onzin, dat was in den beginne zo, nu boeit het niet meerquote:Op zondag 10 december 2006 14:23 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelezen dat je je schrijver voor schrijven moet gebruiken en het niet goed is deze veelvuldig te gebruiken als lezer...
Ik heb alleen een schrijver..quote:Op zondag 10 december 2006 15:39 schreef Incolumis het volgende:
TT slaat op:
[..]
onzin, dat was in den beginne zo, nu boeit het niet meer
hmm videokaart weet ik zo niet, de rest is meer dan voldoendequote:Op zondag 10 december 2006 16:51 schreef yordi1993 het volgende:
kan mijn pc dit spel aan? dit is mijn systeem: amd athlon 64 x2 4200+ , 2048mb ram, geforce 7300gt turbocache 256 mb (kan 512 mb shared) ik hoop het wel![]()
![]()
k tyquote:Op zondag 10 december 2006 17:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hmm videokaart weet ik zo niet, de rest is meer dan voldoende
quote:Op maandag 11 december 2006 19:46 schreef Pea het volgende:
Volgens mij zijn de eisen voor de demo hetzelfde als het hele spel.
Gewoon de demo downen, als je die kunt draaien draait de volledige versie ook lijkt me.
Agree, actief recruiten dan maar? Misschien moet BoF zich meer presenteren als Battlefield clan, ipv Battlefield2 clan. Gewoon, "Daar spelen ze het allemaal". (Alle versies).quote:Op zondag 10 december 2006 19:10 schreef RudyCarell het volgende:
Nice OP btw, we moeten meer 2142 spelers bij BoF hebben!
click HIERRR voor de demo!quote:Op maandag 11 december 2006 23:43 schreef Pea het volgende:
Hij staat ook niet op de officiële site. Gewoon effe google-en.
Kom maar op hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:47 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Agree, actief recruiten dan maar? Misschien moet BoF zich meer presenteren als Battlefield clan, ipv Battlefield2 clan. Gewoon, "Daar spelen ze het allemaal". (Alle versies).
Je bedoelt een admin neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef FJD het volgende:
Die 7300GS gaat je opbreken, die moet je er sowieso uitslopen als je verder zulke specs hebt.
[..]
Kom maar op hoorWe kunnen denk ik best BF2 en BF2142 naast elkaar draaien maar goed dan moet je wel iemand hebben die dit gebeuren onder z'n hoede kan en wil nemen en dat kost best nog wel wat tijd
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef FJD het volgende:
Die 7300GS gaat je opbreken, die moet je er sowieso uitslopen als je verder zulke specs hebt.
[..]
Kom maar op hoorWe kunnen denk ik best BF2 en BF2142 naast elkaar draaien maar goed dan moet je wel iemand hebben die dit gebeuren onder z'n hoede kan en wil nemen en dat kost best nog wel wat tijd
Bauer heeft meer firepower (DMG)quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:13 schreef type_29 het volgende:
Welke unlock is beter?
De Bauer of de Lambert?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:06 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Je bedoelt een admin neem ik aan?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:41 schreef FJD het volgende:
Ow dan weet je meer dan ikOnze ranked BF2 server draait al een anderhalf jaar. Misschien ben je in de war met de WoW server? Die hebben we eruit geschopt toen er onduidelijkheden waren over de legaliteit v/d server. Een goed begin is natuurlijk als je een man of 10/15 kan vinden die samen een server willen betalen. Beheer die server goed en de aanmeldingen komen er snel achteraan
Admin heb je natuurlijk niet nodig als je geen server hebt maar op andere servers speelt.
Laat ik dan de eerste zijn. Je mag altijd meer doneren, ik doneer wat ik altijd doneer voor de BF2 server en aangezien ik 2142 maar erg weinig speel (en ik in Roemenie waar ik niet eens kan PCgamen) is het vooral bedoeld als aanjager voor de rest om ook bij te leggen
Animo check BF2142 server
FJD - 15,-
De prijs van een server bij Gameservers.net is 60,- per maand. Daarnaast wil ik er wel even duidelijk bij melden dat als dit initiatief groeit ik het niet op me ga nemen. Daar heb ik echt te weinig tijd en mogelijkheden voor.
Samenwerken in de zin van...sparren? maarja, dan moeten we wel alle 13 (ahum...) tegelijk online zijn. Volgens mij is dat al een organisatorische ramp van heb ik me jou daar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef FJD het volgende:
Pest daarmee is dat ze al een eigen server hebben, dus waarom zouden zij willen samenwerken? Het in elkaar schuiven van het BoF BF2 gedeelte en hun BF2142 gedeelte hoef je niet eens over na te denken
In mijn ogen kun je zoeken naar twee samenwerkingsvormen:quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:21 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Samenwerken in de zin van...sparren? maarja, dan moeten we wel alle 13 (ahum...) tegelijk online zijn. Volgens mij is dat al een organisatorische ramp van heb ik me jou daar.
Tja, idd ff de leeftijden gesjekked, en die is niet zo hoog. Da's jammer. Neen, niet zo'n goed idee dus. Maar dit zou nog wel eens een hele kluif worden. Ander idee:quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Clanleader is 15 of 16 jaar. Er zijn natuurlijk ook erg volwassen pubers maar over het algemeen verloopt het mengen van pubers met volwassenen niet super. Dan moet je je natuurlijk ook weer af gaan vragen of je met zulke mensen een server wilt huren. Vragen vragen vragen, afwegingen, afwegingen, afwegingen. Is zo makkelijk nog niet he .
Wat ik hieruit opmaak is dat BoF dus eigenlijk een BF2 clan is en geen BF-series clan... Ik zie nog niet in wat het probleem zou zijn het onder de BoF-tag te zetten. My bad...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:21 schreef FJD het volgende:
De grote vraag met samenwerking tussen de clans is waarom?
BF2142 op FOK! is een losse groep, want nog niet echt geintergreerd in BoF.
BoF is een losse groep
Willekeurige andere actieve BF2 + BF2142 is een losse groep.
Waarom zou je die drie samen willen voegen als je BF2142 op FOK! ook in die andere clan kunt gooien? Op server gebied zou zo'n samenwerking wel goed uit kunnen pakken ja. UDF bijvoorbeeld speelt voornamelijk BF2142 en hebben daar een server voor maar geen BF2 server. De vraag is dan hoeveel van hun members nog BF2 spelen en of die wel interesse hebben aangezien ze zelf een goed lopend forum en website hebben. Zo'n ruil deal (jullie adminrechten op onze BF2, wij op jullie BF2142) zou je moeten bespreken met BoF (niet met mij dus) en hun leader maar uiteindelijk denk ik zelf dat het niet gaat werken, gut feeling maar prove me wrong zou ik zeggen
Ik heb de website van FFShare nog eens bekeken en zie dat ze weliswaar 700 geregistreerde gebruikers hebben maar slechts een man of 150 hebben er iets gepost. Geen noemenswaardig aantal. Hun website draait op de ruimte van de leader zelf zonder een eigen URL, ook nog niet echt ver doorontwikkeld dus. Kortom, daar zit potentie in. De berichten zouden zo naar BoF kunnen worden overgezet aangezien hun forum ook op IPB draait maar goed zoals gezegd moet je je dan eerst afvragen waarom het groepje op FOK! wat BF2142 veel speelt niet zelf een clan opzoekt buiten BoF. Vervolgens nog afvragen of een andere clan wel zin zou hebben om zoveel op te geven.
Nogmaals vragen vragen vragen![]()
Ideetje is misschien om een net beginnende clan te vinden, <10 members, daar met een man of 5 aanmelden en vervolgens volharden met het posten van je belevingen op FOK! zodat de rest je zal volgen
Ik ga aan het werk, ik heb btw al de site aangepast met Bof Logo, maar had geen FTP-acces, en kwam erachter dat ik elke kleur van de theme moet aanpassenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:26 schreef FJD het volgende:
Als ik alles een doorlees en overdenk dan zou ik kiezen voor:
1) Recruiten, overal waar mogelijk.
2) Schrijf een stuk voor Band of FOK!kers. Kijk bandoffokkers.nl en schrijf daar stukjes bij. Denk aan een nieuwsbericht en aparte BF2142 pagina dat soort ongein. Dan kun je de website ook overal spammen namelijk
3) Schrijf een stuk over de subclan in de OP. Zo kun je iedereen eenvoudig doorlinken naar dit topic en kunnen ze in de OP lezen waar het over gaat.
4) Ga wat fora af om te kijken wat daar voor initiatieven lopen. Vooral kleinschalige fora. Geenstijl, GoT e.d. hebben geen zin.
5) Ik zal binnenkort FOK! Games nog even mailen of er nog een review komt van 2142
6) Rudy maak eens een gaaf logo
Ik mail je de acces evenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:31 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga aan het werk, ik heb btw al de site aangepast met Bof Logo, maar had geen FTP-acces, en kwam erachter dat ik elke kleur van de theme moet aanpassen
Ik ga enkel moeite doen om het onder BoF te krijgen, ofwel de makkelijke maar lange weg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:33 schreef FJD het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Ik probeer niemand weg te jagen, ik probeer slechts zoveel mogelijk gaten te schieten in voorstellen zodat als het gedaan wordt de belangrijkste valkuilen zijn afgedekt.
Als je losse 2142 spelers kunt recruiten en die hierheen kunt krijgen om zodoende een groot genoege groep te krijgen voor een server en jullie willen dan onder BoF dan graag, dat is immers de makkelijkste weg. Of het de snelste weg is, is een tweede maar wie weet
Agreequote:Op dinsdag 12 december 2006 13:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ga enkel moeite doen om het onder BoF te krijgen, ofwel de makkelijke maar lange weg.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:48 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
click HIERRR voor de demo!
Veel pleizer ermee. Niet vergeten he, spel kopen, Lid worden van BoF en raggen maar!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:57 schreef yordi1993 het volgende:
[..]:D thx m8
kon hem niet vinden , thx
ho we hebben wel een leeftijdslimiet he?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:52 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Veel pleizer ermee. Niet vergeten he, spel kopen, Lid worden van BoF en raggen maar!
En ik ben pas 1st Lieutenant Silver gewordenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:34 schreef ursel het volgende:... Gefeliciteerd Bloem.
* Wordt wat afgefeliciteerd vandaag zeg..
Frank Jarig, Bloem paraktijk examen, Dekkered een nieuwe vriendin.. Wat een vruchtbare week...
Nou, Ik heb me nieuwe terrarium af voor mijn leguaan (en die is groot..)..
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:58 schreef Droopie het volgende:
Zo mensen goed topic!!!!
Wanneer hebben jullie zin om met een mannetje of 6 de BF2142 servers onveilig te maken met TS.
Lijkt me wel grappig om via de TS de vijandige Titan's supersnel onklaar te maken
Voor de BF2142 server wil ik best meebetalen, maar krijgen we die server wel vol????
En wordt het een Titan of Conquest server????
Maar die 15 euro wil ik best betalen hoor....ik heb met plezier op de BF2 server gespeeld.
BELANGERIJKE VRAAG!!! Wat is de definitie van een Titan Drop, oftewel hoe krijg je de 10 benodigde titan drops voor de medaille.
quote:You have to have your teammates pod out of your transport gunship onto the enemy titan. Each time you do this you'll see it earns you a point. Once you earn 10 you'll get the pin.
Dan zitten we nu op 4quote:Op donderdag 14 december 2006 12:58 schreef Droopie het volgende:
Maar die 15 euro wil ik best betalen hoor....ik heb met plezier op de BF2 server gespeeld.
vanavond?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:58 schreef Droopie het volgende:
Zo mensen goed topic!!!!
Wanneer hebben jullie zin om met een mannetje of 6 de BF2142 servers onveilig te maken met TS.
Lijkt me wel grappig om via de TS de vijandige Titan's supersnel onklaar te maken
Nee daar ben ik voor! Maar ik kom de FTP niet op en Ursel ook niet. Ik heb de theme aangepast...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:12 schreef FJD het volgende:
Vanavond wordt wat lastig, zit op dit moment in RoemenieDaarnaast zoals ik al heb aangegeven ben ik bereid om veel dingen mogelijk te maken maar niet om veel dingen te doen. Wat dus inhoudt dat ik best wil mailen maar geen mail ga schrijven, dat ik best nieuws wil plaatsen op de website maar ik t niet ga schrijven
Daar heb ik niet echt de tijd voor.
Gebruik Teamspeak.quote:Op maandag 18 december 2006 00:53 schreef Pea het volgende:
Mensen nog leuke ervaringen/tips voor gebruik van VOIP?
Vrijdag!quote:Op maandag 18 december 2006 12:38 schreef FJD het volgende:
Nee dat is idd alleen met mensen die op de Teamspeak server zitten. Dat wordt ook leuker als je met meer bent. Kortom, een vaste dag afspreken met FOK!kers
Als je de groep uit de OP erbij wilt hebben dan is het niet zo handig om t op dezelfde dag als de fight night te doenquote:Op maandag 18 december 2006 12:49 schreef RudyCarell het volgende:
Vrijdag!
Die zijn al weken niet meer gesignaleerd in 2142... Enkel Inco van het weekend en Johan...quote:Op maandag 18 december 2006 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je de groep uit de OP erbij wilt hebben dan is het niet zo handig om t op dezelfde dag als de fight night te doen
We kieken wel ffquote:Op maandag 18 december 2006 12:57 schreef FJD het volgende:
Dat weet ik maar goed je kunt dan met een massmail proberen mensen op die avond aan de 2142 te krijgen. Er zijn toch een twintigtal exemplaren onder de BoF-members verspreid. Voor Fight Nights wordt er natuurlijk geen 2142 mail uitgestuurd maar een BF2 mail. Maar goed, dat is natuurlijk allemaal up to you
moet ik daar wat aan vinden? vind het eigenlijk niks bijzondersquote:Op woensdag 20 december 2006 00:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
In-game filmpjes van squadleader Orca: http://www.squadplay.com/
Op http://video.google.nl kan je de filmpjes ook vinden, zoek op 'squadplay'.
Voor iemand die in BF1942 games nauwelijks teamplay heb kunnen ervaren omdat ieder voor zich speelt en in de korte BF2-tijd ook nooit met effectieve squads heb meegedraaid zijn deze filmpjes best bijzonder. Een betere reclame voor het spel dan de suffe trailer.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
moet ik daar wat aan vinden? vind het eigenlijk niks bijzonders
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef Incolumis het volgende:
ik niet, heracles - groningen vanavond
ga ik toch lekker in me Remy!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ook niet.. misschien wel weer ff BF2 als ik het klussen ff kan loslaten..
Ja dat is sowieso wel handig aangezien we geen 2142 server hebben...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan anders ook een server op zoeken waar al mensen zitten. Is denk ik wat gezelliger..
wat is je nick, ik ga nu effe...quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:17 schreef Droopie het volgende:
hebben jullie ook zo'n moeite om de 30 beacon spawn points te halen![]()
gisteren wel 10 rondes met een volle squad de beacon (naar mijn mening) op goede actieve
plaatsen gooien met goede commando's. Maar geen 30 stuks...
Goed initiatief ook!quote:Get more during Battlefield 2142 bonus events
Watch out for news on upcoming Battlefield 2142 events including Double Points Weekend and All Unlocks Weekend.
Johan5324 dat je dat niet wistquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
wat is je nick, ik ga nu effe...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |