Right..zeikerd..Ik wil dat jij verdwijnt..kun je nu weggaan?quote:Op maandag 11 december 2006 00:10 schreef Keiichi het volgende:
Als er hier in NL iemand zou klagen (niet nader te noemen bevolkingsgroepen) dan zijn ook zo alle kerstbomen overal weg.
Hij heeft gelijk helaas, kijk maar naar wat er met de negerzoenen is gebeurd.quote:Op maandag 11 december 2006 00:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Right..zeikerd..Ik wil dat jij verdwijnt..kun je nu weggaan?
Ze leven voor altijd in ons hart voortquote:Op maandag 11 december 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk helaas, kijk maar naar wat er met de negerzoenen is gebeurd.
OH NOES..DE NEGERZOEN HEET GEEN NEGERZOEN MEERquote:Op maandag 11 december 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk helaas, kijk maar naar wat er met de negerzoenen is gebeurd.
Ik heb een generaal pardon regeling, dus DAT kan nietquote:Op maandag 11 december 2006 00:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[edit] kuch, nee dus niet dit soort taal gebruik, dan mag je wat mij betreft ophoeren, gek.quote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
OH NOES..DE NEGERZOEN HEET GEEN NEGERZOEN MEER
TEH HORROR!
get a life ofzo
Omdat dat fout was waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En TS, hoezo mocht 'Mary Christmas' niet?.
Alle Mary's voelden zich beledigdquote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat was er dan zo offensive aan? En TS, hoezo mocht 'Mary Christmas' niet?.
Vanwege Christmas.quote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat was er dan zo offensive aan? En TS, hoezo mocht 'Mary Christmas' niet?.
En dat zegt iemand die de Armeense genocide ontkent. Hoe hypocriet.quote:Op maandag 11 december 2006 00:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Je gaat toch ook geen hakenkruizen op Schiphol hangen
Dus jij wil een Nazisymbool vergelijken met een blauwspar?quote:Op maandag 11 december 2006 00:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Je gaat toch ook geen hakenkruizen op Schiphol hange
WTf heeft dat hier mee te maken?quote:Op maandag 11 december 2006 00:24 schreef RalfDeWolf het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die de Armeense genocide ontkent. Hoe hypocriet. ;')
Ze zijn allebei aanstootgevend toch? (Hakenkruizen algemeen (voor de meeste danquote:Op maandag 11 december 2006 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij wil een Nazisymbool vergelijken met een blauwspar?
De Turkse vlag is aanstootgevend voor Koerden en Armenen.quote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ze zijn allebei aanstootgevend toch? (Hakenkruizen algemeen (voor de meeste dan) en die boompjes voor de joden
)
klopt, een samenleving waar meerdere cultruen gewoon prettig samenleven zonder elkaar in hun culturele uitingen te hinderen, is veruit superieus ...quote:Op maandag 11 december 2006 00:13 schreef _The_General_ het volgende:
Lang leven de Multicul samenleving !
Wat hebben dennebomen te maken met hakenkruizen. Jij begint met de domme vergelijkingen mijn beste.quote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
WTf heeft dat hier mee te maken?
Ga weg ofzo
quote:Op maandag 11 december 2006 00:27 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Wat hebben dennebomen te maken met hakenkruizen. Jij begint met de domme vergelijkingen mijn beste.
lezenquote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ze zijn allebei aanstootgevend toch? (Hakenkruizen algemeen (voor de meeste dan) en die boompjes voor de joden
)
Een hakenkruis is door de Nazi's aanstootgevend gemaakt. Daarvoor was het een heilig symbool.quote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
)
Ik ben bang dat er vast geen bruine paashaas meer mag zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 00:29 schreef Pustasu het volgende:
wat zal pasen ons brengen, ik ben serieus nieuwsgierig
Ik respecteer dat jouw cultuur vrouwen en ongelovigen lager dan honden vindt.quote:Op maandag 11 december 2006 00:29 schreef glasbak het volgende:
Het wordt eens tijd dat de diverse culturen elkaar gaan respecteren in andermans tradities en gewoontes in plaats van het als 'beledigend' op te vatten.
Swastika draait volgens mij andere kant op..kan me vergissenquote:Op maandag 11 december 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een hakenkruis is door de Nazi's aanstootgevend gemaakt. Daarvoor was het een heilig symbool.
Een moord plegen is tegenwoordig niet zo moeilijk meer...voor je het weet flikkert er iemand een bom op dat vliegveldquote:Er is nog nooit een moord gepleegd uit naam van een fijnspar
[edit] niet op de man spelen, persoonlijke kwesties vecht je maar via andere kanalen uit!quote:Op maandag 11 december 2006 00:30 schreef Devrim_ het volgende:
Een moord plegen is tegenwoordig niet zo moeilijk meer...voor je het weet flikkert er iemand een bom op dat vliegveld
Hij overdrijft een beetje, maar heeft een punt. We moeten NIET toegeven aan het aanstellerige gejank van minderheden.quote:Op maandag 11 december 2006 00:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Los het probleem dan op een andere manier opquote:Op maandag 11 december 2006 00:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij overdrijft een beetje, maar heeft een punt. We moeten NIET toegeven aan het aanstellerige gejank van minderheden.
Ze hebben bonifatius een kop kleiner gemaakt omdat ie aan de heilige boom van een stel heidenen zatquote:Op maandag 11 december 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een hakenkruis is door de Nazi's aanstootgevend gemaakt. Daarvoor was het een heilig symbool.
Er is nog nooit een moord gepleegd uit naam van een fijnspar
Als je dat woordje 'minderheden' weghaalt zou ik het geheel met je eens zijn, volgens mij maakt het geen sikkepit uit of een minderheid zoiets 'eist' of een 'meerderheid' ....quote:Op maandag 11 december 2006 00:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij overdrijft een beetje, maar heeft een punt. We moeten NIET toegeven aan het aanstellerige gejank van minderheden.
quote:Verwijder de afgoderij en laat het Ere zij God werkelijk aan HEM zijn gericht Die alle bomen geschapen heeft en Die van alle bomen houdt.
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 december 2006 00:38 schreef NDAsilenced het volgende:
Er zijn hier drie partijen gestoord:
1. De directie van sea-tac
2. De klagende jood
3. Devrim ()
Die boom symboliseerd iets christelijks.quote:Op maandag 11 december 2006 00:38 schreef Unrealist- het volgende:
Erm... wat is er in hemelsnaam ''offensive'' aan een BOOM?! kom op zeg![]()
so what, ga huilen en dien een klacht inquote:Op maandag 11 december 2006 00:41 schreef bas-beest het volgende:
ik vind een Menora aanstootgevend...
Dat ging over een eikquote:Op maandag 11 december 2006 00:38 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Ze hebben bonifatius een kop kleiner gemaakt omdat ie aan de heilige boom van een stel heidenen zat
Die boom heeft werkelijk niks met het christendom te maken.quote:Op maandag 11 december 2006 00:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die boom symboliseerd iets christelijks.
En die jood vind het niet kunnen dat je provoceert met dat christelijk symbool.
Dus hij zegt...weg ermee!
Boom ==> Kerstmis ==> Christendom enzoquote:Op maandag 11 december 2006 00:44 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Die boom heeft werkelijk niks met het christendom te maken.
Kan niet. Het is b.v. in dit geval of WEL een kerstboom of GEEN kerstboom. Noem eens een tussenweg? Een halve kerstboom?quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Los het probleem dan op een andere manier op
Aparte ingangen..een joden ingang (hoe foutquote:Op maandag 11 december 2006 00:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan niet. Het is b.v. in dit geval of WEL een kerstboom of GEEN kerstboom. Noem eens een tussenweg? Een halve kerstboom?
Feit is dat de christelijke kerken, en vooral de rooms-katholieke kerk, de kerstboom lange tijd hebben geweerd. De kerstboom heeft met de inhoud van het Kerstfeest niets te maken en leidt de aandacht van het Kerstkind af.quote:Op maandag 11 december 2006 00:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Boom ==> Kerstmis ==> Christendom enzo
Jij ziet spoken!quote:Op maandag 11 december 2006 00:13 schreef _The_General_ het volgende:
Lang leven de Multicul samenleving !
quote:Op maandag 11 december 2006 00:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik wilde alweer een moslimonvriendelijke opmerking plaatsen, maar dan blijkt het een jood te zijn!
quote:Op maandag 11 december 2006 00:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Aparte ingangen..een joden ingang (hoe fout) en een normale ingang
quote:Op maandag 11 december 2006 00:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die boom symboliseerd iets christelijks.
En die jood vind het niet kunnen dat je provoceert met dat christelijk symbool.
Dus hij zegt...weg ermee!
Jij provoceert mij, weg ermee!quote:
Misschien een goed idee om dan eens over niet nader te noemen bevolkingsgroepen te gaan klagen, misschien werkt 't.quote:Op maandag 11 december 2006 00:10 schreef Keiichi het volgende:
Als er hier in NL iemand zou klagen (niet nader te noemen bevolkingsgroepen) dan zijn ook zo alle kerstbomen overal weg.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 11 december 2006 08:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik las het net op de Frontpage...ik begrijp er niets meer van. Het wordt als maar gekker met de intolerantie, het zoeken naar wat een ander doet of zegt om je beledigd of gediscrimineerd of aangevallen te voelen.
hoe bedoel je 'het wordt alsmaar gekker' ...?quote:Op maandag 11 december 2006 08:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik las het net op de Frontpage...ik begrijp er niets meer van. Het wordt als maar gekker met de intolerantie, het zoeken naar wat een ander doet of zegt om je beledigd of gediscrimineerd of aangevallen te voelen.
Dat is de enige goede oplossing: De boodschap geven dat die reli-freaks zich niet moeten aanstellen en zorgen dat ze de volgende keer worden opgepakt.quote:Op maandag 11 december 2006 10:18 schreef KroJo het volgende:
[..]
hoe bedoel je 'het wordt alsmaar gekker' ...?
6 jaar terug werd de keersboom op de markt van Gouda nog zwaar vernield door extreme fundamentalitsische gereformeerden, die hem volledig vernielden en er een spandoek achterlieten met een bijbeltekst tegen 'heidense afgoderij' ...
Nu gebeurt dat niet meer, deels natuurlijk ook omdat de winkeliersvereneiging een beveiligingsbedrijf heeft ingeschakeld die de boom ook moet bewaken...
Punt is echter, toen verscheen er geen bericht in de media over, enkel in de lokale pers werd er wat over geschreven; men zag het ook gewoon als een lokale 'kwajongens-streek', waaraan men vooral niet meer aandacht moest gaan geven ...
Het verschil met nu is dat zo'n voorval momenteel gelijk groot in de pers zou komen en dat dan minstens twee weken helemaal 'uitge-hyped' zou worden, net zolang totdat mensen gaan roepen: "nounou, het wordt alsmaar gekker met die intolerantie".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |