, of zou jij liever in het M-O willen levenEr is genoeg reden om onze cultuur te beschermen.
Dat is jammer, maar ik hoop van wel, want voor mij is op zo'n manier denken jezelf afsluiten voor de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:11 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
dit maakt me een beetje verdrietig, hopelijk zijn er niet zo veel mensen zoals jij.
quote:Op maandag 11 december 2006 00:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die boom symboliseerd iets christelijks.
En die jood vind het niet kunnen dat je provoceert met dat christelijk symbool.
Dus hij zegt...weg ermee!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:50 schreef Xith het volgende:
Die vreselijke moslims die onze culuur over komen nenem zijn zelf ook Nederlander, dus ze hebben van mij het recht iets aan bij te dragen of af te halen - k zie cultuur als de colletie van alle Nederlanders samen.
Je maintiendrai!!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
![]()
Onze vrijheid afpakken, NOOIT!
Moslims zullen zich niet aanpassen, dat weten we nu inmiddels wel. Het is zelfs zo ver dat wij ons moeten aanpassen aan hen. Denk alsjeblieft even na voordat je zulke kortzichtige opmerkingen maakt.
Niet helemaal waar. Behoorlijk ongenuanceerd. Men mag best trots zijn op voorvaderlijke dingen. Men mag ook (liever zelfs) kritisch kijken.quote:Op maandag 11 december 2006 21:43 schreef Xith het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:59 schreef Xith het volgende:
Dan zouden juist christenen het weg moeten willen hebben!
Natuurlijk zullen ze invloed heben op onze cultuurquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Onze vrijheid afpakken, NOOIT!
Moslims zullen zich niet aanpassen, dat weten we nu inmiddels wel. Het is zelfs zo ver dat wij ons moeten aanpassen aan hen. Denk alsjeblieft even na voordat je zulke kortzichtige opmerkingen maakt.
Natuurlijk is dit ongenuanceerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Behoorlijk ongenuanceerd. Men mag best trots zijn op voorvaderlijke dingen. Men mag ook (liever zelfs) kritisch kijken.
Klopt ja, de meeste landen waren nog nationalistischer, of er zo erg aan toe dat men het gewoon niet meer uitmaakte wat er gebeurde.quote:Jij hebt het een en ander van de wereld gezien. Dan heb je vast ook gezien dat er een heleboel mensen zijn die ook trots ontlenen aan culturele/nationale identiteit en daardoor niet ieder ander eruit willen flikkeren of denken dat ze het meest beschaafd zijn.
Zolang de 3 middenpartijen er blijven niet neequote:Het hoeft dus niet onmiddelijk uit te monden in een grote nazi-zooi.
Dan kun je wachten op het invoeren van de sharia en de wereldheerschappij van Koning dictator Mohammedquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:09 schreef Xith het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen ze invloed heben op onze cultuur![]()
Als 1 op de 14 mensen een andere levenswijze heeft, mag hij, en zal hij die wmb toevoegen aan de maatschappij
hmmhmm, ik heb ook de da vinci code gelezenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]Juist. Maar zoals in iedere godsdient moest het christendom dingen uit de heersende cultuur adopteren en dit is er een van (en de tig heiligen die ooit onder goden/godinnen waren, inclusief Maria als moeder van allen)
Mwa, hier hoor ik anders ook genoeg dat Moslims best hun moslim tradities mogen uitoeffenen, zolang ze het maar orivee doen. Waarom zou dit anders moeten zijn voor christenen dan? ik speel advocaat van de duivelquote:Dat die lui gaan roepen dat de boom wegmoet is zoooo kortzichtig
In 2050 zal Duitsland een Moslim staat worden, en de Duitse CPS woordvoerder zei dat er niets meer tegen te doen viel, dus ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan kun je wachten op het invoeren van de sharia en de wereldheerschappij van Koning dictator Mohammed
Mwah, niet zo heel gek. De invloed van de joodse gemeenschap is in Europa nou eenmaal veel kleiner (gewordenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:18 schreef Dagonet het volgende:
Toch interessant hoe een topic over intolerante joden toch weer uitkomt op moslims.
Ach, hier doen joden het net zo hard hoor, maar wat meer op de achtergrond zoals begin dit jaar met dat monument in de Baarsjes.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:43 schreef Tirion het volgende:
[..]
Mwah, niet zo heel gek. De invloed van de joodse gemeenschap is in Europa nou eenmaal veel kleiner (geworden) en in een geval van het toestaan van uitingen van religie is het daarom makkelijker om te praten over voorbeelden uit de eigen omgeving.
Dat wil ik wel heeeeel graag zien, ik kan me het namelijk niet voorstellen. Ik wacht vol spanning op je link.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:50 schreef Xith het volgende:
Ook is de Nederlandse cultuur tegen publieke martelingen en executies, iets waar jij in die emotionele verkrachtings/moord topics zo om scheeuwt.
[..]
Dat is jammer, maar ik hoop van wel, want voor mij is op zo'n manier denken jezelf afsluiten voor de rest van de wereld.
logisch toch. intolerantie en moslims gaan hand in hand.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:18 schreef Dagonet het volgende:
Toch interessant hoe een topic over intolerante joden toch weer uitkomt op moslims.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |