Ray toch?quote:Pfff, die moeder
En de opmerking van wie ook weer, of Kerry een gespleten persoonlijkheid heeft
Oh ja, hoe heet dat smakelijke doktertje ook weerquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, niet Ray, de nieuwe vriend van Abby.
Mooie aflevering!
Jack, maar eigenlijk George.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, hoe heet dat smakelijke doktertje ook weer
NLquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:45 schreef AlohaXa het volgende:
Gaat dit over E.R. op de Nederlandse televisie of de nieuwste afleveringen uit amerika?
Ja, die speelde in de Titanic de moeder van Kate Winsletquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:09 schreef PM-girl het volgende:
Die moeder was een bekende actrice toch?
Ja het is wel uit de berichten te herleiden, maar ik was niet helemaal zeker. Die E.R. dokter hebben nogal een drukke persoonlijke/liefdes/sex leven, dus nieuwe vriendjes hier en nieuwe vriendjes daarquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef Brighteyes het volgende:
Nah, moet dat? Lijkt me duidelijk dat het hier gewoon over de Nederlandse uitzendingen gaat.
Ongeschreven regel is dat over de huidige aller nieuwste afleveringen hier (seizoen 12 toch?) geen spoilers weg gegeven worden, en dus ook niet over de Amerikaanse afleveringen.
En ik persoonlijk doe eigenlijk ook een info uit het vorige seizoen zomaar neergooien omdat er ook mensen zijn die dat nog niet gezien hebben.
Uiteraard mag je het wel over de amerikaanse afleveringen hebben, maar dan in spoilers graag!
2 aparte topics lijkt me ook wat over the top.
Sarah McLachlan - Riverquote:Op zondag 10 december 2006 11:09 schreef PeRi het volgende:
De VS uitzending was echt helemaal gewedig, heel mooi. Blijft toch boeien, ER..
Ik heb vandaag mn DVD box seizoen 1-7 binnenquote:Op zondag 10 december 2006 16:49 schreef StarGazer het volgende:
Lizzy
Gister seizoen 7 aangeschaft voor 20 ¤ bij de V&D
Ze was dan ook pas 14 toen ze Kerry kreeg....quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:53 schreef Koningin het volgende:
Die moeder van Kerry had haar zus kunnen zijn.
Die leek echt niet veel ouder.
Ik heb geen idee, vind het zelf ook jammer. Iemand een idee wanneer seizoen 8 op dvd uit komt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn DVD box seizoen 1-7 binnen
Enige jammere er aan vind ik seizoen 7... die zit verdeeld over 2 dunne hoesjes, terwijl de rest gewoon in 4 (of 3) normale hoesjes zit. In 1 van die 2 dunne zitten zelfs 2 DVD's.
Weet iemand wat hier de gedachte achter is?
Klopt, dat was ik volgens mij. Ik kan het me iig nog herinneren, en ik weet dat ik al bezig was met een eerste opzet...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:36 schreef Vicky het volgende:
Ooit, lang geleden, hebben het eens gehad over een SMS kring
Wat voor aflevering was het?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Oh, wat zonde. Kijken of je hem ergens kan 'vinden' dan maar.
Is dat die meest rechtse gast op de foto in de OP? Vindt hem qua karakter wel wat weg hebben van Malucciquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik snap niet dat Morris nog steeds op de E.R. rondloopt..idioot
Sorry, ik kijk het niet echt. Kijk het op dvd en zit nu in seizoen 7. Vroeger alleen seizoen 1 en 2 gezien, vandaar dat ik nu nog wat in te halen hebquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat is niet Morris!
Hij heeft idd iets weg van Malucci, maar dat is niet Morris.
En de gelijkenis met Malucci is vnml op het vlak van 'womaniser' of zo, hij is minder arrogant dan Malucci.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door oYo op 22-12-2006 11:44:15 (extra in spoiler gezet) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:58 schreef pluisje het volgende:Dat vond ik onder de hele spoiler eigenlijk ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet dan gewoon alles in een spoiler en zet daarboven 'info over seizoen 12 en 13.
Nee, geen spoilertopic. Dit topic loopt al niet zo hard dus ik denk dat daar weinig basis voor is. Je kan het wel proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:45 schreef oYo het volgende:
alles in gezet, niet goed bij nagedacht
Is er eigenlijk eenj ER spoilertopic? Ik download wel eens afleveringen uit de USA.
Voor zover ik weet heb jij er eentje gemist.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:57 schreef Wup het volgende:
waarom slaan ze nou een episode over?
of heb ik er eentje gemist?
en net5 is ook al gestopt
mopper de mopper:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
Voor zover ik weet heb jij er eentje gemist.ow dank u, die heb ik dan idd. gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe heb ik dat nou voor elkaar gekregen:(
Ik vind ze juist de laatste tijd een beetje tegenvallen... heb net seizoen 6 gekeken en die vind ik op zich toch wat sterker...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:59 schreef golfer het volgende:
Hij was weer goed en Neela kan voorlopig weer even verder droog blijven staan.![]()
Zou opzich wel handig zijn ja, ik loop ook gelijk met Amerika dus ik moet me echt inhouden om niks te verklappenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:45 schreef oYo het volgende:
Is er eigenlijk eenj ER spoilertopic? Ik download wel eens afleveringen uit de USA.
Idd, ik had het erover met mijn broer, om dan ieder de helft te kopen, maar dan nog...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:18 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ze ook allemaal op DVD... maar dan moet ik volgens mij eerst de Staatsloterij winnen..
Ik ben in afwachting van het uitkomen van seizoen 8 op dvd (schiet nou toch opquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:57 schreef PM-girl het volgende:
Ben vanaf het begin aan het kijken weer, zit nu halverwege seizoen 4, dus ik herinner me die aflevering ook nog wel.
En eigenlijk zijn deze seizoenen zoveel leuker, met Elizabeth, Romano, Doug en Carol! En ik heb ook het idee dat het medische gedeelte in de huidige seizoenen iets te veel overtrokken is, m.n. de hectiek eromheen. De ingrepen die ze daar bij bijna elke patient doen, lijken in seizoen 1-4 nog wat zeldzamer en ook is het minder chaotisch rond het bed.
Kan ook, maar ik koop die dvd sowieso wel, dus dan wacht ik nog wel ffquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:15 schreef Chanty87 het volgende:
Externe HDD kopen en downloaden die hap
Dankzij de circusweken en andere aanbiedingen heb ik seizoen 4,5,6 en 7 voor 20 eruo p.s weten te kopen. Je moet gewoon af en toe een beetje mazzel hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:22 schreef Yessica43 het volgende:
Misschien een tip voor iedereen die nooit iets wint en ook niet zoveel geld heeft..
De eerste 4 seizoenen van ER op DVD heb ik gekocht op Marktplaats voor 50 euro's...gewoon ff zoeken met ER als zoekterm en er staan heus wel leuke koopjes op![]()
Dit is dus geen advertentie...gewoon een tip
Ik heb Ruby niet gezien hoor...quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:43 schreef Yessica43 het volgende:
Vanavond weer!!!
Schop iedereen![]()
Heel leuk is dat Ruby Rubadoux vanavond er weer is.....weet iemand die man nog met zijn vrouw???
Zo'n oud echtpaar wat helemaal aan elkaar verknocht is
Was volgens mij een aflevering in seizoen 1 dat Carter niet kon vertellen dat zijn vrouw stervende was, ben benieuwd wat hij vanvond tegen Carter zegt en hoe het afloopt![]()
Dat was Prattquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:59 schreef Aventura het volgende:
Dit zijn toch nieuwe afleveringen? Ik zou zweren dat ik die
'puta'-grap echt al eens eerder voorbij heb zien komen (als in die coassistent die 'puta' riep tegen een Latina, terwijl hij persen bedoelde!).
indeed, zeer goede aflevering, met een zeer spannend einde. volgende week maar weer kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat was PrattDe nieuwste aflevering van gisteren (USA) was spannend trouwens
![]()
Hoorde dat het over 2 weken pas weer komt...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:51 schreef danielluh het volgende:
[..]
indeed, zeer goede aflevering, met een zeer spannend einde. volgende week maar weer kijken
Alex Kingston wilde zelf helemaal niet wegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:21 schreef Chanty87 het volgende:
Tsja, ze willen zelf weg...
quote:When interviewed by Britain's Radio Times magazine in 2004, Alex said her ER contract was not being renewed due to her age, a statement that sparked quite a bit of controversy. Alex later qualified that claim and said she was being droll, and that it was unfortunate that the magazine took her comment out of context. Through a spokesperson she emphasized that her character's storyline had run its course and that she departed ER with nothing but gratitude for the friendships and opportunities afforded to her over the years. However, some bitterness did exist, as she did not dispute a previous statement that she had become "deeply unhappy" on the set and was very aware that she was being used less and less.
Ik zag 'm al in de begincredits staan, dus het zat er al aan te komenquote:Op zondag 14 januari 2007 11:30 schreef PeRi het volgende:!!!! De VS aflevering was shocking! Al had ik het wel verwacht dat hij het zou zijn, maar toch toen hij het zei was het van WOAH!!!!
!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Zou Sam zwanger zijn?
Zoals ik al verwacht had zien we dat pas volgende week weer...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Zou Sam zwanger zijn?
Ja, ik had gehoopt deze keer al. Heb nl. niet vooruit gelezen en ben bang voor spoilers hierover.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zoals ik al verwacht had zien we dat pas volgende week weer...
Hahahaha hetzelfde hier!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik had gehoopt deze keer al. Heb nl. niet vooruit gelezen en ben bang voor spoilers hierover.
En ik kan het nooit laten om ze te lezen.
Toch maar zelf nog even gezocht, nog 3, incl. vanavond...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:58 schreef Vicky het volgende:
Kan helaas niet kijken BE.. site geeft fouten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is trouwens een maand geleden ipv 3 weken... Stomme NBC met die hiatus van ze
シ
Huh? stoppen ze ermee dan? (naja tijdelijk dan he...) godver...quote:
Morgen kunnen we kijken! Ik heb er zoveel zin in hè, echt teveel plotsquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:35 schreef Chanty87 het volgende:
Kijk jij ook mee met Amerika dan?Dacht dat ik de enige was... Op één na geloof ik.
Is trouwens een maand geleden ipv 3 weken... Stomme NBC met die hiatus van ze![]()
Zonder is beter te volgen dan met de verkeerde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:09 schreef CherryLips het volgende:
gaat weer goed met de ondertiteling. het is maar een beetje irritant.
Oh ik heb juist zoiets van: Jeeej Kemquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef Brighteyes het volgende:Carter!
IK vind Kem weliswaar niet zo leuk, maar vooruit, als Carter maar blij is.
#$%^&*() DVR. Dat klereding heeft maar 15 minuten opgenomen vanwege een systeemfout.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanavond, nu je het zegt... Ik moet m'n DVR even instellen. Ik kom vanavond pas rond 22.30u thuis.
Het is inderdaad een mooi slot, maar ik wil Carter niet zien vertrekkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:35 schreef oYo het volgende:
Goede reden voor Carter om de serie te verlaten.
Teeering, wat een psycho afleveringquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Morgen kunnen we kijken! Ik heb er zoveel zin in hè, echt teveel plots
Waarom vertrok hij? Ik heb het niet gezien.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:35 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mooi slot, maar ik wil Carter niet zien vertrekken
Hij wil toch verder met Kem, maar dan in Afrikaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:27 schreef Koningin het volgende:
Waarom vertrok hij? Ik heb het niet gezien.
Welke aflevering was het precies? Misschien kan ik hem nog achterhalen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij wil toch verder met Kem, maar dan in Afrika
Ik heb het opgenomen met windows media center. volgens mij kan ik er dan een dvd van maken, toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 03:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
#$%^&*() DVR. Dat klereding heeft maar 15 minuten opgenomen vanwege een systeemfout.
Heeft iemand het op VHS/DVD opgenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Kort samengevat; hij was matigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt m'n best doen om die spoiler niet te lezen. Maar ik ben sterk!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:49 schreef PeRi het volgende:
VS Ep hieronder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op zondag 4 februari 2007 10:31 schreef PeRi het volgende:
[..]Kunnen julllie niet gewoon een ER USA topic openen om daar verder te spoileren over ER?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Lees er gewoon overheen?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kunnen julllie niet gewoon een ER USA topic openen om daar verder te spoileren over ER?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:49 schreef PeRi het volgende:
VS Ep hieronder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
Het zal toch niet wáár zijnquote:Let op: volgende week donderdag, 15 februari, deel 1 van de nieuwe serie.
Ja! Echt!quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door dvdfreak op 05-02-2007 23:45:50 ]
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:24 schreef dvdfreak het volgende:je verhaal klopt niet helemaal volgens mij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door PeRi op 06-02-2007 10:13:49 ]echte liefde bestaat!!! op Internet bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef Yessica43 het volgende:Ooit van spoilertags gehoord misschien???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door PeRi op 06-02-2007 10:14:04 ]...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
1 |
Bedoelden ze niet de laatste aflevering van het seizoen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren hadden ze na Midsummer Murders een reclame voor de aflevering van morgen (zag er echt spectaculair uitmaar dat is vaker met previews) en toen zeiden ze 'de laatste aflevering van ER', terwijl de gids volgende week idd gewoon een nieuw seizoen aangeeft. Weet de Avro zelf wel wat ze van plan zijn?
.
Nee, ze zeiden echt 'de laatste aflevering'. Punt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bedoelden ze niet de laatste aflevering van het seizoen?
Haleh is echt cool!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef Brighteyes het volgende:Haleh
Lucky for us, interns bounce!
als dit de laatste aflevering is, ben ik de pausquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren hadden ze na Midsummer Murders een reclame voor de aflevering van morgen (zag er echt spectaculair uitmaar dat is vaker met previews) en toen zeiden ze 'de laatste aflevering van ER', terwijl de gids volgende week idd gewoon een nieuw seizoen aangeeft. Weet de Avro zelf wel wat ze van plan zijn?
.
Haha, ik had hetzelfde idee. Gewoon even voor de leut seizoen 1 doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in een oude ER.
Hoe duur zijn de boxen tegenwoordig?.
Ja, ik zat al te wachten op mooie symboliek.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga Carter missen. Je zag 'm gewoon groeien. Wel leuk gevonden trouwens van de schrijvers: 11 jaar geleden geholpen bij een bevalling; het kind dat bij die bevalling ter wereld is gekomen wordt behandeld door diezelfde arts.
Als er volgende week donderdag om tien over tien geen nieuwe ER is, ga ik eieren gooien op het gebouw van de Avroquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:02 schreef oYo het volgende:
Op de avro-site
ER
Van 7 september tot en met 17 mei
Elke donderdag van 22:10 tot 23:35 uur, Ned. 1
Op 8 februari is de laatste aflevering van seizoen 11. Maar op 15 februari starten we al meteen weer met serie 12!
En nu worden ze een keertje niet herhaald bij Net 5quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haha, ik had hetzelfde idee. Gewoon even voor de leut seizoen 1 doen.
Die dia's, die brief, die stemmen...
http://avro.nl/tv/programmas_a-z/er/afleveringen/quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er volgende week donderdag om tien over tien geen nieuwe ER is, ga ik eieren gooien op het gebouw van de Avro.
quote:Let op: volgende week donderdag, 15 februari, deel 1 van de nieuwe serie.
Die goede oude tijd.quote:
Ja, ik weet welke je bedoelt! Mooie aflevering. In die enorme storm en dat hij dat kind in een nieuwshelicopter vervoert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die goede oude tijd.
Ik ben trouwens vanaf de aflevering, waarbij Clooney een kind uit een of andere riool redt, gaan kijken. Enig idee welke aflevering ik bedoel?
quote:The most highly-watched episode of ER’s run was the Season 2 episode, “Hell or High Water,” where Ross spent nearly the entire episode trying to save a drowning kid.
Drie kwartier lang George Clooney in een nat shirtquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik weet welke je bedoelt! Mooie aflevering. In die enorme storm en dat hij dat kind in een nieuwshelicopter vervoert.
.
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
Zit ik als enige man in een topic vol soppende vrouwen
+1quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
Zit ik als enige man in een topic vol soppende vrouwen
Aan je usericon te zien..... een vrouw.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan je usericon te zien..... een vrouw.
Maar blijkbaar dus iemand die nog niet zeker is van z'n eigen identiteit?
Dat zijn inderdaad de meest geniale seizoenen geweest, met Benton/Carter, Marc, Clooney......quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:00 schreef PeRi het volgende:
VS ep was een mooie aflevering, stukken beter dan de vorige..
Zou durven zweren dat die Simon al ooit eens eerder stervende patient is geweest bij ER trouwens, kan best maar zal wel bij een andere serie zijn geweest ofzo, bekende kop iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Dat van mij ook!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
Je had trouwens mijn gezicht moeten zien toen dat gebouw instortte.. Dat zag er ongeveer zo uit -->![]()
![]()
Klopt... Vorige vond ik ook veel leuker... Dit is echt zo'n irritant ventje met een chago kop >quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef MissX het volgende:
Die nieuwe Alex is echt gaar
Hij was ook ineens groot, heeft wallen, kijkt té lief naar zijn moederquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik herkende de foto net al niet en nu valt het kwartje idd pas, andere acteur voor Alex, wat ongelofelijk irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |