Is dat niet die gele kikker??quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:06 schreef AnneX het volgende:
dat zeg ik toch: http://photobucket.com
Do2 zit vol met zulke grapjes, maar dat is ook wel weer een onderdeel van z'n charme.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Herman Finkers zou zich schamen voor zo'n grap..., sterker nog, zelfs Seth G. zou zich hier niet aan wagen
Maar idd Dad dat klop!!Het is nu oranje
![]()
Ik heb alleen nog geen foto-upload mogelijkheid
Maar als iemand een goede plaatjes-upload-site weet??
dat is imageshackquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Is dat niet die gele kikker??
Quelle Gaaikema?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Herman Finkers zou zich schamen voor zo'n grap..., sterker nog, zelfs Seth G. zou zich hier niet aan wagen
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, hoorde ik niet iets over een schouw die was geschilderd?
Mag dat nog, kicken na zo lang?.
Nou DaD en Obli, hier zijn dan toch eindelijk de foto's hoor:quote:
Lekkere retro autoquote:Op zondag 2 december 2007 10:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een meer recente opdate komt er ook spoedig aan, want in de badkamer wordt nu geklust, al zal daar deze week nog niet zo veel van komen.
Het gaat dus niet snel, maar het gaat vooruit
Een stukje spam wat hier op aansluit: Glasblokken op Ytongblokken
Nog een offtopic-update.
Ik heb een nieuwe auto die bij het klussen goed te pas komt, en qua kleur goed bij de woonkamer past
[ afbeelding ]
Ik heb je nieuwe NEN1010 topic al gelezen uiteraard. Maar ik heb nog wel een vraagje.quote:Op zondag 2 december 2007 13:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Lekkere retro auto![]()
Ziet er prima uit die schouw in die kleur; als je trouwens nog informatie moet hebben over het hoe en wat van een elektrische installatie in de badkamer; geef dan maar een gil als je zo ver bent
quote:Op maandag 3 december 2007 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn mening over de auto is bekend hè?.
Ha Do2, fok ook weer eens gevonden?!?quote:Op maandag 3 december 2007 10:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, laat het EK nu maar komen.
Dat heeft te maken met de zoneindeling van de badkamerquote:Op zondag 2 december 2007 13:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb je nieuwe NEN1010 topic al gelezen uiteraard. Maar ik heb nog wel een vraagje.
Er wordt daar wel gesproken over schakelaars en wandcontactdozen gepraat, maar verandert er nog iets als je spatwaterdichte schakelaars of wandcontactdozen (IP44) gebruikt??
quote:Op zondag 2 december 2007 10:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een meer recente opdate komt er ook spoedig aan, want in de badkamer wordt nu geklust, al zal daar deze week nog niet zo veel van komen.
Het gaat dus niet snel, maar het gaat vooruit
Een stukje spam wat hier op aansluit: Glasblokken op Ytongblokken
Nog een offtopic-update.
Ik heb een nieuwe auto die bij het klussen goed te pas komt, en qua kleur goed bij de woonkamer past
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op maandag 24 december 2007 19:31 schreef Duderinnetje het volgende:
A_R!
En vriendin!![]()
Jullie staan er mooi op! Was het niet koud?![]()
Bedankt voor het geweldig lieve kaartje.
Mij ook nietquote:En het kan me niets schelen dat dit off topic is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |