quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Geil, dan mogen we juridisch gezien legaal aan de gang![]()
NOOOoooHHhh dan vier ik hetquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Over iets minder dan een half uur is ze 18
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:47 schreef -XX- het volgende:![]()
![]()
[..]
NOOOoooHHhh dan vier ik het
Noooooo000hhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je hebt iig aan de opdracht voldaan dat er een nieuw deeltje moest zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:51 schreef Rib-i het volgende:
De eerste keer dat ik een niet motorgerelateerde TT heb verzonnen
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom post je het dan hier![]()
![]()
Heb je ook geen idee in wat voor taal je die shizzle moet programmeren ofseau
En het heeft ook niks met Gaming Technology te maken, tot zover je BU benaming
Ik ben ook degene met de meeste commentaar als men geen nieuwe topic startquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
maar je hebt iig aan de opdracht voldaan dat er een nieuw deeltje moest zijn![]()
Ik zal je lidmaatschapnr. een half jaar reserveren voor als je terug bentquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missen
en dat weet ik wel... C#, maar dat leek me nou juist weer net niet interessant voor hier
enne.... fuck gamingdat zuigt
Dat mocht je alquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Geil, dan mogen we juridisch gezien legaal aan de gang![]()
Tschüssquote:
Nope - ga naar het westen - niet naar het noorden....quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Iemand die trouwens -XX- morgen gaat lastig vallen?
ikke niet - wel 267 .....quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zal je lidmaatschapnr. een half jaar reserveren voor als je terug bent
Heeej Roderick, welkom in FokMC... stel je even voor... wie ben je, wat voor motor rij je?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:56 schreef Roderick2085 het volgende:
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missen
iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:45 schreef hicham het volgende:
Iedereen maar -XX- feliciteren terwijl ze over 3 dagen pas jarig is
Gek hè?quote:
nog nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heeej Roderick, welkom in FokMC... stel je even voor... wie ben je, wat voor motor rij je?![]()
![]()
ik ben ook pas dinsdag jarigquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:03 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Weer even een korte post vanaf de razensnelle Mac 104 Mhz PowerPC.
Roderick en -XX- gefeliciteerd.![]()
En het is inderdaad lekker weer, net de XJ weer gewoon bij de KNMV in de verzekering gezet.
(centraal beheer Achmea bedankt voor de gratis proefrijd van 14 dagen)
Ik zou Nick naar het voetballen brengenmoederpoel, dus ging niet door, maar we gaan nu een stukkie rijden.
De kleine heeft een speciale sporttas op Marktplaats gezien, en die moeten we even ophalen.
Gelijk maar een (ook voor mij) nuttig ritje van maken met de motor.
Morgen kan ik trouwens ook meeten eventueel.Vriendinnetje gaat met de zaak naar de winterefteling.
En Nick is vanavond weer " gewoon" thuis.![]()
Ik ben niet zo technisch en het Duits kan ik nog maar net niet ontcijferen, evengoed ziet het er niet best uit ..quote:
Dan ga je toch dinsdagquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
Gefeli -XX- ..
Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn, suprises doen enzo ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
Wil je deze ff in de OP zetten
[afbeelding]
YZF-R6Geile fiets, Rebbel ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een gehandicapte pc, dus pak alleen maar fragmenten mee.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:45 schreef hicham het volgende:
Iedereen maar -XX- feliciteren terwijl ze over 3 dagen pas jarig is
Bedoelde je poging om aan de greep van de Fok! MC te ontkomen.. door water gescheiden.quote:
@ Rib-I:
YZF-R6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... te mooi
, te nieuw
, te snel.
Overigens kan iedereen de OP wijzigen via Wikipedia.![]()
is dinsdag pas voor allebeiquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
Feli -XX en Roderick
quote:@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een gehandicapte pc, dus pak alleen maar fragmenten mee.
[..]
Bedoelde je poging om aan de greep van de Fok! MC te ontkomen.. door water gescheiden.
[..].. te mooi
, te nieuw
, te snel.
Overigens kan iedereen de OP wijzigen via Wikipedia.
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6Whoei rebbel !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6Damnz.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |