Heb alleen maar links gemaakt,quote:Op zondag 10 december 2006 22:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het zijn maar een paar cijfers hoor
plaatjes zijn 60x60, dusquote:Op zondag 10 december 2006 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb alleen maar links gemaakt,
dus zeg maar wat erbij moet ;)
| 1 |
braafquote:Op zondag 10 december 2006 22:43 schreef Roosjuh1986 het volgende:
wheheh ik zal eraan proberen te denken![]()
quote:
Zo dan?quote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
plaatjes zijn 60x60, dus
[ code verwijderd ]
geeft: [afbeelding]
Wat is die van Cara typisch...quote:
Ik vroeg me eigenlijk ook al af wat 'ie gebruikt hadquote:
Raarquote:
Een overdosis zeezout?quote:Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk ook al af wat 'ie gebruikt had.
Of frisse lucht ofzoquote:
Dat zou wel heel erg zijnquote:
Kijk maar, heb die 60,60 erbij gezet net als bij die 2 te groottequote:
Ik krijg meestal ook best wel wat frisse lucht, maar doorgaans ben ik toch wel redelijk te volgen dacht ik. Ik wist niet dat frisse lucht kwaad konquote:Op zondag 10 december 2006 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zijnDan moet hij zich meteen laten behandelen hoor
Dan mag jij de volgende openen en die avatar er goed in zettenquote:
Zou het dan toch wat anders zijn?quote:Op zondag 10 december 2006 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg meestal ook best wel wat frisse lucht, maar doorgaans ben ik toch wel redelijk te volgen dacht ik. Ik wist niet dat frisse lucht kwaad kon.
Maar watquote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het dan toch wat anders zijn?
Da's goedquote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende openen en die avatar er goed in zetten
Hij is er natuurlijk ook weer niet nu, dus even vragen zit er ook niet inquote:Op zondag 10 december 2006 23:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar wat. 'T is een Fries, dan kan het natuurlijk van alles zijn
.
Truste en sterkte morgenquote:Op zondag 10 december 2006 23:02 schreef es70 het volgende:
Ik ga afsluiten, morgen weer werken (en naar de tandarts).
Fijne avond verder.
Zal wel morgenavond worden met dit tempoquote:
dat zal wel nietquote:Op zondag 10 december 2006 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Tenzij er fokkers proberen te kwartetten
Pas je op dat het niet op is starksquote:
ik heb nog een bak, en morgen is de winkel weer openquote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op dat het niet op is starks
ach ja, ik ben ook alweer vier uur aan het werk met het schrijven van verhalen en het vertalen.. Ik heb een leuk stukje sensatie meegemaakt vorige week.. dus dat is wel leuk en actueel.quote:
boven verwachting goed. Ik ga me deze week eens druk maken over de afronding ervanquote:Op maandag 11 december 2006 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh, lekker weer.. dat herinner ik me ook nog van mijn werk ja.. goed geregeld, die flexibele werktijden.
Hoe gaat het verder met de acties?
Mogguh Leo!quote:Op maandag 11 december 2006 09:37 schreef leonieke het volgende:
En ik heb gisteren nieuwe kleren gekocht![]()
Nieuwe broek en twee nieuwe pulls![]()
Welquote:
zow, ik blader eens door de topics. Er is een flinke sloot geld opgehaald zeg..quote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
boven verwachting goed. Ik ga me deze week eens druk maken over de afronding ervan
iemand heeft je avatar gejatquote:Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel
Mijn broek moet nog gekort worden
En mijn pulles steken nog in de zak
En het fototoestel weet ik niet zijn![]()
Ja, ik ben écht een fotomens
Hey Railroad bikkelquote:Op maandag 11 december 2006 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zow, ik blader eens door de topics. Er is een flinke sloot geld opgehaald zeg..
hey Fruts
Crapule is het allemaalquote:Op maandag 11 december 2006 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
iemand heeft je avatar gejat
[FOK!Awards]Profielen
Ik vraag me af of ze ook een actie FOK! voor niekes huis zouden willen oprichtenquote:Op maandag 11 december 2006 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zow, ik blader eens door de topics. Er is een flinke sloot geld opgehaald zeg..
hey Fruts
Kan het eventueel in Polen?quote:Op zondag 10 december 2006 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er nog fokkers of loungers die zin hebben in een (anti-)kerst meet op 26 december? Laat het even weten aub
5 mm regen en een zuchtje wind ... tssk...quote:Op het hoogtepunt, rond 8.30 uur stond er in het hele land ongeveer 448 kilometer aan files, aldus een woordvoerder van de ANWB. De opstoppingen nemen langzaam af.
Ik had de OP zelfs nog niet bekekenquote:Op maandag 11 december 2006 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, ik sta trouwens ook in de OP
Ik ook nog niet tot net dus. Ik spring normaal altijd naar de laatste pagina. Bijlezen kost uren met deze snelheidquote:Op maandag 11 december 2006 09:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had de OP zelfs nog niet bekeken
heeejquote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef es70 het volgende:Ik zou waarschijnlijk iets nuttigs moeten doen, maar ik weet ff niet wat
(en heb eigenlijk ook nergens zin in
).
quote:Op maandag 11 december 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook nog niet tot net dus. Ik spring normaal altijd naar de laatste pagina. Bijlezen kost uren met deze snelheid
Belangrijkste doet ut nie..... ikke...quote:Op maandag 11 december 2006 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Belangrijkste deed ut echter wel: Koffiezetapparaat ^^
Dat zit er sowieso niet in voor de hele dag, ik moet werkenquote:Op maandag 11 december 2006 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk nogal ver
Hoi esGewoon luieren
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 10:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Belangrijkste doet ut nie..... ikke...![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zit er sowieso niet in voor de hele dag, ik moet werken. Maar het schijnt een chaos op de weg te zijn, dus het kan nog wel even duren voordat mijn werk er is
. En vanmiddag naar de tandarts
.
Ik heb inmiddels al een kastje opgeruimdquote:Op maandag 11 december 2006 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heeej![]()
Ach ja, hier kon ik de eerste 90 minuten niets...
telefoon deed ut niet, internet niet, besturingssysteem niet, netwerk niet....
Konden dus niets
Belangrijkste deed ut echter wel: Koffiezetapparaat ^^
Met mij is niet veel aan tevangen.. ik lig met bronchitus in bed..quote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil ut wel met jou doen hoor![]()
![]()
goedemorgen toppertje![]()
![]()
hahahahaquote:Op maandag 11 december 2006 10:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al een kastje opgeruimd. Ik probeerde een kaars te pakken en kreeg een deel van de inhoud van het kastje voor mijn voeten, was er dus wel tijd voor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |