Helemaal niet zo normaal. Al die melk die we vroeger naar Afrika stuurden braakten de volwassenen weer uit. Geen wonder dat ze het melkpoeder aangelengd met vervuild water niet aan hun kinderen durfden te geven en dat het dus huizenhoog op de Afrikaanse kade's lag te verrotten.quote:Op zondag 10 december 2006 22:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/2006/12/10/science/10cnd-evolve.html?hp&ex=1165813200&en=459da82e1510cecf&ei=5094&partner=homepage
[..]
Iets om trots op te zijn, misschien.
Maar... melk verteren, dat is toch normaal?.
McCarthy zou zijn bereidheid tot het aanpakken van de vakbonden roemen.quote:Op zondag 10 december 2006 19:26 schreef Apropos het volgende:
Ex-dictator Augusto Pinochet overleden
Zou iemand nog iets ten gunste van Pinochet weten op te merken? Hier kun je er niet gerust op zijn.
Maar die komt niet meer.quote:Op zondag 10 december 2006 22:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
McCarthy zou zijn bereidheid tot het aanpakken van de vakbonden roemen.
Zal wel uitgekeken zijn op fokquote:Op zondag 10 december 2006 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
Waar is MacCarthy eigenlijk?
Heb ik in een droomwereld geleefd, waarin melk een net zo normaal voedingsmiddel was als, bij voorbeeld, brood of macaroni? Nee, serieus. Is melk, dierenmelk in dit geval, zo vreemd?quote:Op zondag 10 december 2006 22:18 schreef multatuli het volgende:
[..]
Helemaal niet zo normaal. Al die melk die we vroeger naar Afrika stuurden braakten de volwassenen weer uit. Geen wonder dat ze het melkpoeder aangelengd met vervuild water niet aan hun kinderen durfden te geven en dat het dus huizenhoog op de Afrikaanse kade's lag te verrotten.
Was lange tijd hét argument om ze dan maar niks te geven. Beetje onze melk (overschotten) weigeren!
Ha. Nee, ik wil bewonderen.quote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist.
Je moet toch maar Geograaf worden M.
Nu is het genoeg, A. Zodra er meer dan vijf tvlxdische berichten zijn per dag, dan is er zeker iets aan de hand? Wat, als je het al (vaag) wilt zeggen?quote:Op maandag 11 december 2006 00:32 schreef Apropos het volgende:
Ik zit een puist te vernietigen en werk op de computer. Ik ben M.'s voetenbankje.
Ik ken er anders maar twee.quote:Op maandag 11 december 2006 00:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu is het genoeg, A. Zodra er meer dan vijf tvlxdische berichten zijn per dag, dan is er zeker iets aan de hand? Wat, als je het al (vaag) wilt zeggen?
Of leven... Zo dacht ik net: fictie bestaat niet. Fictie is... fictief. Natuurlijk, een ruimtereis naar Mars, dat is niet echt, dat is fictie, maar dat is ook alleen maar decor. De menselijke emoties, de... dingen... weet je wel, die zijn niet fictief; die zijn echt. Dit overigens naar aanleiding van Law and Order, een van de beste series ooit.quote:
Helaas telt Fok zoveel gekken dat ik dit niet een ''typische ...opmerking'' kan noemen.quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Twee plus twee is vijf, dus het heeft met elkaar te maken.
Nee. Hoe graag ik ook ''ja'' wil zeggen.quote:Op maandag 11 december 2006 00:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of leven... Zo dacht ik net: fictie bestaat niet. Fictie is... fictief. Natuurlijk, een ruimtereis naar Mars, dat is niet echt, dat is fictie, maar dat is ook alleen maar decor. De menselijke emoties, de... dingen... weet je wel, die zijn niet fictief; die zijn echt.
Dat zonder meer.quote:Dit overigens naar aanleiding van Law and Order, een van de beste series ooit.
Je bent het er niet mee eens? Ik zou zeggen, het is toch zo dat in boeken en films de decors weliswaar fictief zijn, maar de emoties, waar het uiteindelijk om draait, gewoon niet, hoewel uiteraard geacteerd.quote:Op maandag 11 december 2006 00:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee. Hoe graag ik ook ''ja'' wil zeggen.
Misschien vrolijkt dit je op: http://www.youtube.com/watch?v=xnekY3w4x24quote:Op maandag 11 december 2006 00:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Helaas telt Fok zoveel gekken dat ik dit niet een ''typische ...opmerking'' kan noemen.
Ik begreep er geen snars van, daarom kon ik het er niet mee eens zijn. Dit is al een stuk beter.quote:Op maandag 11 december 2006 00:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens? Ik zou zeggen, het is toch zo dat in boeken en films de decors weliswaar fictief zijn, maar de emoties, waar het uiteindelijk om draait, gewoon niet, hoewel uiteraard geacteerd.
En?quote:Op maandag 11 december 2006 00:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik begreep er geen snars van, daarom kon ik het er niet mee eens zijn. Dit is al een stuk beter.
Ja, je hebt gelijk. Ik had trouwens gedacht dat je wat Bach zou geven.quote:
Nou en? Behalve dan dat het verachtelijk is.quote:Op maandag 11 december 2006 00:49 schreef Monidique het volgende:
Ik heb The Godfather nooit gezien, trouwens.
De clip deed me denken aan wat ik zou denken bij The Godfather.quote:Op maandag 11 december 2006 00:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou en? Behalve dan dat het verachtelijk is.
Lul! Ik was al bijna gaan slapen.quote:Op maandag 11 december 2006 00:51 schreef Monidique het volgende:
Ik heb gisteren een meisje gezoend,.
Helaas, daar is het voornamelijk pief-paf-poef. Een enkele wurgpartij daargelaten.quote:Op maandag 11 december 2006 00:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
De clip deed me denken aan wat ik zou denken bij The Godfather.
Deze deze keer wel.quote:Op maandag 11 december 2006 00:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Lul! Ik was al bijna gaan slapen.
Zoende ze terug?
Floripas?quote:Op maandag 11 december 2006 00:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Binnenkort universitaire graad, is dat voldoende?
Ken je mensen die je al heel lang kent en af en toe wel eens wat mee doet en weet dat je elkaar leuk vindt en dan naar de film gaan en dan bij haar auto blijven praten een half uur lang en dan gedag zeggen? Nou ja, zoiets dus.quote:Op maandag 11 december 2006 00:57 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, zoals je merkt onthoud ik mij van sarcastisch commentaar. Hoe ontstond het?
Je verwacht te veel snelheid van mij.quote:Op maandag 11 december 2006 00:59 schreef Apropos het volgende:
Je negeert de vraag, dwergjongen.
Lach maar...quote:Op maandag 11 december 2006 00:59 schreef Aoristus het volgende:
M: trek eens aan mijn vinger
Zij: En dan?
M: kom je wel achter
Zij: umm..
*Frot*
M: En nu de voorkant
Uh... n9u....quote:Op maandag 11 december 2006 01:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar goed, je ziet haar nooit meer.
Je had al tien keer de vraag kunnen beantwoorden, hoer van de hockeystick.quote:Op maandag 11 december 2006 01:02 schreef Monidique het volgende:
Wat walg ik van het woordje 'er'... Brrr...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |