Mijn eerste woordje was Ajax.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:06 schreef IHVK het volgende:
Heb je er zelf voor gekozen, of was je het gewoon?
Ik negeerde mijn moederquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:07 schreef Auticia het volgende:
En hoe reageerden je ouders?
Nee wel van the straight cats.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ben je lid van de Straight krant?
Ja alleen voor het plaatselijke bakkersforum.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:11 schreef dwerg het volgende:
Schrijf je ook columns, tong?
Vraag je aan de de grootste fan van de SRV-service ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Durf je nog wel overstraat?
jezusquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:02 schreef bas_soldaat het volgende:
tong80 Aantal posts: 213379 (gemiddeld 98 per dag)
kom je wel toe aan hetero seks als je zoveel posts per dag maakt?
quote:
goeie vraag. * wacht op antwoord...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef A_L_N_F het volgende:
als je anale sex hebt met een meisje, ben je dan stiekem homo?
Wel als je zélf een meisje bent.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef A_L_N_F het volgende:
als je anale sex hebt met een meisje, ben je dan stiekem homo?
Nogal jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef Feldhofer het volgende:
Ik hoorde op de radio dat hetero vrouwen nogal meer zin in sex krijgen als ze de pil slikken, is dit waar?
Ik kom nooit buitenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Durf je nog wel overstraat?
Nee ik hou wel van aanwijzend voornaamwoorden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vind je dat niet vies?
Vraag maar aan je moederquote:
Ja een kapsel zonder bloemen is een kapper verbloemen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:16 schreef Aoristus het volgende:
breng je wel eens bloemen voor haar mee?
ik ken verder geen hetero's in mijn vriendenkringquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:04 schreef Iuz het volgende:
echte hetero's gebruiken toch geen msn?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik ken verder geen hetero's in mijn vriendenkring
Roeren in het eten van gisteren lijkt me anders ook niks. Maar een ieder het zijne of hare.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:13 schreef IHVK het volgende:
Als je heteroseks hebt he, zit er dan veel bloed en urine tussen?
Lijkt me erg vies namelijk.
Hetero's.![]()
Je bedoeld dat homo's ook anale seks hebben?quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Roeren in het eten van gisteren lijkt me anders ook niks. Maar een ieder het zijne of hare.
Jij geile hetero.quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:09 schreef PLAE@ het volgende:
ja bijbaantje. 17 per uur ofzo bruto.
Ik?quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:19 schreef PLAE@ het volgende:
wat pak jij daar per maand met wat voor werk?
En hoeveel uur ben je daar voor bezig per da.g
Weet niet wat dat is, maar ik vraag altijd direct : 'Ga je mee neuken.'quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:10 schreef Catch22- het volgende:
hoe weet je nu of een vrouw hetero is? Heb je daar iets van een straight-dar voor ofzo?
Ik word altijd versierd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 06:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst een vrouw versierd in Bommel?
Ach vrouwen klagen over dat het ze niet lukt om af te vallen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 06:22 schreef wonderer het volgende:
Vind je het niet vervelend dat die homo's alle aandacht krijgen en hetero's maar "for granted" worden aangenomen?
Ach,... dan nie.quote:
Ja en blind voor het succesquote:Op zaterdag 9 december 2006 07:09 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
En je ouders zeker dronken van geluk...![]()
Zo werkt het niet, want bij sommige homo's gaat ie ook niet af en bij sommige hetero's wel, maar meestal is het vrij nauwkeurig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 06:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
bij een hetero gaat ie niet af waardoor je weet dat ie hetero is![]()
Zoiets vroeg je mij ook al, ben je dan toch bi?quote:Op zaterdag 9 december 2006 06:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet niet wat dat is, maar ik vraag altijd direct : 'Ga je mee neuken.'
Hij is hetero hoor!quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:02 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
En sindsdien is het niet meer goedgekomen met je he!![]()
Bij mij in de kelder, als je in iedergeval 12jarige vrouwen bedoeltquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:55 schreef rubbereend het volgende:
Waar wonen de lekkerste vrouwen?
Owkee, maar wat is je favoriete plek?quote:
Antwoord danquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef DenniZ224 het volgende:
[..]
Als ik haar anaal wil nemen hoe vraag ik dit dan, zonder dat ze denkt dat ik homo ben ?
Face down ass up!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:39 schreef remlof het volgende:
zitten die tieten niet in de weg tijdens de seks?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef DenniZ224 het volgende:
[..]
Als ik haar anaal wil nemen hoe vraag ik dit dan, zonder dat ze denkt dat ik homo ben ?
Niet vragen. De avond ervoor Rode bietjes eten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef DenniZ224 het volgende:
[..]
Niet echt, het is meer een gevoel dat je bij iemand krijgt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:56 schreef Meneer.Bakker het volgende:
Is er ook iets waar je je medehetero's aan herkent?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet vragen. De avond ervoor Rode bietjes eten.
Daarna zeggen dat ze had moeten vertellen dat ze ongesteld is.
Ja voetbalquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:40 schreef Ole het volgende:
Is het echt waar dat heteromannen maar aan één ding denken?
Is dat een vraag ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:50 schreef SCH het volgende:
Jaloezie topic
Moet ook niet meevallen om hetero te zijn
Ja Kelly en Andries in Big Brother 3quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:51 schreef Ole het volgende:
Kijken heteromannen ook wel eens naar films met mannen die sex met elkaar hebben ?
Ja als jij er net je kwakje in hebt geplaatst.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:52 schreef thomas1971 het volgende:
ruikt een kut echt naar rotte vis?
We zijn fan van John Cleesequote:
ja als ik dat deed zou ik het niet vragen he.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja als jij er net je kwakje in hebt geplaatst.
Smaakt naar meerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:57 schreef thomas1971 het volgende:
[..]
ja als ik dat deed zou ik het niet vragen he.
dan zou ik het antwoord al weten..
lol
en maar hoe smaakt dat nou dan, zo''n kut
![]()
Wat ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:55 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Gaat dat nou nooit eens vervelen?
Van Pim Fortuijn geleerdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:12 schreef SCH het volgende:
Waarom praten jullie zo hard?
quote:
Lees het topic eens door, er is gevraagt hoe we andere hetero's herkennen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:23 schreef SCH het volgende:
Hoe weet je nou zeker dat degene waar je mee wilt neuken ook zo is?
Nee, als je eenmaal die keuze hebt gemaakt wil je nooit meer terug.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:26 schreef SCH het volgende:
Had je niet liever gewoon homo willen zijn?
SCH stiekem hetero gedachtes, wat een rel op fok!quote:
Ja hallo ze zitten niet voor niks in lingerie achter een raam.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:23 schreef SCH het volgende:
Hoe weet je nou zeker dat degene waar je mee wilt neuken ook zo is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |