En van welke website heb je dat afgepluktquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Isabeau het volgende:
En van welke website heb je dat afgeplukt
Sinds ik die al een paar jaar geleden gekocht heb.quote:Op maandag 11 december 2006 20:26 schreef tonks het volgende:
Sinds wanneer heb jij een powershot a80 dan!
Hey, ik heet geen Ispy hèquote:Op maandag 11 december 2006 20:26 schreef tonks het volgende:
Sinds wanneer heb jij een powershot a80 dan!
Je kunt het noemen zoals je wilt.quote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Das niet Antilliaans hoor, is gewoon kip in de hoed![]()
Geen idee, is een verrassingquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:08 schreef Bluezz het volgende:
Waar Sylvana?
Librijequote:Op dinsdag 12 december 2006 14:09 schreef Sylvana het volgende:
Geen idee, is een verrassingIig in Zwolle
Gezellig tochquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Matness het volgende:
we gaan vanavond gourmetten
het begint een wekelijkse traditie te worden
En het was heerlijk. Torentjes van plakken gebakken appel en aardappelpuree, met geitenkaas erbovenop. Daarbij kastanjechampignons en paddestoelen, gebakken met knoflook en uitjes, en rode kool met appel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond: pureetorentje met geitenkaas. Recept van Albert Heijn.
Aardappelpuree met appel en geitenkaas, paddenstoelen en rode kool. Ik ben benieuwd...
Het is typisch zo'n recept dat door heel veel mensen is bedachtquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:30 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Je kunt het noemen zoals je wilt.
Wij noemen het zo omdat het recept is bedacht door mijn tante die van Curaçao komt..![]()
Ja, ik heb nog geen kapper gevonden sinds ik verhuisd ben. Anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Leuke fotostrip.
Is dat trouwens dé Stranger die ik ook kenZo ja, is ie wel heul erg veranderd!
Je ziet er lekker uit zo hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:45 schreef Stranger het volgende:
Ja, ik heb nog geen kapper gevonden sinds ik verhuisd ben. Anderhalf jaar geleden.
Maak dat gasstel eens schoon, man.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen kapper gevonden sinds ik verhuisd ben. Anderhalf jaar geleden.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Lekker voor de TV opgepeuzeld
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Gekloonde Kat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:02 schreef Shirley het volgende:
[..]Ik dacht even dat ik mijn kat daar zag zitten! Lijkt echt precies zo van de zijkant. Zelfs die zwarte vlek bij het oog.
Trouwens; mosselenHeerlijk zo uit de klep, binnenkort ook maar weer eens eten.
Bluezz, wat zit jullie kat mooi te kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |