abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44318342
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Je had al tien keer de vraag kunnen beantwoorden, hoer van de hockeystick.
Dat heb ik toch al gedaan?!
pi_44318344
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uh... n9u....
Daar kan ik alleen nog maar ''neger'' in lezen.
Wat studeert ze?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_44318347
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Daar kan ik alleen nog maar ''neger'' in lezen.
Wat studeert ze?
Dat wordt te persoonlijk, te real life.
pi_44318348
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat heb ik toch al gedaan?!
Nu zie ik het, ja.
  maandag 11 december 2006 @ 01:06:36 #155
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44318376
ja, was het nou een neger of niet?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44318391
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat wordt te persoonlijk, te real life.
Dan geloof ik het niet. Of is het bestuurskunde?
pi_44318393
Kerstbomen zijn "beledigend"

Jezus allemachtig Christus. Dit topic had ik een half uur geleden ofzo gezien en ik dacht, nou ja, NorthernStar, kerstmis, het derde ingrediėnt valt niet moeilijk te raden, maar ik zag het niet, dus ik dacht dat ik weer eens vol met vooroordelen zat. Blijk ik er gewoon overheen gelezen te hebben.
pi_44318419
Wat zag je dan over het hoofd?
pi_44318426
"The Port allowed "holiday" decorations to remain but decided to take down all the Christmas trees after a Jewish religious leader complained they were offensive."
pi_44318430
Aha.
pi_44318441
Nou, mijn gloedrood uitstulpsel is in beslissende mate aangetast, dus ik ga maar weer eens rusten.
pi_44318454
blerg weet nu al dat het opstaan morgen weer lastig wordt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 11 december 2006 @ 01:14:26 #163
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44318466
that's the sound of the man, working on the traiaaiaain
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44318483
Ben ik blij dat ik pas dinsdag moet solliciterengedoedingesdoen, kan ik morgen mijn typemachine zoeken.
pi_44318550
Het is toch ongelooflijk. Ze duiken meer dan drie kilometer in de oceaan, om daar de hoogste temperatuur ooit op aarde te vinden.
pi_44318633
Ga ik nog maar even zondigen, ofzo, ben ik zo weer terug.
  maandag 11 december 2006 @ 02:32:57 #167
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_44318994
De hond komt bij zijn meester en meteen krijg je dit soort grootspraak:

Haniyeh declared that the Palestinians will "continue the jihad until Jerusalem is liberated."

(...)

Ahmadinejad said that Iran would stand shoulder to shoulder with the Palestinians until Jerusalem was liberated and urged: "The Palestinian government must not give in to international pressure; it must continue to fight the Jewish state."

(...)

"My government has no intention of recognizing the occupation government. We support the Palestinian people's right to resistance [the standard Palestinian term for terror attacks] and its right to cancel the cruel agreements that were signed in the past with the occupation regime."

(...)

However, he added, "our long-term goal is the liberation of Palestine. Israel and the U.S. are deluding themselves if they think that we are not capable of doing this."

http://www.haaretz.com/hasen/spages/798966.html

Nuttig.

[ Bericht 7% gewijzigd door Finder_elf_towns op 11-12-2006 02:39:25 ]
pi_44319788
Morgen.

Korte samenvatting: Fear & laothing in Las Vegas was de moeite waard.
Melk verteren is voor volwassen dieren niet normaal (mensen moeten ook per se melk blijven drinken in hun jeugd anders raken ze dat verteervermogen kwijt), en dan nog gaat het niet iedereen glad af.
Het is maandag, ik hįįt maandag, tot voor kort had ik roostervrij op maandag maar dat heb ik verzet naar woensdag.
Apropos wat had ik jou misdaan?
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

En, zou ik bijna zeggen, het onbetwistbare bewijs voor de metafysische ellende van Goed en Kwaad, of God en Satan.

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 11-12-2006 08:29:49 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 11 december 2006 @ 08:25:32 #169
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_44319822
de presentatrice van Goedemorgen Nederland.

Zwijmel zwijmel.

Op Ned 1.... Zucht....
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_44319847
En mag je dan om 11 uur een glaasje sherry, Rock?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44320018
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:19 schreef sigme het volgende:

Apropos wat had ik jou misdaan?
Nog niets.
pi_44320121
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:50 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nog niets.
Oh. Nou, dan probeer ik dat zo te houden.
pi_44320162
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh. Nou, dan probeer ik dat zo te houden.
Dank. Waarom vroeg je dat?
pi_44320187
Iets over liefste & laptop in bad.
pi_44320219
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:04 schreef sigme het volgende:
Iets over liefste & laptop in bad.
Dat was een miserabel slechte grap in de geest van M. Ik heb hem ook direct herroepen.
pi_44320260
't Is al goed hoor, ik had de herroeping wel gezien maar ik begreep het niet.
pi_44320299
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:08 schreef sigme het volgende:
't Is al goed hoor, ik had de herroeping wel gezien maar ik begreep het niet.
Nou ja, malaise en wereldchaos en frustratie. En daar dan het product van.
pi_44320363
Dat klinkt ook M-ig. Ik voel me niks fris, én het is maandag, dus ik sluit mij aan bij de klaagzang.
Malaise, wereldchaos en frustratie. Klinkt wel gepast.
  maandag 11 december 2006 @ 09:17:02 #179
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44320385
I've got time to think about
the things you think about, when
you've got time to spare

- Anouk

En ik was vandaag 20 minuten te vroeg dus er kwam een idee in mij op, wat nou als mensen zelf konden bepalen waar hun belasting of een substantieel deel van hun belasting aan uitgegeven wordt. Alternatieve directe democratie.
  maandag 11 december 2006 @ 09:18:21 #180
158292 problematiQue
pi_44320410
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:15 schreef sigme het volgende:
Dat klinkt ook M-ig. Ik voel me niks fris, én het is maandag, dus ik sluit mij aan bij de klaagzang.
Malaise, wereldchaos en frustratie. Klinkt wel gepast.
ik doe mee, gisteravond deel één van 'sex traffic' over mensensmokkel voor de sexindustrie gezien, genoeg reden toe dus.
pi_44320739
'Klauwen velociraptor waren geen wapen'

Interessant bericht, met een fraaie eerste reactie .
pi_44320837
Dit is zeker te lang voor de frontpage?
quote:
Heeft de reuzenkoeskoes een vlieghuid, dan komt dat omdat die vlieghuid hem in staat stelt te vliegen en dat geeft hem enorme voordelen boven andere koeskoesen die niet kunnen vliegen. Hebben die andere koeskoesen (of is het koeskoezen zoals bij reuzenhoes - reuzenhoezen) geen vlieghuid, dan is dat omdat zij een niche in de natuur hebben waar geen vlieghuid nodig is. Zingt de leeuwerik, dan doet hij dat niet om Gods heerlijkheid te verkondigen - hoewel zijn zingen zeer sterk die indruk maakt - maar om (ik bedenk maar wat) een voortplantingspartner aan te lokken. Zingt een andere vogel niet, dan is dat (ik bedenk weer wat) opdat zijn vijanden hem dan minder gauw zullen vinden. Is een vinder bont gekleurd, dan is het om de aandacht van zijn partner te trekken. Is hij wit of groen dan is het een schutkleur. Bestaat er eigenlijk wel een biologische eigenschap die geen voordeel oplevert? (..)
(..)
Het past allemaal zo keurig in elkaar, dat je in de verleiding komt om eens te kijken of het ook klopt als je alles omdraait. Dan zijn alle eigenschappen van alle dieren niet ontstaan omdat ze er beter bij in leven konden blijven, maar omdat ze er sneller door uitstierven. Je kunt die theorie ondersteunen door bijvoorbeeld voor te rekenen dat de soorten steeds sneller uitsterven. De brontosaurus (je moet je voorbeelden met enige zorgvuldigheid kiezen natuurlijk) heeft 20 miljoen jaar geleefd, de dodo slechts drie, en als de chimpansee straks uitgestorven zal zijn, zal hij slecht één miljoen jaar geleefd hebben. Het gedrag van de veldmuis is in de loop der tijden zo geėvolueerd, dat hij nu op de grond goed zichtbaar is voor de buizerd. Men heeft vroeger wel van schutkleur gesproken, maar merkwaardig genoeg nooit stilgestaan bij het feit - waar men overigens wel van op de hoogte was - dat de buizerd zich voedde met veldmuizen, die hij donders goed zag want anders had hij ze nooit kunnen vangen.
Het tautologisch karakter van de evolutieleer blijft mij kwellen.
(..)
De evolutietheorie schijnt grote invloed te hebben gehad op allerlei visies op de menselijke samenleving. Iedere eigenschap van iedere plant en ieder dier is zoals hij is omdat hij in de strijd om het bestaan zijn deugdelijkheid bewezen heeft. Zo is men ook gaan denken dat allerlei dingen in de menselijke samenleving hun deugdelijkheid in een soort 'struggle for life' bewezen hebben. Die opvatting kom je tegen als het om 'primitieve' volkeren gaat, of om oude gebruiken.
(..)
Toen de evolutionisten het praten over de schepping van de theologen overnamen maakten zij geloof ik de fout dat zij ook de doelmatigheid van de schepping van de theologen overnamen. Die theologen redeneerden als volgt: de vogels hebben vleugels. Waarom? Om mee te vliegen. Hoe komen zij aan die vleugels? Die heeft God hun gegeven, want Hij wilde dat ze zouden vliegen. Dat is een uitstekende redenering. Maar als je niet in het bestaan van die God geloofd, dan kom je voor de moeilijkheid te staan dat je die vleugels moet verklaren.

Eigenlijk is die moeilijkheid niet groter dan de moeilijkheid om het heelal te verklaren. Je kunt zeggen: dat weet ik niet. Maar je moeilijkheid wordt groter als je, wat die vleugels betreft, pas afhaakt als die God er in gebracht wordt, want dan krijg je dit: de vogels hebben vleugels. Waarom? Om mee te vliegen. Hoe komen zij aan die vleugels? En om dat te verklaren moet dan een hele evolutietheorie opgezet worden, met alle moeilijkheden die aan die theorie vastzitten.

Er is iets in mij dat zich verzet tegen de functie van die giftand, van die vleugels, van die schutkleur. Ik weet dat vogels met die vleugels vliegen, ik zie dat schier dagelijks, maar dat het de functie van die vleugels is wil er bij mij niet in. Ik heb dat eerder aldus geformuleerd: de uitspraak dat de kiezen dienen om ons voedsel te vermalen is niet redelijker dat de stelling dat de varkens dienen om ons karbonades te verschaffen. Over die uitspraak van Pangloss lacht iedereen, maar dat van die kiezen gelooft iedereen. De stelling van die kiezen wordt geadstrueerd door te zeggen dat ons voedsel onmiskenbaar vermalen wordt door onze kiezen. Maar dan zeg ik dat die varkens onmiskenbaar worden verwerkt tot karbonades en andere vleeswaren.
Uit: Karel van het Reve. Een dag uit het leven van de reuzenkoeskoes.
pi_44321086
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
de presentatrice van Goedemorgen Nederland.

Zwijmel zwijmel.

Op Ned 1.... Zucht....
Die Brunette? Ze oogt een beetje....huppelkut.
pi_44321175
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:37 schreef Apropos het volgende:
'Klauwen velociraptor waren geen wapen'

Interessant bericht, met een fraaie eerste reactie .
Goh, ik droomde net dat een of andere net ontdekte kalkoen dezelfde kenmerken had als de tyrannosaurus. Ja, daar droom ik over. En over motorrijders die overreden worden, maar goed...
pi_44321177
Ik hoop dat het het verhaaltje van Karel niet verpest, maar vleugels fungeerden in eerste instantie ook waarschijnlijk als ventilatie...voor beide theorieėn valt wat te zeggen.
  maandag 11 december 2006 @ 10:05:01 #186
158292 problematiQue
pi_44321249
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:01 schreef Autodidact het volgende:
Ik hoop dat het het verhaaltje van Karel niet verpest, maar vleugels ungeerde in eerste instantie ook waarschijnlijk als ventilatie...voor beide theorieėn valt wat te zeggen.
dus wellicht is Disney's Dombo toekomstmuziek?
pi_44321268
Baroness Tatcher: "Deeply saddened". Volgens de BBC Ticker. En daarvoor het bericht dat politieke tegenstanders in een stadion werden opgesloten en sommigen geėxecuteerd. Zou ze ook zo bedroefd zijn als Moellah Omar sterft?
  maandag 11 december 2006 @ 10:06:20 #188
158292 problematiQue
pi_44321281
quote:
Ik hoop dat het het verhaaltje van Karel niet verpest, maar vleugels ungeerde in eerste instantie ook waarschijnlijk als ventilatie...voor beide theorieėn valt wat te zeggen.
en waarom hadden Dinosaurussen dan vleugels, die hoeven toch niet te ventileren want koudbloedig? Die hebben dan toch voordeel bij een warme lichaamstemperatuur, of zit daar ook een limiet aan?

ik ben niet zo heel thuis in de biologie
pi_44321311
quote:
Aangezien het verhaaltje voornamelijk een verhaal over logica is, is het onverpestbaar.
pi_44321361
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef problematiQue het volgende:

[..]

en waarom hadden Dinosaurussen dan vleugels, die hoeven toch niet te ventileren want koudbloedig? Die hebben dan toch voordeel bij een warme lichaamstemperatuur, of zit daar ook een limiet aan?

Volgens mij wel. Het zou best kunnen dat allebei waar is trouwens, bijna alles in het lichaam is multifunctioneel .
pi_44321363
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Dinosaurussen (tegenwoordig zegt men dinorauriėrs, maar ik hou ook stug vast aan de russen).
Ik meen dat men wat is teruggekomen van de veronderstelde koudbloedigheid.
pi_44321385
Dinosaurussen zijn wel aardig, maar de beesten ervoor en de zoogdieren van 40 a 20 miljoen jaar geleden zijn ook erg leuk.
  maandag 11 december 2006 @ 10:13:41 #193
158292 problematiQue
pi_44321427
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:09 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Het zou best kunnen dat allebei waar is trouwens, bijna alles in het lichaam is multifunctioneel .
wat is de andere theorie? Die van de FP, dat ze eerst klommen en toen gingen vliegen?
pi_44321433

/
pi_44321443
De Burgess Shale. Hoogtepunt van tien jaar KIJK.
pi_44321454
Godslasteraar die zichzelf belachelijk maak, ah wat een heerlijke ochtend.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44321493
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:13 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]

/
Onze lieve heer had vreemde kostgangers .
pi_44321515
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:13 schreef problematiQue het volgende:

[..]

wat is de andere theorie? Die van de FP, dat ze eerst klommen en toen gingen vliegen?
Ja.
pi_44321523
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:14 schreef Apropos het volgende:
De Burgess Shale. Hoogtepunt van tien jaar KIJK.

O, nieuwe interpretatie:

[ Bericht 14% gewijzigd door Monidique op 11-12-2006 10:25:26 ]
pi_44321836

At eight metres in length and with shearing scissor-like jaws, Dunkleosteus could slice through almost anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')