Je vindt het spel op www.popomundo.comquote:Popomundo is een gratis realtime role-playing-game (een klein beetje als
Hattrick) met al 20.000 spelers over de hele wereld. Zeker het spel met
de meeste potentie wat er op het ogenblik op internet te vinden is.
In Popomundo ben je een karakter en je kan vanaf het begin geheel je
eigen weg kiezen. Het main-doel is je muziekcarriere, ga je voor een
bepaald instrument of benut je je capaciteiten en word je songwriter,
maar je kunt ook allerlei andere kanten op. Je kan paparazzi-fotograaf
worden, de politiek in gaan of met je eigen bedrijf jam-places of clubs
oprichten waar bands kunnen oefenen en spelen. Diefstal en romantiek,
superster of bekend in lokaal circuit, reis je met de tourbus of per
vliegtuig, allemaal keuzes die je kan maken in het spel.
Juist de veelzijdigdheid maakt het spel leuk, en het wordt met een
razend tempo uitgebreid. In het spel zitten steden van over de hele
wereld, van Amsterdam tot Nahsville en van Melbourne tot Moskou en Sao
Paulo. Het spel is zo ongelooflijk breed dat er voor iedereen wel iets
tussen zit.
Die moet nog fatsoenlijk gereperteerd wordenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waar ben je dan met je GODSMACK liedje![]()
Smoesjesquote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die moet nog fatsoenlijk gereperteerd worden
Had die tour gepland nadat ik een paar dagen speelde.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ow ok
Kan gebeuren toch. Het is iig handig als je daarmee rekening houdt bij het plannen van een tour.
Huiliequote:
quote:Ended show at Zantetsuken. It was mind melting!
hoeveel kids heb je atm?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:29 schreef BlackRebel het volgende:
yeah, alweer een vrouwtje dat claimt dat haar baby van mij is![]()
oh ja en:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik er ook nog he...Dan blijven ze gewoon van mijquote:Op woensdag 6 december 2006 23:37 schreef Leonos het volgende:
Hovenier, als je het niet overleeft mag ik dan je baby?
Iets minder. Wonderful meestal.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:02 schreef maniack28 het volgende:
perfect ofzo?
Dat risico loop je straks ook met je strakke schema...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:43 schreef Leonos het volgende:
Goed dat je het zegt
Ben ik ook vergeten in mijn tour
Edit: Ik sta gvd sinds gisteravond op Porto - Rio, maar er gebeurd niks...
Sta nog steeds te wachten met die kut spanjaarden
Je kan op het busstation wanneer er bussen vertrekken naar een bepaalde bestemming, dan hoef je niet zo lang te wachten!!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef Leonos het volgende:
Ben eindelijk on the road naar rio
Duurde wel meer dan 18 uur voordat ik een lift kreeg maar heb nog 2 dagen
Omdat daar geen snelwegen zijn, maar wat is erop tegen om door een andere stad te reizen? Dat doen wij ook...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:39 schreef Venderwel het volgende:
Ok...zelf maar 1 gemaakt dan, ik kom er niet onderuit om 3 keer te vliegen volgens mij, als ik in Amsterdam wil beginnen en eindigen, zonder een andere stad 2 keer aan te doen.
Natuurlijk zou ik wel via een andere stad kunnen reizen zonder daar op te treden, maar goed.
Misschien handiger om in een andere stad te beginnen?? Any idea's anyone?
Sowieso zit het niet helemaal logisch in elkaar, waarom kan je bijvoorbeeld niet van Moskow naar Istanbul met de bus?
En waarom niet van Mecixo City naar Nashville?
Euhm.. het voordeel van een worldtour is dat je overal fame krijgt.. en dat je een achievement haalt als je het goed doet. En dat het geen zin heeft om meer dan 1x per maand ofzo in een stad te spelen.. (1x in de 50 dagen dacht ik zelfs)quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef komrad het volgende:
wat is het voordeel van een worldtour? Je kunt toch gewoon allemaal kleinere reizen vanuit bv amsterdam doen? Doe ik nu iig gewoon telkens een paar steden en dan weer terug naar Amsterdam
Ik doe altijd de nummers die minder hebben dan de rest gelijktrekken met de rest en daarna gewoon allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef Leonos het volgende:
Ja ik weet het
Maar, als ik ga jammen doen jullie dan je hele reportoir of zit er verschil in hoeveel % je erbij krijgt als je 1 nummer of 40 jamt?
(soorry als de tekst niet helemaal ABN is maar ben niet helemaal helder, fix het morgen)
Misschien is dat nieuw... en kunnen liedjes straks origineler of minder origineel worden.. bijv door insturmentencombo's of bepaalde genre's die niet veel gespeeld wordenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:35 schreef Raconteur het volgende:
Een van mijn bandleden heeft een vraagje: een tijdje geleden hadden ze een 3de bandmember maar die is inactief geworden. Het probleem was dat ze enkele liedjes hadden gemaakt met zijn instrument (acoustic guitar), heeft zo'n ontbrekend instrument een grote invloed op de liedjes (kwaliteit)?
Overigens ligt dat aan mij of staat er nu bij elk liedje originality en heeft iedereen perfect?
Repetoire, dan staat er als je een nummer aanklikt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef Leonos het volgende:
Hoe kan ik zien wie mijn nummers covert?
Je kan toch met zoveel bands als je wilt een single opnemen?quote:Op maandag 11 december 2006 19:29 schreef Raconteur het volgende:
We kunnen misschien eens concreet afspreken voor het opnemen van een single?
Denk dat het het best is als we dat doen met The Cowards, aangezien zij een band zijn met alleen maar Fok!ers. Of hoe je dat ook zegt.
Ja, ik hoop dat we weer een mood boost krijgenquote:Op maandag 11 december 2006 20:39 schreef josja het volgende:
Popo weer down?
Idem!!!! Dus rebel, beetje tempo!quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:44 schreef Leonos het volgende:
Ey blackrebel, je club is nog steeds elektronica en ik verkoop echt geen kaartjes bij jou
Maar misschien komt dat ook omdat ik 2 shows in a'dam heb in 2 dagen.
Ga je nog je club Modern Rock maken?
Dat de record van The Cowards was bedoelde ikquote:Op maandag 11 december 2006 21:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je kan toch met zoveel bands als je wilt een single opnemen?
I knowquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:36 schreef BlackRebel het volgende:
op zijn tijd, de bands die er nu nog spelen zijn nog allemaal geboekt door de vorige eigenaar... ik heb alleen MR-bands uitgenodigd, dus dat genre zal binnenkort vanzelf veranderen...
@ Leonos: een genre verandert door de bands die er spelen, dat kan ik helaas niet zelf instellen
Ik dacht probeer ff vuurwerk uit... nu heb ik nog maar20% health...quote:Jos de Groot is thrown to the ground as some fire works explode on stage without warning! Luckily the stage didn't catch on fire.
quote:Discography
Anaal/Oraal ontmaagd Single (2 tracks) Delete
1 Anaal ontmaagd
2 Oraal ontmaagd
Your fans are eagerly awaiting your new Single.
This record has been sent to your record company for release.
Bedanktquote:Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef BlackRebel het volgende:
ehm, zijn dat niet de travelroutes tussen die steden?
[afbeelding]
Wat betekend 'The whereabouts of Jos are unknown.'quote:Jos is a 20-year-old guy who is a member of Jos de Groot. The whereabouts of Jos are unknown.
Ik heb hem 18 januari zo vroeg mogelijk gepland...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:32 schreef Sautor het volgende:
Tussen Parijs en LA, maar dan moet je 2x vliegen anders red je het niet...
Mag ik eens iets vragen jij speelt al meer dan 200 dagen maar je hebt nog nooit één optreden gespeeldquote:
zoalsquote:Op donderdag 14 december 2006 21:48 schreef Leonos het volgende:
Hmm, je speelt acoustisch gitaar, als je wat anders gaat spelen heb ik wel een plekkie in mijn band
Krijg je een moodboost van een taart dan? Maandag is het halloween, dus met de monstermask kan je ook weer boosten. Die moet je dan wel op doenquote:Point of No Return
On tuesday the 19th of December the old show system will be replaced by the new show system. There are still genre events and specific skills missing in the game, but there should be enough generic stuff for you all to play around with in the beginning. Stay tuned for further developments and improvements in the new system. We've still got a lot of good stuff coming out of the pipe here. Good luck.
quote:I finished my song Heil Heineken. It turned out incredible.
Heil Heineken is a Modern Rock Anthem. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-12-15. The melody is perfect and the lyrics are wonderful.The originality of this song is perfect.
quote:From: G. Frederic
To: R. Romijn
Date: 2006-12-15
Time: 20:00
hi hi horny guy
hey whats up wild thing!! hows your rocker life going?? im here relaxing myself or i will day in the travel to london hehehe i just wanted to tel you that i love to be sniffed by yourr cat hehehe;) kisses and licks
Gina
Vertelquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:13 schreef josja het volgende:
Wehehe is mevrouw Frederic weer bezig? Mijn gitarist kreeg ook al van die leuke mailtjes van dr![]()
quote:RE: hi hi horny guy
heheheh sweety , wow you have surprised me, you are a cutie!! hehehe my rock life iss pretty weell,but i need relaxx and a bit of good mood jejej i dont know why im so tiiiired oofofof , yeaah i would love to record a CD but i havent found a producer yet...if you know someoneeee teell me!! heheh yeah im alone in the band because my bandmember was a jokerr and i loved him but he was never online hehe so my shows were horrible and i wanted to be serious with this;) visit me in london , my house is your house, and let our cats have babis jejeje
Gina
kissis and licks
Ik kan zo een bloemenwinkel beginnenquote:Aww... Ain't that cute... Tama Matthews gave me flowers (pretty).
Aww... Ain't that cute... Tama Matthews gave me flowers (pretty).
Aww... Ain't that cute... Galina Poluboyartseva gave me flowers (pretty).
Heil inderdaad gewoon met een l hoor...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:03 schreef DeHovenier het volgende:
Heill
In Duitsland zeiden ze niet Heill Hitler
Vind toch dat ze een klein spraakgebrek heeft, sommige klinkers spreekt ze verdacht lang uitquote:
Er zijn competities in verschillende genres..Je moet ff kijken bij Community en dan Competitions. Daar krijg je een overzicht van alle competities die komen, bezig zijn en (onlangs) zijn geweest. Als je je bij een competitie wilt aanmelden moet je een bedrag in de pot stoppen, wat meestal niet meer is dan 2500 euro. Dit bedrag komt dus in een pot, en het hangt af van de competitie wie het geld krijgt. Zo zijn er waar de winnaar alles krijgt, of waar de top 3 split (dus alledrie evenveel) of, of waar de winnaar iets meer krijgt dan de nummer 2 en 3. (50, 30, 20% uit mijn hoofd)quote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef Leonos het volgende:
Verkeerde topic in Popo? Dat ga ik even opzoeken dan
Maar moet ik ook iets betalen om erin te komen en wat houd het in en waar word het gehouden en welke genre etc etc...
Heb nog nooit een competitie gedaan dus mag ik ook wat uitleg?
Over een lap tekst gesproken woensdag komen er 4 artikels van mij in It's Pop tijd om uit te blazenquote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef maniack28 het volgende:
soooowwwwww wat een lap tekst...
Gebruik je wel het nieuwe show systeem?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:12 schreef Pantheon het volgende:
Welke shows? Die van mij of van de locale? Bij geen van beiden zit die knop... of zou het uitmaken dat dit een competition is?
Halloween, Oud&Nieuw en Valentijn zijn de dagen waarop je een moodboost kan krijgen, en als je vader (/moeder) wordt dan stijgt je mood al de ziekte...En van nummer schrijven gaat je mood meestal ook wel omhoogquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:25 schreef Leonos het volgende:
Wat moet ik met kerst doen om een moodboost te krijgen?
En met oud en nieuw? Moet ik dan alleen vuurwerk kopen of ook afsteken op die dag?
Edit: En Liberation Day?
Ik zal eens overleggen... als het goed is komt Lotte er ook bij (mn popodinnutje). lyrics en composing heeft robbie al en ik ook bijna, dus dat is een beetje zinloosquote:Op woensdag 20 december 2006 11:03 schreef komrad het volgende:
damn hoe komen jullie aan zoveel geld??
Nog een saxofonist nodig die ook toevallig 5* lyrics en composing heeft ???
dat doe ik ookquote:Op woensdag 20 december 2006 16:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zal eens overleggen... als het goed is komt Lotte er ook bij (mn popodinnutje). lyrics en composing heeft robbie al en ik ook bijna, dus dat is een beetje zinloos
Dat geld... single na single uitbrengen, touren en alleen maar skills lerenIk ben al 4 maanden bijna non stop (1,5 week niet) aan het improve skillen
Ik spreek de laatste tijd alleen nog maar met de media, ga nu weer ff wat skills leren...Kijken of ik basic make up naar 5 sterren kan schoppen, hoef er nog maar een...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat geld... single na single uitbrengen, touren en alleen maar skills lerenIk ben al 4 maanden bijna non stop (1,5 week niet) aan het improve skillen
quote:New record Single sales
2006-12-20 10:00
Today was the day....
today it was announced that we sold 109663 singles this week! 109663 singles!
!!!
We have made a fine 383 820 ¤ out of that, and for that we would like to thank our great fans. Without you i couldn't pay my bills for my hotelroom
This single got reviewed with 4 stars, and next week we will bring out our new album with whole new songs. Be sure to buy it!
In een week of in totaal? In een week is bijna zoveel als onsquote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef josja het volgende:
74590 exemplaren van onze eerste single verkocht, ik ben trots![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:47 schreef Sautor het volgende:
[..]
In een week of in totaal? In een week is bijna zoveel als ons![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef DeHovenier het volgende:
Ow, bedoelde je onze laatste zaingle!single
Nog steeds 25000 verschil hoor
Lol... ik ga meteen een brandalarm in huis plaatsen :bquote:2006-12-21 Popomundo Firefighters
As you've probably already noticed each city has been given a fire station. It's highly recommended for cities to keep the quality of their fire station and number of employed firemen at an appropriate level. Read More»
If a fire breaks out all firemen in the city get a notification saying where the fire is located. This happens automatically for all locales except for homes where you need to manually install a fire detector.
To fight a fire a local fireman has to go to the Fire station and order a fire brigade to the location. When this is done a group of firemen will rush to the burning locale and begin fighting the flames. The number of firemen called out depends on the size of the fire.
If a fire isn't put out in time the building will collapse and any items present will be destroyed. Characters in the locale will also suffer injuries according to the size of the fire. There's also a risk that the fire will spread to other locales if it's not put out in time.
However, before the fire gets too big anyone with the fire fighting skill has the possibility to fight it with a simple fire extinguisher. It's quite possible to become a hero in the eyes of the population this way... just but be careful. You don't want to get yourself injured this way.
Woeiquote:Robbie Romijn became President of Blue Door Investments at the Shareholders Meeting today, with 100% of the votes.
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:22 schreef BlackRebel het volgende:
das ook niet zo gek als je de enige aandeelhouder bent he
![]()
En alweer een achievementquote:My band has been touring in 25 cities
vergeet niet dat het nieuwe beoordelingssysteem nu in werking isquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:23 schreef maniack28 het volgende:
Ik snap niks van die ratings.. eerst decent, dan above average en nu opeens mediocre... terwijl het in sterren 56, 58 en 55 wasIk bedoel... wat bepaald dan hoe goed de show was als het niet de mood is (wat gezegd was.. dat mood + health minder invloed zouden hebben).
die 3 shows waren allemaal nieuwe systeemquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:19 schreef snivoos het volgende:
[..]
vergeet niet dat het nieuwe beoordelingssysteem nu in werking is
Opname is vandaag.. ik hoop dat Sautor de cd morgen kan submitten!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:09 schreef BlackRebel het volgende:
zo, ik ben een weekje nauwelijks online door de kerstvakantie.... ik zal proberen de cd's woensdag wel allemaal te releasen, geen nood dus
fijne kerst allemaal alvast
Prettige dagen en de beste wensenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:09 schreef BlackRebel het volgende:
zo, ik ben een weekje nauwelijks online door de kerstvakantie.... ik zal proberen de cd's woensdag wel allemaal te releasen, geen nood dus
fijne kerst allemaal alvast
Perfect IQquote:Robbie Romijn is a promiscuous person with decent charm and terrible looks. Robbie's brain department is of perfect IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some perfect musical talents.
Ben benieuwdquote:The Cowards went on stage at Funky Club -[Mel]- #MR#.
Wat een verschilquote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
2006-12-27 27249 95 372 ¤
2006-12-20 109663 383 820 ¤
Hoe zit het met onze coverquote:Op woensdag 27 december 2006 11:00 schreef maniack28 het volgende:
Dat is omdat je noob bent.. noobs krijgen makkelijker hogere ratings dan goeie spelers
Kutsysteem
Anyway.. we hebben bijna 1 mil in kasGaat goed...nieuwe album hopelijk vandaag releasen en dan stromen de inkomsten nog wat meer binnen... denk dat we voor de volgende tour een 18 wheeler en een 5* equipment aanschaffen
Komrad... je kan je show boosten, dan haal je 1 malig hogere ratings, wellicht kan je dit tijdens een competitie doen (die je denkt te kunnen winnen) zodat je hoog eindigt en veel fame krijgt. Die andere boost weet ik niet waarvoor die is
Special guestquote:Performers :
E. Boom ***
R. Romijn **
M. Zaunbrecher ***
E. Mcclelland Special guest
quote:The Cowards enters the stage.
Elsbeth Boom greets the audience.
Marleen, waarom ben je zo alleen
Wat een teringzooi!
Elena Mcclelland is brought up on stage to join the show.
Doe de dibididoe!
Elena Mcclelland leaves the stage.
De hond van de buuf
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:15 schreef komrad het volgende:
ik ben al blij als ik 1500 euro per concert ophaal en jullie hebben het over miljoenen. Anyway ben nu mijn eerste serieuze nummer zelf aan het schrijven (5* composing en lyrics zijn net binnen) en ben benieuwd wat het gaat worden. Duurt in ieder geval wel lang zag om zo'n nummer te schrijven.
ik overweeg trouwens serieus om uitbreiding voor mijn band te gaan werven aangezien dit niet echt opschiet zo. Weinig structureel interacten met mensen en het schrijven van 10 goede nummers duurt in je eentje dus veel te lang.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:30 schreef maniack28 het volgende:
komrad, meeste is inkomsten van single, zeker met wat fame en 4* verkoop je de eerste week na de release zo 300k aan singles, de rest van de tijd rond de 100k... en dat gaat om die 4 weken zo dus reken maar uit
Robbie schreef nu ook alle nummers.... maar goed ... hij heeft nog niet allees kills..quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:48 schreef komrad het volgende:
[..]
ik overweeg trouwens serieus om uitbreiding voor mijn band te gaan werven aangezien dit niet echt opschiet zo. Weinig structureel interacten met mensen en het schrijven van 10 goede nummers duurt in je eentje dus veel te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |