quote:

goeie vraag. * wacht op antwoord...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef A_L_N_F het volgende:
als je anale sex hebt met een meisje, ben je dan stiekem homo?

Wel als je zélf een meisje bent.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef A_L_N_F het volgende:
als je anale sex hebt met een meisje, ben je dan stiekem homo?

Nogal jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef Feldhofer het volgende:
Ik hoorde op de radio dat hetero vrouwen nogal meer zin in sex krijgen als ze de pil slikken, is dit waar?

Ik kom nooit buitenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Durf je nog wel overstraat?

Nee ik hou wel van aanwijzend voornaamwoorden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vind je dat niet vies?

Vraag maar aan je moederquote:

Ja een kapsel zonder bloemen is een kapper verbloemen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:16 schreef Aoristus het volgende:
breng je wel eens bloemen voor haar mee?

ik ken verder geen hetero's in mijn vriendenkringquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:04 schreef Iuz het volgende:
echte hetero's gebruiken toch geen msn?

quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik ken verder geen hetero's in mijn vriendenkring

Roeren in het eten van gisteren lijkt me anders ook niks. Maar een ieder het zijne of hare.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:13 schreef IHVK het volgende:
Als je heteroseks hebt he, zit er dan veel bloed en urine tussen?
Lijkt me erg vies namelijk.
Hetero's.![]()

Je bedoeld dat homo's ook anale seks hebben?quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Roeren in het eten van gisteren lijkt me anders ook niks. Maar een ieder het zijne of hare.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |