quote:Op zondag 10 december 2006 08:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben al een tijd wakker en heb zelfs al ontbeten.
LOL!quote:Op zondag 10 december 2006 19:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Frites met kroket opWij hadden visite vanmiddag .
En ik heb geen zin om te koken![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 19:23 schreef Dronaement het volgende:
Net bij mn ouders gegeten die weer eens creatief waren
Vooraf een risotto met truffel en zeevruchten. Als hoofdgerecht truffelpasta met witte truffel olijf olie en truffelpasta + een heerlijk lamsrack
Ik ben de keuken dus ingedoken tijdens 'de wedstrijden' en heb alles gemaakt behalve de aardappeltjes.quote:Op zondag 10 december 2006 16:38 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik in de schil gebakken aardappelpartjes, roerbakmix met groentes en champignons en een gegrild kogelbiefstukje.![]()
Het was dus lekkerquote:Op zondag 10 december 2006 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond gevulde kip met aardappeltjes en ratatouilleBen benieuwd.
En dit was allemaal bij Tante Agaath, in Amsterdam, op de Boomstraat 41aquote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef iamredleader het volgende:
Franse stijl:
Kopje thee om op te warmen van de kou buiten.![]()
Broccolisoep met blauwe kaas![]()
Lamsbout met aardappel, broccoli, saus en sojagroenten![]()
Kopje koffie![]()
en een kaasbord![]()
En zometeen een glaasje rode wijn om tot het slapengaan te genieten![]()
Zo danquote:Op maandag 11 december 2006 11:56 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Wij eten vanavond:
Een antilliaanse ovenschotel met een dakje van bladerdeeg en daaroverheen lekker geraspte kaas.
Ingrediënten:
* Kipfilet
* Kersen op siroop (uitgelekt)
* Gember + gembersiroop
* Knoflook (lekker veel)
* Gedroogde chilipepertjes (ook lekker veel)
* Kerriesaus (gemaakt van 2 zakjes knorr + melk)
* Crème fraîche
* Bladerdeeg plakjes (roomboter van Koopmans)
* Geraspte kaas
Erbij:
* Basmatirijst
lekkerquote:Op maandag 11 december 2006 18:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo dan
Ik ga zo runderworstjes bakken, aardjes in de schil en sla erbij.
Morgen mosselen met bier
Das niet Antilliaans hoor, is gewoon kip in de hoedquote:Op maandag 11 december 2006 11:56 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Wij eten vanavond:
Een antilliaanse ovenschotel met een dakje van bladerdeeg en daaroverheen lekker geraspte kaas.
Ingrediënten:
* Kipfilet
* Kersen op siroop (uitgelekt)
* Gember + gembersiroop
* Knoflook (lekker veel)
* Gedroogde chilipepertjes (ook lekker veel)
* Kerriesaus (gemaakt van 2 zakjes knorr + melk)
* Crème fraîche
* Bladerdeeg plakjes (roomboter van Koopmans)
* Geraspte kaas
Erbij:
* Basmatirijst
En van welke website heb je dat afgepluktquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Isabeau het volgende:
En van welke website heb je dat afgeplukt
Sinds ik die al een paar jaar geleden gekocht heb.quote:Op maandag 11 december 2006 20:26 schreef tonks het volgende:
Sinds wanneer heb jij een powershot a80 dan!
Hey, ik heet geen Ispy hèquote:Op maandag 11 december 2006 20:26 schreef tonks het volgende:
Sinds wanneer heb jij een powershot a80 dan!
Je kunt het noemen zoals je wilt.quote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Das niet Antilliaans hoor, is gewoon kip in de hoed![]()
Geen idee, is een verrassingquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:08 schreef Bluezz het volgende:
Waar Sylvana?
Librijequote:Op dinsdag 12 december 2006 14:09 schreef Sylvana het volgende:
Geen idee, is een verrassingIig in Zwolle
Gezellig tochquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Matness het volgende:
we gaan vanavond gourmetten
het begint een wekelijkse traditie te worden
En het was heerlijk. Torentjes van plakken gebakken appel en aardappelpuree, met geitenkaas erbovenop. Daarbij kastanjechampignons en paddestoelen, gebakken met knoflook en uitjes, en rode kool met appel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond: pureetorentje met geitenkaas. Recept van Albert Heijn.
Aardappelpuree met appel en geitenkaas, paddenstoelen en rode kool. Ik ben benieuwd...
Het is typisch zo'n recept dat door heel veel mensen is bedachtquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:30 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Je kunt het noemen zoals je wilt.
Wij noemen het zo omdat het recept is bedacht door mijn tante die van Curaçao komt..![]()
Ja, ik heb nog geen kapper gevonden sinds ik verhuisd ben. Anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Leuke fotostrip.
Is dat trouwens dé Stranger die ik ook kenZo ja, is ie wel heul erg veranderd!
Je ziet er lekker uit zo hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:45 schreef Stranger het volgende:
Ja, ik heb nog geen kapper gevonden sinds ik verhuisd ben. Anderhalf jaar geleden.
Maak dat gasstel eens schoon, man.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen kapper gevonden sinds ik verhuisd ben. Anderhalf jaar geleden.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Lekker voor de TV opgepeuzeld
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Gekloonde Kat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:02 schreef Shirley het volgende:
[..]Ik dacht even dat ik mijn kat daar zag zitten! Lijkt echt precies zo van de zijkant. Zelfs die zwarte vlek bij het oog.
Trouwens; mosselenHeerlijk zo uit de klep, binnenkort ook maar weer eens eten.
Bluezz, wat zit jullie kat mooi te kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Ik zag het net ook liggen bij de ah en was ook wel geinteresseerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:09 schreef NoSigar het volgende:
Vanavond: met zalm gevulde ravioli met kreeftsaus en stoomgroenten voor bij vlees van AH-excellent. Waarom trap ik toch telkens in die smerige troep van de grootste smaakvervuiler van Nederland.
Ik lach zeker niet. Ik trek eerder een gezicht van walging.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:30 schreef Tezz het volgende:
Net op (niet lachen): witte boterhammen: eentje met mayo en andere met sambal, dan kaas ham komkommer stapelen en als final touch: handje paprikaribbelchips. Samendrukken en knabbelen maar.......................tis echt heeeeeeeeeeerlijk. (wel veul calorietjes)
Je keuken is nog steeeeeeds bah!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:31 schreef HostiMeister het volgende:
HostiMeister presenteert:
Lasagne, met Stranger en HostiMeister!
En over 40 minuten smullen maar...
![]()
Niet zo ver"belgen" he DE..k snap er niks vanquote:Op donderdag 14 december 2006 00:33 schreef DarkElf het volgende:
left over kroepoek en een flesje water.
(oeh heb vandaag ook nog een stokbroodje prépare op met ajuintjes! mmm)
Klopt, en ik kan er goed mee leven, mijn huisgenootjes blijkbaar ook ander maakten ze hem wel schoon.quote:
ristorante, dat gelukkig wel.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hier ook, zo'n Edah pizza met veel te weinig salami.
Ik krijg toch altijd zo'n slappe van dat k*twoordquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Balansdagje
Heb gebruncht met een banaan en een bakje cornflakes. Vanavond soep met brood..
* Stereotomy is benieuwd wat voor eenquote:
Mag ik bij jou eten?quote:Op zondag 17 december 2006 13:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tagiatelli, champignons, carbonarasaus, zalm en klein beetje parmazaanse kaas
Ik ben nog steeds benieuwd welke pizza jullie hadden gisterenquote:Op zondag 17 december 2006 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Wrapjes.
Ingesmeerd met bieslook roomkaas, met als vulling : gebakken kipfiletblokjes, knof, uitjes, kruiden en spinazie
golfer de pepperoni perfection : Tomatensaus, kaas, pepperoni (Amerikaanse salami), champignons en extra kaas.quote:Op zondag 17 december 2006 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd welke pizza jullie hadden gisteren
Knabbeltjequote:Op zondag 17 december 2006 20:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik twijfel nog even of ik een knabbeltje zal eten, of dat ik nu naar bed zal gaan.
slaap lekkerquote:Op zondag 17 december 2006 21:10 schreef iamredleader het volgende:
En nog een chocolaatje, maar nu is het op
Ik ga naar bed. Truste!
Hertencarpaccio, dat moet bijzonder geweest zijn! De rest klinkt ook erg bijzonder, en vast ook lekkerquote:Op zondag 17 december 2006 22:43 schreef Triangeljosti het volgende:
vanavond uit eten geweest.
Vooraf had ik een duet carpaccio (hert en rund). Als hoofgerecht een wildtrio van struisvogelbiefstuk, hertenbiefstuk, en koedoe. met een saus van prei en cognac. Daarbij zat wat gegratineerde spruitjes en verse patat. En toe had ik profiteroles (2 grote) overgoten met warme chocoladesaus.
Dit alles afgeblust met witte wijn (Goede Hoop, ZA)...
Het was heerlijk
Klinkt wildquote:Op zondag 17 december 2006 22:43 schreef Triangeljosti het volgende:
vanavond uit eten geweest.
Vooraf had ik een duet carpaccio (hert en rund). Als hoofgerecht een wildtrio van struisvogelbiefstuk, hertenbiefstuk, en koedoe. met een saus van prei en cognac. Daarbij zat wat gegratineerde spruitjes en verse patat. En toe had ik profiteroles (2 grote) overgoten met warme chocoladesaus.
Dit alles afgeblust met witte wijn (Goede Hoop, ZA)...
Het was heerlijk
Klinkt wel lekker jaquote:Op maandag 18 december 2006 14:48 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Vanavond Preiovenschotel:
-Prei
-Gehakt
-Champignons
-Ui
-Kruiden: basilicum, knoflook, chilipeper, rozemarijn
-Aardappelschijfjes
-Slagroom
-Oude kaas
Word best lekker denk ik zo
Omdat het zo warm is?quote:
Forum Opties | |