Mijn eerste woordje was Ajax.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:06 schreef IHVK het volgende:
Heb je er zelf voor gekozen, of was je het gewoon?
Ik negeerde mijn moederquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:07 schreef Auticia het volgende:
En hoe reageerden je ouders?
Nee wel van the straight cats.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ben je lid van de Straight krant?
Ja alleen voor het plaatselijke bakkersforum.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:11 schreef dwerg het volgende:
Schrijf je ook columns, tong?
Vraag je aan de de grootste fan van de SRV-service ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Durf je nog wel overstraat?
jezusquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:02 schreef bas_soldaat het volgende:
tong80 Aantal posts: 213379 (gemiddeld 98 per dag)
kom je wel toe aan hetero seks als je zoveel posts per dag maakt?
quote:
goeie vraag. * wacht op antwoord...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef A_L_N_F het volgende:
als je anale sex hebt met een meisje, ben je dan stiekem homo?
Wel als je zélf een meisje bent.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef A_L_N_F het volgende:
als je anale sex hebt met een meisje, ben je dan stiekem homo?
Nogal jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef Feldhofer het volgende:
Ik hoorde op de radio dat hetero vrouwen nogal meer zin in sex krijgen als ze de pil slikken, is dit waar?
Ik kom nooit buitenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Durf je nog wel overstraat?
Nee ik hou wel van aanwijzend voornaamwoorden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vind je dat niet vies?
Vraag maar aan je moederquote:
Ja een kapsel zonder bloemen is een kapper verbloemen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:16 schreef Aoristus het volgende:
breng je wel eens bloemen voor haar mee?
ik ken verder geen hetero's in mijn vriendenkringquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:04 schreef Iuz het volgende:
echte hetero's gebruiken toch geen msn?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik ken verder geen hetero's in mijn vriendenkring
Roeren in het eten van gisteren lijkt me anders ook niks. Maar een ieder het zijne of hare.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:13 schreef IHVK het volgende:
Als je heteroseks hebt he, zit er dan veel bloed en urine tussen?
Lijkt me erg vies namelijk.
Hetero's.![]()
Je bedoeld dat homo's ook anale seks hebben?quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Roeren in het eten van gisteren lijkt me anders ook niks. Maar een ieder het zijne of hare.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |