Een Enzo laten afslaan.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef FritsBom het volgende:
Dus ik sta met mijn gladde bolide (Hyandai Excel) voor een stoplicht in de buurt van Wassenaar/Leidschendam komt er een Enzo aanrijden. Het begon er al mee dat hij 30 meter voor de stopstreep van de baan naast me stopte en toen met een noodgang optrok tot de stopstreep. Zie ik in mn ooghoek zo'n knaap zitten met een scheiding, een overhemd, een sjaal en waarschijnlijk v. Lier schoenen.
Gaat ie lopen wenken met zn ballenbek. Dus ik heel tough terugwenken dat de uitdaging geaccepteerd was...Van binnen moest ik stiekem lachen om die gozer maar ik wilde er toch ook wel niet helemaaaal uitgeblazen worden. Dus ik ga voor mn uit kijken, hou de koppeling direct op de grens en op het moment dat ik groen zie geef ik vol gas![]()
Ik wachten totdat ik die Enzo voorbij zie komen, maar dat gebeurde niet.
Mijn klacht: Koorknaapjes met een rijke papa en een Enzo die hun motor af laten slaan
Daar heb je niet zo gek veel aan als bijv. de benzine op isquote:Op donderdag 7 december 2006 18:46 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een Enzo laten afslaan.![]()
Een Enzo heeft toch flippers aan het stuur zitten?
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:46 schreef Oblivion het volgende:
Ik zit toch liever in een Enzo die niet weg komt bij een stoplicht, dan een Hyundai...![]()
Wie of wat houdt je tegenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:49 schreef whoops het volgende:
Goed topique voor een lemming... En dan hopen dat die wel grappig is...
2 slotjes die al gezet zijn?quote:
Ik zag het iddquote:Op donderdag 7 december 2006 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
2 slotjes die al gezet zijn?
Die surfplank maakt het afquote:
Maar hijs wel stoerder dan jou !quote:Op donderdag 7 december 2006 23:21 schreef A_L_N_F het volgende:
wat ook leuk is als er zo'n patser naast je staat (eerder een golfje dan een enzo) is om zogenaamd te gaan racen en dan vervolgens heel rustig wegrijden terwijl hij zijn banden molt en benzine verknalt
Aandacht.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:14 schreef Rapaille het volgende:
BS. Wat is dat tegenwoordig, allemaal van die nepklachten waarin de TS heel tof lijkt maar eigenlijk gewoon een kneus is.
quote:
Ik denk toch echt dat die koorknaap van Bommels draagt..anders is het een neppert!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef FritsBom het volgende:
-knip-
Zie ik in mn ooghoek zo'n knaap zitten met een scheiding, een overhemd, een sjaal en waarschijnlijk v. Lier schoenen.
-knip-
wat is er mis met Van Bommels ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:45 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat die koorknaap van Bommels draagt..anders is het een neppert!![]()
van Bommels? nooit van gehoord, merknaam van de voetballer?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:45 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat die koorknaap van Bommels draagt..anders is het een neppert!![]()
Nee, belachelijk dure schoenen....quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:52 schreef HansU het volgende:
[..]
van Bommels? nooit van gehoord, merknaam van de voetballer?
Dat is het verschil tussen een koorknaap en een corpsknaap.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:45 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik heb de Word versiequote:Op donderdag 7 december 2006 18:44 schreef RedFever007 het volgende:
Hyundai Excel, die heb ik ook![]()
Een rode 1.3
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:44 schreef Katana het volgende:
Heh toevallig dit topic. Ik kwam gister uit mn werk en stond bij het stoplicht en kwam er ook een knaap naast me staan. Hij stond me ook aan te kijken van kom sporten dan. Ik heb sowieso een hekel aan dat roekeloze gedoe op de weg dus keek weer voor me. Op een gegeven moment ging dat licht op groen en ik rij gewoon rustig weg en hoor de motor van die gast vol uit gaan. Was dus ook zn motor afgeslagen. Ik kwam niet meer bij. Alleen was dit in Delft.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef FritsBom het volgende:
Ik weet niet zeker of het een Enzo was. Hij zag er niet zo uit als op de gepostte foto's. Maar het was wel een Ferrari!
Denken dat alle Ferrari's Enzo's zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef FritsBom het volgende:
Ik weet niet zeker of het een Enzo was. Hij zag er niet zo uit als op de gepostte foto's. Maar het was wel een Ferrari!
-knip-quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef FritsBom het volgende:
Hier komt het broodje aap uit de mouw!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef FritsBom het volgende:
Paupers die praten tijdens een film...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
Net als bij de nieuwe James Bond, zit ik in de bioscoopzaal, Bond krijgt zijn nieuwe Aston Martin DBS. Je hoort op dat moment alle mannen al kwijlen en het kindje dat naast me zat vroeg aan papa "Papa, wat is dat voor auto?" waarop papa zegt: "Dat is de nieuwe Lamborghini DB7"![]()
![]()
Doe dan ook niet alsof je er verstand van hebt en zeg gewoon dat je het niet weer
Wat loop je nu te pronken met mij.quote:Op zondag 10 december 2006 00:40 schreef Janetje het volgende:
Genaaid door een koorkneus
Je probeert hetzelfde trucje uit te halen als hier?
honderdéén !quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:33 schreef honderd het volgende:
[..]
Wat loop je nu te pronken met mij.
mischien wel appels en peren, dat hoef je mij niet te vertellen. Maar een een Spyker heeft gewoon veel meer klasse dan een ferrari, en het is nederlandsquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:53 schreef j0rrit het volgende:
Enzo, Spyker. Appels, peren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |