mijn god.... cloning gone way, waaaaay bad!quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:40 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Toet... Toet... Boing... Boing.... Hakken en Zagen... Zagen en Hakken .....
![]()
![]()
neuquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
do the letters pwned mean anything to you?.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:18 schreef -Wolf- het volgende:
Sommige breezahs (heeeeeel soms) zijn nog best neukbaar.
Wat een paradox eigenlijk..
quote:Beste FOK!SLET,
bij deze heb je een permanente ban van xseno aangezien je duidelijk hier alleen maar zit om mensen te beledigen
Daarom begint het ook met 'hoi dochter van me'..quote:
Ik kan 't niet lezenquote:Op zondag 10 december 2006 14:45 schreef DjMoonlight het volgende:
Mooie photoshop skilz
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
daar had ik ook al last vanquote:
Weet je hoeveel van zulke kinders dat net alsof doen?quote:Op zondag 10 december 2006 14:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Daarom begint het ook met 'hoi dochter van me'..
quote:Op zondag 10 december 2006 16:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet je hoeveel van zulke kinders dat net alsof doen?
volgens mij ging het over iets anders hoorquote:Op zondag 10 december 2006 16:24 schreef Acryl het volgende:
[..]
ja want dat is vet stoer toch? als je dronken bent!
Ja, net alsof doen dat je vriendinnetje je moeder is is zo stoer.quote:Op zondag 10 december 2006 16:24 schreef Acryl het volgende:
[..]
ja want dat is vet stoer toch? als je dronken bent!
Of het is een mongooltje, of hij zit op de verkeerde sitequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:13 schreef Zosk het volgende:
[afbeelding]
alleen maar door deze naam sjans met een negertje, kei lief![]()
Hear hear!quote:Op zondag 10 december 2006 17:20 schreef BaajGuardian het volgende:
NEGERTJES HOREN IN KOOIEN.
tsjah..verder dn opgeilen komt t meestal ooknie omdat ze om 12 thuis moeten zijnquote:Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
wtf ik ken die onderste 'ex'
nou niet nu persoonlijk oid, maar heb hem gekent![]()
(of het is zn broer of hij lijkt precies op degene die ik kende want ik bedenk me dat deze gast vast jong is)
Trouwens, 13 jaar en dan als hobby 'jongens opgeilen' hebben...
dan vraag je toch om in de bosjes gefacepenetreert te worden door een oude man...
't Is triest nietquote:Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
(of het is zn broer of hij lijkt precies op degene die ik kende want ik bedenk me dat deze gast vast jong is)
dan vraag je toch om in de bosjes gefacepenetreert te worden door een oude man...
Die onderste en een-na-onderste zijn toch dezelfde persoon?quote:Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2006 19:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
't Is triest nietIk speelde toen met poppen
![]()
Heel soms ook wel met G.I. Joe hoorquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 19:18 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Die onderste en een-na-onderste zijn toch dezelfde persoon?
Omg, 13 jaar, en dan al zo hoerig op foto's. Dat beloofd wat voor in de toekomstquote:Op zondag 10 december 2006 17:44 schreef Kreupeldicht het volgende:
Deze is 13, heeft piercings, drinkt, rookt, rijdt scooter, zet haar mocro-exen op internet, kan niet spellen, maakt sexy foto's ... moeder is geblondeerd en draagt iets met tijgerprint, uiteraard is de familie sinds 6 december al geheel in kerstsfeer .. doe je goed moeder![]()
Mijn piercing('s) Navel;Tong
Mijn hobbies:-Chillen Buiten..-Jongens op geilen.. smoken.. -msnen..
Mijn partydrankje(s): Sneuw-Witje
Mijn scooter/auto('s): Scooter
[afbeelding]
Foto Shot
[afbeelding]
Me Buiki
[afbeelding]
Me ma , zus en ik
[afbeelding]
me ex maar hou nog steeds fan hem..
[afbeelding]
Me ex hou nog van je..
quote:Op zondag 10 december 2006 21:40 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Omg, 13 jaar, en dan al zo hoerig op foto's. Dat beloofd wat voor in de toekomst![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
OMG sneuwitje wat is dat?quote:Op zondag 10 december 2006 17:44 schreef Kreupeldicht het volgende:
Deze is 13, heeft piercings, drinkt, rookt, rijdt scooter, zet haar mocro-exen op internet, kan niet spellen, maakt sexy foto's ... moeder is geblondeerd en draagt iets met tijgerprint, uiteraard is de familie sinds 6 december al geheel in kerstsfeer .. doe je goed moeder![]()
Mijn piercing('s) Navel;Tong
Mijn hobbies:-Chillen Buiten..-Jongens op geilen.. smoken.. -msnen..
Mijn partydrankje(s): Sneuw-Witje
Mijn scooter/auto('s): Scooter
[afbeelding]
Foto Shot
[afbeelding]
Me Buiki
[afbeelding]
Me ma , zus en ik
[afbeelding]
me ex maar hou nog steeds fan hem..
[afbeelding]
Me ex hou nog van je..