De Titans zijn de 2 luchtschepen.....quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef Pea het volgende:
Ik neem aan dat je walkers bedoelt? Titans vechten namelijk niet echt en dienen meer als een soort mobiele basis.
Walkers zijn best wel hard. Als infanterist ben je gewoon zwaar de lul als je zo'n ding tegenover je hebt staan. Als licht voertuig ook trouwens, aangezien ze met machinegeweren en missiles gemakkelijk je autootje tot pulp schieten. Echt naar.
Ze zijn overigens niet onverslaanbaar. Tanks en Engineers met rocket launchers kunnen ze vrij makkelijk stukschieten. Goed gebalanceerd lijkt me dus...
Het spel is legaal...quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:49 schreef Pea het volgende:
Vreemd...
Misschien een keertje opnieuw opstarten? Of heb je soms je stats op een minder legale manier aangedikt?In dat geval is de kans groot dat ze ge-reset zijn door EA.
Als het niet verdwijnt met een herstart van het spel zou 'k zeker EA even een mailtje sturen.
gewoon ff online spelen en alles is weer goed...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het spel is legaal...
En de ranks zijn eerlijk verdient in gevechten.
In de overview zie ik dat ik weer als recruit begin met 0 points...
Maar in multi zijn ranks en 149 points wel weer zichtbaar![]()
De laatste die ik heb is 1.06quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:48 schreef Chen het volgende:
Welke patch is de nieuwste?
Je bedoelt die ganz? Ik vind hem juist wel vet, duurt ff voor de preciesie er is, maar hij is zeker te vergelijken met de PKM!quote:Op woensdag 6 december 2006 01:10 schreef FJD het volgende:
Ranks en Awards fucken nog steeds af en toe. Punten houd je gewoon, niets aan de handPas met de support-unlock geschoten, wat een proppeschieter zeg
Relaaaaaax, komt allemaal goed. Duurt gewoon ff. En, ZOVEEL voordeel heb je nu ook weer niet. Met je basic outfitting kom je ook een heel eind hoor. (Alleen 'n veel korter sprintje...da's wel naar).quote:Op woensdag 6 december 2006 18:23 schreef Viro het volgende:
Grafisch een hele mooie spel maar qua rankingK ben al 3 keer al me stats kwijt geraakt. Na de 3de keer heb ik BF2142 ergens neergetieft. Hoef em niet meer op me pc te hebben, k was er in het begin heel positief over maar nu
. Geef mij maar BF2 (en later BF3) maar, als EA die ook niet vern**kt.
wat nou geen scores... http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=us&PID=81544081&SrchName=&Profiles=quote:Op woensdag 6 december 2006 18:23 schreef Viro het volgende:
Grafisch een hele mooie spel maar qua rankingK ben al 3 keer al me stats kwijt geraakt. Na de 3de keer heb ik BF2142 ergens neergetieft. Hoef em niet meer op me pc te hebben, k was er in het begin heel positief over maar nu
. Geef mij maar BF2 (en later BF3) maar, als EA die ook niet vern**kt.
Daar wel maar ingame helemaal nopes, nada, niks. Dus weg alle unlocks etc.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
wat nou geen scores... http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=us&PID=81544081&SrchName=&Profiles=
kan het me niet voorstellen... na 1.06 is dat stukken minder en als je speelt werkt alles weer... down die patch ff en joinn me zo, die patches van 2142 zijn tenminste geen 600 mb, maar 30 mbquote:Op woensdag 6 december 2006 19:27 schreef Viro het volgende:
Volgens mij heeft BoF geen leden stop. Anders heb ik niet opgelet de afgelopen tijd
[..]
Daar wel maar ingame helemaal nopes, nada, niks. Dus weg alle unlocks etc.
Hmm, netjes mailtje gestuurd, maar geen reactie. Erg jammer. (Ze hebben het vast heeeeel druk)quote:Op woensdag 6 december 2006 19:27 schreef Viro het volgende:
Volgens mij heeft BoF geen leden stop. Anders heb ik niet opgelet de afgelopen tijd
[..]
Daar wel maar ingame helemaal nopes, nada, niks. Dus weg alle unlocks etc.
Heb je je geregd op http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php? FF voorstellen in voorsteltopic en wat mij betreft kan je dan [BoF] voor je naam tiefen...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Hmm, netjes mailtje gestuurd, maar geen reactie. Erg jammer. (Ze hebben het vast heeeeel druk)
Er is geen BF2142 support team. Ik heb al een mailtje gestuurd toen BF2142 net te koop was en ik de melding kreeg dat me cd-key al in gebruik was terwijl ik het spel net had geinstalleerd. Maare ik heb nog steeds geen mailtje terug gehad. Ik heb het allang al opgelost.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Hmm, netjes mailtje gestuurd, maar geen reactie. Erg jammer. (Ze hebben het vast heeeeel druk)
Geen zin. Ik ben de dvd samen met hoes en boekje al voor de 3de keer kwijt en heb geen zin om te zoeken. Ik ben nu bezig met Lost seizoen 1 & 2, The O.C seizoen 1 & 2, Ncis seizoen 1 & 2 te kijken. (allemaal 2 dagen geleden aangeschaft.)quote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen... na 1.06 is dat stukken minder en als je speelt werkt alles weer... down die patch ff en joinn me zo, die patches van 2142 zijn tenminste geen 600 mb, maar 30 mb![]()
ok have fun!quote:Geen zin. Ik ben de dvd samen met hoes en boekje al voor de 3de keer kwijt en heb geen zin om te zoeken. Ik ben nu bezig met Lost seizoen 1 & 2, The O.C seizoen 1 & 2, Ncis seizoen 1 & 2 te kijken. (allemaal 2 dagen geleden aangeschaft.)
Je hebt je denk ik aangemeld voor het BoF! SubForum op FOK! Dat gaat helaas verdwijnen. We gaan nu weer verder met het oude BoF! met als uitgangspunt de BF serie. Registreer je om lid te worden aub even hierquote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Ja, IDD! Ah, nou, da's jammer. Leek me wel handig, alles onder een dak. Hee, kijk eens, de link werkt! BOF ik even! (muhahaha...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt je denk ik aangemeld voor het BoF! SubForum op FOK! Dat gaat helaas verdwijnen. We gaan nu weer verder met het oude BoF! met als uitgangspunt de BF serie. Registreer je om lid te worden aub even hier
Thnx!
Gr. Frank (BoF! Admin)
Je hebt toegangquote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Wtf? krijg ik mail ofzo dat ik bij bof geregistreerd ben? Ik probeer in te loggen met de zojuist door mij verstrekte gegevens op het aanvraagformulier....Kent ie mn user name niet!!! Nog einmahl dan maar..
(Is de site firefox friendly?)
sweet. I'm in!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt toegangSite is FF proof.
Geen ledenstop nee, voor gezellige mensen is altijd plaatsquote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Oh, btw, BOF speelt nog geen BF2142. Alleen BF2 en BF2 SF. Ik denk ook dat ze een leden stop hebben. Voor mij in ieder geval. Maareh, zullen we met zn allen saampjes spelen? Iedereen ff zn handle opgeven en adden aan het vriendjes systeem. Of via dat gayspy...of xfire. Whatever van die dingen het beste uitkomt! Goed idee?
ik moet nog 480 tot Petty Officer Gold... en 15 titan attackpoints voor een badge van 500 en 20 kills als support voor een badge van 500!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Zooo, en weer 2 rangen omhooG! echt te leuk dit spel
'K zag het ja, was ff stats aant sjekken. Goed bezig. Vanavond nog een rankje erbij. Ik gaa ook voor de titan defend score. Kan nog leuk worden dus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik moet nog 480 tot Petty Officer Gold... en 15 titan attackpoints voor een badge van 500 en 20 kills als support voor een badge van 500!
Ik zat gisteren op I3D 14 geloof ik, daar is het toch wat leuker spelen! Hele goede spelers, bij de enemy dan... Ik kan er echt nooi tegen als je eigen Titan shields down zijn dat niemand verdedigt... hun werkten echt perfect samen... Die kwamen dus gewoon ineen keer met 10 man de titan binnen, splitten up voor de verschillende consoles en met 5 minuten was het boom!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
'K zag het ja, was ff stats aant sjekken. Goed bezig. Vanavond nog een rankje erbij. Ik gaa ook voor de titan defend score. Kan nog leuk worden dus.
Tja,zo hoort het ook. Alleen heb je daar meestal een functionerend squad voor nodig. Best lastig. Maareh, zie BOF forum en meldt je aan!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op I3D 14 geloof ik, daar is het toch wat leuker spelen! Hele goede spelers, bij de enemy dan... Ik kan er echt nooi tegen als je eigen Titan shields down zijn dat niemand verdedigt... hun werkten echt perfect samen... Die kwamen dus gewoon ineen keer met 10 man de titan binnen, splitten up voor de verschillende consoles en met 5 minuten was het boom!
Dude ik was bij de oprichting van BoF! Was zelfs admin van onze BF2-server, en als er animo is voor een 2142, zal ik deze functie weer bekleden! Oops... verkeerd gelezen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:57 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Tja,zo hoort het ook. Alleen heb je daar meestal een functionerend squad voor nodig. Best lastig. Maareh, zie BOF forum en meldt je aan!
Ja, dus? Dat werkt toch ook gewoon? Ik snap het niet helemaal....quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:47 schreef RudyCarell het volgende:
Ik baal er trouwens wel van dat er nog geen nocd of mini image is voor 2142... Heb er een dvd-lezer voor moeten kopen omdat ik anders me dvdrw moet gebruiken...
quote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat werkt toch ook gewoon? Ik snap het niet helemaal....
ik snap het ook nietquote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat werkt toch ook gewoon? Ik snap het niet helemaal....
Ik heb altijd gelezen dat je je schrijver voor schrijven moet gebruiken en het niet goed is deze veelvuldig te gebruiken als lezer...quote:Op zondag 10 december 2006 12:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik snap het ook niet![]()
is het zo erg om je dvdrw te gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |