abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44302889

Probeer te overleven in een keiharde oorlog in het jaar 2142. Electronic Arts en de Zweedse ontwikkelaar Digital Illusions kondigen de volgende aflevering in de bekroonde Battlefield™-serie aan: Battlefield 2142™. Het langverwachte vervolg van de succesvolle reeks is in het najaar van 2006 uitgekomen voor de PC.

Het jaar is 2142 en de dreiging van een nieuwe ijstijd zorgt voor een wereldwijde paniek. De waarheid is duidelijk en meedogenloos: de bodem die niet wordt bedekt door een dikke ijslaag kan maar een fractie van de wereldbevolking voeden. Sommigen zullen overleven, de meeste mensen sterven. In Battlefield 2142 voer je een strijd op leven en dood en schaar je je aan de zijde van een van de twee supermachten: de European Union (Europese Unie) of de onlangs geformeerde Pan Asian Coalition (pan-Aziatische coalitie). Je stort je in de strijd met een verwoestend arsenaal aan hypermoderne vuurwapens, verhullingapparatuur en stationaire geschutsposten. Ook maak je gebruik van de meest indrukwekkende voertuigen die je maar kunt bedenken. Gigantische gevechtsrobotten voeren een vurige strijd op de grond, terwijl futuristische vliegtuigen het luchtruim beheersen. Als je oog in oog komt te staan met zo’n metalen kolos, moet je je verstand en nieuwe snufjes als EMP-granaten gebruiken om de strijd in je voordeel te beslissen.

"Battlefield staat al geruime tijd voor innovatieve, uitmuntende online-multiplayeractie", aldus Sean Decker, uitvoerend producent van DICE. "Met Battlefield 2142 laat DICE zien hoe oorlogen in de volgende eeuw worden gevoerd.”
Maximaal 64 spelers kunnen in teams de frontlinies betreden, zowel in tactische gevechtseenheden of achter de schermen als bevelhebber om de strategische aanvallen van hun teamgenoten te begeleiden. Door in het spel successen te behalen stijg je in rang en speel je beloningen vrij, zoals nieuwe wapens en medailles. Dit spel wordt de meest uitgebreide en flexibele Battlefield-ervaring tot nu toe.

Titan Mode

Battlefield 2142 bevat naast de game modes Conquest en Coop ook nog een hele nieuwe genaamd; Titan.

In deze hele nieuwe game mode hebben allebei de partijen een Titan (Een Titan is een heel groot vliegend schip dat als hoofdbasis word gebruikt). Het is de bedoeling om in de Titan van de tegenstander te komen en de kern op te blazen, maar voor dat je dat kan doen moeten er eerst nog wat andere taken worden volbracht.

-Voordat je de Titan van de tegenstander in kan moet je eerst het electrische schild breken. Dit doe je met de raketwerpers die je kunt vinden in de kleine dorpjes in de omgeving. Net als een vlag moet je deze eerst overnemen alleen gaat dit een stuk sneller. Eenmaal overgenomen beginnen ze om het aantal tellen automatisch te schieten op de Titan van de tegenstander.

- Als het schild gebroken is dan moet je zorgen dat je het schip in komt. Dit kan je doen doormiddel van de APC's die je kunnen af schieten in de richting van de Titan. Maar je kunt ook gewoon een vliegtuig of een helikopter pakken om er te komen.

-Als je in het schip zit dan zul je daar 4 reactor panels vinden die je met C-7 moet opblazen. Dit moet gedaan worden omdat je anders niet de kern van het schip kan vernietigen.

Als je de kern van de Titan van de tegenstander hebt vernietigd dan heb je de ronden gewonnen.

Spelers

een aantal mensen van de BoF clan spelen ook BF2142, hieronder staan hun BF2142 namen, die je aan je buddylist kan toevoegen

-Timminater89
-battlelies
-Incolumis
-Raffie
-Sumera
-rudycarell
-sickertnl
-viro_nl
-tyfusion
-Fjdorr
-henkus_
-Johan2142
-Boterbloempje

Mappen

Voertuigen

EU

PAC

Wapens
EU

PAC

Patch

klik hier

OP

De OP is hier te vinden

[ Bericht 56% gewijzigd door Incolumis op 10-12-2006 15:59:41 ]
  zondag 10 december 2006 @ 14:57:25 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_44303015
pi_44304320
TT slaat op:
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:23 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik heb altijd gelezen dat je je schrijver voor schrijven moet gebruiken en het niet goed is deze veelvuldig te gebruiken als lezer...
onzin, dat was in den beginne zo, nu boeit het niet meer
  zondag 10 december 2006 @ 16:38:40 #5
63192 ursel
pi_44306050
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:39 schreef Incolumis het volgende:
TT slaat op:
[..]

onzin, dat was in den beginne zo, nu boeit het niet meer
Ik heb alleen een schrijver..
pi_44306442
kan mijn pc dit spel aan? dit is mijn systeem: amd athlon 64 x2 4200+ , 2048mb ram, geforce 7300gt turbocache 256 mb (kan 512 mb shared) ik hoop het wel

[ Bericht 20% gewijzigd door yordi1993 op 10-12-2006 17:00:29 ]
AMD Athlon 64 X2 4200+ @ 2 x 2,8 ghz, Nvidia GeForce 7300GT, 2048MB RAM, Creative X-Fi Platinum 7.1, Creative HS-600 Headset ; World of Warcraft Realm: Dragonmaw; Kardellian, Huntahtje
pi_44308058
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:51 schreef yordi1993 het volgende:
kan mijn pc dit spel aan? dit is mijn systeem: amd athlon 64 x2 4200+ , 2048mb ram, geforce 7300gt turbocache 256 mb (kan 512 mb shared) ik hoop het wel
hmm videokaart weet ik zo niet, de rest is meer dan voldoende
pi_44308116
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:43 schreef Incolumis het volgende:

[..]

hmm videokaart weet ik zo niet, de rest is meer dan voldoende
k ty
AMD Athlon 64 X2 4200+ @ 2 x 2,8 ghz, Nvidia GeForce 7300GT, 2048MB RAM, Creative X-Fi Platinum 7.1, Creative HS-600 Headset ; World of Warcraft Realm: Dragonmaw; Kardellian, Huntahtje
pi_44310042
Nice OP btw, we moeten meer 2142 spelers bij BoF hebben!
pi_44310149
tvp
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 11 december 2006 @ 19:46:08 #11
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_44335647
Volgens mij zijn de eisen voor de demo hetzelfde als het hele spel.

Gewoon de demo downen, als je die kunt draaien draait de volledige versie ook lijkt me.
Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
pi_44336010
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:46 schreef Pea het volgende:
Volgens mij zijn de eisen voor de demo hetzelfde als het hele spel.

Gewoon de demo downen, als je die kunt draaien draait de volledige versie ook lijkt me.
ok ty , wist helemaal niet dat er een demo van was LOL
  maandag 11 december 2006 @ 23:43:00 #13
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_44343784
Hij staat ook niet op de officiële site. Gewoon effe google-en.
pi_44350360
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:10 schreef RudyCarell het volgende:
Nice OP btw, we moeten meer 2142 spelers bij BoF hebben!
Agree, actief recruiten dan maar? Misschien moet BoF zich meer presenteren als Battlefield clan, ipv Battlefield2 clan. Gewoon, "Daar spelen ze het allemaal". (Alle versies).
BTW kannie wachten op de volgende patch!
"Do or do not, there is no try!"
Kick my ass!
Xblog360
[url=http:/gesignaleerd.blogspot.com]Blog[/url]
pi_44350390
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:43 schreef Pea het volgende:
Hij staat ook niet op de officiële site. Gewoon effe google-en.
click HIERRR voor de demo!
Kick my ass!
Xblog360
pi_44350426
Die 7300GS gaat je opbreken, die moet je er sowieso uitslopen als je verder zulke specs hebt.
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:47 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Agree, actief recruiten dan maar? Misschien moet BoF zich meer presenteren als Battlefield clan, ipv Battlefield2 clan. Gewoon, "Daar spelen ze het allemaal". (Alle versies).
Kom maar op hoor We kunnen denk ik best BF2 en BF2142 naast elkaar draaien maar goed dan moet je wel iemand hebben die dit gebeuren onder z'n hoede kan en wil nemen en dat kost best nog wel wat tijd
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44350807
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef FJD het volgende:
Die 7300GS gaat je opbreken, die moet je er sowieso uitslopen als je verder zulke specs hebt.
[..]

Kom maar op hoor We kunnen denk ik best BF2 en BF2142 naast elkaar draaien maar goed dan moet je wel iemand hebben die dit gebeuren onder z'n hoede kan en wil nemen en dat kost best nog wel wat tijd
Je bedoelt een admin neem ik aan?
Kick my ass!
Xblog360
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:13:52 #18
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_44350993
Welke unlock is beter?
De Bauer of de Lambert?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:13:55 #19
63192 ursel
pi_44350994
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef FJD het volgende:
[..]

Lichtelijk uitgedrukt..
pi_44351149
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:13 schreef type_29 het volgende:
Welke unlock is beter?
De Bauer of de Lambert?
Bauer heeft meer firepower (DMG)
Lambert heeft een hoge rps.

Wel 2 totaaaaal verschillende klasses he.
Kick my ass!
Xblog360
pi_44351283
Zo zou je het kunnen noemen ja. Die persoon is verantwoordelijk voor bv. bijhouden van de website (in combinatie met anderen), het verzorgen van communicatie met leden, het recruiten, het verzorgen van meetings (op een server en misschien in reallife), het verzorgen van clanwars en natuurlijk zorgen dat het ook daadwerkelijk wat wordt.

Het lijken allemaal kleine dingen maar uiteindelijk gaat er wel wat tijd in zitten, verkijk je daar dus niet op
pi_44351325
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:06 schreef Evil_Boterbloem het volgende:

[..]

Je bedoelt een admin neem ik aan?
pi_44351548
Ah...kandidaten? Iemand?
Kick my ass!
Xblog360
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:37:10 #24
63192 ursel
pi_44351598
Ik denk dat de huidige website zo gebruikt kan worden voor beide varianten. Dus dat moet geen probleem opleveren.
pi_44351619
Klopt Die dingen kunnen wel samen gevoegd worden.
pi_44351641
En altijd een ingame admin....da's toch niet nodig?
Oh, maar ik las geloof ik wel dat het BoF niet toegestaan was om een ranked server te draaien? Kan er naast zitten natuurlijk.
Kick my ass!
Xblog360
pi_44351701
Ow dan weet je meer dan ik Onze ranked BF2 server draait al een anderhalf jaar. Misschien ben je in de war met de WoW server? Die hebben we eruit geschopt toen er onduidelijkheden waren over de legaliteit v/d server. Een goed begin is natuurlijk als je een man of 10/15 kan vinden die samen een server willen betalen. Beheer die server goed en de aanmeldingen komen er snel achteraan

Admin heb je natuurlijk niet nodig als je geen server hebt maar op andere servers speelt.

Laat ik dan de eerste zijn. Je mag altijd meer doneren, ik doneer wat ik altijd doneer voor de BF2 server en aangezien ik 2142 maar erg weinig speel (en ik in Roemenie waar ik niet eens kan PCgamen) is het vooral bedoeld als aanjager voor de rest om ook bij te leggen

Animo check BF2142 server
FJD - 15,-

De prijs van een server bij Gameservers.net is 60,- per maand. Daarnaast wil ik er wel even duidelijk bij melden dat als dit initiatief groeit ik het niet op me ga nemen. Daar heb ik echt te weinig tijd en mogelijkheden voor.
pi_44351902
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:41 schreef FJD het volgende:
Ow dan weet je meer dan ik Onze ranked BF2 server draait al een anderhalf jaar. Misschien ben je in de war met de WoW server? Die hebben we eruit geschopt toen er onduidelijkheden waren over de legaliteit v/d server. Een goed begin is natuurlijk als je een man of 10/15 kan vinden die samen een server willen betalen. Beheer die server goed en de aanmeldingen komen er snel achteraan

Admin heb je natuurlijk niet nodig als je geen server hebt maar op andere servers speelt.

Laat ik dan de eerste zijn. Je mag altijd meer doneren, ik doneer wat ik altijd doneer voor de BF2 server en aangezien ik 2142 maar erg weinig speel (en ik in Roemenie waar ik niet eens kan PCgamen) is het vooral bedoeld als aanjager voor de rest om ook bij te leggen

FJD - 15,-

De prijs van een server bij Gameservers.net is 60,- per maand. Daarnaast wil ik er wel even duidelijk bij melden dat als dit initiatief groeit ik het niet op me ga nemen. Daar heb ik echt te weinig tijd en mogelijkheden voor.

FJD - 15,-
Rudy - 15,-

Zal het er dan toch van komen? en ik wil best wel de "admin" van 2142 worden hoor!
pi_44351949
FJD - 15,-
Rudy - 15,-

Doe dan even copy pasten Arie Wat natuurlijk ook een optie is, aangezien de groep hier nog erg klein is, is om een andere (kleinere) BF2142 clan te zoeken en samen een server te huren. Scheelt de helft van het geld.
pi_44352267
15 is wel redelijk.. nu, dan zijn we er bijna. 13 mensen die spelen, t kan ook voor 4, 60
Kick my ass!
Xblog360
pi_44352361
Ow wacht even Die 15,- is per drie maanden. Dat weet jij natuurlijk niet omdat je geen BF2 speler bent Sorry voor de verwarring. Daarom zei ik ook dat het misschien handiger is om een tweede BF2142 clan te zoeken en daarmee samen te werken bij het huren v/d server.
pi_44352492
Kick my ass!
Xblog360
pi_44352582
Lijkt me een wat grote clan, alhoewel ik er niet heel goed naar heb gekeken, maar goed dit zijn dus zaken waar de clanleader van 2142 zich mee bezig moet houden Voor advies e.d. kun je altijd bij me terecht maar de kar trekken laat ik aan iemand anders over
pi_44352603
Oh nog eentje, die hebben al een server. Misschien leuke sparringpartners
http://www.udf-funclan.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Kick my ass!
Xblog360
pi_44352732
Pest daarmee is dat ze al een eigen server hebben, dus waarom zouden zij willen samenwerken? Het in elkaar schuiven van het BoF BF2 gedeelte en hun BF2142 gedeelte hoef je niet eens over na te denken
pi_44352807
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef FJD het volgende:
Pest daarmee is dat ze al een eigen server hebben, dus waarom zouden zij willen samenwerken? Het in elkaar schuiven van het BoF BF2 gedeelte en hun BF2142 gedeelte hoef je niet eens over na te denken
Samenwerken in de zin van...sparren? maarja, dan moeten we wel alle 13 (ahum...) tegelijk online zijn. Volgens mij is dat al een organisatorische ramp van heb ik me jou daar.
Kick my ass!
Xblog360
pi_44352991
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:21 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Samenwerken in de zin van...sparren? maarja, dan moeten we wel alle 13 (ahum...) tegelijk online zijn. Volgens mij is dat al een organisatorische ramp van heb ik me jou daar.
In mijn ogen kun je zoeken naar twee samenwerkingsvormen:
1) Twee clans die samen 1 server huren en die beheren.
2) Een andere clan hierheen trekken, dan zijn er genoeg leden voor een server.
3) Zelf integreren in een andere clan, dan zijn er genoeg leden voor een server.

Samenwerking is dus nodig om voldoende geld binnen te krijgen. Veel van de mensen in OP spelen t spel namelijk amper en hebben hun spel voor 20,- gekocht door een actie vanuit BoF. Kortom, er zijn op dit moment te weinig mensen om 180,- op te hoesten.

In mijn ogen is optie 1 de meest haalbare. Je moet dus op zoek gaan aar een kleine clan die nog geen ranked server heeft. Maar goed dat is mijn mening

Mergen met een andere clan zou bv. met deze goed kunnen http://www.dutchalliance.com/ alhoewel je wel even de gemiddelde leeftijd zou moeten bekijken. De clan is nog erg onprofessioneel, de website rommelig en ze hebben geen server. Je zou ook met deze mensen kunnen kijken naar het huren van een server. Verzin wat geks zou ik zeggen.

-edit-
Clanleader is 15 of 16 jaar. Er zijn natuurlijk ook erg volwassen pubers maar over het algemeen verloopt het mengen van pubers met volwassenen niet super. Dan moet je je natuurlijk ook weer af gaan vragen of je met zulke mensen een server wilt huren. Vragen vragen vragen, afwegingen, afwegingen, afwegingen. Is zo makkelijk nog niet he

[ Bericht 10% gewijzigd door FJD op 12-12-2006 12:44:09 ]
pi_44353624
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:27 schreef FJD het volgende:

[..]

Clanleader is 15 of 16 jaar. Er zijn natuurlijk ook erg volwassen pubers maar over het algemeen verloopt het mengen van pubers met volwassenen niet super. Dan moet je je natuurlijk ook weer af gaan vragen of je met zulke mensen een server wilt huren. Vragen vragen vragen, afwegingen, afwegingen, afwegingen. Is zo makkelijk nog niet he .
Tja, idd ff de leeftijden gesjekked, en die is niet zo hoog. Da's jammer. Neen, niet zo'n goed idee dus. Maar dit zou nog wel eens een hele kluif worden. Ander idee:
Actieve BF2 clan met wat losse 2142 spelers (net zoals bij bof) samenvoegen? Of is dit echt not done
Kick my ass!
Xblog360
pi_44353809
De enige samenvoeging die uberhaupt bespreekbaar zal zijn bij BoF BF2 (en bedenk goed, daar ga ik niet over!) is dat een andere BF2 clan alles achterlaat en zich aan ons aanpast, dus op FOK! komt en op onze website. Nee dat is flexibel van onze kant maar dat is op dit moment het enige toelaatbare denk ik. Overgooien van websites, overstappen op een nieuw forum e.d. wordt niet geaccepteerd.

Wat je natuurlijk ook niet moet vergeten is dat je niet per definitie onder BoF hoeft te vallen. In het voorbeeld van DutchAlliance zou je bv. het FOK! Forum als communicatie-forum kunnen gebruiken en de website voor informatie en vervolgens gewoon onder de naam DutchAlliance door kunnen gaan. Dus zeg maar het BoF principe maar dan met een aparte clan.
pi_44354062
Of geen samenvoeging maar samenWERKING. Is het hele naampjes probleem opgelost. Maar er moet idd van 1 forum gebruik gemaakt worden. Ik ben voor recruiten trouwens!
Kick my ass!
Xblog360
pi_44354405
Als er een samenwerking komt MOETEN hun naar BoF komen, anders gaat het feest voor mij niet door. Dan kan je net zo goed bij een ander clan gaan. Ik denk dat we gewoon spelers moeten aantrekken.

DUS
Wie heeft er zin om met een gezellige groep gamers een BF2142-subclan te maken onder de BandOfFok!kers en is bereid 5 euro per maand te doneren voor een 2142-server nast onze BF2-server? Laat hier dan een berichtje achter...

Ik wil trouwens wel de 2142 Clanleader worden!
pi_44354511
Kewl, Rudy 4 president!
Ik doe mee. President rudy: Misschien nieuw topic maken? (The recruiting special)
Kick my ass!
Xblog360
pi_44354564
De grote vraag met samenwerking tussen de clans is waarom?
BF2142 op FOK! is een losse groep, want nog niet echt geintergreerd in BoF.
BoF is een losse groep
Willekeurige andere actieve BF2 + BF2142 is een losse groep.

Waarom zou je die drie samen willen voegen als je BF2142 op FOK! ook in die andere clan kunt gooien? Op server gebied zou zo'n samenwerking wel goed uit kunnen pakken ja. UDF bijvoorbeeld speelt voornamelijk BF2142 en hebben daar een server voor maar geen BF2 server. De vraag is dan hoeveel van hun members nog BF2 spelen en of die wel interesse hebben aangezien ze zelf een goed lopend forum en website hebben. Zo'n ruil deal (jullie adminrechten op onze BF2, wij op jullie BF2142) zou je moeten bespreken met BoF (niet met mij dus) en hun leader maar uiteindelijk denk ik zelf dat het niet gaat werken, gut feeling maar prove me wrong zou ik zeggen

Ik heb de website van FFShare nog eens bekeken en zie dat ze weliswaar 700 geregistreerde gebruikers hebben maar slechts een man of 150 hebben er iets gepost. Geen noemenswaardig aantal. Hun website draait op de ruimte van de leader zelf zonder een eigen URL, ook nog niet echt ver doorontwikkeld dus. Kortom, daar zit potentie in. De berichten zouden zo naar BoF kunnen worden overgezet aangezien hun forum ook op IPB draait maar goed zoals gezegd moet je je dan eerst afvragen waarom het groepje op FOK! wat BF2142 veel speelt niet zelf een clan opzoekt buiten BoF. Vervolgens nog afvragen of een andere clan wel zin zou hebben om zoveel op te geven.

Nogmaals vragen vragen vragen

Ideetje is misschien om een net beginnende clan te vinden, <10 members, daar met een man of 5 aanmelden en vervolgens volharden met het posten van je belevingen op FOK! zodat de rest je zal volgen
pi_44354750
Als ik alles een doorlees en overdenk dan zou ik kiezen voor:
1) Recruiten, overal waar mogelijk.
2) Schrijf een stuk voor Band of FOK!kers. Kijk bandoffokkers.nl en schrijf daar stukjes bij. Denk aan een nieuwsbericht en aparte BF2142 pagina dat soort ongein. Dan kun je de website ook overal spammen namelijk
3) Schrijf een stuk over de subclan in de OP. Zo kun je iedereen eenvoudig doorlinken naar dit topic en kunnen ze in de OP lezen waar het over gaat.
4) Ga wat fora af om te kijken wat daar voor initiatieven lopen. Vooral kleinschalige fora. Geenstijl, GoT e.d. hebben geen zin.
5) Ik zal binnenkort FOK! Games nog even mailen of er nog een review komt van 2142
6) Rudy maak eens een gaaf logo
pi_44354876
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:21 schreef FJD het volgende:
De grote vraag met samenwerking tussen de clans is waarom?
BF2142 op FOK! is een losse groep, want nog niet echt geintergreerd in BoF.
BoF is een losse groep
Willekeurige andere actieve BF2 + BF2142 is een losse groep.

Waarom zou je die drie samen willen voegen als je BF2142 op FOK! ook in die andere clan kunt gooien? Op server gebied zou zo'n samenwerking wel goed uit kunnen pakken ja. UDF bijvoorbeeld speelt voornamelijk BF2142 en hebben daar een server voor maar geen BF2 server. De vraag is dan hoeveel van hun members nog BF2 spelen en of die wel interesse hebben aangezien ze zelf een goed lopend forum en website hebben. Zo'n ruil deal (jullie adminrechten op onze BF2, wij op jullie BF2142) zou je moeten bespreken met BoF (niet met mij dus) en hun leader maar uiteindelijk denk ik zelf dat het niet gaat werken, gut feeling maar prove me wrong zou ik zeggen

Ik heb de website van FFShare nog eens bekeken en zie dat ze weliswaar 700 geregistreerde gebruikers hebben maar slechts een man of 150 hebben er iets gepost. Geen noemenswaardig aantal. Hun website draait op de ruimte van de leader zelf zonder een eigen URL, ook nog niet echt ver doorontwikkeld dus. Kortom, daar zit potentie in. De berichten zouden zo naar BoF kunnen worden overgezet aangezien hun forum ook op IPB draait maar goed zoals gezegd moet je je dan eerst afvragen waarom het groepje op FOK! wat BF2142 veel speelt niet zelf een clan opzoekt buiten BoF. Vervolgens nog afvragen of een andere clan wel zin zou hebben om zoveel op te geven.

Nogmaals vragen vragen vragen

Ideetje is misschien om een net beginnende clan te vinden, <10 members, daar met een man of 5 aanmelden en vervolgens volharden met het posten van je belevingen op FOK! zodat de rest je zal volgen
Wat ik hieruit opmaak is dat BoF dus eigenlijk een BF2 clan is en geen BF-series clan... Ik zie nog niet in wat het probleem zou zijn het onder de BoF-tag te zetten. My bad...

En met een andere crew lijkt me een goed plan, ik heb nog wel wat buddys die niet bij BoF zitten, kijken of hun een clan hebben...
pi_44354943
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:26 schreef FJD het volgende:
Als ik alles een doorlees en overdenk dan zou ik kiezen voor:
1) Recruiten, overal waar mogelijk.
2) Schrijf een stuk voor Band of FOK!kers. Kijk bandoffokkers.nl en schrijf daar stukjes bij. Denk aan een nieuwsbericht en aparte BF2142 pagina dat soort ongein. Dan kun je de website ook overal spammen namelijk
3) Schrijf een stuk over de subclan in de OP. Zo kun je iedereen eenvoudig doorlinken naar dit topic en kunnen ze in de OP lezen waar het over gaat.
4) Ga wat fora af om te kijken wat daar voor initiatieven lopen. Vooral kleinschalige fora. Geenstijl, GoT e.d. hebben geen zin.
5) Ik zal binnenkort FOK! Games nog even mailen of er nog een review komt van 2142
6) Rudy maak eens een gaaf logo
Ik ga aan het werk, ik heb btw al de site aangepast met Bof Logo, maar had geen FTP-acces, en kwam erachter dat ik elke kleur van de theme moet aanpassen
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:32:28 #47
63192 ursel
pi_44354956
De TS server is ook voor BF2142 gewoon beschikbaar natuurlijk..
pi_44354997
Begrijp me niet verkeerd. Ik probeer niemand weg te jagen, ik probeer slechts zoveel mogelijk gaten te schieten in voorstellen zodat als het gedaan wordt de belangrijkste valkuilen zijn afgedekt.

Als je losse 2142 spelers kunt recruiten en die hierheen kunt krijgen om zodoende een groot genoege groep te krijgen voor een server en jullie willen dan onder BoF dan graag, dat is immers de makkelijkste weg. Of het de snelste weg is, is een tweede maar wie weet
pi_44355020
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:31 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga aan het werk, ik heb btw al de site aangepast met Bof Logo, maar had geen FTP-acces, en kwam erachter dat ik elke kleur van de theme moet aanpassen
Ik mail je de acces even

Ik maak even een nieuwe voor je

You've got mail
pi_44355521
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:33 schreef FJD het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Ik probeer niemand weg te jagen, ik probeer slechts zoveel mogelijk gaten te schieten in voorstellen zodat als het gedaan wordt de belangrijkste valkuilen zijn afgedekt.

Als je losse 2142 spelers kunt recruiten en die hierheen kunt krijgen om zodoende een groot genoege groep te krijgen voor een server en jullie willen dan onder BoF dan graag, dat is immers de makkelijkste weg. Of het de snelste weg is, is een tweede maar wie weet
Ik ga enkel moeite doen om het onder BoF te krijgen, ofwel de makkelijke maar lange weg.

@Postman: hou even bij dat de BF2-server wordt betaald! Ik zal deze keer iig niet doneren denk, maar als het net niet word gered zal ik natuurlijk bijspringen!
pi_44355866
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:49 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik ga enkel moeite doen om het onder BoF te krijgen, ofwel de makkelijke maar lange weg.
Agree
Kick my ass!
Xblog360
pi_44356014
Nou kom maar op met stukjes voor de website dan
pi_44392727
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:48 schreef Evil_Boterbloem het volgende:

[..]

click HIERRR voor de demo!
:D thx m8 kon hem niet vinden , thx
pi_44394645
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:57 schreef yordi1993 het volgende:

[..]

:D thx m8 kon hem niet vinden , thx
Veel pleizer ermee. Niet vergeten he, spel kopen, Lid worden van BoF en raggen maar!
Kick my ass!
Xblog360
pi_44399038
He ga jij eens snel recruiten en natuurlijk leuke stukjes tekst schrijven vor de website
pi_44401281
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:52 schreef Evil_Boterbloem het volgende:

[..]

Veel pleizer ermee. Niet vergeten he, spel kopen, Lid worden van BoF en raggen maar!
ho we hebben wel een leeftijdslimiet he?
pi_44416170
Ach er lopen er wel meer rond met een wat lagere leeftijd. Belangrijkste is dat je je een beetje kunt gedragen. Daar schort het wel eens aan bij spelers van die leeftijd
pi_44421285
GAAAP, *smek* smek*, wakker, realiseert zich dat ie gister zn praktijk examen heb gehaald!!!! Wh00t! HAlfway there.... gaat nu koffie drinken en xfire opstarten...sjek jullie laters!
Kick my ass!
Xblog360
  donderdag 14 december 2006 @ 12:34:15 #59
63192 ursel
pi_44421625
... Gefeliciteerd Bloem.

* Wordt wat afgefeliciteerd vandaag zeg..
Frank Jarig, Bloem paraktijk examen, Dekkered een nieuwe vriendin.. Wat een vruchtbare week...
Nou, Ik heb me nieuwe terrarium af voor mijn leguaan (en die is groot.. )..
pi_44422374
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:34 schreef ursel het volgende:
... Gefeliciteerd Bloem.

* Wordt wat afgefeliciteerd vandaag zeg..
Frank Jarig, Bloem paraktijk examen, Dekkered een nieuwe vriendin.. Wat een vruchtbare week...
Nou, Ik heb me nieuwe terrarium af voor mijn leguaan (en die is groot.. )..
En ik ben pas 1st Lieutenant Silver geworden
pi_44422423
Zo mensen goed topic!!!!

Wanneer hebben jullie zin om met een mannetje of 6 de BF2142 servers onveilig te maken met TS.
Lijkt me wel grappig om via de TS de vijandige Titan's supersnel onklaar te maken

Voor de BF2142 server wil ik best meebetalen, maar krijgen we die server wel vol????
En wordt het een Titan of Conquest server????
Maar die 15 euro wil ik best betalen hoor....ik heb met plezier op de BF2 server gespeeld.

BELANGERIJKE VRAAG!!! Wat is de definitie van een Titan Drop, oftewel hoe krijg je de 10 benodigde titan drops voor de medaille.
Hell To The Liars
pi_44423769
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:58 schreef Droopie het volgende:
Zo mensen goed topic!!!!

Wanneer hebben jullie zin om met een mannetje of 6 de BF2142 servers onveilig te maken met TS.
Lijkt me wel grappig om via de TS de vijandige Titan's supersnel onklaar te maken

Voor de BF2142 server wil ik best meebetalen, maar krijgen we die server wel vol????
En wordt het een Titan of Conquest server????
Maar die 15 euro wil ik best betalen hoor....ik heb met plezier op de BF2 server gespeeld.

BELANGERIJKE VRAAG!!! Wat is de definitie van een Titan Drop, oftewel hoe krijg je de 10 benodigde titan drops voor de medaille.
quote:
You have to have your teammates pod out of your transport gunship onto the enemy titan. Each time you do this you'll see it earns you a point. Once you earn 10 you'll get the pin.
pi_44427912
quote:
Dan zitten we nu op 4 Moet dus nog even wat vaart achter
pi_44428421
@FJD

Stuur vanavond iedereen van Fok! een message via BF2142, misschien helpt het.
Hell To The Liars
pi_44428531
Vanavond wordt wat lastig, zit op dit moment in Roemenie Daarnaast zoals ik al heb aangegeven ben ik bereid om veel dingen mogelijk te maken maar niet om veel dingen te doen. Wat dus inhoudt dat ik best wil mailen maar geen mail ga schrijven, dat ik best nieuws wil plaatsen op de website maar ik t niet ga schrijven Daar heb ik niet echt de tijd voor.
pi_44428594
quote:
Zo mensen goed topic!!!!

vanavond?
pi_44428638
Probeer t eens met een vaste avond doordeweeks ofzo Met zo weinig mensen is het wel handig als je wat afspreekt denk ik. Mijn idee tenminste
pi_44429048
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:12 schreef FJD het volgende:
Vanavond wordt wat lastig, zit op dit moment in Roemenie Daarnaast zoals ik al heb aangegeven ben ik bereid om veel dingen mogelijk te maken maar niet om veel dingen te doen. Wat dus inhoudt dat ik best wil mailen maar geen mail ga schrijven, dat ik best nieuws wil plaatsen op de website maar ik t niet ga schrijven Daar heb ik niet echt de tijd voor.
Nee daar ben ik voor! Maar ik kom de FTP niet op en Ursel ook niet. Ik heb de theme aangepast...
pi_44482408
tvp
  maandag 18 december 2006 @ 00:53:16 #70
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_44526543
Ik heb sinds kort een werkende microfoon op m'n compeuter aangesloten gekregen, en ben nu een beetje aant klooien met VOIP in BF2142.

Het valt me wel tegen hoe weinig mensen het gebruiken, maar als je eenmaal een squad hebt met een paar VOIP-ers is het eigenlijk best handig.

Mensen nog leuke ervaringen/tips voor gebruik van VOIP?
pi_44528823
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:53 schreef Pea het volgende:
Mensen nog leuke ervaringen/tips voor gebruik van VOIP?
Gebruik Teamspeak.

Het Grote BoF! BF2 Topic: Waar de meeste op Regroup zit.

Hier staan de gegevens en als je je inschrijft op het BoF Forum kun je daar ook het password vandaan toveren
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=77&hl=teamspeak Hiero

Dan gewoon afspreken met een paar man en gaaan!
  maandag 18 december 2006 @ 12:37:17 #72
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_44533661
Maar kun je dan met teamspeak makkelijk communiceren met je squad? Ik zit namelijk niet in een clan ofzo, dus het is wel makkelijk wanneer ik gewoon met de mensen die ik tegenkom kan communiceren.
pi_44533703
Nee dat is idd alleen met mensen die op de Teamspeak server zitten. Dat wordt ook leuker als je met meer bent. Kortom, een vaste dag afspreken met FOK!kers
pi_44533993
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:38 schreef FJD het volgende:
Nee dat is idd alleen met mensen die op de Teamspeak server zitten. Dat wordt ook leuker als je met meer bent. Kortom, een vaste dag afspreken met FOK!kers
Vrijdag!
pi_44534023
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:49 schreef RudyCarell het volgende:
Vrijdag!
Als je de groep uit de OP erbij wilt hebben dan is het niet zo handig om t op dezelfde dag als de fight night te doen
pi_44534106
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:50 schreef FJD het volgende:

[..]

Als je de groep uit de OP erbij wilt hebben dan is het niet zo handig om t op dezelfde dag als de fight night te doen
Die zijn al weken niet meer gesignaleerd in 2142... Enkel Inco van het weekend en Johan...
pi_44534205
Dat weet ik maar goed je kunt dan met een massmail proberen mensen op die avond aan de 2142 te krijgen. Er zijn toch een twintigtal exemplaren onder de BoF-members verspreid. Voor Fight Nights wordt er natuurlijk geen 2142 mail uitgestuurd maar een BF2 mail. Maar goed, dat is natuurlijk allemaal up to you
pi_44534466
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:57 schreef FJD het volgende:
Dat weet ik maar goed je kunt dan met een massmail proberen mensen op die avond aan de 2142 te krijgen. Er zijn toch een twintigtal exemplaren onder de BoF-members verspreid. Voor Fight Nights wordt er natuurlijk geen 2142 mail uitgestuurd maar een BF2 mail. Maar goed, dat is natuurlijk allemaal up to you
We kieken wel ff
pi_44542529
heb iemand al de 10 heals gehaald? moet hem nog steeds... dit weekend wel weer een paar pins badge en medal gehaald die ik nog niet had
  dinsdag 19 december 2006 @ 03:13:41 #80
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_44559736
Goed, Battlefield 1942 speel ik af en toe voor de gein , Battlefield 2 sloeg totaal nergens op qua laadtijden, matige gameplay en systeemeisen, maar nu mijn nieuwe pc er aankomt wil ik wel eens weten of BF2142 nog steeds lange laad/verificationtijden heeft en hoeveel er verbeterd is ten opzichte van BF2. Hoe zit dat?

En speelt BoF met teamspeak oid?
The Internets, I needs it..
pi_44560354
Battlefield 2 is ook wel wat opgeknapt qua laadtijden na de zoveelste patch BF2142 vond ik zelf ook wel goed opschieten ja

Teamspeak gebruiken we ook ja, gegevens staan in deze post (of scroll naar boven).

Mag ik verder ook hier iedereen uitnodigen voor onze Boot LAN
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?s=3c9cb7bf50e31fc4cf6f74adf19b297d&showtopic=228&view=getnewpost

Een LAN Party op een boot met muziek & tap Verwacht dus ook een feest en echt niet de hele nacht gamen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:39:00 #82
63192 ursel
pi_44562634
*pssst.. zet lan nog ff tussen quotjes.. daar het nog niet zeker is dat we genoeg vermogen hebben..
pi_44562690
We gooien t ding gewoon vol met zoveel mogelijk PCs en met muziek een tap een Wii & een 360 hoeven we ons niet te vervelen toch?
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:34:16 #84
63192 ursel
pi_44563947
Tap staat er al, hoef je er niet in te gooien..
pi_44563968
niet in maar wel open
  woensdag 20 december 2006 @ 00:28:19 #86
6290 Dr_Crouton
pi_44587295
In-game filmpjes van squadleader Orca: http://www.squadplay.com/

Op http://video.google.nl kan je de filmpjes ook vinden, zoek op 'squadplay'.
pi_44587479
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
In-game filmpjes van squadleader Orca: http://www.squadplay.com/

Op http://video.google.nl kan je de filmpjes ook vinden, zoek op 'squadplay'.
moet ik daar wat aan vinden? vind het eigenlijk niks bijzonders
  woensdag 20 december 2006 @ 00:44:30 #88
6290 Dr_Crouton
pi_44587632
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:36 schreef Incolumis het volgende:

[..]

moet ik daar wat aan vinden? vind het eigenlijk niks bijzonders
Voor iemand die in BF1942 games nauwelijks teamplay heb kunnen ervaren omdat ieder voor zich speelt en in de korte BF2-tijd ook nooit met effectieve squads heb meegedraaid zijn deze filmpjes best bijzonder. Een betere reclame voor het spel dan de suffe trailer.
pi_44651507
ik niet, heracles - groningen vanavond
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:12:32 #91
63192 ursel
pi_44651557
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef Incolumis het volgende:
ik niet, heracles - groningen vanavond

Ik ook niet.. misschien wel weer ff BF2 als ik het klussen ff kan loslaten..
pi_44653286
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:12 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik ook niet.. misschien wel weer ff BF2 als ik het klussen ff kan loslaten..
ga ik toch lekker in me Remy!
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:49:03 #93
63192 ursel
pi_44653844
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:26 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

ga ik toch lekker in me Remy!
Je kan anders ook een server op zoeken waar al mensen zitten. Is denk ik wat gezelliger..
pi_44655469
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:49 schreef ursel het volgende:

[..]

Je kan anders ook een server op zoeken waar al mensen zitten. Is denk ik wat gezelliger..
Ja dat is sowieso wel handig aangezien we geen 2142 server hebben...
pi_44662239
Meldt zich nu al....heeft wel even de TS gegevens nodig...aub per ingame message....over en sluit
Hell To The Liars
pi_44662273
hebben jullie ook zo'n moeite om de 30 beacon spawn points te halen
gisteren wel 10 rondes met een volle squad de beacon (naar mijn mening) op goede actieve
plaatsen gooien met goede commando's. Maar geen 30 stuks...
Hell To The Liars
pi_44669736
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:17 schreef Droopie het volgende:
hebben jullie ook zo'n moeite om de 30 beacon spawn points te halen
gisteren wel 10 rondes met een volle squad de beacon (naar mijn mening) op goede actieve
plaatsen gooien met goede commando's. Maar geen 30 stuks...
wat is je nick, ik ga nu effe...
pi_44672591
quote:
Get more during Battlefield 2142 bonus events
Watch out for news on upcoming Battlefield 2142 events including Double Points Weekend and All Unlocks Weekend.
Goed initiatief ook!
Bron
pi_44678461
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 00:17 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Goed initiatief ook!
Bron
Jeej!
Kick my ass!
Xblog360