Tis toch 10x beter dan BB qua spanning en sensatie moet ik zeggenquote:
Dat zeggen mensen altijd als 't wél persoonlijk isquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezellig
Wou er alleen maar mee aangeven dat het niks persoonlijks is![]()
Jammer, DGK is nl. veel spannender dan alle BB's bij elkaar.quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, DGK boeit niet zo![]()
Maar ik zag ergens beelden van die achterlijke Miljonairsbeurs en ik zag daar Nastasia staan?!?!
Ik kom hier gewoon af en toe slap ouwehoeren
De stekker gaat er binnenkort uit, wist je datquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis toch 10x beter dan BB qua spanning en sensatie moet ik zeggen
Just give it a try
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De stekker gaat er binnenkort uit, wist je dat
BB kan ik goed handelen omdat het nog redelijk gemoedelijk is. Maar wat ik hier af en toe lees... mênquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Jammer, DGK is nl. veel spannender dan alle BB's bij elkaar.
Ja, ze zijn naar de Miljonairsbeurs geweest en ongetwijfeld heeft Natasia ervoor gezorgd dat ze in de picture stond.
Prima, dan weet ik waar ik je kan vinden
Volgens mij probeert ze te rellenquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De stekker gaat er binnenkort uit, wist je dat
Ik denk dat ik het leuker vind dan BBquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BB kan ik goed handelen omdat het nog redelijk gemoedelijk is. Maar wat ik hier af en toe lees... mên![]()
Met mij valt er anders weinig te rellenquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze te rellen![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze te rellen![]()
Draai anders ff een plaatjequote:Op zaterdag 9 december 2006 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met mij valt er anders weinig te rellen
* BONG4002 gaat even grabbelenquote:
Geen psychologie zeker?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga geen DGK volgen, anders studeer ik nooit af
Wat studeer je?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga geen DGK volgen, anders studeer ik nooit af
Ga dooor please, je weet daar hou ik vanquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik heb alweer te veel gezegdExcuus
![]()
Inside info. Me and my big mouthquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:50 schreef Day het volgende:
Waar heb je dat vandaan WA en wat is de reden?
Ga er anders ff serieus op inquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:50 schreef Day het volgende:
Waar heb je dat vandaan WA en wat is de reden?
Zwakquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Inside info. Me and my big mouthSorry
![]()
quote:
Sjon wil er nog een zender bij, hoe wil hij dat vullen dan, als hij dit niet eens afmaaktquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Inside info. Me and my big mouthSorry
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |