onzin, dat was in den beginne zo, nu boeit het niet meerquote:Op zondag 10 december 2006 14:23 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelezen dat je je schrijver voor schrijven moet gebruiken en het niet goed is deze veelvuldig te gebruiken als lezer...
Ik heb alleen een schrijver..quote:Op zondag 10 december 2006 15:39 schreef Incolumis het volgende:
TT slaat op:
[..]
onzin, dat was in den beginne zo, nu boeit het niet meer
hmm videokaart weet ik zo niet, de rest is meer dan voldoendequote:Op zondag 10 december 2006 16:51 schreef yordi1993 het volgende:
kan mijn pc dit spel aan? dit is mijn systeem: amd athlon 64 x2 4200+ , 2048mb ram, geforce 7300gt turbocache 256 mb (kan 512 mb shared) ik hoop het wel![]()
![]()
k tyquote:Op zondag 10 december 2006 17:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hmm videokaart weet ik zo niet, de rest is meer dan voldoende
quote:Op maandag 11 december 2006 19:46 schreef Pea het volgende:
Volgens mij zijn de eisen voor de demo hetzelfde als het hele spel.
Gewoon de demo downen, als je die kunt draaien draait de volledige versie ook lijkt me.
Agree, actief recruiten dan maar? Misschien moet BoF zich meer presenteren als Battlefield clan, ipv Battlefield2 clan. Gewoon, "Daar spelen ze het allemaal". (Alle versies).quote:Op zondag 10 december 2006 19:10 schreef RudyCarell het volgende:
Nice OP btw, we moeten meer 2142 spelers bij BoF hebben!
click HIERRR voor de demo!quote:Op maandag 11 december 2006 23:43 schreef Pea het volgende:
Hij staat ook niet op de officiële site. Gewoon effe google-en.
Kom maar op hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:47 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Agree, actief recruiten dan maar? Misschien moet BoF zich meer presenteren als Battlefield clan, ipv Battlefield2 clan. Gewoon, "Daar spelen ze het allemaal". (Alle versies).
Je bedoelt een admin neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef FJD het volgende:
Die 7300GS gaat je opbreken, die moet je er sowieso uitslopen als je verder zulke specs hebt.
[..]
Kom maar op hoorWe kunnen denk ik best BF2 en BF2142 naast elkaar draaien maar goed dan moet je wel iemand hebben die dit gebeuren onder z'n hoede kan en wil nemen en dat kost best nog wel wat tijd
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef FJD het volgende:
Die 7300GS gaat je opbreken, die moet je er sowieso uitslopen als je verder zulke specs hebt.
[..]
Kom maar op hoorWe kunnen denk ik best BF2 en BF2142 naast elkaar draaien maar goed dan moet je wel iemand hebben die dit gebeuren onder z'n hoede kan en wil nemen en dat kost best nog wel wat tijd
Bauer heeft meer firepower (DMG)quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:13 schreef type_29 het volgende:
Welke unlock is beter?
De Bauer of de Lambert?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:06 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Je bedoelt een admin neem ik aan?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:41 schreef FJD het volgende:
Ow dan weet je meer dan ikOnze ranked BF2 server draait al een anderhalf jaar. Misschien ben je in de war met de WoW server? Die hebben we eruit geschopt toen er onduidelijkheden waren over de legaliteit v/d server. Een goed begin is natuurlijk als je een man of 10/15 kan vinden die samen een server willen betalen. Beheer die server goed en de aanmeldingen komen er snel achteraan
Admin heb je natuurlijk niet nodig als je geen server hebt maar op andere servers speelt.
Laat ik dan de eerste zijn. Je mag altijd meer doneren, ik doneer wat ik altijd doneer voor de BF2 server en aangezien ik 2142 maar erg weinig speel (en ik in Roemenie waar ik niet eens kan PCgamen) is het vooral bedoeld als aanjager voor de rest om ook bij te leggen
Animo check BF2142 server
FJD - 15,-
De prijs van een server bij Gameservers.net is 60,- per maand. Daarnaast wil ik er wel even duidelijk bij melden dat als dit initiatief groeit ik het niet op me ga nemen. Daar heb ik echt te weinig tijd en mogelijkheden voor.
Samenwerken in de zin van...sparren? maarja, dan moeten we wel alle 13 (ahum...) tegelijk online zijn. Volgens mij is dat al een organisatorische ramp van heb ik me jou daar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef FJD het volgende:
Pest daarmee is dat ze al een eigen server hebben, dus waarom zouden zij willen samenwerken? Het in elkaar schuiven van het BoF BF2 gedeelte en hun BF2142 gedeelte hoef je niet eens over na te denken
In mijn ogen kun je zoeken naar twee samenwerkingsvormen:quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:21 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Samenwerken in de zin van...sparren? maarja, dan moeten we wel alle 13 (ahum...) tegelijk online zijn. Volgens mij is dat al een organisatorische ramp van heb ik me jou daar.
Tja, idd ff de leeftijden gesjekked, en die is niet zo hoog. Da's jammer. Neen, niet zo'n goed idee dus. Maar dit zou nog wel eens een hele kluif worden. Ander idee:quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Clanleader is 15 of 16 jaar. Er zijn natuurlijk ook erg volwassen pubers maar over het algemeen verloopt het mengen van pubers met volwassenen niet super. Dan moet je je natuurlijk ook weer af gaan vragen of je met zulke mensen een server wilt huren. Vragen vragen vragen, afwegingen, afwegingen, afwegingen. Is zo makkelijk nog niet he .
Wat ik hieruit opmaak is dat BoF dus eigenlijk een BF2 clan is en geen BF-series clan... Ik zie nog niet in wat het probleem zou zijn het onder de BoF-tag te zetten. My bad...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:21 schreef FJD het volgende:
De grote vraag met samenwerking tussen de clans is waarom?
BF2142 op FOK! is een losse groep, want nog niet echt geintergreerd in BoF.
BoF is een losse groep
Willekeurige andere actieve BF2 + BF2142 is een losse groep.
Waarom zou je die drie samen willen voegen als je BF2142 op FOK! ook in die andere clan kunt gooien? Op server gebied zou zo'n samenwerking wel goed uit kunnen pakken ja. UDF bijvoorbeeld speelt voornamelijk BF2142 en hebben daar een server voor maar geen BF2 server. De vraag is dan hoeveel van hun members nog BF2 spelen en of die wel interesse hebben aangezien ze zelf een goed lopend forum en website hebben. Zo'n ruil deal (jullie adminrechten op onze BF2, wij op jullie BF2142) zou je moeten bespreken met BoF (niet met mij dus) en hun leader maar uiteindelijk denk ik zelf dat het niet gaat werken, gut feeling maar prove me wrong zou ik zeggen
Ik heb de website van FFShare nog eens bekeken en zie dat ze weliswaar 700 geregistreerde gebruikers hebben maar slechts een man of 150 hebben er iets gepost. Geen noemenswaardig aantal. Hun website draait op de ruimte van de leader zelf zonder een eigen URL, ook nog niet echt ver doorontwikkeld dus. Kortom, daar zit potentie in. De berichten zouden zo naar BoF kunnen worden overgezet aangezien hun forum ook op IPB draait maar goed zoals gezegd moet je je dan eerst afvragen waarom het groepje op FOK! wat BF2142 veel speelt niet zelf een clan opzoekt buiten BoF. Vervolgens nog afvragen of een andere clan wel zin zou hebben om zoveel op te geven.
Nogmaals vragen vragen vragen![]()
Ideetje is misschien om een net beginnende clan te vinden, <10 members, daar met een man of 5 aanmelden en vervolgens volharden met het posten van je belevingen op FOK! zodat de rest je zal volgen
Ik ga aan het werk, ik heb btw al de site aangepast met Bof Logo, maar had geen FTP-acces, en kwam erachter dat ik elke kleur van de theme moet aanpassenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:26 schreef FJD het volgende:
Als ik alles een doorlees en overdenk dan zou ik kiezen voor:
1) Recruiten, overal waar mogelijk.
2) Schrijf een stuk voor Band of FOK!kers. Kijk bandoffokkers.nl en schrijf daar stukjes bij. Denk aan een nieuwsbericht en aparte BF2142 pagina dat soort ongein. Dan kun je de website ook overal spammen namelijk
3) Schrijf een stuk over de subclan in de OP. Zo kun je iedereen eenvoudig doorlinken naar dit topic en kunnen ze in de OP lezen waar het over gaat.
4) Ga wat fora af om te kijken wat daar voor initiatieven lopen. Vooral kleinschalige fora. Geenstijl, GoT e.d. hebben geen zin.
5) Ik zal binnenkort FOK! Games nog even mailen of er nog een review komt van 2142
6) Rudy maak eens een gaaf logo
Ik mail je de acces evenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:31 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga aan het werk, ik heb btw al de site aangepast met Bof Logo, maar had geen FTP-acces, en kwam erachter dat ik elke kleur van de theme moet aanpassen
Ik ga enkel moeite doen om het onder BoF te krijgen, ofwel de makkelijke maar lange weg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:33 schreef FJD het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Ik probeer niemand weg te jagen, ik probeer slechts zoveel mogelijk gaten te schieten in voorstellen zodat als het gedaan wordt de belangrijkste valkuilen zijn afgedekt.
Als je losse 2142 spelers kunt recruiten en die hierheen kunt krijgen om zodoende een groot genoege groep te krijgen voor een server en jullie willen dan onder BoF dan graag, dat is immers de makkelijkste weg. Of het de snelste weg is, is een tweede maar wie weet
Agreequote:Op dinsdag 12 december 2006 13:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ga enkel moeite doen om het onder BoF te krijgen, ofwel de makkelijke maar lange weg.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:48 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
click HIERRR voor de demo!
Veel pleizer ermee. Niet vergeten he, spel kopen, Lid worden van BoF en raggen maar!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:57 schreef yordi1993 het volgende:
[..]:D thx m8
kon hem niet vinden , thx
ho we hebben wel een leeftijdslimiet he?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:52 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Veel pleizer ermee. Niet vergeten he, spel kopen, Lid worden van BoF en raggen maar!
En ik ben pas 1st Lieutenant Silver gewordenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:34 schreef ursel het volgende:... Gefeliciteerd Bloem.
* Wordt wat afgefeliciteerd vandaag zeg..
Frank Jarig, Bloem paraktijk examen, Dekkered een nieuwe vriendin.. Wat een vruchtbare week...
Nou, Ik heb me nieuwe terrarium af voor mijn leguaan (en die is groot..)..
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:58 schreef Droopie het volgende:
Zo mensen goed topic!!!!
Wanneer hebben jullie zin om met een mannetje of 6 de BF2142 servers onveilig te maken met TS.
Lijkt me wel grappig om via de TS de vijandige Titan's supersnel onklaar te maken
Voor de BF2142 server wil ik best meebetalen, maar krijgen we die server wel vol????
En wordt het een Titan of Conquest server????
Maar die 15 euro wil ik best betalen hoor....ik heb met plezier op de BF2 server gespeeld.
BELANGERIJKE VRAAG!!! Wat is de definitie van een Titan Drop, oftewel hoe krijg je de 10 benodigde titan drops voor de medaille.
quote:You have to have your teammates pod out of your transport gunship onto the enemy titan. Each time you do this you'll see it earns you a point. Once you earn 10 you'll get the pin.
Dan zitten we nu op 4quote:Op donderdag 14 december 2006 12:58 schreef Droopie het volgende:
Maar die 15 euro wil ik best betalen hoor....ik heb met plezier op de BF2 server gespeeld.
vanavond?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:58 schreef Droopie het volgende:
Zo mensen goed topic!!!!
Wanneer hebben jullie zin om met een mannetje of 6 de BF2142 servers onveilig te maken met TS.
Lijkt me wel grappig om via de TS de vijandige Titan's supersnel onklaar te maken
Nee daar ben ik voor! Maar ik kom de FTP niet op en Ursel ook niet. Ik heb de theme aangepast...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:12 schreef FJD het volgende:
Vanavond wordt wat lastig, zit op dit moment in RoemenieDaarnaast zoals ik al heb aangegeven ben ik bereid om veel dingen mogelijk te maken maar niet om veel dingen te doen. Wat dus inhoudt dat ik best wil mailen maar geen mail ga schrijven, dat ik best nieuws wil plaatsen op de website maar ik t niet ga schrijven
Daar heb ik niet echt de tijd voor.
Gebruik Teamspeak.quote:Op maandag 18 december 2006 00:53 schreef Pea het volgende:
Mensen nog leuke ervaringen/tips voor gebruik van VOIP?
Vrijdag!quote:Op maandag 18 december 2006 12:38 schreef FJD het volgende:
Nee dat is idd alleen met mensen die op de Teamspeak server zitten. Dat wordt ook leuker als je met meer bent. Kortom, een vaste dag afspreken met FOK!kers
Als je de groep uit de OP erbij wilt hebben dan is het niet zo handig om t op dezelfde dag als de fight night te doenquote:Op maandag 18 december 2006 12:49 schreef RudyCarell het volgende:
Vrijdag!
Die zijn al weken niet meer gesignaleerd in 2142... Enkel Inco van het weekend en Johan...quote:Op maandag 18 december 2006 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je de groep uit de OP erbij wilt hebben dan is het niet zo handig om t op dezelfde dag als de fight night te doen
We kieken wel ffquote:Op maandag 18 december 2006 12:57 schreef FJD het volgende:
Dat weet ik maar goed je kunt dan met een massmail proberen mensen op die avond aan de 2142 te krijgen. Er zijn toch een twintigtal exemplaren onder de BoF-members verspreid. Voor Fight Nights wordt er natuurlijk geen 2142 mail uitgestuurd maar een BF2 mail. Maar goed, dat is natuurlijk allemaal up to you
moet ik daar wat aan vinden? vind het eigenlijk niks bijzondersquote:Op woensdag 20 december 2006 00:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
In-game filmpjes van squadleader Orca: http://www.squadplay.com/
Op http://video.google.nl kan je de filmpjes ook vinden, zoek op 'squadplay'.
Voor iemand die in BF1942 games nauwelijks teamplay heb kunnen ervaren omdat ieder voor zich speelt en in de korte BF2-tijd ook nooit met effectieve squads heb meegedraaid zijn deze filmpjes best bijzonder. Een betere reclame voor het spel dan de suffe trailer.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
moet ik daar wat aan vinden? vind het eigenlijk niks bijzonders
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef Incolumis het volgende:
ik niet, heracles - groningen vanavond
ga ik toch lekker in me Remy!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ook niet.. misschien wel weer ff BF2 als ik het klussen ff kan loslaten..
Ja dat is sowieso wel handig aangezien we geen 2142 server hebben...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan anders ook een server op zoeken waar al mensen zitten. Is denk ik wat gezelliger..
wat is je nick, ik ga nu effe...quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:17 schreef Droopie het volgende:
hebben jullie ook zo'n moeite om de 30 beacon spawn points te halen![]()
gisteren wel 10 rondes met een volle squad de beacon (naar mijn mening) op goede actieve
plaatsen gooien met goede commando's. Maar geen 30 stuks...
Goed initiatief ook!quote:Get more during Battlefield 2142 bonus events
Watch out for news on upcoming Battlefield 2142 events including Double Points Weekend and All Unlocks Weekend.
Johan5324 dat je dat niet wistquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
wat is je nick, ik ga nu effe...
gaat ook moeilijk, het is een DVDquote:Op zondag 24 december 2006 19:26 schreef nlboy het volgende:
Ik kan BF2142 niet meer opstarten. Sinds ik de nieuwe patch heb geinstaleerd zegt hij dat ie de CD niet kan vinden en ik heb BF2142 ook opnieuw geinstaleerd. Weet iemand misschien een oplossing?
ik heb het ook af en toe, pc-reset werkt enkel bij mijquote:Op zondag 24 december 2006 19:26 schreef nlboy het volgende:
Ik kan BF2142 niet meer opstarten. Sinds ik de nieuwe patch heb geinstaleerd zegt hij dat ie de CD niet kan vinden en ik heb BF2142 ook opnieuw geinstaleerd. Weet iemand misschien een oplossing?
DVD = Digital Versatile Discquote:Op zondag 24 december 2006 20:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gaat ook moeilijk, het is een DVD
Mmm even proberen maar.quote:Op zondag 24 december 2006 20:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb het ook af en toe, pc-reset werkt enkel bij mij
Ik heb dat even gedaan en nu start Battlefield 2142 weer op.quote:Players who have the Windows security update KB917422 installed may suffer from an application error when running Battlefield 2142. This error can be solved by uninstalling the KB917422 update.
Ik kan alleen zeggen dat ik elke BF uit de serie heb gespeeld en elke keer meega naar de volgende, nu 2142 dus. En ik vind hem heel vet... Maar BF2 is ook vet, maar dat heb ik nu te vaak gespeeld.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:31 schreef Amadeo het volgende:
Ik heb hier een vraagje
Wat zou nu het beste BF-spel zijn om te kopen, BF2 of BF2142 ?
Want ik zie dat BF2142 overal lagere reviews krijgt dan BF2, maar anderzijds hoor ik ook weer dat er steeds minder mensen BF2 spelen en de meesten verhuizen naar BF2142.
Ook heb ik gehoord dat in BF2 sommige vehicles, classes en wapens overpowered zijn en dat met BF2142 dat een beetje gebalanceerd is..
En de setting maakt niet zozeer uit, want ik hou van allebei de settings
Dusjah, welke zou het beste zijn om te kopen?
EDIT: En oja, zou mijn computer dit spel op redelijke settings kunnen draaien? (Waarschijnlijk niet, maarja)
Intel Celeron 2,8 GHz
1024MB RAM Geheugen
ATI Radeon 9250 (128MB Videogeheugen)
Beste tip is om van beide spellen demo's te spelen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:31 schreef Amadeo het volgende:
Intel Celeron 2,8 GHz
1024MB RAM Geheugen
BF 2142 natuurlijk! Echt te leuk. Niet vergeten he, ff lid worden van [BoF]!!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:31 schreef Amadeo het volgende:
Ik heb hier een vraagje
Wat zou nu het beste BF-spel zijn om te kopen, BF2 of BF2142 ?
Want ik zie dat BF2142 overal lagere reviews krijgt dan BF2, maar anderzijds hoor ik ook weer dat er steeds minder mensen BF2 spelen en de meesten verhuizen naar BF2142.
Ook heb ik gehoord dat in BF2 sommige vehicles, classes en wapens overpowered zijn en dat met BF2142 dat een beetje gebalanceerd is..
En de setting maakt niet zozeer uit, want ik hou van allebei de settings
Dusjah, welke zou het beste zijn om te kopen?
EDIT: En oja, zou mijn computer dit spel op redelijke settings kunnen draaien? (Waarschijnlijk niet, maarja)
Intel Celeron 2,8 GHz
1024MB RAM Geheugen
Tjah, alleen het probleem is dat ik hier in Belgie datalimiet heb, en die is dus voor deze maand bijna op, dus ik zal nu geen demo's kunnen downloadenquote:Op woensdag 27 december 2006 09:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Beste tip is om van beide spellen demo's te spelen.
Je videokaart gaat bokken, daar heb je een nieuwe voor nodig.
Pfff ben ik blij dat ik in Nederland woon.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:02 schreef Incolumis het volgende:
moet ie extra betalen per MB
10GB? 3 uurtjesquote:Op woensdag 27 december 2006 19:09 schreef nlboy het volgende:
[..]
Pfff ben ik blij dat ik in Nederland woon.
* nlboy download ongeveer de Belgische limiet per maand in een dag.
Ja gemiddeld bij mij ook, maar nu zijn er geen leuke dingen op internet.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2006 19:02 schreef Incolumis het volgende:
moet ie extra betalen per MB
Ligt eraan welke class je veel speelt. Kies dan twee unlocks uit die het wapen dat je zoekt dichterbij brengen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:11 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik vind trouwens die wapens die je standaard in het begin hebt echt bagger aimen, dus ik wacht vaak op kits van gedode soldaten.Ow ja ik heb 2 unlocks, welke dingen kan ik het beste kiezen?
Doe mij de Voss maar! O maar dat is geen standaard...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:32 schreef Dr_Crouton het volgende:
Basiswapens zijn prima dingen om mee te oefenen, maar er zijn wel wat verschillen: de meeste primaire wapens van de PAC zijn van een kleiner kaliber kogel wat zorgt voor een hogere vuursnelheid en meer munitie per magazijn en de EU versies zijn van een wat zwaardere kaliber, minder munitie in de magazijn. Dus het is ook een kwestie van wat je het makkelijkst te richten en schieten vindt.
Ik heb de voorkeur voor de Shuko LMG, veel munitie en redelijk goed te richten.
Heh, word al genoeg door spelers met een Voss. Ik ga spelen!quote:Op donderdag 28 december 2006 16:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Doe mij de Voss maar! O maar dat is geen standaard...
Ik ga nu ff! Moet toch een keer de 10 heals halen...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Heh, word al genoeg door spelers met een Voss. Ik ga spelen!
Meer mensen zin in een potje?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ga nu ff! Moet toch een keer de 10 heals halen...![]()
WOW! Veel awards.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef RudyCarell het volgende:
JA! We hebben hem eindelijk!
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06526/eindelijk1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06526/eindelijk2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=81411223quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:40 schreef nlboy het volgende:
[..]
WOW! Veel awards.Op welke site kan je je stats terug vinden (die beetje lijkt op www.bf2s.com)?
Gamen slokt ook VEEL mb's per maand...online dan hequote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En met 1 euro per extra GB gaat er zo elke maand wel erg veel geld over de toonbank..
Maar gelukkig zijn er wel wat andere Wireless-verbindingen in onze straat![]()
7 tot 12 KB/s reken maar uit als je 24 uur per dag gametquote:Op zondag 31 december 2006 03:18 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Gamen slokt ook VEEL mb's per maand...online dan he
Dus als je bergen geld wilt verdienen begin je een bedrijffie in belgie met onbeperkte data-traffic..quote:Op zondag 31 december 2006 16:22 schreef Incolumis het volgende:
omdat er maar 2 aanbieders zijn, en die hebben goeie afspraken gemaakt
kans op concurrentie is er niet, dus is er ook geen reden om te vernieuwen
moet je toegang krijgen op 1 van de 2 netwerken, wat niet kan blijkbaarquote:Op zondag 31 december 2006 19:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus als je bergen geld wilt verdienen begin je een bedrijffie in belgie met onbeperkte data-traffic..![]()
Of teamplayers die je neerknallen, om in de heli te kunnen vliegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gah, wat heb ik een hekel aan gasten die je om kunnen leggen op 30m afstand, lopend om de hoek (max. spread) alsof er niks aan de hand is. Ik zeg: aimbot
Ik wacht op die gast die om de hoek komt, geknield, dus nauwelijks spread en nog 100% health ook, en nog knalt ie met gemak na 1 sec tevoorschijn te komen me af.
Naaaaah.
Ik koop geen boosterpacks meer sinds Special Forces.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:12 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Hoot, binnenkort boosterpack! jeej. Zie fokgames voor t item!
Ik ook niet... denk ik...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:54 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik koop geen boosterpacks meer sinds Special Forces.![]()
ik ben al vanaf begin veteran? en punten in naam kunnen wel... maar er zijn mensen die dit niet konden...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:22 schreef nlboy het volgende:
Echt stom met Veteran dat je een nieuwe profiel moet aanmaken terwijl ik bij BF2142 al een profiel heb en dus kan ik die gebruikersnaam niet gebruiken. En mijn tweede spelersnaam is Käsesoufflé, maar dat staan ze niet toe (met en zonder leestekens).
Ik wist niet dat het bestond totdat ik mijn profiel had aangemaakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik ben al vanaf begin veteran? en punten in naam kunnen wel... maar er zijn mensen die dit niet konden...
Bij Kasesouffle:quote:The Screenname you have entered contains invalid characters
En kaassouffle is helaas al gekaapt door iemand.quote:The Screenname you have entered does not meet the criteria for Battlefield 2142.
Op verschillende servers, maar ik heb Xfire waardoor je iedereen in de gaten kan houden.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:06 schreef ioko het volgende:
Ik ben pas net begonnen, hoe staat het met de servers? Op welke zijn jullie te vinden?
Ik zit nu standaard op 1 server. Mixed mode (Titan and Conquest) Met FF uit, Duits en hoge rankings en goede teamplay!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:10 schreef nlboy het volgende:
[..]
Op verschillende servers, maar ik heb Xfire waardoor je iedereen in de gaten kan houden.
Ik zal eens kijken.....quote:Op maandag 8 januari 2007 15:10 schreef nlboy het volgende:
[..]
Op verschillende servers, maar ik heb Xfire waardoor je iedereen in de gaten kan houden.
Welke is dat? Klinkt goed (al vind ik de Titan mode minder leuk)quote:Op maandag 8 januari 2007 15:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik zit nu standaard op 1 server. Mixed mode (Titan and Conquest) Met FF uit, Duits en hoge rankings en goede teamplay!
Wolfpack Clan Germanyquote:Op maandag 8 januari 2007 15:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.....
[..]
Welke is dat? Klinkt goed (al vind ik de Titan mode minder leuk)
Nieuwe unlocks bij de top tier (guns waarschijnlijk dus)! Urban Titan modequote:Battlefield 2142: Infantry Storm
The PAC (Pan Asian Coalition) has secretly moved into northern and central Europe, using abandoned urban areas to establish new strongholds. Intense close-quarters warfare awaits the EU forces when they mobilize troops for a full-force assault to claim back their land. The Battlefield 2142: Northern Strike™ Booster Pack brings all-out infantry-focused battles into new snow-covered battlegrounds across Europe.
Three new maps provide the setting for the Booster Pack. High up in the Alps the EU uses launch pods to launch an assault on a PAC Titan docking harbour on the map Port Bavaria. Bridge at Remagen, the scene for one of WWII’s major battles, is once again the setting for intense battles as both sides fight to secure the bridge. Finally, night has fallen when the EU launches their assault on the city in the Liberation of Leipzig..
Battlefield 2142: Infantry Storm offers an asymmetrical vehicle set-up with one new vehicle available to each army. The heavy IFV Goliath is a massive, slow-moving firing platform available to the EU, the attacking side, only. It is used to provide cover, as well as health and ammunition, to nearby infantrymen. The fast-moving hovering light IFV Speeder, available to the defending PAC only, is an efficient vehicle killer when staffed by a well coordinated pilot/gunner team.
With ten new unlocks, also available in the core game, and ten new awards, Battlefield 2142: Infantry Storm offers unprecedented persistence for a Booster Pack and makes the Battlefield 2142 experience deeper than ever before.
The epic Titan mode introduced in Battlefield 2142 is available on two maps, and for the first time in an urban setting. All maps also feature Conquest mode with a tweaked Conquest Assault set-up, in which the attacking army (the EU) now has to conquer all control points before taking the enemy’s main base. Welcome to the future of war!
Key Features
* Fast–paced, infantry-focused gameplay boosts the intensity of the all-out war experience.
* Three new maps set in Europe, where snow-covered post-apocalyptic cities and a ridge in the Alps become the new battlegrounds.
* Two brand-new vehicles designed to support infantry combat available in an asymmetrical set-up, with the hovering light IFV Speeder available to the PAC and the massive heavy IFV Goliath available to the EU.
* Increased persistence. Ten new rewards and ten new unlock items at the top of the unlocks trees, available also on core game maps, take persistence to new levels. Unlock credits earned in the booster pack can also be used in the core game.
* Epic Titan mode available on two maps, and for the first time in a urban setting, for more intense Titan gameplay.
* Tweaked Conquest-assault gameplay (Assault Lines game mode) on all three maps creates more choke points and more heated battles.
* New use of pods gives infantry additional ways of moving across the maps quickly
* Requires Battlefield 2142 PC to play.
** Internet connection required
Product Specifications
Publisher: Electronic Arts
Developer: Digital Illusions (Dice)
Ship Date: Spring 2007
Category: Multiplayer First-Person Shooter
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef Droopie het volgende:
High up in the Alps the EU uses launch pods to launch an assault on a PAC Titan docking harbour on the map Port Bavaria. Bridge at Remagen, the scene for one of WWII’s major battles, is once again the setting for intense battles as both sides fight to secure the bridge. Finally, night has fallen when the EU launches their assault on the city in the Liberation of Leipzig..
Klinkt goed
quote:A small announcement from EA confirming the booster pack's existence!
Today we would like to announce to all our players the coming release of the Battlefield 2142 Northern Strike booster pack! There is a press release going out tomorrow, along with a trailer showing the action in one of the new maps. This addition to the Battlefield universe contains new content to expand the war for the survival deep into the frigid wastelands of Europe. With three new maps players will be challenged to engage in Titan and Conquest game play to secure victory for their team. Both sides have brought forward new vehicles to aid their forces along with 10 new unlocks available to soldiers through both standard and field unlock systems. We also wanted to inform players that we will be working with Combat Studios Testing to host a closed beta in the near future.
Ik ga hem zeker aanschaffen!quote:Information on joining the beta for the booster pack to be released soon at the link below.
Source: Official BF2142 Page
Tja 3 nieuw mapen en daar geld voor vragen. Ik wacht het nog maar even af, want Special Forces voor BF2 klonk ook erg vet maar viel gewoon zwaar tegen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ik ga hem zeker aanschaffen!![]()
Ik heb een lijntje uitgegooid....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:33 schreef rece het volgende:
Heeft iemand nog een 2142 te koop voor een leuk prijsje toevallig?
En nu nog de juiste plekjes vinden...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
Leer sinds kort een beetje snipen nadat ik in een ronde er helemaal de brui aan gaf braaf te spelen als support en verder ging als suicide APM legger in Camp Gibraltar. En ontdekte dat de sniper-rifle toch niet zo heel slecht is als gedacht.
quote:
quote:Vereisten
- Je moet ABN kunnen schrijven dus ( Algemeen Beschaafd Nederlands )
zonder taal fouten etc.
En wat staat er in de laatste regel van de patch 1.06 hotfix
"Let op! Installeer deze update niet als je de game speeld."![]()
35 euro heb ik er een in folie voor je...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:33 schreef rece het volgende:
Heeft iemand nog een 2142 te koop voor een leuk prijsje toevallig?
Shit, ik kom net uit de stad. Heb hem daar aangeschaft voor het volle pond. Moet vandaag spelen dacht ik nog. In ieder geval bedankt voor de moeitequote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
35 euro heb ik er een in folie voor je...
IK HOOP OP EEN WW2 MODquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:39 schreef -CRASH- het volgende:
Zijn er nog geen goeie mods
Dit lijkt wel een goeie te worden
firststrikemod
Iets voor de starwars freaks
Speel je BF1942 toch weer eens een keerquote:
succesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:54 schreef rece het volgende:
Install complete, ik ga knallen.
Hier is hij heel erg goedkoop.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
35 euro heb ik er een in folie voor je...
ik had er geen nodig...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef FJD het volgende:
Zo inderdaad. Nou Rudy weet niet waarom je een 2142 nodig had maar voor dat geld doe ik de moeite niet om mijne te verkopen. Krijg ik er 15,- voor. Pffff dat schiet niet opDan kom ik nog wel eens de teamwork server ownen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:59 schreef jacco het volgende:
Vanacht mijn eerste dogtag gehaald. Kan je daar nu ook iets mee?
http://www.youtube.com/watch?v=NnUMeE0SIycquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:42 schreef nlboy het volgende:
Wake Island voor 2142? http://www.youtube.com/watch?v=yObwuHed6AE
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:59 schreef jacco het volgende:
Vanacht mijn eerste dogtag gehaald. Kan je daar nu ook iets mee?
jawel na 50 unique dogtags krijg je een nieuw mes! ik heb hem ookquote:
Joepie een nieuw mesquote:Op maandag 5 februari 2007 14:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[..]
jawel na 50 unique dogtags krijg je een nieuw mes! ik heb hem ook
Je moet iemand vermoorden met je mes, dan krijg je de dogtags van die persoon. Als je een tijdje speelt leer je de situaties herkennen waarin je de kans hebt om iemand zo uit te schakelen. Ik heb er zelf nog niet 1.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:58 schreef nlboy het volgende:
Waar kan je die dogtags vinden/winnen? Ik ben er nog nooit 1tje tegen gekomen.
Gewoon op je eigen Titan landen, en elke schavuit die land direct aan je mes rijgen!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Je moet iemand vermoorden met je mes, dan krijg je de dogtags van die persoon. Als je een tijdje speelt leer je de situaties herkennen waarin je de kans hebt om iemand zo uit te schakelen. Ik heb er zelf nog niet 1.
Hehe puik plan, binnenkort proberen.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gewoon op je eigen Titan landen, en elke schavuit die land direct aan je mes rijgen!
Daar zit ik nou net op te wachtenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[..]
jawel na 50 unique dogtags krijg je een nieuw mes! ik heb hem ook
Ja, had een keer zo'n kit gepakt van een dooie en bleek erg effectief om het gat te APM'en en daarna met de RDX te spelen. En ze kwamen bij bosjes om.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef ioko het volgende:
De tactiek met het bewaken van je eigen titan werkt best goed. Zet 1 APM direct onder het gat, en zet een explosief scherp een stukje verder, nu hoef je alleen te wachten totdat er iemand door het gat valt.
je kunt zelfs nog de ingang beneden verdedigen met de RDX als het boven rustig is (door van boven een RDX op de grond voor de ingang te gooien), tevens heb je een goede uitkijk om te kunnen schieten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ja, had een keer zo'n kit gepakt van een dooie en bleek erg effectief om het gat te APM'en en daarna met de RDX te spelen. En ze kwamen bij bosjes om.
Whyquote:
Nieuwe unlocks misschien van Northern Strikequote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Why
Is dat jouw collectie
De rechtse heb ik allemaal
De linkse de 2 bovenste
quote:Kristoffer Bergqvist, producer for Battlefield 2142: Northern Strike, answers two questions about the new IFV Goliath.
1) The second video spot released from Battlefield 2142: Northern Strike shows an assault on the new IFV Goliath. The IFV seems to be able to resist a lot; could you give us some hints on how to take it out?
The Goliath is a beast, and will take a coordinated assault to take out. The key to its survivability is the self repair system, which is powered by six repair cells mounted on the hull of the Goliath. These need to be taken out to reduce its repair ability. Once enough of the repair cells are taken out you have to concentrate your firepower on the Goliath. The trick is to damage it so fast that the repair system can't keep up, so have a couple of squad mates help you out.
2) In what way can the Goliath support infantry?
As an infantryman, having the Goliath next to you will always make you feel a lot safer. First of all it's a solid protection against enemy fire, once things get to hot, jump in the Goliath to catch your breath. It also lays down an incredible amount of covering fire for anyone nearby. Few enemies dare to engage infantry within the Goliath's fighting radius. The Goliath also heals and rearms friendly infantry nearby - you'll never run out of ammo when you're close to this baby.
Jammer dat het carnaval is, ik zal er niet van kunnen genieten...... Wel een leuk ideequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef RudyCarell het volgende:
Battlefield 2142 Update - Unlocks Free Weekend
ECHT?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:28 schreef jacco het volgende:
Er zitten ook nieuwe unlocks bij
Bron?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:28 schreef jacco het volgende:
Er zitten ook nieuwe unlocks bij
Zal wel een of ander paswoord zijnquote:Let op; in deze verpakking zitten details om deze
uitbreiding te downloaden via de Electronic Arts Site.
Deze verpakking bevat geen cd-rom of dvd
Daar kan je langsheen kruipen dan gaan ze niet af.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:07 schreef Sumera het volgende:
Net weer even gespeeld en het ging werkelijk voor geen meter.. loop om de 5 minuten in zo een claymore ding.
Hey, ga eens aan het werk.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:34 schreef RudyCarell het volgende:
Of gewoon servers met FF-OFF bezoeken
Druk even op 3 of de toets die jij in hebt gesteld om je main weapon te selecteren.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef Colnago het volgende:
Beste mensen, wie weet hoe je je wapen op automatisch kunt zetten als hij op singel shot staat?
Idd, even opnieuw je wapen selecteren is meestal voldoendequote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef rece het volgende:
[..]
Druk even op 3 of de toets die jij in hebt gesteld om je main weapon te selecteren.
Ja was het leuk? Voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Had vrij vanmiddag na een geweldige zaterdag airsoften...
Okee, bedankt @rece en @ioko ik ga het proberen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Idd, even opnieuw je wapen selecteren is meestal voldoende
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:00 schreef -CRASH- het volgende:
Dit las ik op de site van Dynabyte over
de Northern strike addon (verwacht 29 Maart ( prijs: 9,99))
[..]
Zal wel een of ander paswoord zijn
We gaan Mei weer met de gang...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef rece het volgende:
[..]
Ja was het leuk? Voor herhaling vatbaar?
bij EAlink kan je hem alvast preloaden. Dat betekent alleen nog niet dat je hem kan spelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:38 schreef Jonathon het volgende:
Op EAlink kan ik hem 1 maart al downloaden
[..]
maar je kunt hem pas over 20:21:36 spelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef Jonathon het volgende:
Krijg net de melding "wees de eerste die Northern Strike speelt"
en is nu aan het downloaden![]()
Dat gaat ook never nooit niet opgelost worden, volgens mij weet amper iemand daar uberhaupt hoe hun eigen engine werkt. Ik bedoel, er zit nog steeds geen gamma functie in, die miste al in bf2quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:26 schreef Dr_Crouton het volgende:
De nieuwe patch heeft ook niet het probleem van een hangende game opgelost als er met Alt-Tab naar het buroblad geswitched wordt.
Er kan ook niet in windowed mode gespeeld worden, wat het hangen met alt-tab zou kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat gaat ook never nooit niet opgelost worden, volgens mij weet amper iemand daar uberhaupt hoe hun eigen engine werkt. Ik bedoel, er zit nog steeds geen gamma functie in, die miste al in bf2![]()
Add me dan ff als buddy...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:31 schreef JK het volgende:
Sinds vandaag heb ik ook BF2142 (had BF2 al sinds de dag voor de release in Nederland)... eens zien of dit echt zo verslavend is, de demo heb ik aardig wat gespeeld... nu eerst die patch 1.20 downloaden, anders kom ik toch op geen enkele server.
Doe ik zodra ik de patch heb geinstalleerd (ben nu aan het upgraden, daarna Stargate SG-1 s10e19 kijken). Eventjes lokaal gespeeld (en natuurlijk de demo al een paar maanden terug), maar is het erg dat ik BF2 toch beter vind?quote:
Nee dat zeggen er een hoop... Alhoewel ik de Titan Mode fantastisch vind!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:52 schreef JK het volgende:
[..]
Doe ik zodra ik de patch heb geinstalleerd (ben nu aan het upgraden, daarna Stargate SG-1 s10e19 kijken). Eventjes lokaal gespeeld (en natuurlijk de demo al een paar maanden terug), maar is het erg dat ik BF2 toch beter vind?Ach misschien moet ik nog even upgraden qua wapens.. gaan we weer.. weer punten halen
![]()
Yup, Titan mode is erg gaaf, maar dan moet je wel echte teamplay hebben en dat valt zelfs in BF2 zwaar tegen (behalve dan toen ik nog regelmatig op de BoF server te vinden was, toen ging dat heel goed i.c.m. Teamspeak en X-Fire)quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee dat zeggen er een hoop... Alhoewel ik de Titan Mode fantastisch vind!
De TS server van BoF staat uiteraard ook voor BF2142 ter beschikking..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef JK het volgende:
[..]
Yup, Titan mode is erg gaaf, maar dan moet je wel echte teamplay hebben en dat valt zelfs in BF2 zwaar tegen (behalve dan toen ik nog regelmatig op de BoF server te vinden was, toen ging dat heel goed i.c.m. Teamspeak en X-Fire)
Ik moet zeggen dat ik ook erg verrast ben! Ik kreeg enkel voor Artci Defense Badge geen punten... Maar die assault line mode is tof man! ik heb nog neit alles gedaan, maar tis cool. Jammer dat er alleen geen Gun-unlocks zijn...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:06 schreef TaLoN.NL het volgende:
BF2142NS is wel leuk, die Ribbons en Badges zijn gelukkig redelijk makkelijk te behalen, op deze manier behaal je de laatste unlocks, de extra pin die je kan behalen doet niets anders dan 10 punten geven.
Ik heb Arctic combat badge al op zilver, krijg je ook geen punten voor, die voertuigbadge (brons) ook niet, achja ben toch al Brigadier Generaal dus omhoog is lastig. Assault-line vind ik een stuk eerlijker dan gewoon conquest waarbij alle vlaggen meteen overneembaar zijn. Je krijgt ook geen punten voor de ribbons, enkel voor die pin die je kan verdienen, en da´s maar 10 puntjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook erg verrast ben! Ik kreeg enkel voor Artci Defense Badge geen punten... Maar die assault line mode is tof man! ik heb nog neit alles gedaan, maar tis cool. Jammer dat er alleen geen Gun-unlocks zijn...
Alleen maar voor de XBOX 360...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef -CRASH- het volgende:
En de volgende battlefield zit er alweer aan te komen...
Maar nu voor de XBOX 360
Check de teaser trailer![]()
[[url=http://www.battlefield.ea.com/battlefield/bf/images/available_online.jpg]afbeelding][/url]
quote:In de game zal het mogelijk zijn om alles kapot te maken, en in de trailer is dit dus ook te zien. De trailer laat helaas geen echte in-game beelden zien. Wanneer de game precies moet uitkomen is nog niet bekend, maar de bedoeling is ergens dit jaar. Het spel zal verschijnen op de PC, 360, PS3 en de PSP
Vraagt volgens mij meer gewenning dan BF2, ook al is het dezelfde engine, het doet mij een beetje denken aan UT2004. Maar er zijn ook een hoop irritant goede spelers waarbij ik een negatieve kill:death ratio heb; na veel moeite heb ik zo'n iemand uitgeschakeld en dan speelt er nog geluk bij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:23 schreef sanni het volgende:
Hey gasten, hebben jullie ook moeite te wennen aan BF 2142 ivg met BF2. Ik wel i.i.g. Het zal wel gewenning zijn maar ik kan maar niet wennen aan die futuristische handel en leg elke keer snel het loodje. Meerdere mensen die dit hebben of ligt het gewoon aan mij en de noob kwaliteiten?
C&C 3 is dan weer heel makkelijk in Normal mode.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:24 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] wordt er schijtziek van. Ik word letterlijk van alle kanten geowned tijdens dit spel daar waar ik in BF2 me heel goed staande weet te houden. Ik denk dat ik maar ff overschakel naar het pas gekochte C&C 3 ter afwisseling.
Idd, dan is het ineens gedaan met alle bonus ribbons!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
C&C 3 is dan weer heel makkelijk in Normal mode.
edit: totdat je in joegoslavie komt.![]()
Wat dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:08 schreef Dr_Crouton het volgende:
Juist met BF2142 is mijn BFG 8800 GTX videokaart naar de klote gegaan.
Oh, speelde al enkele dagen een paar uur per dag BF2142 en vorige week ging het beeld na een uur spelen opeens over op groene ruis. Ik moest rebooten maar niet lang daarna weer groene ruis en daarna helemaal niets meer.quote:
Nou......redelijk makkelijk? Ben echt een noob want ik heb tot dusver veel moeite om in level te stijgen elke keer.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
C&C 3 is dan weer heel makkelijk in Normal mode.
edit: totdat je in joegoslavie komt.![]()
Tot aan de Joego-missies kon ik makkelijk de bonus medailles halen, maar sindsdien heb die bonus-schmoonus maar opgegeven, missie gaat voor.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef sanni het volgende:
[..]
Nou......redelijk makkelijk? Ben echt een noob want ik heb tot dusver veel moeite om in level te stijgen elke keer.[afbeelding] Ik ben trouwens net aangekomen in die 'Joego'-level en ik zit letterlijk vast= geowned dus ..[afbeelding] " Help "
Niemand?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:48 schreef nlboy het volgende:
Pfff wat een k*t gezeik weer met EA. Ik heb net BF2142NS gekocht (in de winkel), code ingevoerd, gedownload met EA Link en geinstaleerd. Hoe start ik de game op?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
BF2 is echt slecht voor m'n bloeddruk, ik beland altijd onderaan de scorelijst want iedereen is 100x beter dan ik, met teveel 1-shot-to-kill vanuit elke hoek en elk voertuig dan mij lief is. Vandaag gepresteerd om in 3 van de 5 games NUL kills te halen.
Hoop dat mijn videokaart snel terugkomt om weer BF2142 te kunnen spelen, daar heb ik tenminste nog een beetje kans om de beste tegenstander een keer uit te schakelen.
Of Steam...quote:Op maandag 9 juli 2007 01:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ze moeten een voorbeeld nemen aan Stardock Central van gamesuitgever Stardock, Blizzard of zelfs iTunes.
quote:
Polish those blasters, power up your converters, engage thrusters.
The time has come, and at last First Strike Release 1 is here. True to our word on the 28th of September 2007 at the stroke of midnight you can now begin downloading the fruit of all our labour. The First Strike Mod Team do hope you enjoy our first release, we’ve all had a lot of fun working on it, and are desperate to see the public’s reaction to our baby as it takes it’s first steps into the world.
And remember this is only Release One, Release Two will have even more content for you to play with, but we’ll let you get your teeth into this first before we start talking about that.
So get downloading and get on the intergalactic battlefield and we’ll see you out there.
And don’t be shy, once you’ve played get on the forums and let us know what you thought of it. We’re dying to know.
All the best,
The First Strike Mod Team
Download links op de site
wat een kut modquote:Op zondag 4 november 2007 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
Ondertussen (28 Sept.) is de mod First Strike uitgekomen
[..]
Ik was de mod volkomen vergeten.....quote:Op zondag 4 november 2007 20:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat een kut modheb hem gespeeld maar vond er niks aan
och je mist niksquote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik was de mod volkomen vergeten.....![]()
Is hij niet illegal te spelen nog?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:02 schreef jpjedi het volgende:
jongens, ik heb er nog paar exemplaren liggen, ingesealed. Mogen voor niks weg.
Opsturen heb ik geen zin in maar afhalen bij mij thuis, werk of op een BoF meet is geen probleem.
Ik neem ze mee naar de LAN: http://www.datumprikker.nl/FBZ2VJDF169RG
weet ik veel, spel nooit gespeeld. Ik speel enkel BF2 Vanillaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is hij niet illegal te spelen nog?
Oh BF2 heb ik wel nog is vanilla een mod?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
weet ik veel, spel nooit gespeeld. Ik speel enkel BF2 Vanilla
http://en.wikipedia.org/wiki/Vanilla_softwarequote:Computer games
The term 'vanilla' is often used to describe the original version of a game, that has not been modified with third-party addons, nor developer updates. It can also refer to the original game engine when source ports or expansion packs are available.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |