Als niemand hem opent doe ik het wel.quote:Op zondag 10 december 2006 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is wel een erg persoonlijke TT, DS.
Vergeet vooral je overstaptijden niet, en de trein die erna komt en de perrons.quote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef RayMania het volgende:
Vergeet ik bijna de nieuwe treintijden op te schrijven.
Daar moet ik ook nog eens naar kijkenquote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef RayMania het volgende:
Vergeet ik bijna de nieuwe treintijden op te schrijven.
Van de NS site kan je ze ook downen geloof ikquote:Op zondag 10 december 2006 16:05 schreef RayMania het volgende:
Ik ga maar eens een mooi Word-documentje maken met alle treintijden in Almere, Schiphol, Amsterdam, Duivendrecht en Leiden.
Als 'ie te bereiken is ... de afgelopen dagen lag 'ie geregeld platquote:Op zondag 10 december 2006 16:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van de NS site kan je ze ook downen geloof ik
Dat moet je dan ook niet op DDay doen natuurlijkquote:Op zondag 10 december 2006 16:27 schreef Eilanden het volgende:
Als 'ie te bereiken is ... de afgelopen dagen lag 'ie geregeld plat
Ik ga met de auto naar m'n werkquote:Op zondag 10 december 2006 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook niet op DDay doen natuurlijk
Was niet persoonlijk bedoeld joggiequote:Op zondag 10 december 2006 16:30 schreef Eilanden het volgende:
Ik ga met de auto naar m'n werken dinnetje had de tijden al eerder gedowned
Heb je die vlek al uit het shirt gekregen wijffie?quote:Op zondag 10 december 2006 16:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was niet persoonlijk bedoeld joggie
Hier nu dus ookquote:Op zondag 10 december 2006 16:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als 'ie te bereiken is ... de afgelopen dagen lag 'ie geregeld plat
Ikquote:Op zondag 10 december 2006 16:38 schreef Eilanden het volgende:
Heb je die vlek al uit het shirt gekregen wijffie?![]()
Maar jij bent er toch voor om te koken en te wassenquote:Op zondag 10 december 2006 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik
Het is het shirt van het wasbordje zelf hoor![]()
Dat probeer ik haar ook al jaren duidelijk te maken.quote:Op zondag 10 december 2006 17:00 schreef Eilanden het volgende:
Maar jij bent er toch voor om te koken en te wassen![]()
Wie is Dieke nou weerquote:Op zondag 10 december 2006 17:03 schreef Eilanden het volgende:
Nee 28 op een rij zoals Dieke een keer tijdens een slapeloze nacht deed
En zelfs met de garde en de deegroller lukt het niet?quote:Op zondag 10 december 2006 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat probeer ik haar ook al jaren duidelijk te maken.![]()
Ik had er maar 26quote:
Hij had dit keer wel een mooi jasje aanquote:Op zondag 10 december 2006 17:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Mart wordt een stuk knapper zo Maril
*kijkt*quote:
`quote:Op zondag 10 december 2006 18:22 schreef tong80 het volgende:
Mooi Bos.
Is nog niet zo lang geleden. Kun je al terugdenken aan de mooie dingen die jullie hadden ?
Ja dat zijn de moeilijkste dagen, ook voor jou.quote:Op zondag 10 december 2006 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
`
Je redelijk. Het is nog vers en natuurlijk is het erg lastig zeker voor mijn vader met de feestdagen in het vooruitzicht.
Op het centrum waar mijn vader vrijwilligerswerk doet. In Sterksel was dat. Was maar een kleintje, maar wel erg leuk om te bezoeken.quote:Op zondag 10 december 2006 18:25 schreef RayMania het volgende:
Hoi Bos, lijkt me ook wel leuk zo'n kerstmarkt, welke ben jij geweest?
quote:Op zondag 10 december 2006 16:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
terug naar je hok!
Leren!! Stampen!
Gossie, Tong mist vanavond de meeste tv uitzendingen van wat hij wil zienquote:
idd... nu maar hopen dat het zo blijftquote:Op zondag 10 december 2006 21:11 schreef RayMania het volgende:
Lijkt het weer te doen.
Ze kent je ondertussen alquote:Op zondag 10 december 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:oi
sinterklaas gevierd met de familie, mn zusje had mijen ik heb een set pokerchips gekregen
Ik zie het....quote:Op zondag 10 december 2006 21:11 schreef borisz het volgende:
Peter R de vries, en de moord op de martinitoren
Nou toen ik hoorde dat Koeman trainer werd en Ooijer en jan weg gingen... werd ik niet zo vrolijk en zei in een dwaze bui dat ik mijn schoenen zou opeten als PSV kampioen zou worden... maar goed, we zijn nu aardig op wegquote:
Kun je dat mooi tijdens de volgende VBL-Meet doenquote:Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou toen ik hoorde dat Koeman trainer werd en Ooijer en jan weg gingen... werd ik niet zo vrolijk en zei in een dwaze bui dat ik mijn schoenen zou opeten als PSV kampioen zou worden... maar goed, we zijn nu aardig op weg
quote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je dat mooi tijdens de volgende VBL-Meet doen![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou toen ik hoorde dat Koeman trainer werd en Ooijer en jan weg gingen... werd ik niet zo vrolijk en zei in een dwaze bui dat ik mijn schoenen zou opeten als PSV kampioen zou worden... maar goed, we zijn nu aardig op weg
Neeeee daar ben ik nu ook achter gekomen...quote:
quote:
Meer tussenstops of ?quote:Op zondag 10 december 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
20:02 vertrokken vanuit R'dam 21:30 op m'n kamer
Normaal was het 20:07 vertrekken en 20:55 op m'n kamer
NS
Heb je nog tips?quote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef RayMania het volgende:
Schoenen kunnen heel lekker zijn hoor, appel.
bang hoef je niet meer te zijn, die schoen moet je gewoon etenquote:Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze kent je ondertussen al
Trouwens rubber... die schoen op eet actie.. ik word nu wel een beetje bang
zoeits jaquote:Op zondag 10 december 2006 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
VOlgens mij bedoeld Eend bovenstaande chips
Gouda, het geweldige metropool Gouda heeft intercity status gekregen.quote:
Maar ik heb niet verteld wat voor een type schoenquote:Op zondag 10 december 2006 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bang hoef je niet meer te zijn, die schoen moet je gewoon eten
Dat is inderdaad vervelend.quote:Op zondag 10 december 2006 21:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gouda, het geweldige metropool Gouda heeft intercity status gekregen.
En we hadden een rood sein voor Utrecht centraal, maar ik heb dus m'n aansluiting met de bus gemist door die stop in gouda (en door het rode sein)
Sien komt met een chocolade schoen aanzettenquote:Op zondag 10 december 2006 21:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ik heb niet verteld wat voor een type schoen
goed de VVD stemmen, gebeurt er nooit wat bij de NSquote:Op zondag 10 december 2006 21:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gouda, het geweldige metropool Gouda heeft intercity status gekregen.
En we hadden een rood sein voor Utrecht centraal, maar ik heb dus m'n aansluiting met de bus gemist door die stop in gouda (en door het rode sein)
een schoen is een schoen, geen snoepschoenquote:Op zondag 10 december 2006 21:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 december 2006 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Sien komt met een chocolade schoen aanzetten![]()
Je hebt het over "Mijn Schoen" Dus dat is een van de 2 waar je voeten in zit.quote:Op zondag 10 december 2006 21:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bla blaquote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een schoen is een schoen, geen snoepschoen
Waar ben je?quote:Op zondag 10 december 2006 21:35 schreef RayMania het volgende:
Zo direct nog maar een aflevering van Lost kijken.
quote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt het over "Mijn Schoen" Dus dat is een van de 2 waar je voeten in zit.
Het grote PSV-topic #167: de mooiste club van het land!
quote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt het over "Mijn Schoen" Dus dat is een van de 2 waar je voeten in zit.
Het grote PSV-topic #167: de mooiste club van het land!
Wat werd er gewonnen?quote:Op zondag 10 december 2006 22:04 schreef clauwheee het volgende:
Koffertjes waren weer leuk!
quote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je dat mooi tijdens de volgende VBL-Meet doen![]()
.quote:Op zondag 10 december 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]die is toch in mei en dan zijn we al dik een maand kampioen
De heldquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 23:23 schreef RayMania het volgende:
Ik ben pas bij aflevering vier, vind het tot nu toe wel minder dan Prison Break.
Wat heeft vd Berg gewonnen eend? Dat is toch die pooler?
ah, mijn zwager zal weer blij zijn dan. Hij is fanatiek pooler, en speelt heel soms tegen Nick (wat hij meestal kansloos verliest)quote:Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]na een fikse achterstand gewonnen van superster Strickland (die ook nog ff ruzie had met het publiek) Europa nu op 12-10 voor dus nog 1 punt en europa wint de Mosconi Cup
quote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, mijn zwager zal weer blij zijn dan. Hij is fanatiek pooler, en speelt heel soms tegen Nick (wat hij meestal kansloos verliest)
ik zit net vijf minuten te kijkenquote:Op zondag 10 december 2006 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]gaaf
en jij bent nu ook aan het genieten van Higgins?
Wie is datquote:
pool speler, zap maar eens naar SBS6. Daar komen nu weer beelden van de Mosconi cup. Zeg maar de Rydercup maar dan voor poolbiljart!quote:
Merci voor de tip.quote:Op maandag 11 december 2006 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pool speler, zap maar eens naar SBS6. Daar komen nu weer beelden van de Mosconi cup. Zeg maar de Rydercup maar dan voor poolbiljart!
En Nick v/d Berg is een Nederlandse topspeler
dit wordt een mooiequote:
Je moet het dan ook niet vergelijkenquote:Op zondag 10 december 2006 23:23 schreef RayMania het volgende:
Ik ben pas bij aflevering vier, vind het tot nu toe wel minder dan Prison Break.
Bluezz heeft lekker een weekje vakantie en kan de NS links laten liggen.quote:Op maandag 11 december 2006 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet iedereen morgen een trein eerder pakken ofzo? Dat het nu al zo rustig is.
nee zit SBS te kijken, enorm spannendquote:Op maandag 11 december 2006 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet iedereen morgen een trein eerder pakken ofzo? Dat het nu al zo rustig is.
Moeizaam.quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw zoektocht naar arbeid?
Inderdaadquote:
Hebben alleen nog niet gewonnen dit seizoen tot nu toe.quote:Op maandag 11 december 2006 02:01 schreef rubbereend het volgende:en die tacktiek proberen ze nu weer
Geen trein, wel metro vandaag helaas omdat de ketting van mijn fiets het begafquote:Op maandag 11 december 2006 07:42 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh,
Lekker druk op de weg met regen en wind. Nog treinreizigers vandaag met posi/nega ervaringen?
da's balen man!quote:Op maandag 11 december 2006 10:23 schreef pascalheister het volgende:![]()
helaas gezakt met praktijk-examen![]()
dat niet maar kijken kon beter en ik maakte een dom foutje met baanhelft verwisselen.quote:Op maandag 11 december 2006 10:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
da's balen man!
Ging het erg slecht?
ja, dat kijken daar zijn ze altijd heel erg mee. Kreeg er een nekverrekking van.quote:Op maandag 11 december 2006 10:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat niet maar kijken kon beter en ik maakte een dom foutje met baanhelft verwisselen.
Iggy is stoerquote:
Gelukkig maar, er rijden al genoeg idioten op de weg.quote:Op maandag 11 december 2006 10:23 schreef pascalheister het volgende:![]()
helaas gezakt met praktijk-examen![]()
daar kunnen we jou ook onder verstaan dusquote:Op maandag 11 december 2006 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gelukkig maar, er rijden al genoeg idioten op de weg.
Ja, gaat weer erg traag.quote:Op maandag 11 december 2006 15:03 schreef Againzender het volgende:
het forum is ook een beetje verstopt
woensdag de kersthit van Charly Lownoise & Mental Theoquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 15:46 schreef borisz het volgende:
mensen met Mariah Carey dr kerstplaten op hun mobiel en dan afspelen,![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
woensdag de kersthit van Charly Lownoise & Mental Theo
[kerstgedachte]quote:
RTL4 doos ben je danquote:Op maandag 11 december 2006 15:14 schreef tong80 het volgende:
Als je vroeg opstat kijk je naar Oprah en Dr. Phil
Als een soort van Kerst kaarsquote:Op maandag 11 december 2006 16:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
[kerstgedachte]
affakkelen dat mens
[/kerstgedachte]
Schulz komt.quote:Op maandag 11 december 2006 16:09 schreef rubbereend het volgende:
borisz heb je de line up gezien van TE?
Brendaquote:
nog nietquote:Op maandag 11 december 2006 16:09 schreef rubbereend het volgende:
borisz heb je de line up gezien van TE?
quote:
Mainstagequote:
quote:Op maandag 11 december 2006 16:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mainstage
Paul Oakenfold
Markus Schulz
Cosmic Gate
Johan Gielen
Marcel Woods
Sander van Doorn
Phynn
Clubstage
Jean
Rank 1
Bobina
Jochen Miller
Randy Katana
Dazzle
Ron van den Beuken
Hardstage
Ton TB
Bas&Ram
Yves de Ruyter
Scot Project
Talla 2XLC
Dave202
Francois
Futurestage
Ronald van Gelderen
Gareth Emery
Mark Norman
Cor Fijneman
Joop
Serge Devant
Menno de Jong
Trance Energy
Datum: 3 maart 2007
Tijden: 21.00 – 07.00 uur
Tickets: ¤35,- euro (ex. Fee)
Nu wel.
Waar houd jij van dan?quote:Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat wordt lastig. Er zijn zoveel djs die ik wil zien
Mainstagequote:Op maandag 11 december 2006 16:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar houd jij van dan?
En borisz?
jaquote:Op maandag 11 december 2006 16:55 schreef Messenga het volgende:
Ik mis Marco V trouwens..
Gareth en Talla zijn wel te pruimen, Dave202 ook wel, ik kan je wel wat sturen een keer.quote:Op maandag 11 december 2006 16:57 schreef borisz het volgende:
Paul Oakenfold
Markus Schulz
Cosmic Gate
Johan Gielen
Marcel Woods
Sander van Doorn
Phynn
Clubstage
Jean![]()
Rank 1
Bobina![]()
Jochen Miller![]()
Randy Katana![]()
Dazzle![]()
Ron van den Beuken![]()
Hardstage
Ton TB![]()
Bas&Ram![]()
Yves de Ruyter![]()
Scot Project![]()
Talla 2XLC![]()
Dave202![]()
Francois![]()
Futurestage
Ronald van Gelderen![]()
Gareth Emery![]()
Mark Norman![]()
Cor Fijneman![]()
Joop![]()
Serge Devant![]()
Menno de Jong![]()
wel deken ik niet echt
Als ie Southern Sun maar draait.quote:Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk gaat Paul Oakenfold wel wat bijzonders doen want op DV jaren geleden ging het op de automatische piloot
Hij was ook de support act bij het concert van Madonna .... dat was mwoooaaaah, ging wel ... veel op safequote:Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk gaat Paul Oakenfold wel wat bijzonders doen want op DV jaren geleden ging het op de automatische piloot
Mooi mooiquote:
Zonde voor Pascal inderdaad .....quote:Op maandag 11 december 2006 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag.
Zonde Pascal, hopelijk haal je het in 2 keer.
Ach het is al druk zat op de weg....quote:Op maandag 11 december 2006 17:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zonde voor Pascal inderdaad .....
maar een stuk veiliger voor het Nederlandse verkeer![]()
![]()
Zolang ik geen rijbewijs heb, is er niks aan de hand hoor.quote:Op maandag 11 december 2006 17:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
jammer idd, maarja het leven gaat door. Ik was toch wat te veel gefocust op het rijden. Dat zal de 2e keer wel weer anders zijn denk ik.quote:Op maandag 11 december 2006 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag.
Zonde Pascal, hopelijk haal je het in 2 keer.
hoor wie zwijgtquote:Op maandag 11 december 2006 17:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
De volgende keer zal je inderdaad wat meer oog hebben voor de kippetjes die over straat lopenquote:Op maandag 11 december 2006 17:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jammer idd, maarja het leven gaat door. Ik was toch wat te veel gefocust op het rijden. Dat zal de 2e keer wel weer anders zijn denk ik.
Ik denk het ook.quote:Op maandag 11 december 2006 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De volgende keer zal je inderdaad wat meer oog hebben voor de kippetjes die over straat de zandwegen lopen![]()
trouwens nog steeds geen boetequote:Op maandag 11 december 2006 17:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
HOOR wie ZWIJGT?is dat Achterhoeks?
Je baalt ervan dat je geen boete hebt gehadquote:Op maandag 11 december 2006 17:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
trouwens nog steeds geen boete![]()
ik snap er niks van...
een spreekwoord dat morgen uit komt, bijdehante knulquote:Op maandag 11 december 2006 17:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
HOOR wie ZWIJGT?is dat Achterhoeks?
Het schijnt dat de top van het Ministerie van Justitie nog steeds aan het overleggen is over de hoogte van de boetequote:Op maandag 11 december 2006 17:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik snap er niks van...
Ik zou het CJIB even bellen en vragen wanneer ze hem versturen.quote:Op maandag 11 december 2006 17:45 schreef appelsientje het volgende:
ik snap er niks van...
Nope, het kan zelfs tot celstraf komen als het tegenzit.quote:Op maandag 11 december 2006 17:51 schreef appelsientje het volgende:nou ja.. ik weet gewoon dat ik geflits ben.. dus ik krijg die boete gewoon binnen, maar met kerst/oud&nieuw voor de deur...
Bijna 10 weken geleden.. is er geen max aan zo'n boete?
Je rijdt toch in een leasebakkie?quote:Op maandag 11 december 2006 17:51 schreef appelsientje het volgende:nou ja.. ik weet gewoon dat ik geflits ben.. dus ik krijg die boete gewoon binnen, maar met kerst/oud&nieuw voor de deur...
Bijna 10 weken geleden.. is er geen max aan zo'n boete?
daar heb je een punt.. nou ja afwachten dan maar...quote:Op maandag 11 december 2006 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Je rijdt toch in een leasebakkie?
Dan gaat de boete in eerste instantie naar de leasemaatschappij en die moeten dan uitzoeken wie de bestuurder is en vervolgens die boete doorsturen.
Kan inderdaad best lang duren voordat je hem zelf krijgt.
in de Tiesto bewerking graagquote:Op maandag 11 december 2006 17:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als ie Southern Sun maar draait.
kut datumquote:Op maandag 11 december 2006 17:04 schreef borisz het volgende:
We, menSCHen uit mijn klas, gaan waarschijnlijk met een hele hoop naar dancevalley. Nog niks is zeker natuurlijk maar de plannen zijn er
Dan wordt z'n baas in ieder geval ook op de hoogste gesteld van de fratsen van Sientjequote:Op maandag 11 december 2006 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Je rijdt toch in een leasebakkie?
Dan gaat de boete in eerste instantie naar de leasemaatschappij en die moeten dan uitzoeken wie de bestuurder is en vervolgens die boete doorsturen.
Kan inderdaad best lang duren voordat je hem zelf krijgt.
quote:Op maandag 11 december 2006 17:57 schreef appelsientje het volgende:
daar heb je een punt.. nou ja afwachten sparen dan maar...
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 11 december 2006 18:28 schreef borisz het volgende:
Rondje van MM dan maar, die betaalt vandaag![]()
wat wel een leuke kerstplaat is, is van urbanus![]()
ik ga sporten
en huntelaar trapt hem vast naquote:Op maandag 11 december 2006 18:50 schreef DarkShine het volgende:
Leonardo naar Ajax. Het ontvangscomitee staat al klaar:
Perez mompelend "Weer zo een kanker neger"
Sneijder "Wat komt die tyfus hond doen"
Geen blinde tyfushond, want hij doet niet voor niets "de verrekijker"!!!quote:Op maandag 11 december 2006 18:50 schreef DarkShine het volgende:
Jaakke: "Welkom Leo, en je hoeft je niet netjes te gedragen, want we zijn geen koorknapenvereniging.quote:Op maandag 11 december 2006 18:50 schreef DarkShine het volgende:
Hoiquote:Op maandag 11 december 2006 18:57 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
Moiquote:Op maandag 11 december 2006 18:57 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
O op curve stond je? Ja klopt, in de hoek bij de cornervlagquote:Op maandag 11 december 2006 19:24 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Moi![]()
Ohja zaterdag zat stond ik in vak C. Jij in de hoek aan de andere kant geloof ik.
Welkom bij Shopenvelop!quote:Op maandag 11 december 2006 19:32 schreef VoreG het volgende:
Ik krijg opeens een sms van shopenvelop dat ik 2 gratis hotel overnachtingen heb gewonnen
quote:Ik heb een SMS ontvangen, en nu?
Je ontvangt deze SMS omdat je aangemeld bent (geweest) bij een van de diensten die ShopEnvelop ondersteunen. Deze dienst heeft bepaald dat jouw mobiele nummer de ShopEnvelop heeft gewonnen.
quote:Op maandag 11 december 2006 18:54 schreef methodmich het volgende:
Geen blinde tyfushond, want hij doet niet voor niets "de verrekijker"!!!
Sterk staaltje meeverdedigen van Van Loen was datquote:Op maandag 11 december 2006 20:16 schreef tong80 het volgende:
Voor de jonkies kijken hoe slecht ik me voelde die novemberavond door George Grun.
[Documentaire] "Mexico '86" maandag op Canvas
Dankzij Don Leoquote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sterk staaltje meeverdedigen van Van Loen was dat
Destijds was het wel logisch dat Van Loen meespeelde, want hij was toen een van de opvallendste spelers in de Eredivisie en met het inbrengen van hem werd er wel druk gezet ... hij had alleen wel wat meer mee mogen springen met Grunquote:
Nope het was jerruhquote:Op maandag 11 december 2006 20:31 schreef Eilanden het volgende:
Van de Frontpage:
Vanavond vragen we een bekende FOK!homo of hij dus ook vindt dat FOK!radio meedoet met potenrammen.
Is dat SCH?
Ik hoor het net .... en Jerruh vraagt die Scissor Sisters aan .... en uiteraard heeft SCH kaarten voor het concert van die Knipzusjesquote:
eten was prima...opa en oma waren uiterst tevreden !quote:Op maandag 11 december 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
Hey Bjoro, hoe was het eten zaterdagavond?
Wij straks ook ff eentje?quote:Op maandag 11 december 2006 20:52 schreef Bos81 het volgende:
Voor de verandering niet verloren met FIFA-en van Ray. 1-1
tja...tong...da's geen half werkquote:Op maandag 11 december 2006 20:34 schreef tong80 het volgende:
Twee stuks fruit per dag. Eet smakelijk
verjaardags topicquote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Rondje op mijn kosten dan maar!
Gisteren al feest gevierd, dus dat ging goed.
Woensdag ben ik wellicht Kerstman op school.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:52 schreef Bos81 het volgende:
Voor de verandering niet verloren met FIFA-en van Ray. 1-1
Eigen schuld, je speelt de bal zo voor de voeten van Fredquote:
18 jaar en wil niks leren van de geschiedenis. Kijkt niet naar het WK-86 maar gaat pokeren ofzo. En dan straks weer zeggen : 'Dat was voor mijn tijd'quote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef Messenga het volgende:
Verloren van Vaduz, die verbinding was niet te doen.. als je een bal aangaf dat ie moest spelen, gebeure dat 1.5 seconde later.
Ik hoorde het van VaduZquote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef Messenga het volgende:
Verloren van Vaduz, die verbinding was niet te doen.. als je een bal aangaf dat ie moest spelen, gebeure dat 1.5 seconde later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |