Tis gewoon bull van WAquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG nou ga ik er ook serieus op in
Het punt om mij serieus te nemen is vanavond al voorbij geweest... toen was ik hier nietquote:
quote:
Dan horen we het wel van DGK_REDACTIEquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zeg niet dat ik jullie niet heb gewaarschuwd.
Het punt om jou serieus te nemen is überhaupt al gepasseerdquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het punt om mij serieus te nemen is vanavond al voorbij geweest... toen was ik hier niet
Maar niet te bijdehand he, anders ga ik ff in FB vervelend lopen doen
Die heb ik gezien, jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan horen we het wel van DGK_REDACTIE
Dan zijn mannen met te weinig testosteron. zeker het (lok)aas?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het punt om jou serieus te nemen is überhaupt al gepasseerd![]()
Zuigen in de FB = sport voor mannen met te veel testosteron![]()
Linkquote:
Dat zijn de enige mannen die een beetje zijn te pruimenquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zijn mannen met te weinig testosteron. zeker het (lok)aas?![]()
Als die echt is en het stopt echt, dan krijgen die het als laatst te horen.... ander gooieb ze er helemaal met de pet naarquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan horen we het wel van DGK_REDACTIE
Find your own fokking linkquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Link
Bij voorbaat denk ik dat het een jeweetwel is![]()
Mja, maar dit programma scoort zeker nog goed (het kan altijd beter natuurlijk) iig zal het op Internet best goed gaan lopen, het heeft wat meer tijd nodig denk ik maar zal via mond op mond reclame steeds meer kijkers gaan trekken denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als die echt is en het stopt echt, dan krijgen die het als laatst te horen.... ander gooieb ze er helemaal met de pet naar
Ik zie niks?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, maar dit programma scoort zeker nog goed (het kan altijd beter natuurlijk) iig zal het op Internet best goed gaan lopen, het heeft wat meer tijd nodig denk ik maar zal via mond op mond reclame steeds meer kijkers gaan trekken denk ik
Daar zijn ook geen kijkcijfers van helaasquote:
Wedden van welquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar zijn ook geen kijkcijfers van helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |