quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Geil, dan mogen we juridisch gezien legaal aan de gang![]()
NOOOoooHHhh dan vier ik hetquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Over iets minder dan een half uur is ze 18
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:47 schreef -XX- het volgende:![]()
![]()
[..]
NOOOoooHHhh dan vier ik het
Noooooo000hhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je hebt iig aan de opdracht voldaan dat er een nieuw deeltje moest zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:51 schreef Rib-i het volgende:
De eerste keer dat ik een niet motorgerelateerde TT heb verzonnen
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom post je het dan hier![]()
![]()
Heb je ook geen idee in wat voor taal je die shizzle moet programmeren ofseau
En het heeft ook niks met Gaming Technology te maken, tot zover je BU benaming
Ik ben ook degene met de meeste commentaar als men geen nieuwe topic startquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
maar je hebt iig aan de opdracht voldaan dat er een nieuw deeltje moest zijn![]()
Ik zal je lidmaatschapnr. een half jaar reserveren voor als je terug bentquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missen
en dat weet ik wel... C#, maar dat leek me nou juist weer net niet interessant voor hier
enne.... fuck gamingdat zuigt
Dat mocht je alquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Geil, dan mogen we juridisch gezien legaal aan de gang![]()
Tschüssquote:
Nope - ga naar het westen - niet naar het noorden....quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Iemand die trouwens -XX- morgen gaat lastig vallen?
ikke niet - wel 267 .....quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zal je lidmaatschapnr. een half jaar reserveren voor als je terug bent
Heeej Roderick, welkom in FokMC... stel je even voor... wie ben je, wat voor motor rij je?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:56 schreef Roderick2085 het volgende:
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missen
iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:45 schreef hicham het volgende:
Iedereen maar -XX- feliciteren terwijl ze over 3 dagen pas jarig is
Gek hè?quote:
nog nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heeej Roderick, welkom in FokMC... stel je even voor... wie ben je, wat voor motor rij je?![]()
![]()
ik ben ook pas dinsdag jarigquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:03 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Weer even een korte post vanaf de razensnelle Mac 104 Mhz PowerPC.
Roderick en -XX- gefeliciteerd.![]()
En het is inderdaad lekker weer, net de XJ weer gewoon bij de KNMV in de verzekering gezet.
(centraal beheer Achmea bedankt voor de gratis proefrijd van 14 dagen)
Ik zou Nick naar het voetballen brengenmoederpoel, dus ging niet door, maar we gaan nu een stukkie rijden.
De kleine heeft een speciale sporttas op Marktplaats gezien, en die moeten we even ophalen.
Gelijk maar een (ook voor mij) nuttig ritje van maken met de motor.
Morgen kan ik trouwens ook meeten eventueel.Vriendinnetje gaat met de zaak naar de winterefteling.
En Nick is vanavond weer " gewoon" thuis.![]()
Ik ben niet zo technisch en het Duits kan ik nog maar net niet ontcijferen, evengoed ziet het er niet best uit ..quote:
Dan ga je toch dinsdagquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
Gefeli -XX- ..
Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn, suprises doen enzo ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
Wil je deze ff in de OP zetten
[afbeelding]
YZF-R6Geile fiets, Rebbel ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een gehandicapte pc, dus pak alleen maar fragmenten mee.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:45 schreef hicham het volgende:
Iedereen maar -XX- feliciteren terwijl ze over 3 dagen pas jarig is
Bedoelde je poging om aan de greep van de Fok! MC te ontkomen.. door water gescheiden.quote:
@ Rib-I:
YZF-R6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... te mooi
, te nieuw
, te snel.
Overigens kan iedereen de OP wijzigen via Wikipedia.![]()
is dinsdag pas voor allebeiquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
Feli -XX en Roderick
quote:@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een gehandicapte pc, dus pak alleen maar fragmenten mee.
[..]
Bedoelde je poging om aan de greep van de Fok! MC te ontkomen.. door water gescheiden.
[..].. te mooi
, te nieuw
, te snel.
Overigens kan iedereen de OP wijzigen via Wikipedia.
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6Whoei rebbel !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6Damnz.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ey ondeugendmeis....dankjequote:
Gááf hèquote:
Übergeilquote:
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice
![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Idd, heel mooiquote:
Uhhmmmm, ben je dat tering eind naar beneden gepleurdquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef Snelwagen het volgende:
Lekker gemtb't, ging wel goed. Alleen 2x op mn bek gegaan maarja
![]()
Kom je thuis heb je geen sleutel, dus dat werd inbreken
resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 pijnlijke knie'tjes door het gladde dak waar ik naar beneden viel![]()
En t dak ook maar kapot gemaakt dan![]()
![]()
[afbeelding]
Ik kan om een of andere vage reden vanuit huis niet op MF komenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:31 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet wat ik toffer vind, die R6 of die geile benen![]()
Makster, in welke prijsklasse zoek je een SM ... klik
Die mag ie niet kopen, staat bij bonmotoren en hij komt Den Bosch niet inquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:31 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet wat ik toffer vind, die R6 of die geile benen![]()
Makster, in welke prijsklasse zoek je een SM ... klik
Ik ben alleens eerder jullie gehucht binnen geslopen, heb me verbaasd over het aantal lelijke mensen dat in Den Bosch woontquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die mag ie niet kopen, staat bij bonmotoren en hij komt Den Bosch niet in![]()
![]()
Weekveel, voor nurdtricks moet je bij bwt zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik kan om een of andere vage reden vanuit huis niet op MF komenWat moet ik doen zodat ik er wel kom? Lijkt wel een IP ban ofzo. Site laad niet eens op,
![]()
Je weet vast wel een nerd truck om het te fixen toch
quote:127.0.0.1 localhost
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben alleens eerder jullie gehucht binnen geslopen, heb me verbaasd over het aantal lelijke mensen dat in Den Bosch woont![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef Snelwagen het volgende:
Lekker gemtb't, ging wel goed. Alleen 2x op mn bek gegaan maarja
![]()
Kom je thuis heb je geen sleutel, dus dat werd inbreken
resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 pijnlijke knie'tjes door het gladde dak waar ik naar beneden viel![]()
En t dak ook maar kapot gemaakt dan![]()
![]()
[afbeelding]
doh zit jij er weer net tussenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:45 schreef Rib-i het volgende:
@ Roderick
Organiseer een meet in Engeland
@ Rebbel
Mooi man Rebbel ik zou ook geen 3 weken kunnen wachten voor een 2007 kentekenbewijs
Ik zal het vanavond bijwerken als ik weer thuis ben
@Snelwagen![]()
![]()
![]()
50 liter benzine, ervaring rijker en je eigen vervoer in Engeland vs. een ticket van E 100 en geen vervoerquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
doh zit jij er weer net tussen![]()
ik neem de motor niet mee naar Engeland
had al wel ff gekeken... maar als je via de tunnel gaat, is het 760 km rijden![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
doh zit jij er weer net tussen![]()
Lekker toch, één dagje rijden en je kan de andere kant van je banden slijtenquote:ik neem de motor niet mee naar Engeland
had al wel ff gekeken... maar als je via de tunnel gaat, is het 760 km rijden![]()
mijn gs'je rijd zuinigquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:49 schreef hicham het volgende:
[..]
50 liter benzine, ervaring rijker en je eigen vervoer in Engeland vs. een ticket van E 100 en geen vervoer
Zou ik dus gewoon doen, toch
Alhoewel... met een GS![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Lekker toch, één dagje rijden en je kan de andere kant van je banden slijten
Als je in Londen komt te zitten is een motor geen overbodige luxe. In de metro kan je door de politie worden doodgeschoten en in dubbeldekbussen zitten soms individuen met een explosief karakter
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:56 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag schadelijst van mijn motor opgemaakt:
6400 Euro![]()
Duur badtegeltjequote:Op zaterdag 9 december 2006 19:56 schreef Rib-i het volgende:
6400 Euro![]()
Als ik met de motor ergens heenga dan ga ik altijd uit van zo'n 15% tijdswinst ten opzichte van de tijd die een routeplanner aangeeftquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
mijn gs'je rijd zuinigdus 40 liter ongeveer enkele reis.... die die E100 ticket is al wel weer retourtje
maar goed, het grootste probleem is de bagage... heb toch wel wat nodig als ik daar 5 maanden zit, dat ga ik nooit op de motor meekrijgen
plus dat ik dan dus waarschijnlijk alweer 2 dagen onderweg ben (routeplanner gaf een tijd van 8 uur aan), wat dus weer betekend dat ik weer ergens moet overnachten + dat de kans op kutweer in januari natuurlijk nog best wel aanwezig is, ga ik dus gewoon wel lekker vliegen
Alleen de crash. Eventuele schade die er al was heb ik er niet bijgeteldquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Duur badtegeltje
Dat is toch niet allemaal door de crashVolgens mij is dat inclusief schade die er al was
![]()
![]()
![]()
Ik heb even je post gecorrigeerd zodat ie past binnen de Fok!MC richtlijnenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alleen de crash. Eventuele schade die er al was heb ik er niet bijgeteld.
Sorriequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb even je post gecorrigeerd zodat ie past binnen de Fok!MC richtlijnen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Weekveel, voor nurdtricks moet je bij bwt zijn![]()
Check of je hostsfiles nog correct is ofseau... staat waarschijnlijk in C:WINDOWSsystem32driversetc
Het enige wat er in hoeft te staan is
[..]
Krijg de tering rotjoch, ik ga net wegquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:15 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Snap de sjaak van wat je me net verteldKan je in semi-nerd taal vertellen wat ik moet doen want dit schier niet op zo
![]()
Ga naar:quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:15 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Snap de sjaak van wat je me net verteldKan je in semi-nerd taal vertellen wat ik moet doen want dit schier niet op zo
![]()
En ik maar wachtenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben ff W'en
![]()
maat van me had er gister 1 gekocht..
Laat weten of het tof isquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben ff W'en
![]()
maat van me had er gister 1 gekocht..
het is tofquote:
Vertel, je hebt er ook éénquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
het is tofwiiiiiiiiiiiiiiiiiii
schijnen nogal wachtlijsten voor te zijn..hij ging naar Dixons en daar hadden ze er 2, 1 was gereserveerd..quote:
Nee helaas nog niet.sta wel in de wachtquote:
* Rib-i wacht op HALO3 en besluit dan om een 360 of Wii te kopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet.sta wel in de wacht![]()
Koop ze allebijquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i wacht op HALO3 en besluit dan om een 360 of Wii te kopen
Sigaretten halen
En danquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga naar:
C: WINDOWS system32 drivers etc
Daar heb je een file die heet "hosts"
Kan je openen met notepad (kladblok) en daar kan een regel instaan over motor-forum
Maak hem maar leeg, om het makkelijk voor je te maken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:12 schreef Makster het volgende:
En dan
Weghalen, copieren, dik maken
Staan geen regel over MF in, denk ik, nog is kijken![]()
Done, MF isquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maak hem maar leeg, om het makkelijk voor je te maken.(serieus
![]()
)
quote:
Ja, CTRL + A, Delete. Kruisje, wijzigingen opslaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Done, MF is
MAar moet ik alles wat daaro in zit deleten
MF werkt nu in ieder geval nog niet
Uhhmmm, ff serieus weetje. Wat moet ik doenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, CTRL + A, Delete. Kruisje, wijzigingen opslaan
Vervolgens erachter komen dat het daar niet aan lag
Dat was serieusquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef Makster het volgende:
Uhhmmm, ff serieus weetje. Wat moet ik doen![]()
vuurmuur ff uitzetten ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmm, ff serieus weetje. Wat moet ik doen![]()
die 15% tijdswinst is leukquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Duur badtegeltje
Dat is toch niet allemaal door de crashVolgens mij is dat inclusief schade die er al was
![]()
![]()
![]()
[..]
Als ik met de motor ergens heenga dan ga ik altijd uit van zo'n 15% tijdswinst ten opzichte van de tijd die een routeplanner aangeeftZou ik daarom regelmatig te laat komen op meetings??
Maar verder zou ik ook gewoon het vliegtuig nemen danof de veerboot
teringquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alleen de crash. Eventuele schade die er al was heb ik er niet bijgeteld [afbeelding]
Hmmm... 360 dan maarquote:Op zondag 10 december 2006 02:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mii is uitgeWii'ed voor vandaagwel tof jah
voor sommige games is serieus conditie vereist
![]()
Zelda is tof, bij Mario Bros vind ik alleen dit leukquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Koop ze allebijGears of war is volgens mij ook de moeite ,tot dat je zelda gespeeld heb
![]()
Hosts file openen en het volgende toevoegen:quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:41 schreef Makster het volgende:
Niks helpt, ook niet de viirmuur uit
Ga maar pitten
quote:Op zondag 10 december 2006 05:21 schreef BazzieK het volgende:
Al lang niks meer van Kratjuh of -XX- gehoord. [afbeelding]
Dussssss......
![]()
Mocht ik willen ..quote:Op zondag 10 december 2006 05:21 schreef BazzieK het volgende:
Dussssss......
![]()
Jaaaaaaaaaajaquote:Op zondag 10 december 2006 10:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mocht ik willen ..![]()
Maar ik was sinterklaas vieren en gourmetten () bij vrienden, ik had eerder in dit topique al gepost dat ik niet naar -XX- kon komen ..
Ohja, mogge ..
Jah ..quote:
Heel het huis gevuld met rook, brandalarm wat 4 keer is afgegaan, stroom wat elke keer uitspringt als je een ander elektrisch apparaat aanzet...quote:Op zondag 10 december 2006 11:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah ..
Kheb gekregen:
- Wierook voor m'n uitzet
- Lolly's ik ga ze niet eten, volgens mij zijn ze goor maar ze zien er grappig uit
- Herbruikbare ijsblokjes van die plastic blokjes gevuld met water
- Electrische waxinelichtjes Très cool spul, net echt
- 3 grote waxinelichten die je nog moet aansteken enzo, lekker ouderwets
- 4 mini slinky's
- Minivliegtuigje met elastisch lanceersysteem
- een knuffelbeest dat ook dienst kan doen als kussen en nekkussen felgroen en felroze gekleurd ..
En om half 8 gisteravond zijn we snel naar de AH gerend omdat we toch te weinig gourmetvlees hadden gehaald ..
Tis een vak ...quote:Op zondag 10 december 2006 11:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heel het huis gevuld met rook, brandalarm wat 4 keer is afgegaan, stroom wat elke keer uitspringt als je een ander elektrisch apparaat aanzet...
Leuk man, gourmetten
Zo hej, dat klinkt als een hele waslijst nuttige dingenquote:Op zondag 10 december 2006 11:47 schreef kratjuh het volgende:
Jah ..
Kheb gekregen:
- Wierook voor m'n uitzet
- Lolly's ik ga ze niet eten, volgens mij zijn ze goor maar ze zien er grappig uit
- Herbruikbare ijsblokjes van die plastic blokjes gevuld met water
- Electrische waxinelichtjes Très cool spul, net echt
- 3 grote waxinelichten die je nog moet aansteken enzo, lekker ouderwets
- 4 mini slinky's
- Minivliegtuigje met elastisch lanceersysteem
- een knuffelbeest dat ook dienst kan doen als kussen en nekkussen felgroen en felroze gekleurd ..
En om half 8 gisteravond zijn we snel naar de AH gerend omdat we toch te weinig gourmetvlees hadden gehaald ..
Wij deden dat eerst ook altijd, totdat het gourmetstel ergens kortsluiting maakte. Alles ging roken behalve het vleesquote:
Zou Worldbeater er ook last van hebben of is hij de aanstichterquote:Klachten over rioollucht in Rijnmondgebied
Uitgegeven: 10 december 2006 11:29
Laatst gewijzigd: 10 december 2006 11:34
SCHIEDAM - Het Rijnmondgebied wordt zondagochtend geteisterd door een stankgolf. Uit Schiedam-Noord en Vlaardingen komen klachten over rottings-, riool-, en bloemkoollucht.
De Milieudienst Rijnmond registreerde tot 10.30 uur 25 klachten uit de omgeving. De oorzaak van de stank wordt onderzocht.
De wind komt zondagochtend uit het zuidwesten. Dat wijst er volgens RTV Rijnmond op dat de stank uit industriegebied de Botlek zou kunnen komen.
Plaspauze ..quote:Op zondag 10 december 2006 12:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou Worldbeater er ook last van hebben of is hij de aanstichter
Netjes ..quote:Op zondag 10 december 2006 12:26 schreef hicham het volgende:
Onder het genot van een golden power en besuikerde oliebol kan ik jullie meedelen... mijn 'nieuwe' zadel
[afbeelding]
Om jullie ogen te calibreren, gelieve eerst naar de mandarijn kijken en er van uit gaan dat het oranje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zondag 10 december 2006 12:29 schreef -XX- het volgende:
Goeiemiddag![]()
Heb je al gezien waar BazzieK ons van beschuldigd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 05:21 schreef BazzieK het volgende:
Dussssss......
![]()
netjesquote:Op zondag 10 december 2006 12:26 schreef hicham het volgende:
Onder het genot van een golden power en besuikerde oliebol kan ik jullie meedelen... mijn 'nieuwe' zadel
[afbeelding]
Om jullie ogen te calibreren, gelieve eerst naar de mandarijn kijken en er van uit gaan dat het oranje is
die uitlaten zijn wel vetquote:Op zondag 10 december 2006 13:16 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij word ik verliefd ..![]()
[afbeelding]
Tja enige alternatief is rood .. Best krenterig op een fiets van dik 30 ruggen ..quote:Op zondag 10 december 2006 13:28 schreef Roderick2085 het volgende:middag
[..]
die uitlaten zijn wel vet
motor misschien ook wel, als ze hem een normale kleurstelling geven
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6SjiekdefriemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi zadel, maar ik had gekozen voor een zwarte bekleding ipv donkerblauwquote:Op zondag 10 december 2006 12:26 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Ik ben in Den Haag, ga zo wel naar huis.quote:Op zondag 10 december 2006 12:13 schreef Rib-i het volgende:
Zou Worldbeater er ook last van hebben of is hij de aanstichter
quote:Op zondag 10 december 2006 13:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mooi zadel, maar ik had gekozen voor een zwarte bekleding ipv donkerblauw
Ow fuckquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Je mandarijn calibratie klopt niet
Nice... roze..is this your comming out?quote:Op zondag 10 december 2006 12:26 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
W'rom begrijp ik deze shizzle nietquote:
Nog niet te snel naar huis, eerst profiteren van een browser die MF aankan en laat ons ook genieten van jouw postsquote:Op zondag 10 december 2006 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben in Den Haag, ga zo wel naar huis.
Vriendinnetje is met collega's naar de winterefteling.. al om 8.00 opgestaan..
.. ik net om 1.00..![]()
Heb ik datquote:Op zondag 10 december 2006 14:00 schreef hicham het volgende:
Nog niet te snel naar huis, eerst profiteren van een browser die MF aankan en laat ons ook genieten van jouw posts![]()
Op MF zijn de edit-berichten trouwens een stuk onopvallender geworden, tof heH
quote:Op zondag 10 december 2006 14:00 schreef hicham het volgende:
[..]
W'rom begrijp ik deze shizzle nietHeb ik een edit over het hoofd gezien??
Kweenie of je er langer over mag doen, nog geen objectieve tests gedaanquote:Op zondag 10 december 2006 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb ik dat..MF is traag.. zit al met mijn jas aan omdat het eerste bericht niet doorkwam.
Maar het is hier ook al niet comfortabel posten, 1.9 Ghz lappie, dat wel, maar op een krukje met een veel te korte ADSL kabel.Hou het hier ook niet lang vol.
![]()
En mag je nu wat langer over je edits doen@MF?![]()
![]()
Home sweet home.. voor een halve dag.
Ik kies het koetje rechtsonderin en pretendeer wel dat het een geit isquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 14:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Kweenie of je er langer over mag doen, nog geen objectieve tests gedaan
Iig is het zo dat als je te laat bent, er een minder opvallend edit-bericht bij komt te staan dan bij de oude software. Aangezien wij zeer veel aandacht besteden aan onze posts vind ik dat toch een positieve ontwikkeling die ik graag met je wil delen
[..]
Ik kies het koetje rechtsonderin en pretendeer wel dat het een geit is
MzzltovFitness
Pump it up
![]()
Lees in de tussentijd maar over de Apollo hoaxBen momenteel bij 1/3e van de pagina
quote:Op zondag 10 december 2006 14:13 schreef hicham het volgende:
Aangezien wij zeer veel aandacht besteden aan onze posts vind ik dat toch een positieve ontwikkeling die ik graag met je wil delen
.. de vraag .. is het wel toegestaan of hij dat mag lezen van de plaatselijke imam.quote:Op zondag 10 december 2006 14:20 schreef Roderick2085 het volgende:
dat ga je toch niet serieus lezen
doe je zeker met snoep en cola ofzo om het fitnessen te compenseren
Oh jaquote:Op zondag 10 december 2006 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
De bollen hadden vandaag een meet die half 2 al afgelopen was. Ik had ook nog wel willen rijden.
En wat is er met ~de~steun Rib-i~choco meet~ gebeurt?
Ik ben blij dat ze bij het bericht over mijn buurman de plaats Hoogvliet hebben vervangen door Enschede.quote:Op zondag 10 december 2006 15:05 schreef worldpimber het volgende:
Rode konen nav dit: Blaastest helpt tegen indrinkers
Iedereen is net wegquote:Op zondag 10 december 2006 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eensz checken..de site laat hier een mooi wit vlak rond het filmpje open.quote:Op zondag 10 december 2006 15:27 schreef Rib-i het volgende:
Bedoelde jij dit stukje muziek een tijd geleden
Goed gedaan manquote:Op zondag 10 december 2006 12:26 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Ook een manier om opslag te vragenquote:Op zondag 10 december 2006 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze bij het bericht over mijn buurman de plaats Hoogvliet hebben vervangen door Enschede.
Krijg ik geen rode konen.
Picsquote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik was gister geloof ik op het feestje van -XX-Er werd gepaaldanst
Shot in de roos.quote:Op zondag 10 december 2006 15:44 schreef Rib-i het volgende:
Jouw vriendin heeft trouwens fantastisch weer in de Efteling![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shot in de roos.Al had ze dan geen zin. Hetr was dat Frans vanavond geen concert meer gaf, en haar kat van de week is ingeslapen... geen smoezen meer voorhanden.
![]()
Ik heb de code van Hichams foto gekraakt.
[afbeelding]
Ons een beetje voorliegen.
Het lijkt bijna echt!quote:Op zondag 10 december 2006 16:18 schreef worldpimber het volgende:
Geniaal, het werkt ook nog:
[afbeelding]Jammer dat ik het zo uit de losse pols deed met verkeerde gereedschappen en witte tyraps
![]()
![]()
Quote van de wegenkoning in de Motoplus van deze maand over het debuut van Max Biaggi in de World Superbike:quote:
Added smileys van uw Fok! MC redaktie.quote:Ik heb nog nooit iemand zo mooi zien rijden, of de tijden nou kloppen of niet
, er zijn heel wat jongens die een puntje kunnen zuigen
aan de manier waarop Biaggi rijdt.
![]()
![]()
De Romeinse keizer is back on track.quote:Het was weer wennen voor mij, ook omdat we veel nieuwe dingen moesten testen.
Ik heb mij de laatste dag vooral beziggehouden met het stuurgedragen de levensduur van de banden.
![]()
Biaggi, nog nooit van gehoordquote:Op zondag 10 december 2006 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Quote van de wegenkoning in de Motoplus van deze maand over het debuut van Max Biaggi in de World Superbike:
[..]
Added smileys van uw Fok! MC redaktie.
Biaggi had de absolute pole tijdens de testen in Valencia, een seconde los van Troy Corser en de rest.
Iedereen twijfelde aan de door Pirelli afgeven tijden, die aan een publiciteitsstunt doen denken.
Biaggi stoicijns..
[..]
De Romeinse keizer is back on track.
Qua tijd, looks en inzet is een nieuw ruitje goedkoper.quote:Op zondag 10 december 2006 16:18 schreef worldpimber het volgende:
Geniaal, het werkt ook nog:
Jammer dat ik het zo uit de losse pols deed met verkeerde gereedschappen en witte tyraps
![]()
![]()
Nou ja.. Barry rijdt een klasse in het voorprogramma van de Superbikes, en Magic Max, Max de Romeinse keizer, is na een jaar rust van de MotoGP klasse, terug bij het Suzuki fabrieksteam in de superbikes. Max is meervoudig wereldkampioen in de 250 cc geweest (meen 5 meer?quote:Op zondag 10 december 2006 16:27 schreef -XX- het volgende:
Biaggi, nog nooit van gehoord![]()
![]()
?
Bazza hooor!![]()
Foutquote:Op zondag 10 december 2006 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
Qua tijd, looks en inzet is een nieuw ruitje goedkoper.![]()
Hahaa! Owkequote:Op zondag 10 december 2006 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja.. Barry rijdt een klasse in het voorprogramma van de Superbikes, en Magic Max, Max de Romeinse keizer, is na een jaar rust van de MotoGP klasse, terug bij het Suzuki fabrieksteam in de superbikes. Max is meervoudig wereldkampioen in de 250 cc geweest (meen 5 meer?) , en was jaren de grootste concurrent van Valentino Rossi. De laatste drie jaar dus niet.. wegens slecht materiaal, etc..
Picszzz.
Oh nee. Sorry.quote:
Nooooooh!quote:
Kijk, mooi nieuws.quote:Op zondag 10 december 2006 04:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zelda is tof, bij Mario Bros vind ik alleen dit leuk
of deze![]()
[..]
Hosts file openen en het volgende toevoegen:
213.193.211.40 www.motor-forum.nl
[afbeelding]
Als het niet werkt kan je altijd bellen
![]()
Stiloquote:Op zondag 10 december 2006 12:26 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Bek houwe over MAx, beter als die schijt knaap met zijn blonde scharel stink krullenquote:Op zondag 10 december 2006 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nooooooh!
Hoi ik ben Max, ik heb een hekel aan die andere Italiaan, en ik heb een baartje, en ik heb een mooie motor. Hoi.
[afbeelding]
Ik ben begonnen op Honda, werd 5 keer wereldkampioen met Aprilia.
Maar de laatste jaren voelde ik mij niet zo lekker, en heb kansloos op Yamaha gereden voor iets van drie jaar.
Nadat ik eindelijk weer bij Honda was, had Yamaha ineens een betere motor en werd ik er steeds afgereden door die klote krullebol.
Maar nu na een jaar fluiten ben ik terug als fabrieksrijder bij Suzuki, in het WSBK. En uiteraard wordt ik kampioen.
Als ze mij maar een goede motor kunnen garanderen, want anders was ik ook wel kampioen in de MotoGP geworden.
Misschien wordt ik het ook nog wel in 2008.
Mooi verwoordquote:Op zondag 10 december 2006 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nooooooh!
Hoi ik ben Max, ik heb een hekel aan die andere Italiaan, en ik heb een baartje, en ik heb een mooie motor. Hoi.
[afbeelding]
Ik ben begonnen op Honda, werd 5 keer wereldkampioen met Aprilia.
Maar de laatste jaren voelde ik mij niet zo lekker, en heb kansloos op Yamaha gereden voor iets van drie jaar.
Nadat ik eindelijk weer bij Honda was, had Yamaha ineens een betere motor en werd ik er steeds afgereden door die klote krullebol.
Maar nu na een jaar fluiten ben ik terug als fabrieksrijder bij Suzuki, in het WSBK. En uiteraard wordt ik kampioen.
Als ze mij maar een goede motor kunnen garanderen, want anders was ik ook wel kampioen in de MotoGP geworden.
Misschien wordt ik het ook nog wel in 2008.
quote:Op zondag 10 december 2006 16:33 schreef worldpimber het volgende:
En trouwens, beginnen over looks bij iemand die net met witte tyraps cheap ass het ruitje maakt ....![]()
Ik ook niet, maar probeer het volgende eensquote:Op zondag 10 december 2006 16:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Kijk, mooi nieuws.
En nu..... hoe open ik de host files
Voel me echt te dom nu, maar goed ieder zijn specialiteit hee.
Ik snap bijvoorbeeld geen arie van al dat windows gedoe
Tja, dat kan ik dan weer nietquote:maar rukken kan ik dan weer wel
Je moet toch wat op je vrije zondagmiddag?quote:Op zondag 10 december 2006 14:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat ga je toch niet serieus lezen
doe je zeker met snoep en cola ofzo om het fitnessen te compenseren
Uitgesteld naar andere keer, heb nog geen afspraak om banden te verwisselen @ Suomy, had tevens geen goed weer verwacht en bovendien zat ik tot circa half 1 vandaag zonder zadelquote:Op zondag 10 december 2006 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb de code van Hichams foto gekraakt.
Ons een beetje voorliegen.
quote:
Ja,ja.. ik vind Max ook leuk. Goede reden om volgend jaar WSBK te kijken.quote:Op zondag 10 december 2006 16:54 schreef Makster het volgende:
Bek houwe over MAx, beter als die schijt knaap met zijn blonde scharel stink krullen![]()
Geen idee eigenlijk, misschien voor de mooi of voor de stevigheidquote:Op zondag 10 december 2006 16:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Stilo
Zijn die putjes in je leer voor extra vochtafvoer
Kunnen we volgend jaar wat beter het verschil tussen de broertjes zien. Vetprobje en de muscleman.quote:Op zondag 10 december 2006 17:22 schreef hicham het volgende:
Je moet toch wat op je vrije zondagmiddag?
Mijn god.. ik zou hem er tussenuit halen voor de betrouwbaarheid, en de bedrading modificeren@startpositie kabelboom. Dit doet mij denken aan een sleutelactie van iemand met witte tyribjes.quote:Heb ook meteen van de gelegenheid gemaakt om m'n schakelpatroon om te wisselenEerste versnelling omhoog, rest omlaag
Mijn jiffy-schakelaar zat wel in de weg dus die heb ik eraf gehaald, vastgetaped zodat ie ingedrukt blijft en ergens tussen mijn motorblok gefrot. Voortaan goed opletten voor het wegrijden dus
aarsbeluchtingquote:Op zondag 10 december 2006 17:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, misschien voor de mooi of voor de stevigheidPutjes zijn iig geen compleet doorlopende gaatjes, maar hebben misschien wel een positieve invloed op de aarsbeluchting
Was ik nog van plan, maar had haast want de zon ging al onder. Beetje lastig werken zonder licht dus dat komt misschien* een andere keerquote:Op zondag 10 december 2006 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn god.. ik zou hem er tussenuit halen voor de betrouwbaarheid, en de bedrading modificeren@startpositie kabelboom. Dit doet mij denken aan een sleutelactie van iemand met witte tyribjes.![]()
Dat tape wordt nat.. en laat los in the middle of nowhere zonder tools voorhanden.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja kunnen mensen voortaan tenminste op hun eerste indruk afgaan bij jou
quote:Op zondag 10 december 2006 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
Oh nee. Sorry.
Moet de tijd en inzet in mindering brengen naar het uurloon van een 19/20 jarige -/- allochtonenaftrek.
Praktisch nihil qua waarde. Resten de tyrips.
Volgens mij heeft het ook geen nut in jouw gevalquote:Op zondag 10 december 2006 17:35 schreef Makster het volgende:
en fuck MF maar, snap de kenker van heel het host file gedoe![]()
Probeer dit eens http://www.xs4all.nl/~gawaine/makster.htmquote:Op zondag 10 december 2006 17:35 schreef Makster het volgende:
[..]
aarsbeluchting![]()
wel belangrijk in ieder geval
en fuck MF maar, snap de kenker van heel het host file gedoe![]()
I know, I know, was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat tape wordt nat.. en laat los in the middle of nowhere zonder tools voorhanden.
(net als je een examen moet gaan halen bijvoorbeeld......)
DOS-boxquote:Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook geen nut in jouw geval
Ik denk dat het IP "213.193.211.40" geblokkeerd is op je modem/router. Probeer er maar eens naar te pingen
DOS -box openen en het volgende typen
ping motor-forum.nl
en/pf daarna
ping 213.193.211.40
Als je antwoord krijgt dan zal de hosts-methode wel werken en anders niet
This is where BWT of Kratjuh comes in
Dan weet je nog steeds ' ons' uurloon niet.quote:Op zondag 10 december 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:Gaat heen aarskanaal
Half uurtje werk ofzo
weet ik nietquote:Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan weet je nog steeds ' ons' uurloon niet.
Maarre.. doe je veel sneller dan ik dacht. -/- ofzo dan.![]()
Weet Gawaine nu mijn wachtwoord nu ik via hem MF heb geprobeerd te bereiken?
quote:Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
Dan weet je nog steeds ' ons' uurloon niet.
Nee ik kom er idd niet in neequote:Op zondag 10 december 2006 18:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
weet ik niet![]()
Maar ik weet ook niet of Makster er nog wel in komt als jullie er allemaal op klikken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je link doet ut nietquote:Op zondag 10 december 2006 18:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Probeer dit eens http://www.xs4all.nl/~gawaine/makster.htm![]()
ohquote:Op zondag 10 december 2006 18:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
weet ik niet![]()
Maar ik weet ook niet of Makster er nog wel in komt als jullie er allemaal op klikken![]()
Wat een crap die avatarquote:
Anale sex onder invloed is niet goed voor je.quote:Op zondag 10 december 2006 18:31 schreef worldpimber het volgende:
Hollander = grap van de eeuw. Na zijn openbaring vielen vele puzzelstukjes op z'n plaats.![]()
Op latere leeftijd is werkervaring de shit. Functieomschrijving is vaak HBO, enz..quote:Maareeuh... Pepijn, verder is het ook een stukje vooropleiding![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut aapquote:
Lijkt een beetje op een likkebaardaapje, en dat zijn idd de grootste lijersquote:Op zondag 10 december 2006 21:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Op dat plaatjechek dat koppie dan! ,vetttt irritant
![]()
Ik had van jou wel een smeuïger reply verwachtquote:Op zondag 10 december 2006 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een likkebaardaapje, en dat zijn idd de grootste lijers![]()
Tja het blijft zondag hehquote:Op zondag 10 december 2006 22:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had van jou wel een smeuïger reply verwacht
quote:
Ik had het raam nog niet eens bereiktquote:Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef Makster het volgende:
![]()
Raar heh je bent in principe uit je raam gepleurd![]()
![]()
Nog ergerquote:Op zondag 10 december 2006 22:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik had het raam nog niet eens bereikt![]()
Jah, ik probeerde her daarna nog een keer en toen had ik het raam wel bereikt. Gleed ik weer naar beneden maar kon ik aan het raam blijven hangen. Khad beter de trap het dak op kunnen trekken bedenk ik me nuquote:
Ben je aan de dakgoot blijven hangen of ben je ook dat laatste stuk nog naar beneden getyfdquote:Op zondag 10 december 2006 22:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik had het raam nog niet eens bereikt![]()
Nee godver de dommuh, behoorlijk irritant is hetquote:
Dakgootquote:Op zondag 10 december 2006 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben je aan de dakgoot blijven hangen of ben je ook dat laatste stuk nog naar beneden getyfd
Hadden we dan ipv koffie ook hete chocolademelk kunnen krijgenquote:Op zondag 10 december 2006 22:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dakgoot, anders was ik dood geweest
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 22:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hadden we dan ipv koffie ook hete chocolademelk kunnen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op zondag 10 december 2006 22:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
, maar wel een traditioneel bolletje kaas erbij natuurlijk
![]()
Vaak is dat het enige feestje wat je niet zelf hoeft te betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 22:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vaak is dat het enige feestje wat je niet zelf hoeft te betalen![]()
Meestal liggen ze toch?quote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Je moet altijd zo lang stilstaan![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 22:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dakgoot, anders was ik dood geweest
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Fuck gast, ik dacht dus serieus dat je all the way down was gegaan, daarom vind ik het superman skilz dat alleen je knietjes geschaaft waren![]()
![]()
Trouwens ooit aan gedacht dat als jij zo binnen kan komen ander volk dat ook kan?quote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah idd dan was ik >3,5 meter naar beneden gevallen
![]()
Precies, en dat had niet goed geweestquote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah idd dan was ik >3,5 meter naar beneden gevallen
![]()
Jahquote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Trouwens ooit aan gedacht dat als jij zo binnen kan komen ander volk dat ook kan?
quote:Op zondag 10 december 2006 23:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah, maarja dan staat onze leipe jack russel binnen. En die bijt je ballen dr af
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Je moet altijd zo lang stilstaan![]()
ag ja, als je niks anders te doen hebt is dat idd een optiequote:Op zondag 10 december 2006 17:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet toch wat op je vrije zondagmiddag?
quote:[..]
Uitgesteld naar andere keer, heb nog geen afspraak om banden te verwisselen @ Suomy, had tevens geen goed weer verwacht en bovendien zat ik tot circa half 1 vandaag zonder zadel
[..]
Heb ook meteen van de gelegenheid gemaakt om m'n schakelpatroon om te wisselenEerste versnelling omhoog, rest omlaag
Mijn jiffy-schakelaar zat wel in de weg dus die heb ik eraf gehaald, vastgetaped zodat ie ingedrukt blijft en ergens tussen mijn motorblok gefrot. Voortaan goed opletten voor het wegrijden dus
Dat kan niet lang goed gaan![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 23:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah, maarja dan staat onze leipe jack russel binnen. En die bijt je ballen dr af
![]()
![]()
Nee niks competitie!, der valt niets te winnen? Verliezen is geen optie!quote:
Dan pak ik de luchtbugs en aim ik op zn ballen, en alsie dan op de grond ligt te creperen sleep ik hem naar de stoeprand. Waarna ik zn tanden ff ga poetsen, en wel zo grondig dat ie het de rest van zn leven niet meer hoeft te doenquote:Op zondag 10 december 2006 23:03 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Bovendien pleur je eerst 5 dakpannen verrot voordat je binnen bent en dan kan je die inbreekhomo gelijk een stomp op zijn bek geven![]()
Vastbinden is zo 2005quote:Op zondag 10 december 2006 23:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe jij dat dan nooit, mensen ontvoeren vastbinden en verkrachten?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 23:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee niks competitie!, der valt niets te winnen? Verliezen is geen optie!![]()
Dat is ongeveer het leven van Bazziek!
Akunamata taaaaaaaaa, me voet gaat voor patta's!Slaap lekker
![]()
Met een beetje pech tref je iemand zoals makster, die vind dat alleen maar lekkerquote:Op zondag 10 december 2006 23:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dan pak ik de luchtbugs en aim ik op zn ballen, en alsie dan op de grond ligt te creperen sleep ik hem naar de stoeprand. Waarna ik zn tanden ff ga poetsen, en wel zo grondig dat ie het de rest van zn leven niet meer hoeft te doen
Op de 1 of andere manier kan ik daar niet zo goed tegen, ben al een x flauwgevallenquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier kan ik daar niet zo goed tegen, ben al een x flauwgevallen![]()
![]()
Uhhhhhh...quote:Op zondag 10 december 2006 23:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee niks competitie!, der valt niets te winnen? Verliezen is geen optie!![]()
Ik heb al lang de hoop opgegevenquote:Op zondag 10 december 2006 23:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhhhhhh...
Het ligt echt aan mij dat ik je niet altijd begrijp
Je bent daarin niet alleenquote:Op zondag 10 december 2006 23:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhhhhhh...
Wtf fucking freakquote:Op zondag 10 december 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier kan ik daar niet zo goed tegen, ben al een x flauwgevallen![]()
![]()
Ik snap dr eigenlijk ook geen donder vanquote:Op zondag 10 december 2006 23:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhhhhhh...
Kwam je aandacht tekortquote:Op zondag 10 december 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Zal wat wezen als je dar gat in valt waar die kist inmoetquote:Op zondag 10 december 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kwam je aandacht tekort
Je hebt gewoon iets met vallen![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 23:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik snap dr eigenlijk ook geen donder van![]()
![]()
Is niet zo hard als wat je gisteren hebt gedaanquote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zal wat wezen als je dar gat in valt waar die kist inmoet![]()
Zal wel zo'n vrouwen ding zijn. Nee is ja, maar soms ook nee. en ja is ook nee ofzo...quote:Op zondag 10 december 2006 23:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is goed voor mijn zelfvertrouwen
Ik heb altijd leiding gegeven, stel eens voor dat ik de taal gewoon niet meer begrijp
Och man, breek me de bek niet open ...quote:Op zondag 10 december 2006 23:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zal wel zo'n vrouwen ding zijn. Nee is ja, maar soms ook nee. en ja is ook nee ofzo...
quote:Op zondag 10 december 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Och man, breek me de bek niet open ...
Ik benader het wiskundig
Nee = nee
Neenee = ja
Neeneenee = nee
Neeneeneenee = ja
etc...
![]()
Je vergeer de "als jij dat vindt, dan...." = neequote:Op zondag 10 december 2006 23:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Behalve als er een groter oneven aantal nee's tegenover staan
volgens mij valt dat ook niet te leren...quote:Op zondag 10 december 2006 23:28 schreef Rib-i het volgende:
Het is niet iets wat je niet in 21 jaar leert hoor, ik ben nog aan het leren. Gelukkig heb ik maar 1 object wat ik observeer
Dat zijn de valkuilen jahquote:Op zondag 10 december 2006 23:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je vergeer de "als jij dat vindt, dan...." = nee
jaja, dat zijn de inverse functiesquote:Op zondag 10 december 2006 23:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je vergeer de "als jij dat vindt, dan...." = nee
Ahaaaaaaaaa, daarom ga je naar Engelandquote:Op zondag 10 december 2006 23:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij valt dat ook niet te leren...
heb al 18 jaar 3 objecten om me heen, snap er nog steeds de ballen van
goed hoorquote:Op zondag 10 december 2006 23:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaa, daarom ga je naar Engeland![]()
Hoe was je surprise ontvangen door je zus
quote:Op maandag 11 december 2006 01:59 schreef Rib-i het volgende:
Karatemaster [afbeelding]
Oosh!pitten [afbeelding]
Gefeliciteerd dan maar hehquote:
Zit nu ff terug te lezen........ dikke schade post manquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:56 schreef Rib-i het volgende:
6400 Euro![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
ehhhhhquote:Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook geen nut in jouw geval
Ik denk dat het IP "213.193.211.40" geblokkeerd is op je modem/router. Probeer er maar eens naar te pingen
DOS -box openen en het volgende typen
ping motor-forum.nl
en/pf daarna
ping 213.193.211.40
Als je antwoord krijgt dan zal de hosts-methode wel werken en anders niet
This is where BWT of Kratjuh comes inscrabblen
![]()
Dankuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOOoOOooh
Sowieso schrijf je zo.
Niet zo"n beetje ook!quote:Op maandag 11 december 2006 12:25 schreef bvvt het volgende:
enne - fok is weer aan het stuiteren of zo????
quote:Op maandag 11 december 2006 12:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Danku
Morgen weer een kans dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOOoOOooh![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
quote:Op maandag 11 december 2006 13:02 schreef Makster het volgende:
Ben inmiddels over mijn nek gegaan![]()
Lucht wel op maar blij word ik er niet van......
[..]
Morgen weer een kans dus
Ben je ziekquote:Op maandag 11 december 2006 13:02 schreef Makster het volgende:
Ben inmiddels over mijn nek gegaan![]()
Lucht wel op maar blij word ik er niet van......
[..]
Morgen weer een kans dus
Sowieso schrijf je zo.
.. ook niet aardig voor Mark.quote:Op maandag 11 december 2006 11:58 schreef bvvt het volgende:
ehhhhh
daar zou ik echt in moeten gaan duiken wat er gaande is
daar heb ik nu ff geen tijd/energie voor.....
quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 13:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ben je ziek
iek is een groot woord, voel me opzich niet vertyfd ben alleen misselijk als een aap. Nu nog steeds, volop raar is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, alle sites doen het behalve MFquote:Op maandag 11 december 2006 14:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
.. ook niet aardig voor Mark.![]()
Maar kan het misschien zijn dat alle www. sites niet meer werken.![]()
(vraag aan Makster, die er ondertussen van moet braken)
Het gebeurt toch niet vanzelf dat MF het niet meer doet..
Ik had jaren geleden ook zo iets, alleen Fok! deed het nog.
Ze konden zoals gebruikelijk hun oren niet geloven bij de helpdesk.
De storing moest ook weer met de tijd vanzelf voorbijgaan, ze hadden er geen oplossing voor.![]()
![]()
![]()
Zal wel met een of andere router instelling te maken hebben, denk ik. Snap alleen neit waar het vandaan komt, van de een op andere dag doet ie ut niet meer....Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |