Is energie soms erg goedkoop daar?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zijn van die standaard omhoogschuiframen. Dubbelglas, dat wel, maar de fitting zeg maar, het raamkozijn is van aluminium of zo en erg goed sluit het niet af. Verder is het hier redelijk vochtig in huis omdat ik gewassen kleren in de woonkamer heb hangen (die mogen niet in de droger). Dus, water slaat neer op de ruiten en de sponningen en omdat vooral die sponningen hartstikke koud zijn, bevriest het daar. Er zitten dus ijspegels. Je ziet het niet zo goed op de foto, maar ik vrees het ergste als het straks ECHT koud wordt. Dan gaat energieverbruik wel omhoog.
Van isolatie hebben ze hier echt nog nooit gehoord. Het hele gebouw is van twee lagen 20 mm hout en 5 cm isolatiemateriaal.
Geef mij maar lekker een betonnen huis met isolatie en een laag bakstenen.
Niet dat ik weet. We moesten op een gegeven moment 60 dollar betalen in de zomer met de airco zo nu en dan aan...quote:
Per maand?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. We moesten op een gegeven moment 60 dollar betalen in de zomer met de airco zo nu en dan aan...
Dan zit ik hier dus toch goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht, FOK! ís ook saai vanavond. Mensen met een leven zijn zeker dat leven aan het leven.
Of per maand, of per drie maanden, dat weet ik even niet, krijgen we een rekening voor electriciteit. Die moet dan betaald worden. We betalen in ieder geval niet vooruit zoals in Nederland voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Per maand?
Of hoe werkt dat daar precies?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of per maand, of per drie maanden, dat weet ik even niet, krijgen we een rekening voor electriciteit. Die moet dan betaald worden. We betalen in ieder geval niet vooruit zoals in Nederland voor zover ik weet.
Maar eigenlijk weet ik er niet zoveer van
Heb jij een 3kamer appartement?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:43 schreef NanKing het volgende:
[..].
Maar 60 euro voor een maand (inclusief airco) is echt weinig.
Ik betaal 160 euro Eneco per maand.
Ja, een 3 kamer appartement.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb jij een 3kamer appartement?Kost denk ik wat minder. Of misschien heb ik die 60 dollar wel verkeerd onthouden. Ik ga even de rekening zoeken.
da's dan voor zowel gas als licht?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, een 3 kamer appartement.
Ik heb wel een vrij koud huis, maar betaal van alle mensen hier in 't portiek nog 't minst volgens mij.
Yup dat is in 1 hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's dan voor zowel gas als licht?
dat heb ik van cogas en is volgens mij iets van rond de 110 euro per maand voor een appartement van 80 vierkante meterquote:
Ik weet niet eens uit mijn hoofd hoe groot het hier isquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heb ik van cogas en is volgens mij iets van rond de 110 euro per maand voor een appartement van 80 vierkante meter
Ik ben ook heul blij met mijn dure kut appartementjequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben nu even heel blij met mijn goedkope kutsloopflat..
Stiekem ben ik natuurlijk jaloers.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben ook heul blij met mijn dure kut appartementje.
.
ik kan alleen de staat van april dit jaar vinden. Geen idee waar die anderen zijn. Ik snap geen fuck ervan, eigenlijk, maar hij moest toen voor 258 KWh $31 betalen. De rekening daarvoor was $76 en een verbruik van 686 KWh (koude maand).quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, een 3 kamer appartement.
Ik heb wel een vrij koud huis, maar betaal van alle mensen hier in 't portiek nog 't minst volgens mij.
Zo hoort het natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stiekem ben ik natuurlijk jaloers.![]()
Ons appartement is 920 sq. ft. Jullie mogen zelf uitrekenen wat dat in meters isquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet niet eens uit mijn hoofd hoe groot het hier is.
Ik denk ook zoiets.Faithz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |