Ja, ik had gehoopt deze keer al. Heb nl. niet vooruit gelezen en ben bang voor spoilers hierover.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zoals ik al verwacht had zien we dat pas volgende week weer...
Hahahaha hetzelfde hier!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik had gehoopt deze keer al. Heb nl. niet vooruit gelezen en ben bang voor spoilers hierover.
En ik kan het nooit laten om ze te lezen.
Toch maar zelf nog even gezocht, nog 3, incl. vanavond...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:58 schreef Vicky het volgende:
Kan helaas niet kijken BE.. site geeft fouten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is trouwens een maand geleden ipv 3 weken... Stomme NBC met die hiatus van ze
シ
Huh? stoppen ze ermee dan? (naja tijdelijk dan he...) godver...quote:
Morgen kunnen we kijken! Ik heb er zoveel zin in hè, echt teveel plotsquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:35 schreef Chanty87 het volgende:
Kijk jij ook mee met Amerika dan?Dacht dat ik de enige was... Op één na geloof ik.
Is trouwens een maand geleden ipv 3 weken... Stomme NBC met die hiatus van ze![]()
Zonder is beter te volgen dan met de verkeerde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:09 schreef CherryLips het volgende:
gaat weer goed met de ondertiteling. het is maar een beetje irritant.
Oh ik heb juist zoiets van: Jeeej Kemquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef Brighteyes het volgende:Carter!
IK vind Kem weliswaar niet zo leuk, maar vooruit, als Carter maar blij is.
#$%^&*() DVR. Dat klereding heeft maar 15 minuten opgenomen vanwege een systeemfout.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanavond, nu je het zegt... Ik moet m'n DVR even instellen. Ik kom vanavond pas rond 22.30u thuis.
Het is inderdaad een mooi slot, maar ik wil Carter niet zien vertrekkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:35 schreef oYo het volgende:
Goede reden voor Carter om de serie te verlaten.
Teeering, wat een psycho afleveringquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Morgen kunnen we kijken! Ik heb er zoveel zin in hè, echt teveel plots
Waarom vertrok hij? Ik heb het niet gezien.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:35 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mooi slot, maar ik wil Carter niet zien vertrekken
Hij wil toch verder met Kem, maar dan in Afrikaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:27 schreef Koningin het volgende:
Waarom vertrok hij? Ik heb het niet gezien.
Welke aflevering was het precies? Misschien kan ik hem nog achterhalen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij wil toch verder met Kem, maar dan in Afrika
Ik heb het opgenomen met windows media center. volgens mij kan ik er dan een dvd van maken, toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 03:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
#$%^&*() DVR. Dat klereding heeft maar 15 minuten opgenomen vanwege een systeemfout.
Heeft iemand het op VHS/DVD opgenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Kort samengevat; hij was matigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt m'n best doen om die spoiler niet te lezen. Maar ik ben sterk!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:49 schreef PeRi het volgende:
VS Ep hieronder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op zondag 4 februari 2007 10:31 schreef PeRi het volgende:
[..]Kunnen julllie niet gewoon een ER USA topic openen om daar verder te spoileren over ER?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Lees er gewoon overheen?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kunnen julllie niet gewoon een ER USA topic openen om daar verder te spoileren over ER?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:49 schreef PeRi het volgende:
VS Ep hieronder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
Het zal toch niet wáár zijnquote:Let op: volgende week donderdag, 15 februari, deel 1 van de nieuwe serie.
Ja! Echt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door dvdfreak op 05-02-2007 23:45:50 ]
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:24 schreef dvdfreak het volgende:je verhaal klopt niet helemaal volgens mij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door PeRi op 06-02-2007 10:13:49 ]echte liefde bestaat!!! op Internet bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef Yessica43 het volgende:Ooit van spoilertags gehoord misschien???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door PeRi op 06-02-2007 10:14:04 ]...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
| 1 |
klikken.
en
.
Bedoelden ze niet de laatste aflevering van het seizoen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren hadden ze na Midsummer Murders een reclame voor de aflevering van morgen (zag er echt spectaculair uitmaar dat is vaker met previews) en toen zeiden ze 'de laatste aflevering van ER', terwijl de gids volgende week idd gewoon een nieuw seizoen aangeeft. Weet de Avro zelf wel wat ze van plan zijn?
.
Nee, ze zeiden echt 'de laatste aflevering'. Punt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bedoelden ze niet de laatste aflevering van het seizoen?
Haleh is echt cool!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef Brighteyes het volgende:Haleh
Lucky for us, interns bounce!
als dit de laatste aflevering is, ben ik de pausquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren hadden ze na Midsummer Murders een reclame voor de aflevering van morgen (zag er echt spectaculair uitmaar dat is vaker met previews) en toen zeiden ze 'de laatste aflevering van ER', terwijl de gids volgende week idd gewoon een nieuw seizoen aangeeft. Weet de Avro zelf wel wat ze van plan zijn?
.
Haha, ik had hetzelfde idee. Gewoon even voor de leut seizoen 1 doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in een oude ER.
Hoe duur zijn de boxen tegenwoordig?.
Ja, ik zat al te wachten op mooie symboliek.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga Carter missen. Je zag 'm gewoon groeien. Wel leuk gevonden trouwens van de schrijvers: 11 jaar geleden geholpen bij een bevalling; het kind dat bij die bevalling ter wereld is gekomen wordt behandeld door diezelfde arts.
Als er volgende week donderdag om tien over tien geen nieuwe ER is, ga ik eieren gooien op het gebouw van de Avroquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:02 schreef oYo het volgende:
Op de avro-site
ER
Van 7 september tot en met 17 mei
Elke donderdag van 22:10 tot 23:35 uur, Ned. 1
Op 8 februari is de laatste aflevering van seizoen 11. Maar op 15 februari starten we al meteen weer met serie 12!
En nu worden ze een keertje niet herhaald bij Net 5quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haha, ik had hetzelfde idee. Gewoon even voor de leut seizoen 1 doen.
Die dia's, die brief, die stemmen...
http://avro.nl/tv/programmas_a-z/er/afleveringen/quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er volgende week donderdag om tien over tien geen nieuwe ER is, ga ik eieren gooien op het gebouw van de Avro.
quote:Let op: volgende week donderdag, 15 februari, deel 1 van de nieuwe serie.
Die goede oude tijd.quote:
Ja, ik weet welke je bedoelt! Mooie aflevering. In die enorme storm en dat hij dat kind in een nieuwshelicopter vervoert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die goede oude tijd.
Ik ben trouwens vanaf de aflevering, waarbij Clooney een kind uit een of andere riool redt, gaan kijken. Enig idee welke aflevering ik bedoel?
quote:The most highly-watched episode of ER’s run was the Season 2 episode, “Hell or High Water,” where Ross spent nearly the entire episode trying to save a drowning kid.
Drie kwartier lang George Clooney in een nat shirtquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik weet welke je bedoelt! Mooie aflevering. In die enorme storm en dat hij dat kind in een nieuwshelicopter vervoert.
.
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
Zit ik als enige man in een topic vol soppende vrouwen
+1quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
Zit ik als enige man in een topic vol soppende vrouwen
Aan je usericon te zien..... een vrouw.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan je usericon te zien..... een vrouw.
Maar blijkbaar dus iemand die nog niet zeker is van z'n eigen identiteit?
Dat zijn inderdaad de meest geniale seizoenen geweest, met Benton/Carter, Marc, Clooney......quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:00 schreef PeRi het volgende:
VS ep was een mooie aflevering, stukken beter dan de vorige..
Zou durven zweren dat die Simon al ooit eens eerder stervende patient is geweest bij ER trouwens, kan best maar zal wel bij een andere serie zijn geweest ofzo, bekende kop iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Dat van mij ook!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
Je had trouwens mijn gezicht moeten zien toen dat gebouw instortte.. Dat zag er ongeveer zo uit -->![]()
![]()
Klopt... Vorige vond ik ook veel leuker... Dit is echt zo'n irritant ventje met een chago kop >quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef MissX het volgende:
Die nieuwe Alex is echt gaar
Hij was ook ineens groot, heeft wallen, kijkt té lief naar zijn moederquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik herkende de foto net al niet en nu valt het kwartje idd pas, andere acteur voor Alex, wat ongelofelijk irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |