Was even bezigquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:24 schreef SiemeN het volgende:
SF? remlof? anderen?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:27 schreef SiemeN het volgende:
Vooruit dan maar.
Ik moet nog even 3 uurtjes baggeren. Dan zit de werkweek er weer op.
Nog half uurtjequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:27 schreef SiemeN het volgende:
Vooruit dan maar.
Ik moet nog even 3 uurtjes baggeren. Dan zit de werkweek er weer op.
Mwoah. Niet echt. Maar goed. Het eerste biertje mag gelukkig wel al rond half 5 open hier op de zaak!quote:
Tjek de FPquote:
Bijna maandag...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Bijna weekend.
Zeg! Doe ff normaal!quote:
Sorrie. Ik wist niet dat je online was. Ik zit op m'n werk msn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Bedankt voor de uitnodiging.
Mja.... heel ONZ ligt tijdelijk ff stil...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar gaat tergend langzaam, dit topic.
Niets. Blijf maar lekker weg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:51 schreef Originele_Naam het volgende:
wat moet ik dan in dit onzin topic posten
Ben nooit op FOK rond die tijd.. alleen in de ochtend/middag van de werkdagen want dan heb ik stage....quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef SiemeN het volgende:
Snelheid is anders inderdaad. Maar goed. Het is dan ook nog geen 23.00 geweest.
kan je proberen maar dan loop je de kans dat je voorlopig helemaal niet meer kan posten binnen afzienbare tijdquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:45 schreef Originele_Naam het volgende:
je bedoelt in dit topic kan ik mijn aantal posts verdrievoudigen
Neej man, ik wil me aantal posts verdrievoudigen in een week en bovendien heb ik niks te doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:52 schreef SiemeN het volgende:
Niets. Blijf maar lekker weg.
Ik post wel kwaliteitsposts, dus voor bagger hoef je niet bang te zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:52 schreef remlof het volgende:
kan je proberen maar dan loop je de kans dat je voorlopig helemaal niet meer kan posten binnen afzienbare tijd
Moet Tong proberen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:45 schreef Originele_Naam het volgende:
je bedoelt in dit topic kan ik mijn aantal posts verdrievoudigen
Hoi!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:52 schreef boem-dikkie het volgende:
haaaaaallooooooooooooooooooooooo-oooh
Hoi.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
kan je proberen maar dan loop je de kans dat je voorlopig helemaal niet meer kan posten binnen afzienbare tijd
post em maar dan in Heren, show hier je penis. Wie durft?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef SiemeN het volgende:
Ik wil even melden dat mijn penis erect is..
Mag je zelfo ok wel doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef MmadviewW het volgende:
waar blijven die borsten en pils?
Ik ben aan het werk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
post em maar dan in Heren, show hier je penis. Wie durft?
aawh ik kliktequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
post em maar dan in Heren, show hier je penis. Wie durft?
ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef MmadviewW het volgende:
waar blijven die borsten en pils?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |