quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
ik vind een kale OP niks, kunnen we daar niet iets op verzinnen?
quote:
Prak er een leuk plaatje inquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
Leef je uitquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind een glimlach van jou wel meer dan genoegquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
Doe geen moeite, ik ben zo wegquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
Jaaaaaaaa jullie zijn leuk, plak ik jullie erin.![]()
![]()
Psttt... Avatarsquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
Jaaaaaaaa jullie zijn leuk, plak ik jullie erin.![]()
![]()
Toch maar wel naar je sinterklaasborrelquote:
Nee, dat hoeft niet meerquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Toch maar wel naar je sinterklaasborrel.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet meer
Weg van Fuk! bedoel ik
Goed idee.quote:
hdfsquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:29 schreef Roosjuh1986 het volgende:
eewh
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Roosjuh1986 het volgende:
en toen deed mijn ouwe avatar het niet meer
Dit is anders een prachtig oogje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:36 schreef Roosjuh1986 het volgende:
en toen deed mijn ouwe avatar het niet meer
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is anders een prachtig oogje.![]()
80000
Oh ja, een smoes om Beej te zoenen is okeequote:
Och valt wel mee, behalve dat jij man bent- ik vrouw, jij bier drinkt -ik geen druppel, jij op treinen geilt- ik opquote:
quote:
Mee zoent.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, een smoes om Beej te zoenen is okeeB
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och valt wel mee, behalve dat jij man bent- ik vrouw, jij bier drinkt -ik geen druppel, jij op treinen geilt- ik op
uhh dat laten we even in het midden.![]()
Maar vind je wel reuze lief, dat is het belangrijkste.
'T is je geluktquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed idee.
Weet niet meer hoe je ook kan doorlinken.![]()
En ze moeten eigenlijk even groot zijn he.
uh oke, mededelingen kunnen hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:17 schreef Game_Error het volgende:
Zometeen lekker zwemmenen daarna weekend vieren ofzo
Nou nee, het zijn alleen plaatjes, wou eigenlijk gelijk doorlinken naar userinfo, maarquote:
Gaan ervoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie nu door die link dat ze een nieuwe mod zoeken voor gc.![]()
edit tet![]()
Nee joh rot op dat wil je echt nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
Buzzer als je dit leest ik solliciteer.![]()
maar blijf wel plakken in dit topic.
Goed genoeg toch zoquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou nee, het zijn alleen plaatjes, wou eigenlijk gelijk doorlinken naar userinfo, maar
dat was me net te veel werk.![]()
Wat heb jij nou weer voor een vage ava?quote:
Yepquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
wiie kapt er nou weer mee trouwens? Godt?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
wiie kapt er nou weer mee trouwens? Godt?
Het wordt natuurlijk wel zwaar zonder jouw rugdekking.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh rot op dat wil je echt niet
Echt veel zeggen doet ze niet iigquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
Is roos er ook alweer vandoor?
Druk meiske.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt veel zeggen doet ze niet iig
Dat zeg ik: dit wil je nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
Het wordt natuurlijk wel zwaar zonder jouw rugdekking.
Je wil haar naar buiten hebben in deze regenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Druk meiske.![]()
Het is dan ook weekend, tijd om buiten de deur te gaan.
Wat is er nou weer mis meequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor een vage ava?
Ik ben tenminste blij dat ik weer binnen benquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil haar naar buiten hebben in deze regen
Nou eigenlijk? Waarom niet? Wie zegt dat ik dat niet aankan?quote:
Het is droog man.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil haar naar buiten hebben in deze regen
Niks, ik vind hem vaag, en ik vraag me af wat het moet voorstelen, dazallesquote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
Nou eigenlijk? Waarom niet? Wie zegt dat ik dat niet aankan?
Vind je me zo'n zwak wijfie?![]()
'T is een duifquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks, ik vind hem vaag, en ik vraag me af wat het moet voorstelen, dazalles
T is hier ook niet echt lekker zeg maarquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben tenminste blij dat ik weer binnen ben.
ik zie duifjes.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks, ik vind hem vaag, en ik vraag me af wat het moet voorstelen, dazalles
Nat en koudquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier ook niet echt lekker zeg maar
Volgens mij ben je daar wel de hele avond mee bezigquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef qu63 het volgende:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
leuke test!
quote:
klein half uurtjequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daar wel de hele avond mee bezig.
Ik had maar veertien van de 20 strepen goed, toen vond ik het al niet leuk meerquote:
Blijf jij anders je avatar even veranderenquote:
Hoeveel stokjes had je ??quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef qu63 het volgende:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
leuke test!
ik minder.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had maar veertien van de 20 strepen goed, toen vond ik het al niet leuk meer.
Nee, dit wordt 'm. Naar deze was ik een tijdje geleden op zoekquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf jij anders je avatar even veranderen
Nu 18quote:
quote:
Doe je die een paar keer?quote:
Ik had 'm nog een keer gedaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe je die een paar keer?
ik was plaatjes raden, die van plek waren verandert. 12 van de 14 is toch netjes?
Erg goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe je die een paar keer?
ik was plaatjes raden, die van plek waren verandert. 12 van de 14 is toch netjes?
'T was het enige testje waar ik goed in was zo'n beetjequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
vals speler![]()
![]()
Dadelijk nog eens doen.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens slapen... druk weekend tegemoet
Waarom dan een boze pi erbij?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens slapen... druk weekend tegemoet
Je hebt de hele test al gedaan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
'T was het enige testje waar ik goed in was zo'n beetje.
Hoiquote:
Ga je nog iets doen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja gaat goed, lekker weekend he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |