Was even bezigquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:24 schreef SiemeN het volgende:
SF? remlof? anderen?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:27 schreef SiemeN het volgende:
Vooruit dan maar.
Ik moet nog even 3 uurtjes baggeren. Dan zit de werkweek er weer op.
Nog half uurtjequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:27 schreef SiemeN het volgende:
Vooruit dan maar.
Ik moet nog even 3 uurtjes baggeren. Dan zit de werkweek er weer op.
Mwoah. Niet echt. Maar goed. Het eerste biertje mag gelukkig wel al rond half 5 open hier op de zaak!quote:
Tjek de FPquote:
Bijna maandag...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Bijna weekend.
Zeg! Doe ff normaal!quote:
Sorrie. Ik wist niet dat je online was. Ik zit op m'n werk msn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Bedankt voor de uitnodiging.
Mja.... heel ONZ ligt tijdelijk ff stil...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar gaat tergend langzaam, dit topic.
Niets. Blijf maar lekker weg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:51 schreef Originele_Naam het volgende:
wat moet ik dan in dit onzin topic posten
Ben nooit op FOK rond die tijd.. alleen in de ochtend/middag van de werkdagen want dan heb ik stage....quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef SiemeN het volgende:
Snelheid is anders inderdaad. Maar goed. Het is dan ook nog geen 23.00 geweest.
kan je proberen maar dan loop je de kans dat je voorlopig helemaal niet meer kan posten binnen afzienbare tijdquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:45 schreef Originele_Naam het volgende:
je bedoelt in dit topic kan ik mijn aantal posts verdrievoudigen
Neej man, ik wil me aantal posts verdrievoudigen in een week en bovendien heb ik niks te doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:52 schreef SiemeN het volgende:
Niets. Blijf maar lekker weg.
Ik post wel kwaliteitsposts, dus voor bagger hoef je niet bang te zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:52 schreef remlof het volgende:
kan je proberen maar dan loop je de kans dat je voorlopig helemaal niet meer kan posten binnen afzienbare tijd
Moet Tong proberen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:45 schreef Originele_Naam het volgende:
je bedoelt in dit topic kan ik mijn aantal posts verdrievoudigen
Hoi!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:52 schreef boem-dikkie het volgende:
haaaaaallooooooooooooooooooooooo-oooh
Hoi.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
kan je proberen maar dan loop je de kans dat je voorlopig helemaal niet meer kan posten binnen afzienbare tijd
post em maar dan in Heren, show hier je penis. Wie durft?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef SiemeN het volgende:
Ik wil even melden dat mijn penis erect is..
Mag je zelfo ok wel doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef MmadviewW het volgende:
waar blijven die borsten en pils?
Ik ben aan het werk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
post em maar dan in Heren, show hier je penis. Wie durft?
aawh ik kliktequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
post em maar dan in Heren, show hier je penis. Wie durft?
ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef MmadviewW het volgende:
waar blijven die borsten en pils?
jij baggert niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Genoeg gebaggert?
Een kwaliteitsuser in dit topic was wel even nodig.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:02 schreef Polvere het volgende:
Vrijdagen hebben steeds meer weg van zondagen. Je bent vrij en er staat iets voor de deur.
Wij baggeren pasquote:
Hee en ik danquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Een kwaliteitsuser in dit topic was wel even nodig.
Welkom.
Het weekend staat voor de deur EINZquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:02 schreef Polvere het volgende:
Vrijdagen hebben steeds meer weg van zondagen. Je bent vrij en er staat iets voor de deur.
Ik ben in een gulle bui, dus jij ook ja.quote:
Het moet langzaam hequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:10 schreef SiemeN het volgende:
Ik hou daar niet zo van, 5 keer op een rij posten.
Het is vrijdag en je hebt geen bier?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:12 schreef SiemeN het volgende:
Verdomme. Ik wil pils.
Inderdaad. Ik ben keihard aan het zwoegen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is vrijdag en je hebt geen bier?
Je zit nog op je werk![]()
Dat zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:14 schreef remlof het volgende:
als jullie gaan kwartetten neig ik erna om deze dicht te gooien
We komen 1 man te kortquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:14 schreef remlof het volgende:
als jullie gaan kwartetten neig ik erna om deze dicht te gooien
Sukkel! Ik ben dus begonnen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We komen 1 man te kort![]()
We gaan wel pesten![]()
Je mag best een keer mee doen met de friday night poker, hoor. Kom maar naar Alkmaar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We komen 1 man te kort![]()
We gaan wel pesten![]()
Ruigquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:16 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je mag best een keer mee doen met de friday night poker, hoor. Kom maar naar Alkmaar..
Meestal spelen we om knakworstjes.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ruig![]()
Maar ik zet niet mijn fiets in als jij all-in gaat en ik je moet callen![]()
Wat is je nummer..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ruig![]()
Maar ik zet niet mijn fiets in als jij all-in gaat en ik je moet callen![]()
quote:
Te flauwquote:
Ja. Maar dat geeft heul niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Had ik hier al een TVP geplaatst?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens naast het bier ook verdomd zin om een 16 jarige te neuken.
Mijn zusje gaat dus ook meequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens naast het bier ook verdomd zin om een 16 jarige te neuken.
Whehe. Als jullie de bagger maar niet naar binnen brengen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Volgende week huisinweiding bij SiemeN![]()
Voetenvegen is okequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Whehe. Als jullie de bagger maar niet naar binnen brengen.
Dat wil mijn 35cm kloppend paars niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kan je je leeftijd verleggen?
Ik wist niet dat jij een lama had ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat wil mijn 35cm kloppend paars niet.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:27 schreef SiemeN het volgende:
Neuj hoor. Ik ken helemaal niemand van FOK. Ik doe niet aan kliekjes..
Heb je een vagina?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Neucken dan maar?
De anus SiemeN, de anusquote:
Ik zie geen lollerzeehond ?quote:
Da's exit only.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De anus SiemeN, de anus![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef SiemeN het volgende:
MUUUUUUUWWWWWAAAAAAAAAOP!
Jij begrijpt me.quote:
Kwestie van je "klassiekers" kennen hequote:
lollerbachquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kwestie van je "klassiekers" kennen he![]()
quote:
Nee een 3-potige lamaquote:
Da's een poedel.quote:
Heul niet !quote:
wat denk je wel niet scheel heilige ongelovigequote:
Bedankt voor je reactie. We nemen hem mee naar achteren.quote:
You infidelquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wat denk je wel niet scheel heilige ongelovige
Assenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:42 schreef SiemeN het volgende:
SF. Jij woont toch in Zwolle. Of Kampen ofzo?
Zwollequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:42 schreef SiemeN het volgende:
SF. Jij woont toch in Zwolle. Of Kampen ofzo?
Ik heb gisteren nog kwaliteit geopend, hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:43 schreef Polvere het volgende:
Het lijkt erop dat je deelt in de algemene malaise die ONZ heet, SiemeN.
Jong vuillak wijkgenootquote:
Dat somt het wel op.quote:
jij woont in een egel straatquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jong vuillak wijkgenoot![]()
Egelslagquote:
TTquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Egelslag![]()
Net als die zeehundgjens alleen dan egeltjes![]()
Sureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik woon toevallig in zeehondmep
Koraalstoep rot op manquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik woon toevallig in zeehondmep
Als ik nog meer ga posten wel jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef SiemeN het volgende:
Straks is 'ie dicht, zeg ik je.
Noep.quote:
Ik heb er net 1tje op kosten van de baas geopend.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
Bier!
Chris Rea is weer op de radio!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:17 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Tralalalal, het is alweer bijna Kerschtmisch![]()
Inderdaad, echt kut dus;quote:
Zie het nu pasquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:55 schreef seekfaM het volgende:
maan njim si seekfam ioH
nezel nak maazgnal tid ej tad pooh kI
raabseel kjilieom tein cipot fjirhcs maazgnal nee si tid tuk O
!huieoBquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:55 schreef seekfaM het volgende:
maan njim si seekfam ioH
nezel nak maazgnal tid ej tad pooh kI
raabseel kjilieom tein cipot fjirhcs maazgnal nee si tid tuk O
Boh, je had dat andere topic moeten volgen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:07 schreef Sala-adin het volgende:
Saaie kut users!
Was ik je weer voor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik had hier nog niet gepost.
Moet lukken als het in baggervorm gaat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ja nog 1 pagina
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=DAAquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb een film gedowonload maar het is een of ander kutbestand een DAA bestand welteverstaan met wat kan ik die afspelen?
Iemand enig idee?
D.a.t. j.u.l.l.i.e. j.e. b.i.j. j.e. c.o.m.p.u.t.e.r.t.j.e.s. a.f.t.r.e.k.k.e.n. t.i.j.d.e.n.s. h.e.t. f.o.k.k.e.n..quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou eigenlijk van ons Fok!erts in ONZ?![]()
in ieder geval niet dat jullie elk topic verzieken met baggerquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou eigenlijk van ons Fok!erts in ONZ?![]()
Dus toch.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
in ieder geval niet dat jullie elk topic verzieken met bagger
Lastig lastigquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
in ieder geval niet dat jullie elk topic verzieken met bagger
I.k. b.e.n. E.i.n.z. H.e.i.n.z.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
h.o.i. i.k. b.e.n. J.o.h.a.n.n.e.s h.e.t. k.l.e.i.n.e. s.c.h.i.l.d.p.a.d.j.e..
J.i.j. m.o.e.t. H.e.i.n.z z.i.j.n.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
I.k. b.e.n. E.i.n.z. H.e.i.n.z.
Mijn dank ik groot!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=DAA
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg Alexxxxx (5x), deuk jij nog vaak batsers?
Mja, hoort bij mn werk, hoezo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg Alexxxxx (5x), bats jij nog vaak deuken?
ik negeer friesland gewoon.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Als in meppen dus.
waar de fok download jij films als het DAA bestanden zijnquote:
Oeps, deze posting was zeker te groot hčquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
Geachte heer SiemeN,
Heb je gisteren nog gezopen, geshoarma'd en geswaffeld?
Hoogachtend,
opgebaarde
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:06 schreef SiemeN het volgende:
Dat gaan we redden, lijkt me. Kan ik eindelijk ook eens de 5k halen.
Vervelend.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben echt zo brak als frans kraanwater.
Roflpantoffeldiertje was je voor, Eins+Ketchup+Heinz.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:06 schreef SiemeN het volgende:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:06 schreef SiemeN het volgende:
Je zit pas op 1400quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]ik post nu 3 weken, en ik heb de 2K! (bijna)
![]()
dat kan je dit niet noemenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:12 schreef SiemeN het volgende:
Jaja, jullie zijn baggeraars. Ik post bescheiden, doch uiterst treffend.
Knul, zie mijn posthistroy. Ik doe niet anders.quote:
Bijna, P.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:12 schreef pussydeluxe het volgende:
LaPo.
Kerel, zie mijn posthistroy, ik bagger ook nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Knul, zie mijn posthistroy. Ik doe niet anders.
Gaan we doodquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan? En dan? En dan? En dan? En dan? En dan? En dan? En dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |