Het betere uitslapenquote:
quote:
Hoi Qutiequote:
quote:
Jaja, weet het alquote:Op zondag 10 december 2006 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
nog een keer 510.. ik doe gewoon weer gezellig mee.
Dat gaat er niet komen ook dat kabinet,quote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe is het leven in Nederland? Is er trouwens al een kabinet? Ik volg dat nieuws dus helemaal niet.
mijn weekend is om 19.00 alweer omquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn weekend is alweer bijna om, morgen werken.
Mooi, kan ik in januari nog Bos in gevecht zien met Wilders dan?quote:Op zondag 10 december 2006 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat er niet komen ook dat kabinet,
en zo wel is het snel weer over
Meer Marijnisse met Bakellendequote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mooi, kan ik in januari nog Bos in gevecht zien met Wilders dan?![]()
Het is een klere zooi. Nederland gaat van deze verkiezingen niet beter worden.quote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, minder spectaculaire combo geloof ik.
Nog minderquote:
Nee, maar dat was eigenlijk al een gegeven feit als ik zo eens wat berichten las de afgelopen maanden.quote:Op zondag 10 december 2006 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een klere zooi. Nederland gaat van deze verkiezingen niet beter worden.
We zien wel wat er gebeurd, jij bent iig optijd gevlucht.quote:Op zondag 10 december 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, maar dat was eigenlijk al een gegeven feit als ik zo eens wat berichten las de afgelopen maanden.
Tjah, daar lijkt het wel steeds meer op ja.quote:Op zondag 10 december 2006 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zien wel wat er gebeurd, jij bent iig optijd gevlucht.
Morgen even naar de tandarts en het glad laten maken dan?quote:Op zondag 10 december 2006 14:35 schreef es70 het volgende:
Waarom mag het nou nooit eens een keer soepeltjes gaan. Het hoeft niet eens perfect te gaan, okay is wat mij betreft al heel goed
.
Nou breekt er weer een stuk van mijn kies af (die al een kroon moest in het nieuwe jaar).
Niet in dit soort gevallen, dan kan je vaak dezelfde of de volgende dag terecht.quote:Op zondag 10 december 2006 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Even naar de tandarts... Volgens mij kost het je drie weken om uberhaupt een afspraak te maken tegenwoordig..
Glad laten maken is geen optie meer vrees ikquote:Op zondag 10 december 2006 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen even naar de tandarts en het glad laten maken dan?
Dat scheelt een hoop jaquote:Op zondag 10 december 2006 15:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Glad laten maken is geen optie meer vrees ik. 'T is een klein kiesje (2de na de hoektand) en bijna de volledige voorkant is weg
. Geluk bij een ongeluk: er is ooit al een kanaalbehandeling gedaan, dus pijn doet het niet
.
Welnee, ik kan morgen wel terecht hoor (groepspraktijk 'De boortoren' ). Ik ga iig niet naar een weekenddienstquote:Op zondag 10 december 2006 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Even naar de tandarts... Volgens mij kost het je drie weken om uberhaupt een afspraak te maken tegenwoordig..
Gelukkig maar danquote:Op zondag 10 december 2006 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet in dit soort gevallen, dan kan je vaak dezelfde of de volgende dag terecht.
Kunnen ze niet maken in zulk soort gevallen hequote:Op zondag 10 december 2006 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig maar danhet zou toch eens écht waar zijn dat je maar gewoon moet wachten tot er plek is.
![]()
Hey indahquote:
Ik weet alleen dat Danny het heeft opgericht (dacht met nog iemand).quote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef seekfaM het volgende:
Hoi
Ik was een beetje aan zoeken op Fok! en wilde wel even de geschiedenis van Fok! weten enz, maar die kan ik nergens vinden, weten jullie er misschien meer van/over?
Ik ben er nog welquote:
Jij ook alquote:
Smakelijk,quote:Op zondag 10 december 2006 17:33 schreef es70 het volgende:
Eten. Met het bord op schoot friet eten en een film kijken
.
Tot later (mits het allemaal blijft werken)
.
Flushed away, hij was leukquote:
Vast wel, voorals nog zijn er hier iig nog geen plannenquote:
Ik ben hier mopquote:Op zondag 10 december 2006 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoiik ben ook weer thuis
Es, kom eens hier?
Over de geschiedenis van fok?quote:Op zondag 10 december 2006 19:26 schreef seekfaM het volgende:
Weet nu iemand het antwoord op men vraag?
quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ZoEn niet vragen waarom, dat weet je best
14 graden met kerstquote:Op zondag 10 december 2006 19:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel, voorals nog zijn er hier iig nog geen plannen.
We gaan toch een meet doen met kerst?quote:Op zondag 10 december 2006 19:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel, voorals nog zijn er hier iig nog geen plannen.
Wie, wat, waar en hoe danquote:Op zondag 10 december 2006 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan toch een meet doen met kerst?
2e kerstdag gok ik,quote:
Dat schiet nog niet echt opquote:Op zondag 10 december 2006 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2e kerstdag gok ik,
de rest weet ik alleen nog niet
Nee he, geen idee hoe ook eigenljik nogquote:Op zondag 10 december 2006 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat schiet nog niet echt op. Fok! maakt het ook niet echt makkelijker
.
Zijn er al mensen die hebben gezegd dat het ze iets lijktquote:Op zondag 10 december 2006 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dus ideeen en of er wel iemand anders ook wil hoor ik graag
nee, maar ook andersom nietquote:Op zondag 10 december 2006 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Zijn er al mensen die hebben gezegd dat het ze iets lijkt.
Misschien eerst eens kijken of er sowieso animo voor isquote:
Ach, het zal wel niet, dus waarom me er druk om maken ookquote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien eerst eens kijken of er sowieso animo voor is.
Wat een onzin, als je er niets aan doet gebeurt het zeker niet...quote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het zal wel niet, dus waarom me er druk om maken ook
Eensquote:
Als ik wel wat doe vast ook niet,quote:Op zondag 10 december 2006 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een onzin, als je er niets aan doet gebeurt het zeker niet...
Je weet het nooitquote:Op zondag 10 december 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik wel wat doe vast ook niet,
maar zal het in de OP zetten hier
Maybe, maar ik heb met nogal wat rekening te houdenquote:
Eerst maar eens kijken of er nog meer willenquote:Op zondag 10 december 2006 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Maybe, maar ik heb met nogal wat rekening te houden.
ja hoor, alleen nog ff formaat bij sommige aanpassenquote:
We hebben de avatars gelinkt, niet in formaat aangepast.quote:Op zondag 10 december 2006 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja hoor, alleen nog ff formaat bij sommige aanpassen
Enne, die roosjuh is een vast bewoner
Heb d'r, voor gisteren, hier nog nooit gezien
Doe eens danquote:Op zondag 10 december 2006 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben de avatars gelinkt, niet in formaat aangepast.
Halen we je avatar toch weer weg binnenkortquote:Op zondag 10 december 2006 22:38 schreef Roosjuh1986 het volgende:
was er wel voor gisteren alleen vrij weiniglet nie zoveel op fok meer foto fok of nieuws
Vrij weinig?quote:Op zondag 10 december 2006 22:38 schreef Roosjuh1986 het volgende:
was er wel voor gisteren alleen vrij weiniglet nie zoveel op fok meer foto fok of nieuws
Heb alleen maar links gemaakt,quote:Op zondag 10 december 2006 22:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het zijn maar een paar cijfers hoor
plaatjes zijn 60x60, dusquote:Op zondag 10 december 2006 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb alleen maar links gemaakt,
dus zeg maar wat erbij moet ;)
1 |
braafquote:Op zondag 10 december 2006 22:43 schreef Roosjuh1986 het volgende:
wheheh ik zal eraan proberen te denken![]()
quote:
Zo dan?quote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
plaatjes zijn 60x60, dus
[ code verwijderd ]
geeft: [afbeelding]
Wat is die van Cara typisch...quote:
Ik vroeg me eigenlijk ook al af wat 'ie gebruikt hadquote:
Raarquote:
Een overdosis zeezout?quote:Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk ook al af wat 'ie gebruikt had.
Of frisse lucht ofzoquote:
Dat zou wel heel erg zijnquote:
Kijk maar, heb die 60,60 erbij gezet net als bij die 2 te groottequote:
Ik krijg meestal ook best wel wat frisse lucht, maar doorgaans ben ik toch wel redelijk te volgen dacht ik. Ik wist niet dat frisse lucht kwaad konquote:Op zondag 10 december 2006 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zijnDan moet hij zich meteen laten behandelen hoor
Dan mag jij de volgende openen en die avatar er goed in zettenquote:
Zou het dan toch wat anders zijn?quote:Op zondag 10 december 2006 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg meestal ook best wel wat frisse lucht, maar doorgaans ben ik toch wel redelijk te volgen dacht ik. Ik wist niet dat frisse lucht kwaad kon.
Maar watquote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het dan toch wat anders zijn?
Da's goedquote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende openen en die avatar er goed in zetten
Hij is er natuurlijk ook weer niet nu, dus even vragen zit er ook niet inquote:Op zondag 10 december 2006 23:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar wat. 'T is een Fries, dan kan het natuurlijk van alles zijn
.
Truste en sterkte morgenquote:Op zondag 10 december 2006 23:02 schreef es70 het volgende:
Ik ga afsluiten, morgen weer werken (en naar de tandarts).
Fijne avond verder.
Zal wel morgenavond worden met dit tempoquote:
dat zal wel nietquote:Op zondag 10 december 2006 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Tenzij er fokkers proberen te kwartetten
Pas je op dat het niet op is starksquote:
ik heb nog een bak, en morgen is de winkel weer openquote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op dat het niet op is starks
ach ja, ik ben ook alweer vier uur aan het werk met het schrijven van verhalen en het vertalen.. Ik heb een leuk stukje sensatie meegemaakt vorige week.. dus dat is wel leuk en actueel.quote:
boven verwachting goed. Ik ga me deze week eens druk maken over de afronding ervanquote:Op maandag 11 december 2006 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh, lekker weer.. dat herinner ik me ook nog van mijn werk ja.. goed geregeld, die flexibele werktijden.
Hoe gaat het verder met de acties?
Mogguh Leo!quote:Op maandag 11 december 2006 09:37 schreef leonieke het volgende:
En ik heb gisteren nieuwe kleren gekocht![]()
Nieuwe broek en twee nieuwe pulls![]()
Welquote:
zow, ik blader eens door de topics. Er is een flinke sloot geld opgehaald zeg..quote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
boven verwachting goed. Ik ga me deze week eens druk maken over de afronding ervan
iemand heeft je avatar gejatquote:Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel
Mijn broek moet nog gekort worden
En mijn pulles steken nog in de zak
En het fototoestel weet ik niet zijn![]()
Ja, ik ben écht een fotomens
Hey Railroad bikkelquote:Op maandag 11 december 2006 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zow, ik blader eens door de topics. Er is een flinke sloot geld opgehaald zeg..
hey Fruts
Crapule is het allemaalquote:Op maandag 11 december 2006 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
iemand heeft je avatar gejat
[FOK!Awards]Profielen
Ik vraag me af of ze ook een actie FOK! voor niekes huis zouden willen oprichtenquote:Op maandag 11 december 2006 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zow, ik blader eens door de topics. Er is een flinke sloot geld opgehaald zeg..
hey Fruts
Kan het eventueel in Polen?quote:Op zondag 10 december 2006 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er nog fokkers of loungers die zin hebben in een (anti-)kerst meet op 26 december? Laat het even weten aub
5 mm regen en een zuchtje wind ... tssk...quote:Op het hoogtepunt, rond 8.30 uur stond er in het hele land ongeveer 448 kilometer aan files, aldus een woordvoerder van de ANWB. De opstoppingen nemen langzaam af.
Ik had de OP zelfs nog niet bekekenquote:Op maandag 11 december 2006 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, ik sta trouwens ook in de OP
Ik ook nog niet tot net dus. Ik spring normaal altijd naar de laatste pagina. Bijlezen kost uren met deze snelheidquote:Op maandag 11 december 2006 09:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had de OP zelfs nog niet bekeken
heeejquote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef es70 het volgende:Ik zou waarschijnlijk iets nuttigs moeten doen, maar ik weet ff niet wat
(en heb eigenlijk ook nergens zin in
).
quote:Op maandag 11 december 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook nog niet tot net dus. Ik spring normaal altijd naar de laatste pagina. Bijlezen kost uren met deze snelheid
Belangrijkste doet ut nie..... ikke...quote:Op maandag 11 december 2006 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Belangrijkste deed ut echter wel: Koffiezetapparaat ^^
Dat zit er sowieso niet in voor de hele dag, ik moet werkenquote:Op maandag 11 december 2006 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk nogal ver
Hoi esGewoon luieren
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 10:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Belangrijkste doet ut nie..... ikke...![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zit er sowieso niet in voor de hele dag, ik moet werken. Maar het schijnt een chaos op de weg te zijn, dus het kan nog wel even duren voordat mijn werk er is
. En vanmiddag naar de tandarts
.
Ik heb inmiddels al een kastje opgeruimdquote:Op maandag 11 december 2006 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heeej![]()
Ach ja, hier kon ik de eerste 90 minuten niets...
telefoon deed ut niet, internet niet, besturingssysteem niet, netwerk niet....
Konden dus niets
Belangrijkste deed ut echter wel: Koffiezetapparaat ^^
Met mij is niet veel aan tevangen.. ik lig met bronchitus in bed..quote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil ut wel met jou doen hoor![]()
![]()
goedemorgen toppertje![]()
![]()
hahahahaquote:Op maandag 11 december 2006 10:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al een kastje opgeruimd. Ik probeerde een kaars te pakken en kreeg een deel van de inhoud van het kastje voor mijn voeten, was er dus wel tijd voor
.
boxen horen goed te werken..quote:Op maandag 11 december 2006 10:27 schreef leonieke het volgende:
Het enige dat hier momenteel heel goed werkt, zijn mijn boxen
Arme buren
quote:Op maandag 11 december 2006 10:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Met mij is niet veel aan tevangen.. ik lig met bronchitus in bed..
Mijn huis is doorgaans behoorlijk opgeruimd, er zijn alleen twee van die 'ik moet het kwijt, flikker daar maar in' kastjes. Daar moet ik dus af en toe (als ik echt niks meer kan vinden of als het eruit valtquote:Op maandag 11 december 2006 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahahaha
klinkt als dat kinderen hun kamer moeten opruimen en dan alles onder het bed schuiven of alles in één kast proppen
en wat komt er uit die boxen?quote:Op maandag 11 december 2006 10:27 schreef leonieke het volgende:
Het enige dat hier momenteel heel goed werkt, zijn mijn boxen
Arme buren
hehehequote:Op maandag 11 december 2006 10:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn huis is doorgaans behoorlijk opgeruimd, er zijn alleen twee van die 'ik moet het kwijt, flikker daar maar in' kastjes. Daar moet ik dus af en toe (als ik echt niks meer kan vinden of als het eruit valt) met de bezem doorheen. Ik weet overigens wél waar zich wat bevindt, dus als er geroepen wordt 'Waar is ....' weet ik dat het zich érgens daar moet bevinden (en dat zich een opruimmoment voordoet
).
nee dat is de Alarmschijfquote:Op maandag 11 december 2006 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
3FM megahit... zoooo jaren 90
das vaak ut leukste, doe ik thuis ook ^^quote:Op maandag 11 december 2006 10:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanalles eigenlijk. Alles door elkaar, dat wel
jah, watever.. allemaal even gare zooi.quote:Op maandag 11 december 2006 10:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee dat is de Alarmschijf![]()
Kunt trouwens ook beter de MegaSwift nemen
Da's het leukste. Gewoon draaien wat er op je computer staatquote:Op maandag 11 december 2006 10:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanalles eigenlijk. Alles door elkaar, dat wel
heyquote:Op maandag 11 december 2006 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, watever.. allemaal even gare zooi.
vierquote:Op maandag 11 december 2006 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, 3 achter elkaar zelfs.. en dat binnen 10 minuten
En dat is maar goed ookquote:Op maandag 11 december 2006 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ben weer helemaal terug
ooh, sorry dan hequote:Op maandag 11 december 2006 11:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey![]()
de megaswift is wel MIJN wekelijkse hitschijf ja
jah, ik hoop vanaf nu vaker meer tijd te hebben. Tevens ben ik nog altijd bezig snel internet te krijgen. Dan kan ik tenminste weer eens op snelheid meebabbelen.quote:
ik kan 't filmpje niet kijken...quote:Op maandag 11 december 2006 11:04 schreef Frutsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8RX9366GWjk&NR
ik wil deze raket met oud en nieuw
wrom nie? is gewoon een link naar youtube.. heb je daar meer probs mee?quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan 't filmpje niet kijken...![]()
jah, maar dat krijg ik niet geopend met de snelheid van mijn internet.quote:Op maandag 11 december 2006 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wrom nie? is gewoon een link naar youtube.. heb je daar meer probs mee?
badder zequote:Op maandag 11 december 2006 11:27 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens in bad. Mij op mijn gemak klaarmaken voor mijn uurtje les
quote:Op maandag 11 december 2006 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pooh.. mooi dan.. ik was al even bang
a, waar is DH?quote:Op maandag 11 december 2006 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
Wanted een paar voormalige loungers
Je moest gaan douchen, dat deed je niet?quote:Op maandag 11 december 2006 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moest eens gaan douchen dus.
Stuart has left the buildingquote:Op maandag 11 december 2006 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, waar is Stuart.. ooh wacht... die zou stoppen rond de tijd dat ik naar Indonesië vertrok. da's waar ook.
werk zequote:Op maandag 11 december 2006 11:56 schreef leonieke het volgende:
Correctie!
Niets op mijn gemak klaar te maken... Ik heb me 50 minuten misrekend. Ipv om 14.20u moet ik al op 13.30u les gaan geven...
Dus dat wordt reppen
Doei
Succesquote:Op maandag 11 december 2006 11:56 schreef leonieke het volgende:
Correctie!
Niets op mijn gemak klaar te maken... Ik heb me 50 minuten misrekend. Ipv om 14.20u moet ik al op 13.30u les gaan geven...
Dus dat wordt reppen
Doei
Gek dat mensen zich 'druk maken' over users die door een groot deel van de andere users als irritant worden gezien...quote:Op maandag 11 december 2006 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
Wanted een paar voormalige loungers
Laat ze lekker hun gang gaan. Al staan er wel reacties in die echt te triest zijn, ook van iig 1 modquote:Op maandag 11 december 2006 12:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Gek dat mensen zich 'druk maken' over users die door een groot deel van de andere users als irritant worden gezien...
das toch mod-eigen ?quote:Op maandag 11 december 2006 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze lekker hun gang gaan. Al staan er wel reacties in die echt te triest zijn, ook van iig 1 mod
Mwah, het valt wel mee soms,quote:
Hoe lang heb je vakantie?quote:Op maandag 11 december 2006 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en dan nog 6 dagen werken en dan verplicht vakantie
vervelend zeg..![]()
Ach was laatst ook al zo... ze mogen alles en doen alles.. weet je toch?quote:Op maandag 11 december 2006 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, het valt wel mee soms,
maar dit is gewoon triest echt, al is die hele mod nogal .........
Laten we het daar maar op houden iddquote:Op maandag 11 december 2006 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach was laatst ook al zo... ze mogen alles en doen alles.. weet je toch?![]()
Niets bijzonders zeg maar... weinig plannen nog gemaakt. Zijn niet veel mensen die ik ken die ook al die dagen vrij hebben. Oudjaarsdag is de leukste dag , dat wel.quote:
Lekker toch even een tijdje niets moeten en doen wat je wilquote:Op maandag 11 december 2006 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets bijzonders zeg maar... weinig plannen nog gemaakt. Zijn niet veel mensen die ik ken die ook al die dagen vrij hebben. Oudjaarsdag is de leukste dag , dat wel.
Voor kerst ook nog niets gepland![]()
Idd,quote:Op maandag 11 december 2006 13:28 schreef Frutsel het volgende:
Hond achter auto door Den Haag gesleept
Mjah, probeer ik ook op normale dagen wel te doen hoorquote:Op maandag 11 december 2006 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch even een tijdje niets moeten en doen wat je wil
Zou je zo vriendelijk willen zijn dat zo te vertalen dat ik snap wat je bedoeldquote:Op maandag 11 december 2006 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, probeer ik ook op normale dagen wel te doen hoor![]()
^^
quote:
Neuh, 't was al een dooiequote:Op maandag 11 december 2006 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen last van gehad bij de behandeling?
Nee, want ik snap mezelf nauwelijksquote:Op maandag 11 december 2006 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn dat zo te vertalen dat ik snap wat je bedoeld![]()
ah je moest dus naar een andere tandarts omdat je eigen tandarts een dooie wasquote:Op maandag 11 december 2006 14:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh, 't was al een dooie. Ik moest wel naar een andere tandarts dan de mijne
, maar ze was wel aardig
.
Dat hoop ik niet, mijn tandarts is nog een (lekker) jong ding, hij zal wel gewoon geen dienst gehad hebbenquote:Op maandag 11 december 2006 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ah je moest dus naar een andere tandarts omdat je eigen tandarts een dooie was![]()
![]()
het was al duidelijk hoor ^^quote:Op maandag 11 december 2006 14:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, mijn tandarts is nog een (lekker) jong ding, hij zal wel gewoon geen dienst gehad hebben.
Ik moest naar een andere tandarts omdat er gisteren een halve kies was afgebroken, de behandeling deed geen pijn omdat ik aan die kies al een keer een kanaalbehandeling gehad heb. Duidelijker zo.
Best welquote:Op maandag 11 december 2006 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het was al duidelijk hoor ^^
jammer dat je lekkere tandarts er dan niet was![]()
Zo moeilijk ben je echt niet!quote:Op maandag 11 december 2006 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, want ik snap mezelf nauwelijks![]()
Ga je eindelijk eens naar de tandarts, zo eens in de 6 maanden, of eens per jaar en dan is je lekkere vent er niet. Das pas balenquote:
Die stond er al, in januari krijg ik twee kronenquote:Op maandag 11 december 2006 15:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga je eindelijk eens naar de tandarts, zo eens in de 6 maanden, of eens per jaar en dan is je lekkere vent er niet. Das pas balenGelijk nieuwe afspraak gemaakt?
Is niet zo erg weer, dat voel je nauwlijksquote:Op maandag 11 december 2006 16:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Die stond er al, in januari krijg ik twee kronen.
Da's me iig beloofdquote:Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is niet zo erg weer, dat voel je nauwlijks
Echt, wat een ramp zeg,quote:
nu niet meer natuurllijkquote:Op maandag 11 december 2006 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, wat een ramp zeg,
denk je wel dat het gaat lukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |