quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
ik vind een kale OP niks, kunnen we daar niet iets op verzinnen?
quote:
Prak er een leuk plaatje inquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
Leef je uitquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind een glimlach van jou wel meer dan genoegquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
Doe geen moeite, ik ben zo wegquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
Jaaaaaaaa jullie zijn leuk, plak ik jullie erin.![]()
![]()
Psttt... Avatarsquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
Jaaaaaaaa jullie zijn leuk, plak ik jullie erin.![]()
![]()
Toch maar wel naar je sinterklaasborrelquote:
Nee, dat hoeft niet meerquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Toch maar wel naar je sinterklaasborrel.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet meer
Weg van Fuk! bedoel ik
Goed idee.quote:
hdfsquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:29 schreef Roosjuh1986 het volgende:
eewh
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Roosjuh1986 het volgende:
en toen deed mijn ouwe avatar het niet meer
Dit is anders een prachtig oogje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Roosjuh1986 het volgende:
en toen deed mijn ouwe avatar het niet meer
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is anders een prachtig oogje.![]()
80000
Oh ja, een smoes om Beej te zoenen is okeequote:
Och valt wel mee, behalve dat jij man bent- ik vrouw, jij bier drinkt -ik geen druppel, jij op treinen geilt- ik opquote:
quote:
Mee zoent.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, een smoes om Beej te zoenen is okeeB
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och valt wel mee, behalve dat jij man bent- ik vrouw, jij bier drinkt -ik geen druppel, jij op treinen geilt- ik op
uhh dat laten we even in het midden.![]()
Maar vind je wel reuze lief, dat is het belangrijkste.
'T is je geluktquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed idee.
Weet niet meer hoe je ook kan doorlinken.![]()
En ze moeten eigenlijk even groot zijn he.
uh oke, mededelingen kunnen hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:17 schreef Game_Error het volgende:
Zometeen lekker zwemmenen daarna weekend vieren ofzo
Nou nee, het zijn alleen plaatjes, wou eigenlijk gelijk doorlinken naar userinfo, maarquote:
Gaan ervoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie nu door die link dat ze een nieuwe mod zoeken voor gc.![]()
edit tet![]()
Nee joh rot op dat wil je echt nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
Buzzer als je dit leest ik solliciteer.![]()
maar blijf wel plakken in dit topic.
Goed genoeg toch zoquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou nee, het zijn alleen plaatjes, wou eigenlijk gelijk doorlinken naar userinfo, maar
dat was me net te veel werk.![]()
Wat heb jij nou weer voor een vage ava?quote:
Yepquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
wiie kapt er nou weer mee trouwens? Godt?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
wiie kapt er nou weer mee trouwens? Godt?
Het wordt natuurlijk wel zwaar zonder jouw rugdekking.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh rot op dat wil je echt niet
Echt veel zeggen doet ze niet iigquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
Is roos er ook alweer vandoor?
Druk meiske.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt veel zeggen doet ze niet iig
Dat zeg ik: dit wil je nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
Het wordt natuurlijk wel zwaar zonder jouw rugdekking.
Je wil haar naar buiten hebben in deze regenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Druk meiske.![]()
Het is dan ook weekend, tijd om buiten de deur te gaan.
Wat is er nou weer mis meequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor een vage ava?
Ik ben tenminste blij dat ik weer binnen benquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil haar naar buiten hebben in deze regen
Nou eigenlijk? Waarom niet? Wie zegt dat ik dat niet aankan?quote:
Het is droog man.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil haar naar buiten hebben in deze regen
Niks, ik vind hem vaag, en ik vraag me af wat het moet voorstelen, dazallesquote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
Nou eigenlijk? Waarom niet? Wie zegt dat ik dat niet aankan?
Vind je me zo'n zwak wijfie?![]()
'T is een duifquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks, ik vind hem vaag, en ik vraag me af wat het moet voorstelen, dazalles
T is hier ook niet echt lekker zeg maarquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben tenminste blij dat ik weer binnen ben.
ik zie duifjes.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks, ik vind hem vaag, en ik vraag me af wat het moet voorstelen, dazalles
Nat en koudquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier ook niet echt lekker zeg maar
Volgens mij ben je daar wel de hele avond mee bezigquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef qu63 het volgende:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
leuke test!
quote:
klein half uurtjequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daar wel de hele avond mee bezig.
Ik had maar veertien van de 20 strepen goed, toen vond ik het al niet leuk meerquote:
Blijf jij anders je avatar even veranderenquote:
Hoeveel stokjes had je ??quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef qu63 het volgende:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
leuke test!
ik minder.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had maar veertien van de 20 strepen goed, toen vond ik het al niet leuk meer.
Nee, dit wordt 'm. Naar deze was ik een tijdje geleden op zoekquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf jij anders je avatar even veranderen
Nu 18quote:
quote:
Doe je die een paar keer?quote:
Ik had 'm nog een keer gedaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe je die een paar keer?
ik was plaatjes raden, die van plek waren verandert. 12 van de 14 is toch netjes?
Erg goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe je die een paar keer?
ik was plaatjes raden, die van plek waren verandert. 12 van de 14 is toch netjes?
'T was het enige testje waar ik goed in was zo'n beetjequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
vals speler![]()
![]()
Dadelijk nog eens doen.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens slapen... druk weekend tegemoet
Waarom dan een boze pi erbij?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens slapen... druk weekend tegemoet
Je hebt de hele test al gedaan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
'T was het enige testje waar ik goed in was zo'n beetje.
Hoiquote:
Ga je nog iets doen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja gaat goed, lekker weekend he
Dat idee heb ik niet hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een OP als deze doet zoiets vermoeden
dan went men er maar aan, of er komt een tekst bijquote:
Niet zo zeuren, alle ander reeksen/series hebben een OP met die onzin.quote:
Ik merk alleen op wat men opmerkte toen ik een keer en dergelijke OP in elkaar had gezetquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, alle ander reeksen/series hebben een OP met die onzin.
doe ik het even een keer begin je te zeuren, die men kan me al helemaal de lucht in geschoten worden.
Wat is iedereen? Jij mag zeker ook in de OP hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik merk alleen op wat men opmerkte toen ik een keer en dergelijke OP in elkaar had gezet
Al had ik wél iedereen erin gezet
Jij bent dan ook goed.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik merk alleen op wat men opmerkte toen ik een keer en dergelijke OP in elkaar had gezet
Al had ik wél iedereen erin gezet
Ga je je kamer nog 'kerstig' makenquote:
Tja, iedereen is relatief he, maar het waren er best veel.....toen....toch.....dacht ik...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is iedereen? Jij mag zeker ook in de OP hoor
Zeg daar beslis ik over he.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is iedereen? Jij mag zeker ook in de OP hoor
whoohooquote:
Wel graag als het een terugkerend item isquote:Zal ik je er ook inzetten?Weet eigenlijk niet of je de OP altijd kan aanpassen.
Toen, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, iedereen is relatief he, maar het waren er best veel.....toen....toch.....dacht ik...
trustequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:08 schreef qu63 het volgende:
ik ga maar eens slapen
morgen weer om 8 uur in Utrecht zijn om weer te gaan busrijden
Welterusten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:08 schreef qu63 het volgende:
ik ga maar eens slapen
morgen weer om 8 uur in Utrecht zijn om weer te gaan busrijden
Dit is GCSC niet hequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welterusten.![]()
En D? Als het een terugkerend iets is ( wat ik niet verwacht GCSC mag weinig he) dan komen
er zeker meerdere in.Dus die van jou ook.
Deze toevallig wel jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je dat maar weet, dit is MIJN topic.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is GC dit is chat, dit is dus gcsc jij bijdehandte....................![]()
![]()
Zelfs de volgende weet je nog nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd.deze, volgende weet ik nog niet.
Je kwak is opquote:
mijn kwark ja, dus kan mijn dagelijkse portie niet nuttigenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kwak is op
Kwak bier is wel heel erg lekker
Neem dan kwakquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn kwark ja, dus kan mijn dagelijkse portie niet nuttigen
Het ligt niet aan jullie hoor, hoor het wel vaker daar helaas.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:24 schreef leonieke het volgende:
Tjah, het is niet dat we er niet regelmatig voor informeren hoorAlsof alles bij ons lang moet duren... Ik
ervan
Smorgensquote:
Smiddagsquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smorgens
Dan weet je wat er op je boodschappenlijst moet staan vandaag
Idd, maar ik zie ook andere... die op 4 maand tijd een huis kopen en dat steekt soms watquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jullie hoor, hoor het wel vaker daar helaas.
Een ex-collega heeft iets gekocht bij Essen. Die zijn ruim 3 jaar bezig geweest. Al ging dat wel heel erg bizar allemaalquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd, maar ik zie ook andere... die op 4 maand tijd een huis kopen en dat steekt soms wat
Maar nu ga ik eten
Neuh... Klote-internetquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Stil............
Iedereen leuke dingen aan het doen?
Bijnaquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Je bent nog niet ontploft toch![]()
Nee, zelf aan het kloten geslagenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al weer gebeld met de helpdesk?
Hopen dat het ook blijft werken dan,quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, zelf aan het kloten geslagen. Voor het moment werkt het weer (maar ja, dat deed het gisteren ook
).
Wij zijn nu aan maand 15 bezig... Reken daar nog een jaar bij ALS die bouwgro::nd nu eens zou willen doorgaan... 27 maand... zal dan ook lang genoeg geweest zijn vind ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een ex-collega heeft iets gekocht bij Essen. Die zijn ruim 3 jaar bezig geweest. Al ging dat wel heel erg bizar allemaal
En jij ook smakelijk natuurlijk
Das ook lang jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij zijn nu aan maand 15 bezig... Reken daar nog een jaar bij ALS die bouwgro::nd nu eens zou willen doorgaan... 27 maand... zal dan ook lang genoeg geweest zijn vind ik![]()
Thx
Dit is waardeloosquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen dat het ook blijft werken dan,
dit schiet echt niet op blijkbaar
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook lang ja
Zij hadden op de duur een huis gekocht. Na wat moeite met hypotheek etc was alles rond (na 9 maanden). Brand de avond voor de overdracht dat huis af toen de bewoners een afscheidsfeestje hadden
Valt me nog mee dat je zo rustig overkomt. T moet echt om gek van te worden zijn.quote:
Dat is ook wel verschrikkelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook lang ja
Zij hadden op de duur een huis gekocht. Na wat moeite met hypotheek etc was alles rond (na 9 maanden). Brand de avond voor de overdracht dat huis af toen de bewoners een afscheidsfeestje hadden
Yep, dat was echt super balen. Enige voordeel was dat de overdracht nog niet had plaatsgevonden dus dat ze de verkopers aansprakelijk konden stellen voor de door hun geleden schade.quote:
Ik word er pisnijdig van, betalen voor iets dat je niet krijgtquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je zo rustig overkomt. T moet echt om gek van te worden zijn.![]()
Een internet verbinding hoort gewoon te werken
Ja, daar kun je niet echt op wachten iddquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, dat was echt super balen. Enige voordeel was dat de overdracht nog niet had plaatsgevonden dus dat ze de verkopers aansprakelijk konden stellen voor de door hun geleden schade.
Daarna zijn ze toch maar iets anders gaan zoeken
Nog eens bellen van de week en een zware korting eisen. Niet leveren is ook niet betalen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik word er pisnijdig van, betalen voor iets dat je niet krijgt. Maar ik heb geen zin om er een hartkwaal van te krijgen
.
En om het compleet te maken deed mijn internet het gisteravond wel, maar lag het forum de hele dag plat (schijnbaar een hackpoging). Kon ik nog niet bijlezen...
Nope, toen hebben ze zelf maar grond gekocht en iets laten bouwen. Zag er wel mooi uit en met een superuitzichtquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, daar kun je niet echt op wachten idd
Altijd leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, toen hebben ze zelf maar grond gekocht en iets laten bouwen. Zag er wel mooi uit en met een superuitzicht
Al de tweede keer dat we door dat ge-etter een dag plat liggenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog eens bellen van de week en een zware korting eisen. Niet leveren is ook niet betalen.Een hackpoging? Laat die aso's daar eens mee kappen.
Ja, moet er echt weer eens heen, is al te lang geleden.quote:
laten we het hopen dan. Het forum hoort bereikbaar te zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Al de tweede keer dat we door dat ge-etter een dag plat liggen. Volgens zeggen hebben de knappe koppen die het serveronderhoud voor ons doen nu de boel dichtgemetseld....
Ik heb het ook nog altijd niet hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Marc
hey Nieke
ja, appes prima hoor, gaat zijn gangetje.. het Kerstgevoel zal ik wel niet krijgen dit jaar.
Om dergelijke dingen mag je niet lachen, maar dit vind ik toch wel schitterend eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook lang ja
Ze kunnen er nu zelf ook om lachen, dus leef je uitquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Om dergelijke dingen mag je niet lachen, maar dit vind ik toch wel schitterend eigenlijk.![]()
Dat geloof ik, maar hier is het tevens nog een tropisch warm..quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog altijd niet hoor![]()
Het begint hier eindelijk af te koelen. Al hoeft het voor mij niet echtquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar hier is het tevens nog een tropisch warm..![]()
aah, da's misschien maar goed ook...quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze kunnen er nu zelf ook om lachen, dus leef je uit
Eindelijk ja, het is al sinds mei te warm.. Maar goed, het zal als ik in Nederland ben wel weer vriezen of zoquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het begint hier eindelijk af te koelen. Al hoeft het voor mij niet echt
Hopelijk nog wat aan de studiequote:Op zaterdag 9 december 2006 14:34 schreef leonieke het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Vast nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindelijk ja, het is al sinds mei te warm.. Maar goed, het zal als ik in Nederland ben wel weer vriezen of zo![]()
Word is meestal wel lief hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk nog wat aan de studie
en ruzie hebben met Word
Waarom houdt ie mijn taalinstellingen dan niet vastquote:
Ah, maar dat is gewoon omdat hij een beetje dom isquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom houdt ie mijn taalinstellingen dan niet vast
Dat geloof ik zomaarquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, maar dat is gewoon omdat hij een beetje dom is(hatelijk idd...)
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geloof ik zomaar
Ga jij nog wat doen dit weekend?
Dood verdelen is ook wat doen, alleen is het niet echt aan te radenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:14 schreef leonieke het volgende:
Ik ga me wat in de zetel leggen... Verveel me dood
Want dat is de verveel dag?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
vervelen? En het is nog niet eens 2e kerstdag
Ik had lekker een kapotte achterruitquote:
ik ahd laatst een bus met een enorme scheur op het voorruitquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had lekker een kapotte achterruit![]()
Stoerquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had lekker een kapotte achterruit![]()
maar ik had het zelf gedaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ahd laatst een bus met een enorme scheur op het voorruit
Hoiquote:
langs NDB?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben net nog langsje gekomen
Heb vandaag 481 km afgelegd, exact 1/10 van wat ik rond nieuwjaar van plan ben
Daar ben ik vandaag niet echt geweestquote:
Hoe was't in Arnhem?quote:
Ik voel me vandaag niet sterk genoeg om ernaartoe te gaanquote:
Nou, schraal. in Nijmegen was het leukquote:
Daar is het ook weekend voor hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Luier
In de zetel geslapen, nog steeds in pyjama![]()
Een beetje een off-day dus
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:34 schreef leonieke het volgende:
In de zetel geslapen, nog steeds in pyjama![]()
Wel euh...quote:
slapen bedoel jequote:Op zaterdag 9 december 2006 21:13 schreef leonieke het volgende:
Ik ga afsluiten. Nog een beetje lezen en tv kijken
Ok... doei Leo!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:13 schreef leonieke het volgende:
Ik ga afsluiten. Nog een beetje lezen en tv kijken
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo'n begroeting steekt ineens wat mager af na die van B's
nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij was B ook overdonderd.
Ze is gevlucht
Ik ken B. wel een beetjequote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig ken ik mezelf nog het beste.![]()
afbouwen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
Flash je bent me wel gezellig de laatste tijd, ben er moe van.![]()
Omdat vanaf vorig weekend mijn internet er vaker uitligt dan dat het werktquote:
Je kan ook nu al naar bed, je zal de eerste niet zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:09 schreef Game_Error het volgende:
Tja thuisblijven, dan zit ik hier nog 2 uur niks te doen voordat ik me bed in duik
Het is waardeloos, en uitermate frustrerendquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig niet flash.![]()
Game? thuisblijven het is geen weer om het huis uit te gaan.![]()
Es, val ze aan.Dit kan zomaar niet.
misschien moet je ze maar een paar van de GC-topics doorsturenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is waardeloos, en uitermate frustrerend.
Misschien moet ik een bombrief sturen, dan is de boodschap dat ik niet tevreden ben vast duidelijkerquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien moet je ze maar een paar van de GC-topics doorsturen
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is waardeloos, en uitermate frustrerend.
mag welquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:49 schreef Bengeltje het volgende:
twee keer op een post reageren is wat overdreven he.
Het was weer erg gezelligquote:
Nou ja zegquote:Op zondag 10 december 2006 00:29 schreef zenna het volgende:
[..]
Het was weer erg gezellig![]()
Maar ik denk dat ik weer es op bed ga![]()
jaquote:Op zondag 10 december 2006 00:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van jou mag ik toch bijna alles.![]()
![]()
ik gaat ook maar eensquote:trusten zenna
je denkt dat ik slaappost?quote:Op zondag 10 december 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKER WORDENNNNNNNNNNNNNN
Ik ben al een uur wakkerquote:Op zondag 10 december 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKER WORDENNNNNNNNNNNNNN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |