quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef tonks het volgende:
Waarom staat thrilled bovenaan?
Beter zoquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef tonks het volgende:
Waarom staat thrilled bovenaan?
Welkom!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef wmml het volgende:
Ik zit ook op stage, ICT -stage. Een half jaar lang aanhoren: "Zou jij nog even die ene printer kunnen installeren?"
dat moet je ook meteen doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef wmml het volgende:
Ik zit ook op stage, ICT -stage. Een half jaar lang aanhoren: "Zou jij nog even die ene printer kunnen installeren?"
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef miss-scofield het volgende:
Jeetje, ik wilde net wat posten in #19...en toen wassie al vol
Stelletje gekken, werken jullie!!
Ik hou niet van vis.. Dus mijn stem zou in ieder geval naar de pizza gaan ondanks het messenprobleem.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef Goover het volgende:
Het is weer 11 uur.. tijd voor de menu keuze van vandaag:
Seelachsfilet
gebacken
Sc. Remoulade
Kartoffelsalat
und Endiviensalat
of
Pizza „Hawaii“
mit Ananas – Schinken
und Salate
Mijn stem vandaag is wel erg lastig, maar ik denk dat ik op de vis stem. Pizza hier is niet door heen te komen zonder een fatoenlijk mes. En de messen waar mee we moeten eten zijn alles behalve scherp.
Wat vinden jullie er van?
OMGquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef tonks het volgende:
Theamerican ik vond een foto van je collega en zijn familie
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:03 schreef Theamerican het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schoot in een harde lach vraag die begeleider wat is er zo grappig
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef miss-scofield het volgende:
Ik zou voor de vis gaan!
conehead family ofzo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef Theamerican het volgende:
by the way hoe heet die film ookal weer met die gekke mensen
Matrix?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef Theamerican het volgende:
Jesus camp?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef Theamerican het volgende:
ga er maar wel van uitquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef NrSiX het volgende:
tvp voor maandag.. vrees dat het topic dan al dicht is maar goed :y
ik heb die volgensmij ook ooit half gezienquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef Theamerican het volgende:
conehead ja haha was leuk toen die film
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef HansU het volgende:
Ik was al bang dat ie me wou versieren ofzo.
en die ken je niet eens, 3 deuren is niet echt veel meter verderop?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef HansU het volgende:
Gisteravond stond 1 of andere gast me vreemd aan te kijken in de Metro.
Blijkt ie 3 deuren verderop in dezelfde gang te werken
Ik was al bang dat ie me wou versieren ofzo.
Visquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef Goover het volgende:
Het is weer 11 uur.. tijd voor de menu keuze van vandaag:
Seelachsfilet
gebacken
Sc. Remoulade
Kartoffelsalat
und Endiviensalat
of
Pizza „Hawaii“
mit Ananas – Schinken
und Salate
Mijn stem vandaag is wel erg lastig, maar ik denk dat ik op de vis stem. Pizza hier is niet door heen te komen zonder een fatoenlijk mes. En de messen waar mee we moeten eten zijn alles behalve scherp.
Wat vinden jullie er van?
5:3quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef HansU het volgende:
[..]
Vis![]()
En dan te denken dat mijn lunch een zak eierkoeken is.
morgen werken van 8:00 tot 12:00. Daarna niksen. Zondag "moet" ik naar me vader aangezien mijn stiefzus thuiskomt na 5 maanden Aruba, en dat vinden ze wel zo normaal dat ik dan even kom ofzoquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef Theamerican het volgende:
hebben jullie al weekend plannen of gewoon lekker luieren niksen
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ow, vis gaat toch winnen.
Ik zit nog maar in me 2e week hier.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
en die ken je niet eens, 3 deuren is niet echt veel meter verderop?![]()
quote:
Don't push you luck. Anders trek ik gewoon je stemrecht inquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn stem telt dubbel!.
. Geintje, geintje.
groot gelijk, en dan snap ik het welquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik zit nog maar in me 2e week hier.
Ik ga me echt niet bij iedereen voorstellen. Alléén bij de mooie vrouwen natuurlijk![]()
dan zeg je toch gewoon ik wil niet dus daaagquote:morgen werken van 8:00 tot 12:00. Daarna niksen. Zondag "moet" ik naar me vader aangezien mijn stiefzus thuiskomt na 5 maanden Aruba, en dat vinden ze wel zo normaal dat ik dan even kom ofzo![]()
* Zosk gaat zoekenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
![]()
Help, ik zoek een printbare IQ test..!! Heb zo een tussenuur met een eerste klas, en wil een IQ test met ze afnemen... ik krijg alleen maar online testen!
Kan iemand mij helpen?![]()
daar krijgt mijn vader weer een hoop gezeik mee met zijn vriendin, en dat vind ik ook weer zo zielig voor me paquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef Theamerican het volgende:
[..]
dan zeg je toch gewoon ik wil niet dus daaag![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Theamerican het volgende:
en by the way ik ga voor de pizza met ananas
5:4quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Theamerican het volgende:
en by the way ik ga voor de pizza met ananas
dat heb je snel doorquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Theamerican het volgende:
wat een zeikwijf is het dan
en trouwens alsof jij aan praten toe komt daar is haar dochter dus hoe was het heb je zo gemist bla bla blaquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
daar krijgt mijn vader weer een hoop gezeik mee met zijn vriendin, en dat vind ik ook weer zo zielig voor me pa![]()
Je snapt het geloof ik niet helemaal misschien.. ze zijn aan het stemmen op wat IK moet eten. Ik sta elke dag voor de moeilijke keuze! Kan kiezen uit 2 menu'squote:
goed plan!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:14 schreef HansU het volgende:
tsjonge jonge... het gaat hier zo snel dat ik het niet bij kan houden hier.
misschien toch maar stoppen met werken vandaag en hier full time posten.
hmzz.. klinkt interesant.. maar euhh. Ik wil zelf die vis opetenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
Of! Jij gaat voor de pizza en laat ons allemaal een stukje vis bezorgen met de hele reutemeteut eromheen.![]()
.
Nou let op, het gaat zo:quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:14 schreef Theamerican het volgende:
[..]
en trouwens alsof jij aan praten toe komt daar is haar dochter dus hoe was het heb je zo gemist bla bla bla
was leuk nog leuke mensen ontmoet bla bla bla![]()
en dan moet je pa ook vragen stellen anders gaat ze hem aantikken met vraag jij eens wat en dat kind maar honderd uit vertellen over haar geweldige ervaring![]()
en jijzwijgt de hele tijd en op einde
![]()
samen opeten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
Of! Jij gaat voor de pizza en laat ons allemaal een stukje vis bezorgen met de hele reutemeteut eromheen.![]()
.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
spannende nek-aan-nek race, maar waarschijnlijk is jouw eigen stem gewoon beslissend
quote:
nah tsss zeg je tegen je stiefmamatje ik kom niet heb je vader toch ook geen gezeur ze kan hoogstens zeggen die zoon van jou heb geen manierenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou let op, het gaat zo:
* Zosk komt daar aan.
Ik: Hoi, alles goed? leuke stage/vakantie gehad?
zij: Hey! ja hoor met met mij wel, kei leuk geweest etc. etc.
ik: Gelukkig! blij dat te horen, veel geleerd?
zij: nee joh alleen uitgeweest, jeweets.
ik: ok, leuk..
rest van de dag zie ik haar niet meer![]()
Beter opletten 5:4 ondertussen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
spannende nek-aan-nek race, maar waarschijnlijk is jouw eigen stem gewoon beslissend
je kan maar iets spannends in je leven hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mistte je me alquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:19 schreef Theamerican het volgende:
waaris tonks ?
Dealquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Niets daar van! Eerlijk alles delen hoor!
dat zegt ze toch wel, en daar krijgt hij weer maanden gezeik over want het is heel belangrijk dat zij thuis komt en dat ik juist op die dag wél kom. Een dag later zou niet kunnen want dan is ze alweer "gewoon" thuis enzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:18 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nah tsss zeg je tegen je stiefmamatje ik kom niet heb je vader toch ook geen gezeur ze kan hoogstens zeggen die zoon van jou heb geen manieren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |