quote:Kristoffer Bergqvist, producer for Battlefield 2142: Northern Strike, answers two questions about the new IFV Goliath.
1) The second video spot released from Battlefield 2142: Northern Strike shows an assault on the new IFV Goliath. The IFV seems to be able to resist a lot; could you give us some hints on how to take it out?
The Goliath is a beast, and will take a coordinated assault to take out. The key to its survivability is the self repair system, which is powered by six repair cells mounted on the hull of the Goliath. These need to be taken out to reduce its repair ability. Once enough of the repair cells are taken out you have to concentrate your firepower on the Goliath. The trick is to damage it so fast that the repair system can't keep up, so have a couple of squad mates help you out.
2) In what way can the Goliath support infantry?
As an infantryman, having the Goliath next to you will always make you feel a lot safer. First of all it's a solid protection against enemy fire, once things get to hot, jump in the Goliath to catch your breath. It also lays down an incredible amount of covering fire for anyone nearby. Few enemies dare to engage infantry within the Goliath's fighting radius. The Goliath also heals and rearms friendly infantry nearby - you'll never run out of ammo when you're close to this baby.
Jammer dat het carnaval is, ik zal er niet van kunnen genieten...... Wel een leuk ideequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef RudyCarell het volgende:
Battlefield 2142 Update - Unlocks Free Weekend
ECHT?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:28 schreef jacco het volgende:
Er zitten ook nieuwe unlocks bij
Bron?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:28 schreef jacco het volgende:
Er zitten ook nieuwe unlocks bij
Zal wel een of ander paswoord zijnquote:Let op; in deze verpakking zitten details om deze
uitbreiding te downloaden via de Electronic Arts Site.
Deze verpakking bevat geen cd-rom of dvd
Daar kan je langsheen kruipen dan gaan ze niet af.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:07 schreef Sumera het volgende:
Net weer even gespeeld en het ging werkelijk voor geen meter.. loop om de 5 minuten in zo een claymore ding.
Hey, ga eens aan het werk.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:34 schreef RudyCarell het volgende:
Of gewoon servers met FF-OFF bezoeken
Druk even op 3 of de toets die jij in hebt gesteld om je main weapon te selecteren.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef Colnago het volgende:
Beste mensen, wie weet hoe je je wapen op automatisch kunt zetten als hij op singel shot staat?
Idd, even opnieuw je wapen selecteren is meestal voldoendequote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef rece het volgende:
[..]
Druk even op 3 of de toets die jij in hebt gesteld om je main weapon te selecteren.
Ja was het leuk? Voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Had vrij vanmiddag na een geweldige zaterdag airsoften...
Okee, bedankt @rece en @ioko ik ga het proberen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Idd, even opnieuw je wapen selecteren is meestal voldoende
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:00 schreef -CRASH- het volgende:
Dit las ik op de site van Dynabyte over
de Northern strike addon (verwacht 29 Maart ( prijs: 9,99))
[..]
Zal wel een of ander paswoord zijn
We gaan Mei weer met de gang...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef rece het volgende:
[..]
Ja was het leuk? Voor herhaling vatbaar?
bij EAlink kan je hem alvast preloaden. Dat betekent alleen nog niet dat je hem kan spelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:38 schreef Jonathon het volgende:
Op EAlink kan ik hem 1 maart al downloaden
[..]
maar je kunt hem pas over 20:21:36 spelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef Jonathon het volgende:
Krijg net de melding "wees de eerste die Northern Strike speelt"
en is nu aan het downloaden![]()
Dat gaat ook never nooit niet opgelost worden, volgens mij weet amper iemand daar uberhaupt hoe hun eigen engine werkt. Ik bedoel, er zit nog steeds geen gamma functie in, die miste al in bf2quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:26 schreef Dr_Crouton het volgende:
De nieuwe patch heeft ook niet het probleem van een hangende game opgelost als er met Alt-Tab naar het buroblad geswitched wordt.
Er kan ook niet in windowed mode gespeeld worden, wat het hangen met alt-tab zou kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat gaat ook never nooit niet opgelost worden, volgens mij weet amper iemand daar uberhaupt hoe hun eigen engine werkt. Ik bedoel, er zit nog steeds geen gamma functie in, die miste al in bf2![]()
Add me dan ff als buddy...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:31 schreef JK het volgende:
Sinds vandaag heb ik ook BF2142 (had BF2 al sinds de dag voor de release in Nederland)... eens zien of dit echt zo verslavend is, de demo heb ik aardig wat gespeeld... nu eerst die patch 1.20 downloaden, anders kom ik toch op geen enkele server.
Doe ik zodra ik de patch heb geinstalleerd (ben nu aan het upgraden, daarna Stargate SG-1 s10e19 kijken). Eventjes lokaal gespeeld (en natuurlijk de demo al een paar maanden terug), maar is het erg dat ik BF2 toch beter vind?quote:
Nee dat zeggen er een hoop... Alhoewel ik de Titan Mode fantastisch vind!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:52 schreef JK het volgende:
[..]
Doe ik zodra ik de patch heb geinstalleerd (ben nu aan het upgraden, daarna Stargate SG-1 s10e19 kijken). Eventjes lokaal gespeeld (en natuurlijk de demo al een paar maanden terug), maar is het erg dat ik BF2 toch beter vind?Ach misschien moet ik nog even upgraden qua wapens.. gaan we weer.. weer punten halen
![]()
Yup, Titan mode is erg gaaf, maar dan moet je wel echte teamplay hebben en dat valt zelfs in BF2 zwaar tegen (behalve dan toen ik nog regelmatig op de BoF server te vinden was, toen ging dat heel goed i.c.m. Teamspeak en X-Fire)quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee dat zeggen er een hoop... Alhoewel ik de Titan Mode fantastisch vind!
De TS server van BoF staat uiteraard ook voor BF2142 ter beschikking..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef JK het volgende:
[..]
Yup, Titan mode is erg gaaf, maar dan moet je wel echte teamplay hebben en dat valt zelfs in BF2 zwaar tegen (behalve dan toen ik nog regelmatig op de BoF server te vinden was, toen ging dat heel goed i.c.m. Teamspeak en X-Fire)
Ik moet zeggen dat ik ook erg verrast ben! Ik kreeg enkel voor Artci Defense Badge geen punten... Maar die assault line mode is tof man! ik heb nog neit alles gedaan, maar tis cool. Jammer dat er alleen geen Gun-unlocks zijn...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:06 schreef TaLoN.NL het volgende:
BF2142NS is wel leuk, die Ribbons en Badges zijn gelukkig redelijk makkelijk te behalen, op deze manier behaal je de laatste unlocks, de extra pin die je kan behalen doet niets anders dan 10 punten geven.
Ik heb Arctic combat badge al op zilver, krijg je ook geen punten voor, die voertuigbadge (brons) ook niet, achja ben toch al Brigadier Generaal dus omhoog is lastig. Assault-line vind ik een stuk eerlijker dan gewoon conquest waarbij alle vlaggen meteen overneembaar zijn. Je krijgt ook geen punten voor de ribbons, enkel voor die pin die je kan verdienen, en da´s maar 10 puntjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook erg verrast ben! Ik kreeg enkel voor Artci Defense Badge geen punten... Maar die assault line mode is tof man! ik heb nog neit alles gedaan, maar tis cool. Jammer dat er alleen geen Gun-unlocks zijn...
Alleen maar voor de XBOX 360...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef -CRASH- het volgende:
En de volgende battlefield zit er alweer aan te komen...
Maar nu voor de XBOX 360
Check de teaser trailer![]()
[[url=http://www.battlefield.ea.com/battlefield/bf/images/available_online.jpg]afbeelding][/url]
quote:In de game zal het mogelijk zijn om alles kapot te maken, en in de trailer is dit dus ook te zien. De trailer laat helaas geen echte in-game beelden zien. Wanneer de game precies moet uitkomen is nog niet bekend, maar de bedoeling is ergens dit jaar. Het spel zal verschijnen op de PC, 360, PS3 en de PSP
Vraagt volgens mij meer gewenning dan BF2, ook al is het dezelfde engine, het doet mij een beetje denken aan UT2004. Maar er zijn ook een hoop irritant goede spelers waarbij ik een negatieve kill:death ratio heb; na veel moeite heb ik zo'n iemand uitgeschakeld en dan speelt er nog geluk bij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:23 schreef sanni het volgende:
Hey gasten, hebben jullie ook moeite te wennen aan BF 2142 ivg met BF2. Ik wel i.i.g. Het zal wel gewenning zijn maar ik kan maar niet wennen aan die futuristische handel en leg elke keer snel het loodje. Meerdere mensen die dit hebben of ligt het gewoon aan mij en de noob kwaliteiten?
C&C 3 is dan weer heel makkelijk in Normal mode.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:24 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] wordt er schijtziek van. Ik word letterlijk van alle kanten geowned tijdens dit spel daar waar ik in BF2 me heel goed staande weet te houden. Ik denk dat ik maar ff overschakel naar het pas gekochte C&C 3 ter afwisseling.
Idd, dan is het ineens gedaan met alle bonus ribbons!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
C&C 3 is dan weer heel makkelijk in Normal mode.
edit: totdat je in joegoslavie komt.![]()
Wat dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:08 schreef Dr_Crouton het volgende:
Juist met BF2142 is mijn BFG 8800 GTX videokaart naar de klote gegaan.
Oh, speelde al enkele dagen een paar uur per dag BF2142 en vorige week ging het beeld na een uur spelen opeens over op groene ruis. Ik moest rebooten maar niet lang daarna weer groene ruis en daarna helemaal niets meer.quote:
Nou......redelijk makkelijk? Ben echt een noob want ik heb tot dusver veel moeite om in level te stijgen elke keer.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
C&C 3 is dan weer heel makkelijk in Normal mode.
edit: totdat je in joegoslavie komt.![]()
Tot aan de Joego-missies kon ik makkelijk de bonus medailles halen, maar sindsdien heb die bonus-schmoonus maar opgegeven, missie gaat voor.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef sanni het volgende:
[..]
Nou......redelijk makkelijk? Ben echt een noob want ik heb tot dusver veel moeite om in level te stijgen elke keer.[afbeelding] Ik ben trouwens net aangekomen in die 'Joego'-level en ik zit letterlijk vast= geowned dus ..[afbeelding] " Help "
Niemand?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:48 schreef nlboy het volgende:
Pfff wat een k*t gezeik weer met EA. Ik heb net BF2142NS gekocht (in de winkel), code ingevoerd, gedownload met EA Link en geinstaleerd. Hoe start ik de game op?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
BF2 is echt slecht voor m'n bloeddruk, ik beland altijd onderaan de scorelijst want iedereen is 100x beter dan ik, met teveel 1-shot-to-kill vanuit elke hoek en elk voertuig dan mij lief is. Vandaag gepresteerd om in 3 van de 5 games NUL kills te halen.
Hoop dat mijn videokaart snel terugkomt om weer BF2142 te kunnen spelen, daar heb ik tenminste nog een beetje kans om de beste tegenstander een keer uit te schakelen.
Of Steam...quote:Op maandag 9 juli 2007 01:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ze moeten een voorbeeld nemen aan Stardock Central van gamesuitgever Stardock, Blizzard of zelfs iTunes.
quote:
Polish those blasters, power up your converters, engage thrusters.
The time has come, and at last First Strike Release 1 is here. True to our word on the 28th of September 2007 at the stroke of midnight you can now begin downloading the fruit of all our labour. The First Strike Mod Team do hope you enjoy our first release, we’ve all had a lot of fun working on it, and are desperate to see the public’s reaction to our baby as it takes it’s first steps into the world.
And remember this is only Release One, Release Two will have even more content for you to play with, but we’ll let you get your teeth into this first before we start talking about that.
So get downloading and get on the intergalactic battlefield and we’ll see you out there.
And don’t be shy, once you’ve played get on the forums and let us know what you thought of it. We’re dying to know.
All the best,
The First Strike Mod Team
Download links op de site
wat een kut modquote:Op zondag 4 november 2007 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
Ondertussen (28 Sept.) is de mod First Strike uitgekomen
[..]
Ik was de mod volkomen vergeten.....quote:Op zondag 4 november 2007 20:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat een kut modheb hem gespeeld maar vond er niks aan
och je mist niksquote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik was de mod volkomen vergeten.....![]()
Is hij niet illegal te spelen nog?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:02 schreef jpjedi het volgende:
jongens, ik heb er nog paar exemplaren liggen, ingesealed. Mogen voor niks weg.
Opsturen heb ik geen zin in maar afhalen bij mij thuis, werk of op een BoF meet is geen probleem.
Ik neem ze mee naar de LAN: http://www.datumprikker.nl/FBZ2VJDF169RG
weet ik veel, spel nooit gespeeld. Ik speel enkel BF2 Vanillaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is hij niet illegal te spelen nog?
Oh BF2 heb ik wel nog is vanilla een mod?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
weet ik veel, spel nooit gespeeld. Ik speel enkel BF2 Vanilla
http://en.wikipedia.org/wiki/Vanilla_softwarequote:Computer games
The term 'vanilla' is often used to describe the original version of a game, that has not been modified with third-party addons, nor developer updates. It can also refer to the original game engine when source ports or expansion packs are available.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |