Zie het nu pasquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:55 schreef seekfaM het volgende:
maan njim si seekfam ioH
nezel nak maazgnal tid ej tad pooh kI
raabseel kjilieom tein cipot fjirhcs maazgnal nee si tid tuk O
!huieoBquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:55 schreef seekfaM het volgende:
maan njim si seekfam ioH
nezel nak maazgnal tid ej tad pooh kI
raabseel kjilieom tein cipot fjirhcs maazgnal nee si tid tuk O
Boh, je had dat andere topic moeten volgen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:07 schreef Sala-adin het volgende:
Saaie kut users!
Was ik je weer voor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik had hier nog niet gepost.
Moet lukken als het in baggervorm gaat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ja nog 1 pagina
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=DAAquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb een film gedowonload maar het is een of ander kutbestand een DAA bestand welteverstaan met wat kan ik die afspelen?
Iemand enig idee?
D.a.t. j.u.l.l.i.e. j.e. b.i.j. j.e. c.o.m.p.u.t.e.r.t.j.e.s. a.f.t.r.e.k.k.e.n. t.i.j.d.e.n.s. h.e.t. f.o.k.k.e.n..quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou eigenlijk van ons Fok!erts in ONZ?![]()
in ieder geval niet dat jullie elk topic verzieken met baggerquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou eigenlijk van ons Fok!erts in ONZ?![]()
Dus toch.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
in ieder geval niet dat jullie elk topic verzieken met bagger
Lastig lastigquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
in ieder geval niet dat jullie elk topic verzieken met bagger
I.k. b.e.n. E.i.n.z. H.e.i.n.z.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
h.o.i. i.k. b.e.n. J.o.h.a.n.n.e.s h.e.t. k.l.e.i.n.e. s.c.h.i.l.d.p.a.d.j.e..
J.i.j. m.o.e.t. H.e.i.n.z z.i.j.n.
nee hoor, het is heel simpel... gewoon 5 seconden langer nadenken voordat je iets postquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
I.k. b.e.n. E.i.n.z. H.e.i.n.z.
Mijn dank ik groot!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=DAA
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg Alexxxxx (5x), deuk jij nog vaak batsers?
Mja, hoort bij mn werk, hoezo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg Alexxxxx (5x), bats jij nog vaak deuken?
ik negeer friesland gewoon.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Als in meppen dus.
waar de fok download jij films als het DAA bestanden zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |