Tis toch 10x beter dan BB qua spanning en sensatie moet ik zeggenquote:
Dat zeggen mensen altijd als 't wél persoonlijk isquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezellig
Wou er alleen maar mee aangeven dat het niks persoonlijks is![]()
Jammer, DGK is nl. veel spannender dan alle BB's bij elkaar.quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, DGK boeit niet zo![]()
Maar ik zag ergens beelden van die achterlijke Miljonairsbeurs en ik zag daar Nastasia staan?!?!
Ik kom hier gewoon af en toe slap ouwehoeren
De stekker gaat er binnenkort uit, wist je datquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis toch 10x beter dan BB qua spanning en sensatie moet ik zeggen
Just give it a try
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De stekker gaat er binnenkort uit, wist je dat
BB kan ik goed handelen omdat het nog redelijk gemoedelijk is. Maar wat ik hier af en toe lees... mênquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Jammer, DGK is nl. veel spannender dan alle BB's bij elkaar.
Ja, ze zijn naar de Miljonairsbeurs geweest en ongetwijfeld heeft Natasia ervoor gezorgd dat ze in de picture stond.
Prima, dan weet ik waar ik je kan vinden
Volgens mij probeert ze te rellenquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De stekker gaat er binnenkort uit, wist je dat
Ik denk dat ik het leuker vind dan BBquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BB kan ik goed handelen omdat het nog redelijk gemoedelijk is. Maar wat ik hier af en toe lees... mên![]()
Met mij valt er anders weinig te rellenquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze te rellen![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze te rellen![]()
Draai anders ff een plaatjequote:Op zaterdag 9 december 2006 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met mij valt er anders weinig te rellen
* BONG4002 gaat even grabbelenquote:
Geen psychologie zeker?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga geen DGK volgen, anders studeer ik nooit af
Wat studeer je?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga geen DGK volgen, anders studeer ik nooit af
Ga dooor please, je weet daar hou ik vanquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik heb alweer te veel gezegdExcuus
![]()
Inside info. Me and my big mouthquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:50 schreef Day het volgende:
Waar heb je dat vandaan WA en wat is de reden?
Ga er anders ff serieus op inquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:50 schreef Day het volgende:
Waar heb je dat vandaan WA en wat is de reden?
Zwakquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Inside info. Me and my big mouthSorry
![]()
quote:
Sjon wil er nog een zender bij, hoe wil hij dat vullen dan, als hij dit niet eens afmaaktquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Inside info. Me and my big mouthSorry
![]()
Tis gewoon bull van WAquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG nou ga ik er ook serieus op in
Het punt om mij serieus te nemen is vanavond al voorbij geweest... toen was ik hier nietquote:
quote:
Dan horen we het wel van DGK_REDACTIEquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zeg niet dat ik jullie niet heb gewaarschuwd.
Het punt om jou serieus te nemen is überhaupt al gepasseerdquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het punt om mij serieus te nemen is vanavond al voorbij geweest... toen was ik hier niet
Maar niet te bijdehand he, anders ga ik ff in FB vervelend lopen doen
Die heb ik gezien, jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan horen we het wel van DGK_REDACTIE
Dan zijn mannen met te weinig testosteron. zeker het (lok)aas?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het punt om jou serieus te nemen is überhaupt al gepasseerd![]()
Zuigen in de FB = sport voor mannen met te veel testosteron![]()
Linkquote:
Dat zijn de enige mannen die een beetje zijn te pruimenquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zijn mannen met te weinig testosteron. zeker het (lok)aas?![]()
Als die echt is en het stopt echt, dan krijgen die het als laatst te horen.... ander gooieb ze er helemaal met de pet naarquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan horen we het wel van DGK_REDACTIE
Find your own fokking linkquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Link
Bij voorbaat denk ik dat het een jeweetwel is![]()
Mja, maar dit programma scoort zeker nog goed (het kan altijd beter natuurlijk) iig zal het op Internet best goed gaan lopen, het heeft wat meer tijd nodig denk ik maar zal via mond op mond reclame steeds meer kijkers gaan trekken denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als die echt is en het stopt echt, dan krijgen die het als laatst te horen.... ander gooieb ze er helemaal met de pet naar
Ik zie niks?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, maar dit programma scoort zeker nog goed (het kan altijd beter natuurlijk) iig zal het op Internet best goed gaan lopen, het heeft wat meer tijd nodig denk ik maar zal via mond op mond reclame steeds meer kijkers gaan trekken denk ik
Daar zijn ook geen kijkcijfers van helaasquote:
Wedden van welquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar zijn ook geen kijkcijfers van helaas
Vast wel maar niet voor het publiek makkelijk toegangkelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wedden van wel
Dat is waardevolle info
Volgens mij redden we dat niet eensquote:
Geloof je die info echt?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:11 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij redden we dat niet eens
Anyway, zou het wel jammer vinden als ze de stekker eruit trekken.
je kan echt niet meer info geven?
Ik zie er veel minder, zoals Day al scherp opmerktquote:
Ik geloof 't ook niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:11 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij redden we dat niet eens
Anyway, zou het wel jammer vinden als ze de stekker eruit trekken.
je kan echt niet meer info geven?
Ja!quote:
Nee ipv een 2e zender, kan hij beter die kijkcijferkastjes opkopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vast wel maar niet voor het publiek makkelijk toegangkelijk(altans niet zo eenvoudig als de kijkcijfers in het algemeen)
Bron?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb een onvoorwaardelijke vertrouwen in WA!![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ja!
Eh....ze vindt me leuk!?quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/131644
Da's wel erg algemeenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/131644
Ik vind jou ook leukquote:
Jesus heej, chill, allemaal goed bedoelt en zoquote:
Wees gerust. Dat had ik al niet!quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind jou ook leuk
Zo leuk dat ik je waarschuw..... een onvoorwaardelijk vertrouwen in mij, is geen goed idee
Niet verder vertellen
Ik jouw nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Wees gerust. Dat had ik al niet!
Maar ik vind jou ook best leuk!
Meer dan de helft tijdsmeldingenquote:
Jij bent gewoon een slijmbalquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik jouw niet![]()
Ik vind je heeeeeeel leuk
quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:22 schreef Day het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een slijmbal
Alsof dit je nare gedrag richting mij goed maakt.![]()
Ik heb er nachtelang wakker van gelegen!![]()
Dat kan ik me echt niet herinneren.... maar toch sorryquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:22 schreef Day het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een slijmbal
Alsof dit je nare gedrag richting mij goed maakt.![]()
Ik heb er nachtelang wakker van gelegen!![]()
You've got a funny way of showing itquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet herinneren.... maar toch sorry
Ik ban bang dat je me in de war haalt met sunchaser, dat was de badguy toch
Ik heb alleen maar love voor mijn favoriete NS-Dayer![]()
![]()
![]()
Wat nou, ik had soms een beetje mot met de modjes, maar ik vind dat ik dat nooit aan Day heb laten merkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
You've got a funny way of showing it![]()
Grappige zinquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat nou, ik had soms een beetje mot met de modjes, maar ik vind dat ik dat nooit aan Day heb laten merken
OK een heel klein beetje dan![]()
Had ik al sorry gezegd?![]()
![]()
Nou blijf ik net zo lang omline totdat Day me vergeeft, en bedankt hequote:Op zaterdag 9 december 2006 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
You've got a funny way of showing it![]()
Geen dank.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou blijf ik net zo lang omline totdat Day me vergeeft, en bedankt he![]()
![]()
Kijk, jij mag het zeggen, Roel niet!quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar love voor mijn favoriete NS-Dayer![]()
![]()
![]()
Dat zijn woorden, Bong, geen dadenquote:
Doet Day me niet aanquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen dank.
Nou, tot een uur of zes dan hè
Morwenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zijn woorden, Bong, geen daden![]()
![]()
Shit! Ik heb 'm veel te snel vergeven, hè?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen dank.
Nou, tot een uur of zes dan hè
Ik blijf het vreemd vinden, maar dat mag niet want ik had het je al vergevenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk, jij mag het zeggen, Roel niet!![]()
En jij blijft toch wel mijn levelmaatje, hoor!![]()
Boeiuhquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:35 schreef PC eend het volgende:
FF tussendoor vinden Gert en APK het wel goed dat ik hier maar wat slap zit te lullen terwijl ik maar weinig stream heb gezien![]()
Morwen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ja, jammerquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Shit! Ik heb 'm veel te snel vergeven, hè?![]()
OMG een VOL mod, dat ontbrak er nog net aanquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Right back at yaquote:
Waarquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Shit! Ik heb 'm veel te snel vergeven, hè?![]()
Ben ook een zwakkeling, ik weet 't
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |