ik denk het jaquote:Op maandag 11 december 2006 10:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat we allemaal te veel aan het Fokken zijn
ja, je zit me gewoon express te pestenquote:
Stranger slaat weer aan het vertalenquote:Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef Goover het volgende:
Vegetarischer
Gemüseeintopf mit
Grießklößchen
Aktivbrötchen
Müsli
aaaah, het spijt mequote:Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja, je zit me gewoon express te pesten![]()
alleen omdat je binnenkort klaar bent en 6 weken vrij hebt is heel mijn dagvooruitzicht met goede voornemens in de soep gelopen![]()
en müsliquote:Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Stranger slaat weer aan het vertalen
Vegetarische Groentetoping met grieskloten en aktieve broodjes?
man, dat wil ik ook. lekkerquote:Op maandag 11 december 2006 10:11 schreef T1andonly het volgende:
Aangezien ik vanmorgen vroeg wakker was heb ik broodjes gezond in elkaar gezet voor mezelf
aha vandaarquote:Op maandag 11 december 2006 10:12 schreef SvenM het volgende:
Ik ben nog steeds aan het kateren :d
laten we zeggen....uurtje of 9 / half 10?quote:Op maandag 11 december 2006 10:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nou dan zal ik na mijn stage speciaal voor jou nog eens komen buurten(maar niet te vroeg
)
ik rook altijd:quote:Op maandag 11 december 2006 10:13 schreef SvenM het volgende:
Buh, ik ga zo roken, heb ik wel verdient dacht ik zo, mijn begeleider is er toch niet vandaag (de echte begeleider wel, maar diegene die mij opdrachten`geeft is er niet dus
niks, ik ben moe, gaar en lam. Ik kan ook niet constant met de muis bewegen door een ongelukje op het werk zaterdag. Dus ik mag lekker rustig aan doenquote:Op maandag 11 december 2006 10:16 schreef SvenM het volgende:
Uhm tja, wat moet ik vandaag nog allemaal doen? Wat staat er bij jullie op de planning?
jij hebt niet eens foto's in je fotoboekquote:
Ik ben er ook geen fan van.quote:
jij welquote:Op maandag 11 december 2006 10:19 schreef SvenM het volgende:
[..]
jij hebt niet eens foto's in je fotoboek
Wat voor ongelukjequote:Op maandag 11 december 2006 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
niks, ik ben moe, gaar en lam. Ik kan ook niet constant met de muis bewegen door een ongelukje op het werk zaterdag. Dus ik mag lekker rustig aan doen![]()
*mompelt iets over appels en peren*quote:Op maandag 11 december 2006 10:19 schreef SvenM het volgende:
[..]
jij hebt niet eens foto's in je fotoboek
ik liet een deel van een matrijs uit me handen glijden en die wilde ik opvangen. Zijn net geslepen enzo dus best scherp.quote:
foto erin zetten danquote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
*mompelt iets over appels en peren*
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 10:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik liet een deel van een matrijs uit me handen glijden en die wilde ik opvangen. Zijn net geslepen enzo dus best scherp.
voor het resultaat en verhaal moet je maar even in dit topic kijken. [B&H SC] Mag ik.. Mag ik.. Ah toe... Mag ik?
ergens onderaan![]()
het is dus al vrij duidelijk wat het gaat worden!quote:Op maandag 11 december 2006 10:24 schreef Goover het volgende:
7:0
quote:Op maandag 11 december 2006 10:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ieuw. arme Zosk... ik zal nu heel lief doen hoor
![]()
centimeter diepquote:Op maandag 11 december 2006 10:25 schreef T1andonly het volgende:
Oew hechtingen ! Die heb ik allang niet meer gehad
mompelenquote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
*mompelt iets over appels en peren*
![]()
In het engels:quote:Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Stranger slaat weer aan het vertalen
Vegetarische Groentetoping met grieskloten en aktieve broodjes?
salmonella in een vegatarisch potje?quote:Op maandag 11 december 2006 10:27 schreef Goover het volgende:
[..]
In het engels:
Hot pot of vegetables
with semolina
dumplings
Roll
Muesli
Griesmeel, wijsneusquote:Op maandag 11 december 2006 10:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
salmonella in een vegatarisch potje?
Wat is er mis met jou neus dan?quote:Op maandag 11 december 2006 10:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
hey! Niet over mijn neus beginnen he!![]()
quote:
Voor de rest verdacht weinig eigenlijk.. Ik en mijn huisgenoten hebben van ons laatste geld wat frituurzooi en bier bij elkaar gesprokkeld en hebben gewowdquote:Op maandag 11 december 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
Dit weekend van 54 naar 58 gegaan.. Die magische 60 komt steeds dichterbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |