Het betere uitslapenquote:
quote:
Hoi Qutiequote:
quote:
Jaja, weet het alquote:Op zondag 10 december 2006 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
nog een keer 510.. ik doe gewoon weer gezellig mee.
Dat gaat er niet komen ook dat kabinet,quote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe is het leven in Nederland? Is er trouwens al een kabinet? Ik volg dat nieuws dus helemaal niet.
mijn weekend is om 19.00 alweer omquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn weekend is alweer bijna om, morgen werken.
Mooi, kan ik in januari nog Bos in gevecht zien met Wilders dan?quote:Op zondag 10 december 2006 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat er niet komen ook dat kabinet,
en zo wel is het snel weer over
Meer Marijnisse met Bakellendequote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mooi, kan ik in januari nog Bos in gevecht zien met Wilders dan?![]()
Het is een klere zooi. Nederland gaat van deze verkiezingen niet beter worden.quote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, minder spectaculaire combo geloof ik.
Nog minderquote:
Nee, maar dat was eigenlijk al een gegeven feit als ik zo eens wat berichten las de afgelopen maanden.quote:Op zondag 10 december 2006 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een klere zooi. Nederland gaat van deze verkiezingen niet beter worden.
We zien wel wat er gebeurd, jij bent iig optijd gevlucht.quote:Op zondag 10 december 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, maar dat was eigenlijk al een gegeven feit als ik zo eens wat berichten las de afgelopen maanden.
Tjah, daar lijkt het wel steeds meer op ja.quote:Op zondag 10 december 2006 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zien wel wat er gebeurd, jij bent iig optijd gevlucht.
Morgen even naar de tandarts en het glad laten maken dan?quote:Op zondag 10 december 2006 14:35 schreef es70 het volgende:
Waarom mag het nou nooit eens een keer soepeltjes gaan. Het hoeft niet eens perfect te gaan, okay is wat mij betreft al heel goed
.
Nou breekt er weer een stuk van mijn kies af (die al een kroon moest in het nieuwe jaar).
Niet in dit soort gevallen, dan kan je vaak dezelfde of de volgende dag terecht.quote:Op zondag 10 december 2006 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Even naar de tandarts... Volgens mij kost het je drie weken om uberhaupt een afspraak te maken tegenwoordig..
Glad laten maken is geen optie meer vrees ikquote:Op zondag 10 december 2006 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen even naar de tandarts en het glad laten maken dan?
Dat scheelt een hoop jaquote:Op zondag 10 december 2006 15:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Glad laten maken is geen optie meer vrees ik. 'T is een klein kiesje (2de na de hoektand) en bijna de volledige voorkant is weg
. Geluk bij een ongeluk: er is ooit al een kanaalbehandeling gedaan, dus pijn doet het niet
.
Welnee, ik kan morgen wel terecht hoor (groepspraktijk 'De boortoren' ). Ik ga iig niet naar een weekenddienstquote:Op zondag 10 december 2006 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Even naar de tandarts... Volgens mij kost het je drie weken om uberhaupt een afspraak te maken tegenwoordig..
Gelukkig maar danquote:Op zondag 10 december 2006 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet in dit soort gevallen, dan kan je vaak dezelfde of de volgende dag terecht.
Kunnen ze niet maken in zulk soort gevallen hequote:Op zondag 10 december 2006 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig maar danhet zou toch eens écht waar zijn dat je maar gewoon moet wachten tot er plek is.
![]()
Hey indahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |