ik heb toch besloten nog ff te blijven, zo gezellig hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:38 schreef Theamerican het volgende:
nou nog kleine minuten die wegtikken
het weekend?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:39 schreef SvenM het volgende:
Kijken jullie straks wel allemaal uit, want er staat wat voor de deur
Files ja, ik zie ze vanuit me raam.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:39 schreef SvenM het volgende:
Kijken jullie straks wel allemaal uit, want er staat wat voor de deur
ZOSK GAAT DOOR VOOR DE KOELKAST!!quote:
buslijn > filesquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:40 schreef Theamerican het volgende:
klere files vanaf maandag weer met ov
ik hoop voor je niet met de trein danquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:40 schreef Theamerican het volgende:
klere files vanaf maandag weer met ov
yeeeeeeesquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef Mathijz het volgende:
Ben al thuis
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND*O**O**O**O*
doeiquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef HansU het volgende:
[..]
Zal wel lukken, nu ga ik me pc uitzetten, laters.
JA DAT BEDOEL IK DUS !!!quote:
zaterdag?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zo zonet even 15 nieuwe switches erin gepropt
nou enquote:Op zondag 10 december 2006 11:41 schreef Mathijz het volgende:
Doordeweeks een netwerk plat gooien is niet zo handig
idd.. we zitten al de hele dag met een scherm voor ons neusquote:Op zondag 10 december 2006 13:56 schreef Nuna het volgende:
Dat julie allemaal op Fok! kunnen op je stage. Ik heb daar echt geen tijd voor![]()
Edit: Ohja, ik zie het al. ICT![]()
India? Ooohw dan zou ik ook zeuren denk ik, die schijnen het vaker koud te hebben: http://www.waarmaarraar.n(...)en_voor_condoom.htmlquote:Op maandag 11 december 2006 08:43 schreef SvenM het volgende:
Zo, ik ben ook weer aanwezig.. Het is hier echt vieswarm, komt er zon dwerg binnen die begint te zeuren dat het koud is
.. Komt waarschijnlijk omdat ze uit india ofzo komt
Eindelijkquote:Op maandag 11 december 2006 08:47 schreef Goover het volgende:
Nieuwe week, en een nieuwe dag!
Daar gaan we weer!
'Begin de dag met een dansje,
begin de dag met een lach,![]()
want wie vrolijk kijkt in de morgen,![]()
die lacht de hele dag,![]()
ja, die lacht de hele dag!![]()
'
Goedemorgen allemaal!![]()
Vanmorgen moesten we krabben.. toen had ik echt ff ijskoude handen! Maar ik heb het overleefd en ben nu weer redelijk opgewarmt. De thermometer in de auto gaf 1,5 graden aan. De winter komt er aan!
lekkerquote:Op maandag 11 december 2006 09:07 schreef Stranger het volgende:
Pff ik had hier gewoon nog geen reactie in
Mijn stagebegeleider is er niet tot donderdag, mijn motivatie ligt op dit moment rond het nulpunt. Wat mij betreft krijgt de SC deze week dus een nog grotere boost dan vorige week
Dat moet wel lukken vandaag..quote:
Donderdag was ik er nietquote:Op maandag 11 december 2006 09:15 schreef Theamerican het volgende:
vind nog niks vergeleken met donderdag en vrijdag
quote:Op maandag 11 december 2006 09:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Donderdag was ik er niet. En vrijdag ook niet lang.
Dus jullie gaan sneller zonder mij!
Hmm! *huppelt weg*
donderdag was wel heel erg ja, als ik me goed kan herinnerenquote:Op maandag 11 december 2006 09:15 schreef Theamerican het volgende:
vind nog niks vergeleken met donderdag en vrijdag
je hoort er elke keer weer hetzelfdequote:Op maandag 11 december 2006 09:19 schreef PieterBas het volgende:
Wat zijn terugkomdagen echt kansloos..]en je mist meteen anderhalve stage topic
Alles overgenomen door Veolia?quote:Op maandag 11 december 2006 09:29 schreef T1andonly het volgende:
De nieuwe dienstregeling met de bus is ge-wel-dig
Je hebt vrij goedkope usb geluids kaartjes, vaak nog erg mooi ook. suc6!quote:Op maandag 11 december 2006 09:24 schreef Stranger het volgende:
Oh het is zo gods- en godsgruwelijk vervelend dat mijn geluidsuitgang het niet meer doet.. Of tenminste heel slecht. Hij krijgt af en toe nog goed contact en soms is het net of ik naar een superslecht bandje in een walkman waarvan de batterijen op zijn aan het luisteren ben.
Ik ook niet.. komende half jaar ook lekker fietsen, dan pas weer met de trein naar school.quote:Op maandag 11 december 2006 09:31 schreef Zosk het volgende:
gelukkig merk ik nog niks van die nieuwe dienstregeling voorlopig![]()
Ja hier in Limburg mag Veolia aan de slag. Ik snap best dat het "even wennen" is. Maar de hele dienstregeling is sowieso al belachelijk. Nu hoef ik de trein gelukkig nog niet te hebben, maar de bus komt precies gelijk aan als de trein gaat vertrekken.quote:
In eerste instantie zijn overal in Nederland de treinen veranderd. In sommige regio's (waaronder Limburg) zijn de bustijden ook eens flink omgegooid.quote:Op maandag 11 december 2006 09:31 schreef Theamerican het volgende:
zijn de bussen ook veranderd dacht alleen de trein
weet ik niet, volgensmij welquote:Op maandag 11 december 2006 09:31 schreef Theamerican het volgende:
Hoiquote:Op maandag 11 december 2006 09:36 schreef Rianne84 het volgende:
niemand reageert op mij't zijn wel de latste 4 dagen dat ik hier ben hoor
quote:Op maandag 11 december 2006 09:35 schreef nicomart het volgende:
tering.. door die klotefiles was ik wat later, moest ik aan de overkant (dubbele weg) parkeren. Even oversteken en ik ben zo nat dat het lijkt alsof ik lopend ben gekomen van huis ofzo..
We gaan je sowieso missen hoorquote:Op maandag 11 december 2006 09:36 schreef Rianne84 het volgende:
Ze zijn alvast aan het wennen aan hoe het zou zijn zonder jouquote:Op maandag 11 december 2006 09:36 schreef Rianne84 het volgende:
Dankzij de nieuwe dienstregeling kan ik meteen 20 minuten eerder mijn bed uit, ze hebben mijn snelbus geschrapt..quote:Op maandag 11 december 2006 09:31 schreef Theamerican het volgende:
We gaan je missen hoor!quote:Op maandag 11 december 2006 09:17 schreef Rianne84 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik moet nog 4 dagen en dan is mijn stage klaar
quote:Op maandag 11 december 2006 09:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze zijn alvast aan het wennen aan hoe het zou zijn zonder jou
quote:Op maandag 11 december 2006 09:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dankzij de nieuwe dienstregeling kan ik meteen 20 minuten eerder mijn bed uit, ze hebben mijn snelbus geschrapt..
... Connexxion bedankt![]()
ik moet vooral veel opruimen, dossiers vernietigen enzo...quote:Op maandag 11 december 2006 09:39 schreef Goover het volgende:
[..]
We gaan je missen hoor!![]()
Heb je nog leuke dingen te doen de laatste 4 dagen? En wat ga je hierna doen?
ja, 10 maanden om 6:45 uur opstaan...quote:Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef Zosk het volgende:
6 weken in coma?
wil je ruilen?quote:Op maandag 11 december 2006 09:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja, 10 maanden om 6:45 uur opstaan...
ik heb 6 weken vrij, dus ga ik maar 6 weken slaap inhalen![]()
we zullen proberen om die donkere, grauwe en koude dagen voor kerst door te komen zonder jou..quote:Op maandag 11 december 2006 09:36 schreef Rianne84 het volgende:
Meestal poste ik mijn menu rond 11 uur, maar ik zal eens kijken wat ik vandaag te eten kan krijgen.quote:Op maandag 11 december 2006 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
En wat staat er vandaag op het menu Goover?
iedereen is ontslagen na donderdag/vrijdagquote:Op maandag 11 december 2006 09:57 schreef Stranger het volgende:
Er is nog helemaal niemand hier.. is het nog zondag ofzo?
Omdat we allemaal te veel aan het Fokken zijnquote:Op maandag 11 december 2006 09:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
iedereen is ontslagen na donderdag/vrijdag![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 09:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
iedereen is ontslagen na donderdag/vrijdag![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef PieterBas het volgende:
Ik stem voor de Hähnchenbrust
3:0quote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef Rianne84 het volgende:
menu nummer 1!
ik denk het jaquote:Op maandag 11 december 2006 10:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat we allemaal te veel aan het Fokken zijn
ja, je zit me gewoon express te pestenquote:
Stranger slaat weer aan het vertalenquote:Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef Goover het volgende:
Vegetarischer
Gemüseeintopf mit
Grießklößchen
Aktivbrötchen
Müsli
aaaah, het spijt mequote:Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja, je zit me gewoon express te pesten![]()
alleen omdat je binnenkort klaar bent en 6 weken vrij hebt is heel mijn dagvooruitzicht met goede voornemens in de soep gelopen![]()
en müsliquote:Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Stranger slaat weer aan het vertalen
Vegetarische Groentetoping met grieskloten en aktieve broodjes?
man, dat wil ik ook. lekkerquote:Op maandag 11 december 2006 10:11 schreef T1andonly het volgende:
Aangezien ik vanmorgen vroeg wakker was heb ik broodjes gezond in elkaar gezet voor mezelf
aha vandaarquote:Op maandag 11 december 2006 10:12 schreef SvenM het volgende:
Ik ben nog steeds aan het kateren :d
laten we zeggen....uurtje of 9 / half 10?quote:Op maandag 11 december 2006 10:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nou dan zal ik na mijn stage speciaal voor jou nog eens komen buurten(maar niet te vroeg
)
ik rook altijd:quote:Op maandag 11 december 2006 10:13 schreef SvenM het volgende:
Buh, ik ga zo roken, heb ik wel verdient dacht ik zo, mijn begeleider is er toch niet vandaag (de echte begeleider wel, maar diegene die mij opdrachten`geeft is er niet dus
niks, ik ben moe, gaar en lam. Ik kan ook niet constant met de muis bewegen door een ongelukje op het werk zaterdag. Dus ik mag lekker rustig aan doenquote:Op maandag 11 december 2006 10:16 schreef SvenM het volgende:
Uhm tja, wat moet ik vandaag nog allemaal doen? Wat staat er bij jullie op de planning?
jij hebt niet eens foto's in je fotoboekquote:
Ik ben er ook geen fan van.quote:
jij welquote:Op maandag 11 december 2006 10:19 schreef SvenM het volgende:
[..]
jij hebt niet eens foto's in je fotoboek
Wat voor ongelukjequote:Op maandag 11 december 2006 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
niks, ik ben moe, gaar en lam. Ik kan ook niet constant met de muis bewegen door een ongelukje op het werk zaterdag. Dus ik mag lekker rustig aan doen![]()
*mompelt iets over appels en peren*quote:Op maandag 11 december 2006 10:19 schreef SvenM het volgende:
[..]
jij hebt niet eens foto's in je fotoboek
ik liet een deel van een matrijs uit me handen glijden en die wilde ik opvangen. Zijn net geslepen enzo dus best scherp.quote:
foto erin zetten danquote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
*mompelt iets over appels en peren*
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 10:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik liet een deel van een matrijs uit me handen glijden en die wilde ik opvangen. Zijn net geslepen enzo dus best scherp.
voor het resultaat en verhaal moet je maar even in dit topic kijken. [B&H SC] Mag ik.. Mag ik.. Ah toe... Mag ik?
ergens onderaan![]()
het is dus al vrij duidelijk wat het gaat worden!quote:Op maandag 11 december 2006 10:24 schreef Goover het volgende:
7:0
quote:Op maandag 11 december 2006 10:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ieuw. arme Zosk... ik zal nu heel lief doen hoor
![]()
centimeter diepquote:Op maandag 11 december 2006 10:25 schreef T1andonly het volgende:
Oew hechtingen ! Die heb ik allang niet meer gehad
mompelenquote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
*mompelt iets over appels en peren*
![]()
In het engels:quote:Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Stranger slaat weer aan het vertalen
Vegetarische Groentetoping met grieskloten en aktieve broodjes?
salmonella in een vegatarisch potje?quote:Op maandag 11 december 2006 10:27 schreef Goover het volgende:
[..]
In het engels:
Hot pot of vegetables
with semolina
dumplings
Roll
Muesli
Griesmeel, wijsneusquote:Op maandag 11 december 2006 10:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
salmonella in een vegatarisch potje?
Wat is er mis met jou neus dan?quote:Op maandag 11 december 2006 10:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
hey! Niet over mijn neus beginnen he!![]()
quote:
Voor de rest verdacht weinig eigenlijk.. Ik en mijn huisgenoten hebben van ons laatste geld wat frituurzooi en bier bij elkaar gesprokkeld en hebben gewowdquote:Op maandag 11 december 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
Dit weekend van 54 naar 58 gegaan.. Die magische 60 komt steeds dichterbij
Goedquote:
in je duim snijden is kut hequote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
Dit weekend... afscheidscadeautjes gekocht, huis schoongemaakt, kerstversiering opgehangen... en gisteren bij het koken in mijn duim gesneden
Vrijdag: bedrijfsuitje met mijn stage. Ik kwam vrij laat aan op dat etentje.. 3 kwartier voor een open brug staan wachtenquote:
Ook hechtingen, bloed etc?quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
Dit weekend... afscheidscadeautjes gekocht, huis schoongemaakt, kerstversiering opgehangen... en gisteren bij het koken in mijn duim gesneden
Normaal woon ik naast Leiden, maar is toch niet echt een boeiende stad om in uit te gaan? Ja veel cafe's om gewoon rustig te zitten en wat te drinken.quote:Op maandag 11 december 2006 10:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vrijdag: bedrijfsuitje met mijn stage. Ik kwam vrij laat aan op dat etentje.. 3 kwartier voor een open brug staan wachten![]()
Zaterdag: verslapen voor de training van 10 uur... Ik zou nog met een aantal vrienden naar Leiden gaan.. maar ja dat zal betekenen dat ik weer de bob zou zijn en om nou eerst naar Den Haag te gaan fietsen om de trein te pakken
Zondag: lekker uitgeslapen en lekker hardgelopen in de duinen, terwijl ik eigenlijk aan mijn verslag moest werken![]()
voor hoeveel mensen?quote:Op maandag 11 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben wezen kerstshoppen en heb bijna alle cadeau's bij elkaar al.
dus nog 4 te gaan, en nog tijd zatquote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
En voor *even tellen* voor 9 mensen heb ik al wat.
dralulaatje of drakulaatje?quote:Op maandag 11 december 2006 10:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan had je waarschijnlijk een dralulaatje moeten hebben
Je hebt dus geen stage nu?quote:Op maandag 11 december 2006 10:53 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo!!
Iedereen weer druk?!
Ik ben lekker vroeg klaar vandaag![]()
7e uur was naar het 2e verplaast... ben nu na het 4e uit..
Dat is om.. 12.10 uur!![]()
![]()
Af en toe ga ik met een aantal klasgenoten naar Stampa's toe.quote:Op maandag 11 december 2006 10:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Normaal woon ik naast Leiden, maar is toch niet echt een boeiende stad om in uit te gaan? Ja veel cafe's om gewoon rustig te zitten en wat te drinken.
Sorry, maar:quote:Op maandag 11 december 2006 10:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Af en toe ga ik met een aantal klasgenoten naar Stampa's toe.
laat me meehelpen, ik heb ook niks te doenquote:Op maandag 11 december 2006 10:55 schreef Rianne84 het volgende:
ik probeer een cryptogram op te lossen...hoezo niets te doen
Wel een stapel kado's zeg.. wie vallen er onder de gelukigen?quote:Op maandag 11 december 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet zoveel vrij.
De laatste kans om cadeau's te kopen is vrijdag.
quote:Op maandag 11 december 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet zoveel vrij.
De laatste kans om cadeau's te kopen is vrijdag.
Mijn eigen familie, schoonfamilie, vriendje, nog een vriend en een vriendin (met de vriendinnen hebben we lootjes getrokken, vandaar maar 1 vriendin)quote:Op maandag 11 december 2006 10:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Wel een stapel kado's zeg.. wie vallen er onder de gelukigen?
quote:Op maandag 11 december 2006 10:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wel wel, net al 2 uur les gegeven en zo nog een uurtje les!
Daarna klaar!
Weet je zeker dat je er gewoon niet meer hebt?quote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
(met de vriendinnen hebben we lootjes getrokken, vandaar maar 1 vriendin)
* ijsmeis mept Gooverquote:Op maandag 11 december 2006 10:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er gewoon niet meer hebt?![]()
Sorry, kon het niet laten![]()
onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op maandag 11 december 2006 10:59 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil mijn nieuwe telefoon gaan kopen. Alleen ik heb totaal geen verstand van abbonementen enzo
Gezaagquote:Op maandag 11 december 2006 11:01 schreef Rianne84 het volgende:
deze dan:
"gezeur van een slechte muzikant of timmerman" 6 letters
hmm doordat je geen usericon hebt vallen je posts minder op! had hem niet gezienquote:Op maandag 11 december 2006 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
"Hierin is een aparte eis tot scheiding verwerkt" 9 letters, 3e is een p.
ik vind het anders flink snel gaanquote:Op maandag 11 december 2006 11:01 schreef Stranger het volgende:
Ok ik heb nog helemaal niets gedaan vandaag, nog niet eens gedaan alsof ik iets doe... Maakt de dag niet sneller voorbij gaan
GEen flauw ideequote:Op maandag 11 december 2006 11:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hmm, zou best nog eens goed kunnen zijn
dan deze: "soort schilderkunst" 5 letters GE _ _ _
Ik bel nog steeds pre-paidquote:
8310 lekker kleinquote:Op maandag 11 december 2006 11:09 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik bel nog steeds pre-paidMet 'n nokia 8310 en dat is 'n telefoon die echt alleen kan bellen en smsen
Nu is mijn oog gevallen op de Samsung P310
en ik moet kijken hoe ik die op 'n voordelige manier kan krijgen.
Studentenabonnement nemenquote:Op maandag 11 december 2006 11:09 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik bel nog steeds pre-paidMet 'n nokia 8310 en dat is 'n telefoon die echt alleen kan bellen en smsen
Nu is mijn oog gevallen op de Samsung P310
en ik moet kijken hoe ik die op 'n voordelige manier kan krijgen.
De NS rijd hier niet meer het is nu van Violia ofzo. Ik kwam aan om 8:05 die trein reed niet "De trein van 8:05 rijd vandaag niet" de volgende kwam om 8:41 en toen riepen ze om 'De trein naar nijmegen heeft 20 minuten vertraging" toen zat die bomvol kon er niemand bij. Toen om 9:10 kwam er nog een andere waar ook niemand in pasttequote:
quote:Op maandag 11 december 2006 11:12 schreef Rianne84 het volgende:
zo, usericon toegevoegd, maar ik ga nog even verder zoeken, dit is geen gezicht...
Ik zit nu bij Telfort. Eens kijken of die nog goede aanbiedingen hebben voor studenten.quote:
Klinkt als station Venloquote:Op maandag 11 december 2006 11:12 schreef tonks het volgende:
[..]
De NS rijd hier niet meer het is nu van Violia ofzo. Ik kwam aan om 8:05 die trein reed niet "De trein van 8:05 rijd vandaag niet" de volgende kwam om 8:41 en toen riepen ze om 'De trein naar nijmegen heeft 20 minuten vertraging" toen zat die bomvol kon er niemand bij. Toen om 9:10 kwam er nog een andere waar ook niemand in pastte. toen om 9:41 weer en daar kon ik ook niet meer bij en toen kwam er een bus om 10 uur en toen duurde het een uur voordat ik in nijmegen was. ENN TOENNNN kwam ik op het station en was er een stroomuitval
.
8:0quote:Op maandag 11 december 2006 11:13 schreef tonks het volgende:
Hähnchenbrust
„Piccata“
Tomatensoße
Spaghetti
Bohnensalat
stem ik
9:0quote:Op maandag 11 december 2006 11:14 schreef Thrilled het volgende:
Jezus 5 pagina's op een maandag ochtend, tis nog niet eens 12 uurvan het weekend een bekeuring gehad, 75 euro voor een beslagen raam
dus van de week zelf bammetjes klaarmaken... even geen broodje gehaktstaaf met een vifitje, maar bruine boterham met ham, en bakje chocolade melk uit de automaat
edit/
ik stem ook op:
Hähnchenbrust
„Piccata“
Tomatensoße
Spaghetti
Bohnensalat
Ja best wel, vond er wel een goede opmerking tussen staan, een lesje gehad over mijn verwarming voor 75 euroquote:Op maandag 11 december 2006 11:17 schreef T1andonly het volgende:
Ik had het verhaal over je beslagen ruit al gelezenDuur grapje
Ja hoor.. jij mag weer om 1 uur beginnenquote:
goed plan.. ik ga zo ook maar weer eens een sigaretje opsteken..quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Theamerican het volgende:
ga jullie allemaal aansteken ben zo ziek als ik weet niet wat
Ben je nu thuis dan?quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Theamerican het volgende:
ik ben al ziek, dus kom maar opquote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Theamerican het volgende:
Liever niet... ben eindelijk weer een beetje van mijn verkoudheid af!quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Theamerican het volgende:
Ja.. doe datquote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Theamerican het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |