http://www.xseno.nl/*hendrika*quote:wat denk je wel niet vieze boer dat je bent ga zelf is op dieeet of zo voor je meensen gaat beschimmen vieze kut koter dat je bent je kunt beter je bek houden tegen mij
"En dat ik woonwagen bewoner ben maak em trots en blij voorals als ik kijk naar het burgermaatschappij"quote:
Team Friesland.quote:
zo die ligt er wel geil bij zeg...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:15 schreef Guiduuuuw het volgende:
De ouderwetsche kraphouding
[afbeelding]
Loensen heet zoiets. Dat krijg je als je sperma in je ogen krijgt.quote:
die heeft haar ogen ver uit elkaar staanquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:24 schreef godigita het volgende:
[..]
o.m.g.
*BACARDI![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahaha dat zou je eens moeten doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:36 schreef Clerick het volgende:
offtopic: heeft iemand btw deze topics aan hun laten zien?
die eerst gaat dan nog he de andere 2 ...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:38 schreef godigita het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lollercopter
op die bakkes na bedoel je?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:41 schreef master_X het volgende:
[..]
die eerst gaat dan nog he de andere 2 ...
paupers die gasten ...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:49 schreef godigita het volgende:
[afbeelding]
"mijn styl"
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:49 schreef godigita het volgende:
[afbeelding]
"mijn styl"
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef knarel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die is 1e foto hahahahahaha ik verslik me hier in mijn soep van die gast met dat "beurtje" shirtquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef knarel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:35 schreef Acryl het volgende:
Tering Vieze Pijpsletten
AHAHAHAHAHAAHHAA *hapt naar lucht* AHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef knarel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat is met zijn haar gebeurdequote:Op vrijdag 8 december 2006 19:30 schreef AffenStrudel het volgende:
[afbeelding]
Over emo's gesproken
Ook even berichtje geplaatst.
emo's rulenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:30 schreef AffenStrudel het volgende:
[afbeelding]
Over emo's gesproken
Ook even berichtje geplaatst.
damn wat is er met hun gebeurd dan ...quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:30 schreef AffenStrudel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over emo's gesproken
Ook even buddy van gemaakt.
Zij hebben goede muzieks gevonden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef master_X het volgende:
[..]
damn wat is er met hun gebeurd dan ...![]()
Ik voorspel een nieuw paint topic reeks!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:39 schreef Yestuuur het volgende:
[quote]Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef knarel het volgende:
[afbeelding]
is die gast echt?
Partyflock paint topics hebben we al gehadquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:41 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik voorspel een nieuw paint topic reeks!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:02 schreef Guiduuuuw het volgende:
Hoevaak zal zij al in haar kontje gePwnd zijn met die omhooggetrokken slip van haar..
In haar achterste.. Neen dankjequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wil je niet je penis erin schuiven dan?
Toeps lees eens een topique door voordat je erin post.. die foto was al op de vorige pagina te zienquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:54 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
OMG! Is Jade (America's Next Top Model) naar Nederland overgewaaid?
quote:
Dit is een breezah topic geem emo of whatever topic.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:30 schreef AffenStrudel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over emo's gesproken
Ook even buddy van gemaakt.
Aardig van je.. Krijg ik nu ook een Fok! avatarquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef AkTje het volgende:
*nomineerd topic tot topic van het jaar 2006..
Ja, briljantje, daarom haal ik hem ook aan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:33 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Toeps lees eens een topique door voordat je erin post.. die foto was al op de vorige pagina te zien
hulde voor deze postquote:Op zaterdag 9 december 2006 06:37 schreef Guiduuuuw het volgende:
[afbeelding]
JAJA ze matcht met monica bellucci! Wat een lomp zeugdier is het ook -->
[afbeelding]
Het verschil tussen monica bellucci en dit schepsel is: Italiaanse Monica eet haar spaghetti op met lepel en vorm, op een beschaafde manier.. En Sweety1984 schranst de spaghetti op met haar bakkes in het bord, zie het vlekkige ende smerige resultaat.. Ik zeg: ga in de wei staan
Doe maar extra grote bollen, in de kleur roze?quote:
Toet... Toet... Boing... Boing.... Hakken en Zagen... Zagen en Hakken .....quote:
Waarom is ze nou met kleren en al in een plas aan het zwemmenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:22 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Euh... Wat dóe je?
http://www.xseno.nl/profile.php?u=_kellyy
Ja, dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:35 schreef Xith het volgende:
[..]
Waarom is ze nou met kleren en al in een plas aan het zwemmen
Rot op met je vampirefreaks rommel, maak een nieuw topic erover andersquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:34 schreef bolletje_25 het volgende:
[afbeelding]
WTF man, is dit echt?
zeker wel man.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
Is deze broek ook breezer ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar hijs van de nieuwe collectiequote:
offtopiquequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar hijs van de nieuwe collectie
en zeker nog duur ook??quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
120 euries?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeweetquote:
roflquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:22 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Euh... Wat dóe je?
http://www.xseno.nl/profile.php?u=_kellyy
Sterf uit, nooblet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:35 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
Rot op met je vampirefreaks rommel, maak een nieuw topic erover anders
gast, ze is 13. Gelooft nét niet meer in Sinterklaas. Klinkt dus inderdaad pedo. En ik vind je usericon smerig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:12 schreef Pustasu het volgende:
klinkt misschien pedeau, maar zou ik best kunnen doen
[afbeelding]
moeten er soms rake klappenv allen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
gast, ze is 13. Gelooft nét niet meer in Sinterklaas. Klinkt dus inderdaad pedo. En ik vind je usericon smerig.
Aan dr houding te zien gelooft ze al een tijdje niet meer in Sinterklaas.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
gast, ze is 13. Gelooft nét niet meer in Sinterklaas. Klinkt dus inderdaad pedo. En ik vind je usericon smerig.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:22 schreef Guiduuuuw het volgende:
Maikuuul heeft t duidelijk niet begrepen met die broek.. t gaat er niet om wat je draagt (leer etc telt niet mee..) Maar HOE je het draagt EINS!??!?!111!?!?/!!
Ik heb ook Zoeen chille JoggingsHose als hierboven is gepost...MAR IK GAJ NIET MEEJ MUN ACHTERSTE OMHOOGSTAAN met een kop die vraagt om beCUMt te worden.. Ok ok ik ben dan een Boii ( we moete wel breezah blijven praten)... Maar ik zie ook van die Flapdrollen die in pose gaan liggen op hun kamertJUHHH... AFSCHIETEN EN ZET ZE OP IN EEN MUSEUM!
OF STUURR ZE NAAR ISRAEL MET EEN PALESTIJNENVLAG OF GEEN ZE EEN EMMER MET RADIO_ACTIEF STERFSEL!
GODDVERR
ZE MOETE ALLEMAAL DOOR EEN STERK GEADERDE PENIS VAN EEN NEGER MET MONGOLIAANSE (het land, niet de ziekte) OUDERS IN HUN KONTJE GEPWND WORDEN!!
Ijscoman mag ik nog een ijsje om af te koelen? EINS!1?!?!?11!/1//?!?!?!?!?/1111!!!??!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:01 schreef Pustasu het volgende:
ik heb ook een xseno profiel
You fit the profile!quote:
Ik vind dat het legaal moet worden dat soort volk hard in de reet te verkrachten, midden op straat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:12 schreef Pustasu het volgende:
[afbeelding]
Wat hij zegt....quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef Smash-it het volgende:
tsssss.quote:moeten er soms rake klappenv allen?
zij..quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:25 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
Wat hij zegt....
[..]
tsssss.
hehe ze wil van achter gepakt worden ze staat al klaarquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:12 schreef Pustasu het volgende:
[afbeelding]
oom en tante buurman/vrouw... KAMPERSSSSS ???????quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:25 schreef PauperPanda het volgende:
[afbeelding]
me tante/buurvrouw & myn oom/buurman ; TROUWERIJJ !
We hebben een P, we hebben een A, we hebben een U....
Ik referreerde eigenlijk meer naar de kleding/auto/hele happening an sich.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:38 schreef japserr het volgende:
[..]
oom en tante buurman/vrouw... KAMPERSSSSS ???????
ja dat was al erg genoeg opzich maar die tekst eronder doet 't hemquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:48 schreef PauperPanda het volgende:
[..]
Ik referreerde eigenlijk meer naar de kleding/auto/hele happening an sich.
[afbeelding]
Over 'speciale iemanden' gesproken..![]()
Ga eens dood.
wat is dit voor bagger danquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:48 schreef PauperPanda het volgende:
[..]
Ik referreerde eigenlijk meer naar de kleding/auto/hele happening an sich.
[afbeelding]
Over 'speciale iemanden' gesproken..![]()
Ga eens dood.
Een betoog dat me raaktquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:22 schreef Guiduuuuw het volgende:
Maikuuul heeft t duidelijk niet begrepen met die broek.. t gaat er niet om wat je draagt (leer etc telt niet mee..) Maar HOE je het draagt EINS!??!?!111!?!?/!!
Ik heb ook Zoeen chille JoggingsHose als hierboven is gepost...MAR IK GAJ NIET MEEJ MUN ACHTERSTE OMHOOGSTAAN met een kop die vraagt om beCUMt te worden.. Ok ok ik ben dan een Boii ( we moete wel breezah blijven praten)... Maar ik zie ook van die Flapdrollen die in pose gaan liggen op hun kamertJUHHH... AFSCHIETEN EN ZET ZE OP IN EEN MUSEUM!
OF STUURR ZE NAAR ISRAEL MET EEN PALESTIJNENVLAG OF GEEN ZE EEN EMMER MET RADIO_ACTIEF STERFSEL!
GODDVERR
ZE MOETE ALLEMAAL DOOR EEN STERK GEADERDE PENIS VAN EEN NEGER MET MONGOLIAANSE (het land, niet de ziekte) OUDERS IN HUN KONTJE GEPWND WORDEN!!
Ijscoman mag ik nog een ijsje om af te koelen? EINS!1?!?!?11!/1//?!?!?!?!?/1111!!!??!!
ik wil ook ;D met slagroomquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef de_ijscoman het volgende:
[..]
Een betoog dat me raakt![]()
[afbeelding]
Op welke site staat zij?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:12 schreef Pustasu het volgende:
[afbeelding]
die mag je dood rijdenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:34 schreef bolletje_25 het volgende:
[afbeelding]
WTF man, is dit echt?
hehe iedereen proberenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:59 schreef AffenStrudel het volgende:
FOK!SLET is niet echt heel actief he.
oja, het wachtwoord is fokslet.
haha ja mooi is dat he ddanquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:10 schreef AffenStrudel het volgende:
Net even een hoop mensen(die het verdienen) de grond ingetrapt.
Nu afwachten![]()
OMG dat zijn zeker de ouders van dat gedrocht?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:29 schreef Zosk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hennige Fox op de laatste fotoquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:49 schreef Zosk het volgende:
http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=vegeta
Dude...echt schiet jezelf af
IP ban denk ik dan, want ik kan er nog opquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:16 schreef AffenStrudel het volgende:
WTF? ban?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:18 schreef Elwood1802 het volgende:
Ban?
Maikul had ik het over, het breezertaaltje was om het topic breezerig te houden.
truequote:Op zaterdag 9 december 2006 21:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Jammer van je tijd om op die chat te zitten
Kankerkachel...quote:
Ik ook niet.Waarom zijn ze aan het kaaskopen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:19 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
http://www.xseno.nl/profile.php?u=!!!_Leidy_!!!
Ik snap die ouders echt niet ...
mijn god.... cloning gone way, waaaaay bad!quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:40 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Toet... Toet... Boing... Boing.... Hakken en Zagen... Zagen en Hakken .....
![]()
![]()
neuquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
do the letters pwned mean anything to you?.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:18 schreef -Wolf- het volgende:
Sommige breezahs (heeeeeel soms) zijn nog best neukbaar.
Wat een paradox eigenlijk..
quote:Beste FOK!SLET,
bij deze heb je een permanente ban van xseno aangezien je duidelijk hier alleen maar zit om mensen te beledigen
Daarom begint het ook met 'hoi dochter van me'..quote:
Ik kan 't niet lezenquote:Op zondag 10 december 2006 14:45 schreef DjMoonlight het volgende:
Mooie photoshop skilz
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
daar had ik ook al last vanquote:
Weet je hoeveel van zulke kinders dat net alsof doen?quote:Op zondag 10 december 2006 14:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Daarom begint het ook met 'hoi dochter van me'..
quote:Op zondag 10 december 2006 16:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet je hoeveel van zulke kinders dat net alsof doen?
volgens mij ging het over iets anders hoorquote:Op zondag 10 december 2006 16:24 schreef Acryl het volgende:
[..]
ja want dat is vet stoer toch? als je dronken bent!
Ja, net alsof doen dat je vriendinnetje je moeder is is zo stoer.quote:Op zondag 10 december 2006 16:24 schreef Acryl het volgende:
[..]
ja want dat is vet stoer toch? als je dronken bent!
Of het is een mongooltje, of hij zit op de verkeerde sitequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:13 schreef Zosk het volgende:
[afbeelding]
alleen maar door deze naam sjans met een negertje, kei lief![]()
Hear hear!quote:Op zondag 10 december 2006 17:20 schreef BaajGuardian het volgende:
NEGERTJES HOREN IN KOOIEN.
tsjah..verder dn opgeilen komt t meestal ooknie omdat ze om 12 thuis moeten zijnquote:Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
wtf ik ken die onderste 'ex'
nou niet nu persoonlijk oid, maar heb hem gekent![]()
(of het is zn broer of hij lijkt precies op degene die ik kende want ik bedenk me dat deze gast vast jong is)
Trouwens, 13 jaar en dan als hobby 'jongens opgeilen' hebben...
dan vraag je toch om in de bosjes gefacepenetreert te worden door een oude man...
't Is triest nietquote:Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
(of het is zn broer of hij lijkt precies op degene die ik kende want ik bedenk me dat deze gast vast jong is)
dan vraag je toch om in de bosjes gefacepenetreert te worden door een oude man...
Die onderste en een-na-onderste zijn toch dezelfde persoon?quote:Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2006 19:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
't Is triest nietIk speelde toen met poppen
![]()
Heel soms ook wel met G.I. Joe hoorquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 19:18 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Die onderste en een-na-onderste zijn toch dezelfde persoon?
Omg, 13 jaar, en dan al zo hoerig op foto's. Dat beloofd wat voor in de toekomstquote:Op zondag 10 december 2006 17:44 schreef Kreupeldicht het volgende:
Deze is 13, heeft piercings, drinkt, rookt, rijdt scooter, zet haar mocro-exen op internet, kan niet spellen, maakt sexy foto's ... moeder is geblondeerd en draagt iets met tijgerprint, uiteraard is de familie sinds 6 december al geheel in kerstsfeer .. doe je goed moeder![]()
Mijn piercing('s) Navel;Tong
Mijn hobbies:-Chillen Buiten..-Jongens op geilen.. smoken.. -msnen..
Mijn partydrankje(s): Sneuw-Witje
Mijn scooter/auto('s): Scooter
[afbeelding]
Foto Shot
[afbeelding]
Me Buiki
[afbeelding]
Me ma , zus en ik
[afbeelding]
me ex maar hou nog steeds fan hem..
[afbeelding]
Me ex hou nog van je..
quote:Op zondag 10 december 2006 21:40 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Omg, 13 jaar, en dan al zo hoerig op foto's. Dat beloofd wat voor in de toekomst![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
OMG sneuwitje wat is dat?quote:Op zondag 10 december 2006 17:44 schreef Kreupeldicht het volgende:
Deze is 13, heeft piercings, drinkt, rookt, rijdt scooter, zet haar mocro-exen op internet, kan niet spellen, maakt sexy foto's ... moeder is geblondeerd en draagt iets met tijgerprint, uiteraard is de familie sinds 6 december al geheel in kerstsfeer .. doe je goed moeder![]()
Mijn piercing('s) Navel;Tong
Mijn hobbies:-Chillen Buiten..-Jongens op geilen.. smoken.. -msnen..
Mijn partydrankje(s): Sneuw-Witje
Mijn scooter/auto('s): Scooter
[afbeelding]
Foto Shot
[afbeelding]
Me Buiki
[afbeelding]
Me ma , zus en ik
[afbeelding]
me ex maar hou nog steeds fan hem..
[afbeelding]
Me ex hou nog van je..
quote:Op maandag 11 december 2006 07:41 schreef Chinless het volgende:
sneeuw-witje, das toch iets van bier met 7-up?
We can only hope..!quote:Op maandag 11 december 2006 09:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Nog een paar jaar en 12 jarige meisjes staan met opengespreide kalekut op hun profielen.
Nee want tegen die tijd is het net zo normaal als 13 jarigen in neukposes die jongens willen opgeilen.quote:
we zullen zienquote:Op maandag 11 december 2006 10:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee want tegen die tijd is het net zo normaal als 13 jarigen in neukposes die jongens willen opgeilen.
Zegt iemand die te lelijk is voor zijn eigen foboquote:Op maandag 11 december 2006 10:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
kijk eens in de spiegel voordat je daar mee scheld![]()
jij hebt niet het recht iemand lelijk te noemen met zo'n lookquote:Op maandag 11 december 2006 10:53 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zegt iemand die te lelijk is voor zijn eigen fobo![]()
Ik heb een keuze Ik moet er wat voor doen om lelijk te zijnquote:Op maandag 11 december 2006 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
jij hebt niet het recht iemand lelijk te noemen met zo'n look
Lees trouwens mijn spuisel eens en pas het op jezelf toe, prutserquote:Op maandag 11 december 2006 11:02 schreef Zosk het volgende:
als je er niks aan kan doen dan is het wel "ok". maar dat is niet zo in jou geval![]()
kanker emo text, sterf.quote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Lees trouwens mijn spuisel eens en pas het op jezelf toe, prutser
Beetje last van beperkte visie? Je hebt het wel erg moeilijk jezelf, dus probeer je andere maar te kleinerenquote:Op maandag 11 december 2006 11:10 schreef Zosk het volgende:
valt mee dat je daar geen zin in hebt![]()
heb je geen zin om in jezelf te gaan snijden ofzo?![]()
Kan mij die kutkerst nou verkloten!quote:Op maandag 11 december 2006 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens, geen ruzie maken. Het is tenslotte bijna kerst.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:14 schreef -SL- het volgende:
Verkeerde topic NS666 en Zosk
niet van jullie gewent
ik loop niet te zanikenquote:
huh?quote:Op maandag 11 december 2006 11:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Beetje last van beperkte visie? Je hebt het wel erg moeilijk jezelf, dus probeer je andere maar te kleineren![]()
Ach
volgensmij zit ik gewoon nog in het goede topic hoorquote:Op maandag 11 december 2006 11:14 schreef -SL- het volgende:
Verkeerde topic NS666 en Zosk
niet van jullie gewent
Niet om NS666 af te zeiken, toch?!quote:Op maandag 11 december 2006 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
volgensmij zit ik gewoon nog in het goede topic hoor![]()
Ja, maar niet in breezah-chicks-topiquesquote:Op maandag 11 december 2006 11:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
jawel, dat mag toch overal en altijd?![]()
Ik ben geen breezah-chicks!quote:Op maandag 11 december 2006 11:42 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ja, maar niet in breezah-chicks-topiques
Precies, wegwezen dusquote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik ben geen breezah-chicks!![]()
daarom moeten jullie dat niet hier doenquote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik ben geen breezah-chicks!![]()
Nou en, ze is een chick en zit aan de breezerquote:Op maandag 11 december 2006 12:00 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet legaal
quote:Op maandag 11 december 2006 12:30 schreef Guiduuuuw het volgende:
[afbeelding]
Ben ik degene die je... Met een klopboor in de anus pwnd, aan je haren trekt en vervolgens over je gezicht heen cumt!
Dan zet ik je vast in mijn kelder en leg je op een draaiende Truckersband.. Nodig de spelersgroep van Ado den Haag uit, en die gangbangen je terwijl jij daar ligt te draaien.. BOHHHH GEK
en dat vind jij helemaal niet erg.quote:Op maandag 11 december 2006 16:34 schreef Bioo het volgende:
Verkapte-kijk-mij-eens-strippende-breezahs-in-mijn-MSN-lijst-hebben post![]()
![]()
styl00wzz opvulling, jevvaaiitszz!quote:Op maandag 11 december 2006 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.xseno.nl/useri(...)20201c1847cb0cc1.jpgdie kop is hendig klein vergeleken met zijn lichaam
quote:Op maandag 11 december 2006 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.xseno.nl/useri(...)20201c1847cb0cc1.jpgdie kop is hendig klein vergeleken met zijn lichaam
Dat, lieve Maikuuul, noemt men nou een bomberjack.quote:Op maandag 11 december 2006 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |