Sowieso was het toen Mitea en Markus erin kwamen een stuk minder, hij had beter Mitea op rechts kunnen laten tegen de Cler met al geel op zak en Markus op rechts tegen Steinsson die niet kan verdedigen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Was een prachtige wedstrijd.
Positieve punten: Babel, Heitinga, Stam & Gryga, Ogararu.
Rosenberg viel matig in zeg.
Was niks aan de hand hoor, Jaliens verdedigde slecht door naar voren te lopen en Huntelaar kon vrij inlopenquote:Op zondag 10 december 2006 15:05 schreef Jasza het volgende:
die 2-2 was een overtreding van Klaas.
Hij gaf hem een klein duwtje mee maar ja het was de hele wedstrijd al andersom en daar deed ie ook niks tegen.quote:Op zondag 10 december 2006 15:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was niks aan de hand hoor, Jaliens verdedigde slecht door naar voren te lopen en Huntelaar kon vrij inlopen
Die mof word aan de binnenkant van zijn linkerbeen geraakt en grijpt naar zijn rechterbeen?quote:Op zondag 10 december 2006 15:10 schreef twi het volgende:
Die mof grijpt naar z'n goede been, maar hij overdrijft het. Als hij zo geraakt was als het lijkte, had hij nooit meer teruggekomen in de wedstrijd. Maar dat praat de actie van Huntelaar nog niet goed.
Ja, Vermaelen had er gelijk ingemoeten. Je wist gewoon dat Lindenbergh overlopen zou worden door Jenner, 1e helft was Olaf goed in balbezit en kreeg hij ruimte om passes te geven maar toen Jenner erin kwamquote:Op zondag 10 december 2006 15:14 schreef keijz het volgende:
Ten Cate had meteen moeten reageren op die wissels van AZ
2 benen vooruit is sowieso een overtreding iddquote:Op zondag 10 december 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Die overtreding op Urby waar van gaal zo over jankt is gewoon een overtreding, klaar. Geen harde, geen kaart maar hij moet er gewoon voor fluiten..
Daarom, en daar begon het mee, daarna was Ajax (ook achterlijk hoor) de weg kwijt.quote:Op zondag 10 december 2006 15:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
2 benen vooruit is sowieso een overtreding idd![]()
Braamhaar zijn 20e tv van Phillipsquote:Op zondag 10 december 2006 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, en daar begon het mee, daarna was Ajax (ook achterlijk hoor) de weg kwijt.
Hoofdrol voor de scheids dus weer, later ook flink tegen AZ hoor, maar het is gewoon schandalig
Daar leek het wel op jaquote:Op zondag 10 december 2006 15:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Braamhaar zijn 20e tv van Phillips![]()
Hij floot voor psv vandaag, tegen de beide ploegen![]()
![]()
Prima pot voetbal. Scheidsrechter leek vaak precies verkeerd te fluiten (toewijzen corners e.d.), maar dat boeit niet want het was gelijk verdeeld. Er was beleving op het veld (en op de tribune), en Ajax speelde strak en snel in de eerste helft.quote:Op zondag 10 december 2006 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het helemaal geen prachtige wedstdijd, ook al hadden we gewonnen.
Eerste helft was wel ok, maar daarna ging de scheids weer aandacht vragen voor zijn eigen slappe ego'tje. Toen was het afgelopen met de lol.
Tuurlijk wordt dit bestraft, ze geilen in Zeist op het moment naar elke strafbare actie van een Ajacied.quote:Op zondag 10 december 2006 15:19 schreef VoreG het volgende:
Huntelaar wordt hiervoor niet bestraft. Braamhaar ziet het gebeuren, staat er 2 meter vandaan en doet niks. Beoordeeld, niks gegeven, klaar.
Whehequote:Op zondag 10 december 2006 15:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Braamhaar zijn 20e tv van Phillips![]()
Hij floot voor psv vandaag, tegen de beide ploegen![]()
![]()
Mag niet, scheids heeft het gezien en niks gegeven zo zijn de regels.quote:Op zondag 10 december 2006 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt dit bestraft, ze geilen in Zeist op het moment naar elke strafbare actie van een Ajacied.
Vooral dat 1e is de grootste grap ooitquote:Op zondag 10 december 2006 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis van Gaal nu op Langs de Lijn, waarom ziet hij constant een andere wedstrijd dan onsHij begint langzamerhand mijn strot uit te hangen.
''In de eerste helft ging het gelijk op''
''Ik vond dat van Braamhaar erg goed floot''
Resultaten ja. En PSV speelt dit seizoen gewoon goed en aanvallend voetbal. Dat moet zelfs de meest verstokte Ajax fan bekennen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Blijft wel frustrerend om je vrienden die voor PSV zijn telkens onder ogen te komen. maat van me blaat de meest onmogelijke onzin uit maar ja... die resultaten he....
Ik wil dat die man een stadionverbod krijgt met meldingsplichtquote:Op zondag 10 december 2006 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis van Gaal nu op Langs de Lijn, waarom ziet hij constant een andere wedstrijd dan onsHij begint langzamerhand mijn strot uit te hangen.
''In de eerste helft ging het gelijk op''
''Ik vond dat van Braamhaar erg goed floot''
quote:Op zondag 10 december 2006 15:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vooral dat 1e is de grootste grap ooit![]()
Goed??quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Resultaten ja. En PSV speelt dit seizoen gewoon goed en aanvallend voetbal. Dat moet zelfs de meest verstokte Ajax fan bekennen.
Aanvallend??quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Resultaten ja. En PSV speelt dit seizoen gewoon goed en aanvallend voetbal. Dat moet zelfs de meest verstokte Ajax fan bekennen.
He, wij hebben dezelfde wedstrijd gezien volgens mijquote:Op zondag 10 december 2006 15:05 schreef Jasza het volgende:
Verder had Heitinga geel moeten hebben, Obdam 2x geel en die 2-2 was een overtreding van Klaas.
Braamhaar was dramatisch naar beide kanten toe
Goed en aanvallend?quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
PSV speelt de laatste tijd voetbal wat niet is aan te zien, dit tot grote frustratie van de kijkers. Maar goed anderszijds kan ik als Ajacied ook zeggen dat het een klasse is. Maar de strijd op de titel is nog lang niet gestreden zoals vele beweren, we will be backquote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Aanvallend?quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
jij bent grappig manquote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Altijd met één nul zeker in jouw belevingquote:Op zondag 10 december 2006 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Aanvallend?Idoot
Misschien tegen Excelsior en Sparta, maar voor de rest is het bar slecht wat PSV doet. Maar ze winnen gewoon altijd.
Utrecht was onthutsend zwak inderdaad, maar die 7 goals tegen Sparta tikken ook aardig aan. Nu moet ik toegeven dat ik van PSV tot nu toe meer uitwedstrijden heb gezien dan thuiswedstrijden, en dat is gewoon een drama om naar te kijken. Ook al wordt het 0-3.quote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Altijd met één nul zeker in jouw beleving![]()
Utrecht, wat was het ook alweer? Alleen AZ scoort vaker in de eredivisie. PSV tikt er dit seizoen al een stuk of vijf meer in dan Ajax. Zwaar kut, maar de rest van het seizoen zitten we niet meer voor het kampioenschap in het stadion.
Naar anderen kijken is altijd makkelijker...quote:Op zondag 10 december 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we nog commentaar geven op PSV dat al jaren Ajax op alle kanten overklast.
Echt heel realistisch hoor...
Geen fatsoenlijk voetbalquote:Op zondag 10 december 2006 15:45 schreef Black-Death het volgende:
Laten we ons nou niet weer laten opnaaien een PSV-fan die gewoon weet en gefrustreerd is dat zijn clubje geen fatsoenlijk voetbal kan laten zien. Resultaten is een ander verhaal
Ik heb gewoon een seizoenkaart in de Arena. Jij ook?quote:Op zondag 10 december 2006 15:45 schreef Black-Death het volgende:
Laten we ons nou niet weer laten opnaaien een PSV-fan die gewoon weet en gefrustreerd is dat zijn clubje geen fatsoenlijk voetbal kan laten zien. Resultaten is een ander verhaal
Maar kijk jij ook naar de wedstrijden van PSV? Of zie je alleen de counters van de samenvatting?quote:Op zondag 10 december 2006 15:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een seizoenkaart in de Arena. Jij ook?
Wederom minimaal weer een jaar wachtenquote:Op zondag 10 december 2006 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
komop jongens, ik vind het prima als Ajax met leuk spel kan winnen hoor, maar ik wil ook wel weer eens die schaal...
quote:Op zondag 10 december 2006 15:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wederom minimaal weer een jaar wachten
Ach, ik vind het idioot dat er nu al weken een discussie is en dat de spelers het recht dan maar in eigen hand moeten nemen. De KNVB faalt gigantisch op dit gebied, te triest voor woorden.quote:Op zondag 10 december 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Zit weer ff voetbal te kijken, weer een gevalltje overtreding en de bal niet uitspelen....
maak er een regel van of doe het NOOIT meer....
Dacht dat je PSV fan was, sorryquote:Op zondag 10 december 2006 15:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een seizoenkaart in de Arena. Jij ook?
Ik dus ook, maar dit kostte dus ook weer een rode kaart bij Vitesse.quote:Op zondag 10 december 2006 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik vind het idioot dat er nu al weken een discussie is en dat de spelers het recht dan maar in eigen hand moeten nemen. De KNVB faalt gigantisch op dit gebied, te triest voor woorden.
Sankoh, NKufo en Van der Vaart terughalenquote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef cultheld het volgende:
Wat zou HTC gaan doen als Grygera, Huntelaar en Sneijder vertrekken? Hansson, Alves en Janssen kopen?
Huntelaar vertrekt alleen nog niet, voor Sneijder heb je Perez en voor Gryga moet idd iemand komen of gewoon Vermaelenquote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef cultheld het volgende:
Wat zou HTC gaan doen als Grygera, Huntelaar en Sneijder vertrekken? Hansson, Alves en Janssen kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |