quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Geil, dan mogen we juridisch gezien legaal aan de gang![]()
NOOOoooHHhh dan vier ik hetquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Over iets minder dan een half uur is ze 18
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:47 schreef -XX- het volgende:![]()
![]()
[..]
NOOOoooHHhh dan vier ik het
Noooooo000hhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je hebt iig aan de opdracht voldaan dat er een nieuw deeltje moest zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:51 schreef Rib-i het volgende:
De eerste keer dat ik een niet motorgerelateerde TT heb verzonnen
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom post je het dan hier![]()
![]()
Heb je ook geen idee in wat voor taal je die shizzle moet programmeren ofseau
En het heeft ook niks met Gaming Technology te maken, tot zover je BU benaming
Ik ben ook degene met de meeste commentaar als men geen nieuwe topic startquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
maar je hebt iig aan de opdracht voldaan dat er een nieuw deeltje moest zijn![]()
Ik zal je lidmaatschapnr. een half jaar reserveren voor als je terug bentquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missen
en dat weet ik wel... C#, maar dat leek me nou juist weer net niet interessant voor hier
enne.... fuck gamingdat zuigt
Dat mocht je alquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Geil, dan mogen we juridisch gezien legaal aan de gang![]()
Tschüssquote:
Nope - ga naar het westen - niet naar het noorden....quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Iemand die trouwens -XX- morgen gaat lastig vallen?
ikke niet - wel 267 .....quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zal je lidmaatschapnr. een half jaar reserveren voor als je terug bent
Heeej Roderick, welkom in FokMC... stel je even voor... wie ben je, wat voor motor rij je?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:56 schreef Roderick2085 het volgende:
alvast melden dat ik waarschijnlijk de eerste meets van 2007 ga missen
iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:45 schreef hicham het volgende:
Iedereen maar -XX- feliciteren terwijl ze over 3 dagen pas jarig is
Gek hè?quote:
nog nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heeej Roderick, welkom in FokMC... stel je even voor... wie ben je, wat voor motor rij je?![]()
![]()
ik ben ook pas dinsdag jarigquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:03 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Weer even een korte post vanaf de razensnelle Mac 104 Mhz PowerPC.
Roderick en -XX- gefeliciteerd.![]()
En het is inderdaad lekker weer, net de XJ weer gewoon bij de KNMV in de verzekering gezet.
(centraal beheer Achmea bedankt voor de gratis proefrijd van 14 dagen)
Ik zou Nick naar het voetballen brengenmoederpoel, dus ging niet door, maar we gaan nu een stukkie rijden.
De kleine heeft een speciale sporttas op Marktplaats gezien, en die moeten we even ophalen.
Gelijk maar een (ook voor mij) nuttig ritje van maken met de motor.
Morgen kan ik trouwens ook meeten eventueel.Vriendinnetje gaat met de zaak naar de winterefteling.
En Nick is vanavond weer " gewoon" thuis.![]()
Ik ben niet zo technisch en het Duits kan ik nog maar net niet ontcijferen, evengoed ziet het er niet best uit ..quote:
Dan ga je toch dinsdagquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
Gefeli -XX- ..
Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn, suprises doen enzo ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
Wil je deze ff in de OP zetten
[afbeelding]
YZF-R6Geile fiets, Rebbel ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een gehandicapte pc, dus pak alleen maar fragmenten mee.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:45 schreef hicham het volgende:
Iedereen maar -XX- feliciteren terwijl ze over 3 dagen pas jarig is
Bedoelde je poging om aan de greep van de Fok! MC te ontkomen.. door water gescheiden.quote:
@ Rib-I:
YZF-R6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... te mooi
, te nieuw
, te snel.
Overigens kan iedereen de OP wijzigen via Wikipedia.![]()
is dinsdag pas voor allebeiquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
Feli -XX en Roderick
quote:@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een gehandicapte pc, dus pak alleen maar fragmenten mee.
[..]
Bedoelde je poging om aan de greep van de Fok! MC te ontkomen.. door water gescheiden.
[..].. te mooi
, te nieuw
, te snel.
Overigens kan iedereen de OP wijzigen via Wikipedia.
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6Whoei rebbel !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6Damnz.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ey ondeugendmeis....dankjequote:
Gááf hèquote:
Übergeilquote:
Feli -XX en Roderick
@ Rib-I:
[afbeelding]
YZF-R6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice
![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Idd, heel mooiquote:
Uhhmmmm, ben je dat tering eind naar beneden gepleurdquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef Snelwagen het volgende:
Lekker gemtb't, ging wel goed. Alleen 2x op mn bek gegaan maarja
![]()
Kom je thuis heb je geen sleutel, dus dat werd inbreken
resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 pijnlijke knie'tjes door het gladde dak waar ik naar beneden viel![]()
En t dak ook maar kapot gemaakt dan![]()
![]()
[afbeelding]
Ik kan om een of andere vage reden vanuit huis niet op MF komenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:31 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet wat ik toffer vind, die R6 of die geile benen![]()
Makster, in welke prijsklasse zoek je een SM ... klik
Die mag ie niet kopen, staat bij bonmotoren en hij komt Den Bosch niet inquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:31 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet wat ik toffer vind, die R6 of die geile benen![]()
Makster, in welke prijsklasse zoek je een SM ... klik
Ik ben alleens eerder jullie gehucht binnen geslopen, heb me verbaasd over het aantal lelijke mensen dat in Den Bosch woontquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die mag ie niet kopen, staat bij bonmotoren en hij komt Den Bosch niet in![]()
![]()
Weekveel, voor nurdtricks moet je bij bwt zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik kan om een of andere vage reden vanuit huis niet op MF komenWat moet ik doen zodat ik er wel kom? Lijkt wel een IP ban ofzo. Site laad niet eens op,
![]()
Je weet vast wel een nerd truck om het te fixen toch
quote:127.0.0.1 localhost
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben alleens eerder jullie gehucht binnen geslopen, heb me verbaasd over het aantal lelijke mensen dat in Den Bosch woont![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef Snelwagen het volgende:
Lekker gemtb't, ging wel goed. Alleen 2x op mn bek gegaan maarja
![]()
Kom je thuis heb je geen sleutel, dus dat werd inbreken
resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 pijnlijke knie'tjes door het gladde dak waar ik naar beneden viel![]()
En t dak ook maar kapot gemaakt dan![]()
![]()
[afbeelding]
doh zit jij er weer net tussenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:45 schreef Rib-i het volgende:
@ Roderick
Organiseer een meet in Engeland
@ Rebbel
Mooi man Rebbel ik zou ook geen 3 weken kunnen wachten voor een 2007 kentekenbewijs
Ik zal het vanavond bijwerken als ik weer thuis ben
@Snelwagen![]()
![]()
![]()
50 liter benzine, ervaring rijker en je eigen vervoer in Engeland vs. een ticket van E 100 en geen vervoerquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
doh zit jij er weer net tussen![]()
ik neem de motor niet mee naar Engeland
had al wel ff gekeken... maar als je via de tunnel gaat, is het 760 km rijden![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
doh zit jij er weer net tussen![]()
Lekker toch, één dagje rijden en je kan de andere kant van je banden slijtenquote:ik neem de motor niet mee naar Engeland
had al wel ff gekeken... maar als je via de tunnel gaat, is het 760 km rijden![]()
mijn gs'je rijd zuinigquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:49 schreef hicham het volgende:
[..]
50 liter benzine, ervaring rijker en je eigen vervoer in Engeland vs. een ticket van E 100 en geen vervoer
Zou ik dus gewoon doen, toch
Alhoewel... met een GS![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Lekker toch, één dagje rijden en je kan de andere kant van je banden slijten
Als je in Londen komt te zitten is een motor geen overbodige luxe. In de metro kan je door de politie worden doodgeschoten en in dubbeldekbussen zitten soms individuen met een explosief karakter
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:56 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag schadelijst van mijn motor opgemaakt:
6400 Euro![]()
Duur badtegeltjequote:Op zaterdag 9 december 2006 19:56 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag schadelijst van mijn motor opgemaakt:
6400 Euro![]()
Als ik met de motor ergens heenga dan ga ik altijd uit van zo'n 15% tijdswinst ten opzichte van de tijd die een routeplanner aangeeftquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
mijn gs'je rijd zuinigdus 40 liter ongeveer enkele reis.... die die E100 ticket is al wel weer retourtje
maar goed, het grootste probleem is de bagage... heb toch wel wat nodig als ik daar 5 maanden zit, dat ga ik nooit op de motor meekrijgen
plus dat ik dan dus waarschijnlijk alweer 2 dagen onderweg ben (routeplanner gaf een tijd van 8 uur aan), wat dus weer betekend dat ik weer ergens moet overnachten + dat de kans op kutweer in januari natuurlijk nog best wel aanwezig is, ga ik dus gewoon wel lekker vliegen
Alleen de crash. Eventuele schade die er al was heb ik er niet bijgeteldquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Duur badtegeltje
Dat is toch niet allemaal door de crashVolgens mij is dat inclusief schade die er al was
![]()
![]()
![]()
Ik heb even je post gecorrigeerd zodat ie past binnen de Fok!MC richtlijnenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alleen de crash. Eventuele schade die er al was heb ik er niet bijgeteld.
Sorriequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb even je post gecorrigeerd zodat ie past binnen de Fok!MC richtlijnen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Weekveel, voor nurdtricks moet je bij bwt zijn![]()
Check of je hostsfiles nog correct is ofseau... staat waarschijnlijk in C:WINDOWSsystem32driversetc
Het enige wat er in hoeft te staan is
[..]
Krijg de tering rotjoch, ik ga net wegquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:15 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Snap de sjaak van wat je me net verteldKan je in semi-nerd taal vertellen wat ik moet doen want dit schier niet op zo
![]()
Ga naar:quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:15 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Snap de sjaak van wat je me net verteldKan je in semi-nerd taal vertellen wat ik moet doen want dit schier niet op zo
![]()
En ik maar wachtenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben ff W'en
![]()
maat van me had er gister 1 gekocht..
Laat weten of het tof isquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben ff W'en
![]()
maat van me had er gister 1 gekocht..
het is tofquote:
Vertel, je hebt er ook éénquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
het is tofwiiiiiiiiiiiiiiiiiii
schijnen nogal wachtlijsten voor te zijn..hij ging naar Dixons en daar hadden ze er 2, 1 was gereserveerd..quote:
Nee helaas nog niet.sta wel in de wachtquote:
* Rib-i wacht op HALO3 en besluit dan om een 360 of Wii te kopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet.sta wel in de wacht![]()
Koop ze allebijquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i wacht op HALO3 en besluit dan om een 360 of Wii te kopen
Sigaretten halen
En danquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga naar:
C: WINDOWS system32 drivers etc
Daar heb je een file die heet "hosts"
Kan je openen met notepad (kladblok) en daar kan een regel instaan over motor-forum
Maak hem maar leeg, om het makkelijk voor je te maken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:12 schreef Makster het volgende:
En dan
Weghalen, copieren, dik maken
Staan geen regel over MF in, denk ik, nog is kijken![]()
Done, MF isquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maak hem maar leeg, om het makkelijk voor je te maken.(serieus
![]()
)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |