http://avro.nl/tv/programmas_a-z/er/afleveringen/quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er volgende week donderdag om tien over tien geen nieuwe ER is, ga ik eieren gooien op het gebouw van de Avro.
quote:Let op: volgende week donderdag, 15 februari, deel 1 van de nieuwe serie.
Die goede oude tijd.quote:
Ja, ik weet welke je bedoelt! Mooie aflevering. In die enorme storm en dat hij dat kind in een nieuwshelicopter vervoert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die goede oude tijd.
Ik ben trouwens vanaf de aflevering, waarbij Clooney een kind uit een of andere riool redt, gaan kijken. Enig idee welke aflevering ik bedoel?
quote:The most highly-watched episode of ER’s run was the Season 2 episode, “Hell or High Water,” where Ross spent nearly the entire episode trying to save a drowning kid.
Drie kwartier lang George Clooney in een nat shirtquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik weet welke je bedoelt! Mooie aflevering. In die enorme storm en dat hij dat kind in een nieuwshelicopter vervoert.
.
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
Zit ik als enige man in een topic vol soppende vrouwen
+1quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
Zit ik als enige man in een topic vol soppende vrouwen
Aan je usericon te zien..... een vrouw.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan je usericon te zien..... een vrouw.
Maar blijkbaar dus iemand die nog niet zeker is van z'n eigen identiteit?
Dat zijn inderdaad de meest geniale seizoenen geweest, met Benton/Carter, Marc, Clooney......quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:00 schreef PeRi het volgende:
VS ep was een mooie aflevering, stukken beter dan de vorige..
Zou durven zweren dat die Simon al ooit eens eerder stervende patient is geweest bij ER trouwens, kan best maar zal wel bij een andere serie zijn geweest ofzo, bekende kop iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Dat van mij ook!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
Je had trouwens mijn gezicht moeten zien toen dat gebouw instortte.. Dat zag er ongeveer zo uit -->![]()
![]()
Klopt... Vorige vond ik ook veel leuker... Dit is echt zo'n irritant ventje met een chago kop >quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef MissX het volgende:
Die nieuwe Alex is echt gaar
Hij was ook ineens groot, heeft wallen, kijkt té lief naar zijn moederquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik herkende de foto net al niet en nu valt het kwartje idd pas, andere acteur voor Alex, wat ongelofelijk irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |