Ik heb de Word versiequote:Op donderdag 7 december 2006 18:44 schreef RedFever007 het volgende:
Hyundai Excel, die heb ik ook![]()
Een rode 1.3
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:44 schreef Katana het volgende:
Heh toevallig dit topic. Ik kwam gister uit mn werk en stond bij het stoplicht en kwam er ook een knaap naast me staan. Hij stond me ook aan te kijken van kom sporten dan. Ik heb sowieso een hekel aan dat roekeloze gedoe op de weg dus keek weer voor me. Op een gegeven moment ging dat licht op groen en ik rij gewoon rustig weg en hoor de motor van die gast vol uit gaan. Was dus ook zn motor afgeslagen. Ik kwam niet meer bij. Alleen was dit in Delft.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef FritsBom het volgende:
Ik weet niet zeker of het een Enzo was. Hij zag er niet zo uit als op de gepostte foto's. Maar het was wel een Ferrari!
Denken dat alle Ferrari's Enzo's zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef FritsBom het volgende:
Ik weet niet zeker of het een Enzo was. Hij zag er niet zo uit als op de gepostte foto's. Maar het was wel een Ferrari!
-knip-quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef FritsBom het volgende:
Hier komt het broodje aap uit de mouw!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef FritsBom het volgende:
Paupers die praten tijdens een film...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
Net als bij de nieuwe James Bond, zit ik in de bioscoopzaal, Bond krijgt zijn nieuwe Aston Martin DBS. Je hoort op dat moment alle mannen al kwijlen en het kindje dat naast me zat vroeg aan papa "Papa, wat is dat voor auto?" waarop papa zegt: "Dat is de nieuwe Lamborghini DB7"![]()
![]()
Doe dan ook niet alsof je er verstand van hebt en zeg gewoon dat je het niet weer
Wat loop je nu te pronken met mij.quote:Op zondag 10 december 2006 00:40 schreef Janetje het volgende:
Genaaid door een koorkneus
Je probeert hetzelfde trucje uit te halen als hier?
honderdéén !quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:33 schreef honderd het volgende:
[..]
Wat loop je nu te pronken met mij.
mischien wel appels en peren, dat hoef je mij niet te vertellen. Maar een een Spyker heeft gewoon veel meer klasse dan een ferrari, en het is nederlandsquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:53 schreef j0rrit het volgende:
Enzo, Spyker. Appels, peren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |