Mwah, het valt wel mee soms,quote:
Hoe lang heb je vakantie?quote:Op maandag 11 december 2006 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en dan nog 6 dagen werken en dan verplicht vakantie
vervelend zeg..![]()
Ach was laatst ook al zo... ze mogen alles en doen alles.. weet je toch?quote:Op maandag 11 december 2006 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, het valt wel mee soms,
maar dit is gewoon triest echt, al is die hele mod nogal .........
Laten we het daar maar op houden iddquote:Op maandag 11 december 2006 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach was laatst ook al zo... ze mogen alles en doen alles.. weet je toch?![]()
Niets bijzonders zeg maar... weinig plannen nog gemaakt. Zijn niet veel mensen die ik ken die ook al die dagen vrij hebben. Oudjaarsdag is de leukste dag , dat wel.quote:
Lekker toch even een tijdje niets moeten en doen wat je wilquote:Op maandag 11 december 2006 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets bijzonders zeg maar... weinig plannen nog gemaakt. Zijn niet veel mensen die ik ken die ook al die dagen vrij hebben. Oudjaarsdag is de leukste dag , dat wel.
Voor kerst ook nog niets gepland![]()
Idd,quote:Op maandag 11 december 2006 13:28 schreef Frutsel het volgende:
Hond achter auto door Den Haag gesleept
Mjah, probeer ik ook op normale dagen wel te doen hoorquote:Op maandag 11 december 2006 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch even een tijdje niets moeten en doen wat je wil
Zou je zo vriendelijk willen zijn dat zo te vertalen dat ik snap wat je bedoeldquote:Op maandag 11 december 2006 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, probeer ik ook op normale dagen wel te doen hoor![]()
^^
quote:
Neuh, 't was al een dooiequote:Op maandag 11 december 2006 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen last van gehad bij de behandeling?
Nee, want ik snap mezelf nauwelijksquote:Op maandag 11 december 2006 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn dat zo te vertalen dat ik snap wat je bedoeld![]()
ah je moest dus naar een andere tandarts omdat je eigen tandarts een dooie wasquote:Op maandag 11 december 2006 14:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh, 't was al een dooie. Ik moest wel naar een andere tandarts dan de mijne
, maar ze was wel aardig
.
Dat hoop ik niet, mijn tandarts is nog een (lekker) jong ding, hij zal wel gewoon geen dienst gehad hebbenquote:Op maandag 11 december 2006 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ah je moest dus naar een andere tandarts omdat je eigen tandarts een dooie was![]()
![]()
het was al duidelijk hoor ^^quote:Op maandag 11 december 2006 14:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, mijn tandarts is nog een (lekker) jong ding, hij zal wel gewoon geen dienst gehad hebben.
Ik moest naar een andere tandarts omdat er gisteren een halve kies was afgebroken, de behandeling deed geen pijn omdat ik aan die kies al een keer een kanaalbehandeling gehad heb. Duidelijker zo.
Best welquote:Op maandag 11 december 2006 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het was al duidelijk hoor ^^
jammer dat je lekkere tandarts er dan niet was![]()
Zo moeilijk ben je echt niet!quote:Op maandag 11 december 2006 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, want ik snap mezelf nauwelijks![]()
Ga je eindelijk eens naar de tandarts, zo eens in de 6 maanden, of eens per jaar en dan is je lekkere vent er niet. Das pas balenquote:
Die stond er al, in januari krijg ik twee kronenquote:Op maandag 11 december 2006 15:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga je eindelijk eens naar de tandarts, zo eens in de 6 maanden, of eens per jaar en dan is je lekkere vent er niet. Das pas balenGelijk nieuwe afspraak gemaakt?
Is niet zo erg weer, dat voel je nauwlijksquote:Op maandag 11 december 2006 16:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Die stond er al, in januari krijg ik twee kronen.
Da's me iig beloofdquote:Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is niet zo erg weer, dat voel je nauwlijks
Echt, wat een ramp zeg,quote:
nu niet meer natuurllijkquote:Op maandag 11 december 2006 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, wat een ramp zeg,
denk je wel dat het gaat lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |