Ray toch?quote:Pfff, die moeder
En de opmerking van wie ook weer, of Kerry een gespleten persoonlijkheid heeft
Oh ja, hoe heet dat smakelijke doktertje ook weerquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, niet Ray, de nieuwe vriend van Abby.
Mooie aflevering!
Jack, maar eigenlijk George.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, hoe heet dat smakelijke doktertje ook weer
NLquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:45 schreef AlohaXa het volgende:
Gaat dit over E.R. op de Nederlandse televisie of de nieuwste afleveringen uit amerika?
Ja, die speelde in de Titanic de moeder van Kate Winsletquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:09 schreef PM-girl het volgende:
Die moeder was een bekende actrice toch?
Ja het is wel uit de berichten te herleiden, maar ik was niet helemaal zeker. Die E.R. dokter hebben nogal een drukke persoonlijke/liefdes/sex leven, dus nieuwe vriendjes hier en nieuwe vriendjes daarquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef Brighteyes het volgende:
Nah, moet dat? Lijkt me duidelijk dat het hier gewoon over de Nederlandse uitzendingen gaat.
Ongeschreven regel is dat over de huidige aller nieuwste afleveringen hier (seizoen 12 toch?) geen spoilers weg gegeven worden, en dus ook niet over de Amerikaanse afleveringen.
En ik persoonlijk doe eigenlijk ook een info uit het vorige seizoen zomaar neergooien omdat er ook mensen zijn die dat nog niet gezien hebben.
Uiteraard mag je het wel over de amerikaanse afleveringen hebben, maar dan in spoilers graag!
2 aparte topics lijkt me ook wat over the top.
Sarah McLachlan - Riverquote:Op zondag 10 december 2006 11:09 schreef PeRi het volgende:
De VS uitzending was echt helemaal gewedig, heel mooi. Blijft toch boeien, ER..
Ik heb vandaag mn DVD box seizoen 1-7 binnenquote:Op zondag 10 december 2006 16:49 schreef StarGazer het volgende:
Lizzy
Gister seizoen 7 aangeschaft voor 20 ¤ bij de V&D
Ze was dan ook pas 14 toen ze Kerry kreeg....quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:53 schreef Koningin het volgende:
Die moeder van Kerry had haar zus kunnen zijn.
Die leek echt niet veel ouder.
Ik heb geen idee, vind het zelf ook jammer. Iemand een idee wanneer seizoen 8 op dvd uit komt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn DVD box seizoen 1-7 binnen
Enige jammere er aan vind ik seizoen 7... die zit verdeeld over 2 dunne hoesjes, terwijl de rest gewoon in 4 (of 3) normale hoesjes zit. In 1 van die 2 dunne zitten zelfs 2 DVD's.
Weet iemand wat hier de gedachte achter is?
Klopt, dat was ik volgens mij. Ik kan het me iig nog herinneren, en ik weet dat ik al bezig was met een eerste opzet...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:36 schreef Vicky het volgende:
Ooit, lang geleden, hebben het eens gehad over een SMS kring
Wat voor aflevering was het?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Oh, wat zonde. Kijken of je hem ergens kan 'vinden' dan maar.
Is dat die meest rechtse gast op de foto in de OP? Vindt hem qua karakter wel wat weg hebben van Malucciquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik snap niet dat Morris nog steeds op de E.R. rondloopt..idioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |