En alweer een achievementquote:My band has been touring in 25 cities
vergeet niet dat het nieuwe beoordelingssysteem nu in werking isquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:23 schreef maniack28 het volgende:
Ik snap niks van die ratings.. eerst decent, dan above average en nu opeens mediocre... terwijl het in sterren 56, 58 en 55 wasIk bedoel... wat bepaald dan hoe goed de show was als het niet de mood is (wat gezegd was.. dat mood + health minder invloed zouden hebben).
die 3 shows waren allemaal nieuwe systeemquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:19 schreef snivoos het volgende:
[..]
vergeet niet dat het nieuwe beoordelingssysteem nu in werking is
Opname is vandaag.. ik hoop dat Sautor de cd morgen kan submitten!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:09 schreef BlackRebel het volgende:
zo, ik ben een weekje nauwelijks online door de kerstvakantie.... ik zal proberen de cd's woensdag wel allemaal te releasen, geen nood dus
fijne kerst allemaal alvast
Prettige dagen en de beste wensenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:09 schreef BlackRebel het volgende:
zo, ik ben een weekje nauwelijks online door de kerstvakantie.... ik zal proberen de cd's woensdag wel allemaal te releasen, geen nood dus
fijne kerst allemaal alvast
Perfect IQquote:Robbie Romijn is a promiscuous person with decent charm and terrible looks. Robbie's brain department is of perfect IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some perfect musical talents.
Ben benieuwdquote:The Cowards went on stage at Funky Club -[Mel]- #MR#.
Wat een verschilquote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
2006-12-27 27249 95 372 ¤
2006-12-20 109663 383 820 ¤
Hoe zit het met onze coverquote:Op woensdag 27 december 2006 11:00 schreef maniack28 het volgende:
Dat is omdat je noob bent.. noobs krijgen makkelijker hogere ratings dan goeie spelers
Kutsysteem
Anyway.. we hebben bijna 1 mil in kasGaat goed...nieuwe album hopelijk vandaag releasen en dan stromen de inkomsten nog wat meer binnen... denk dat we voor de volgende tour een 18 wheeler en een 5* equipment aanschaffen
Komrad... je kan je show boosten, dan haal je 1 malig hogere ratings, wellicht kan je dit tijdens een competitie doen (die je denkt te kunnen winnen) zodat je hoog eindigt en veel fame krijgt. Die andere boost weet ik niet waarvoor die is
Special guestquote:Performers :
E. Boom ***
R. Romijn **
M. Zaunbrecher ***
E. Mcclelland Special guest
quote:The Cowards enters the stage.
Elsbeth Boom greets the audience.
Marleen, waarom ben je zo alleen
Wat een teringzooi!
Elena Mcclelland is brought up on stage to join the show.
Doe de dibididoe!
Elena Mcclelland leaves the stage.
De hond van de buuf
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:15 schreef komrad het volgende:
ik ben al blij als ik 1500 euro per concert ophaal en jullie hebben het over miljoenen. Anyway ben nu mijn eerste serieuze nummer zelf aan het schrijven (5* composing en lyrics zijn net binnen) en ben benieuwd wat het gaat worden. Duurt in ieder geval wel lang zag om zo'n nummer te schrijven.
ik overweeg trouwens serieus om uitbreiding voor mijn band te gaan werven aangezien dit niet echt opschiet zo. Weinig structureel interacten met mensen en het schrijven van 10 goede nummers duurt in je eentje dus veel te lang.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:30 schreef maniack28 het volgende:
komrad, meeste is inkomsten van single, zeker met wat fame en 4* verkoop je de eerste week na de release zo 300k aan singles, de rest van de tijd rond de 100k... en dat gaat om die 4 weken zo dus reken maar uit
Robbie schreef nu ook alle nummers.... maar goed ... hij heeft nog niet allees kills..quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:48 schreef komrad het volgende:
[..]
ik overweeg trouwens serieus om uitbreiding voor mijn band te gaan werven aangezien dit niet echt opschiet zo. Weinig structureel interacten met mensen en het schrijven van 10 goede nummers duurt in je eentje dus veel te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |