Je vindt het spel op www.popomundo.comquote:Popomundo is een gratis realtime role-playing-game (een klein beetje als
Hattrick) met al 20.000 spelers over de hele wereld. Zeker het spel met
de meeste potentie wat er op het ogenblik op internet te vinden is.
In Popomundo ben je een karakter en je kan vanaf het begin geheel je
eigen weg kiezen. Het main-doel is je muziekcarriere, ga je voor een
bepaald instrument of benut je je capaciteiten en word je songwriter,
maar je kunt ook allerlei andere kanten op. Je kan paparazzi-fotograaf
worden, de politiek in gaan of met je eigen bedrijf jam-places of clubs
oprichten waar bands kunnen oefenen en spelen. Diefstal en romantiek,
superster of bekend in lokaal circuit, reis je met de tourbus of per
vliegtuig, allemaal keuzes die je kan maken in het spel.
Juist de veelzijdigdheid maakt het spel leuk, en het wordt met een
razend tempo uitgebreid. In het spel zitten steden van over de hele
wereld, van Amsterdam tot Nahsville en van Melbourne tot Moskou en Sao
Paulo. Het spel is zo ongelooflijk breed dat er voor iedereen wel iets
tussen zit.
Die moet nog fatsoenlijk gereperteerd wordenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waar ben je dan met je GODSMACK liedje![]()
Smoesjesquote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die moet nog fatsoenlijk gereperteerd worden
Had die tour gepland nadat ik een paar dagen speelde.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ow ok
Kan gebeuren toch. Het is iig handig als je daarmee rekening houdt bij het plannen van een tour.
Huiliequote:
quote:Ended show at Zantetsuken. It was mind melting!
hoeveel kids heb je atm?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:29 schreef BlackRebel het volgende:
yeah, alweer een vrouwtje dat claimt dat haar baby van mij is![]()
oh ja en:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik er ook nog he...Dan blijven ze gewoon van mijquote:Op woensdag 6 december 2006 23:37 schreef Leonos het volgende:
Hovenier, als je het niet overleeft mag ik dan je baby?
Iets minder. Wonderful meestal.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:02 schreef maniack28 het volgende:
perfect ofzo?
Dat risico loop je straks ook met je strakke schema...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:43 schreef Leonos het volgende:
Goed dat je het zegt
Ben ik ook vergeten in mijn tour
Edit: Ik sta gvd sinds gisteravond op Porto - Rio, maar er gebeurd niks...
Sta nog steeds te wachten met die kut spanjaarden
Je kan op het busstation wanneer er bussen vertrekken naar een bepaalde bestemming, dan hoef je niet zo lang te wachten!!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef Leonos het volgende:
Ben eindelijk on the road naar rio
Duurde wel meer dan 18 uur voordat ik een lift kreeg maar heb nog 2 dagen
Omdat daar geen snelwegen zijn, maar wat is erop tegen om door een andere stad te reizen? Dat doen wij ook...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:39 schreef Venderwel het volgende:
Ok...zelf maar 1 gemaakt dan, ik kom er niet onderuit om 3 keer te vliegen volgens mij, als ik in Amsterdam wil beginnen en eindigen, zonder een andere stad 2 keer aan te doen.
Natuurlijk zou ik wel via een andere stad kunnen reizen zonder daar op te treden, maar goed.
Misschien handiger om in een andere stad te beginnen?? Any idea's anyone?
Sowieso zit het niet helemaal logisch in elkaar, waarom kan je bijvoorbeeld niet van Moskow naar Istanbul met de bus?
En waarom niet van Mecixo City naar Nashville?
Euhm.. het voordeel van een worldtour is dat je overal fame krijgt.. en dat je een achievement haalt als je het goed doet. En dat het geen zin heeft om meer dan 1x per maand ofzo in een stad te spelen.. (1x in de 50 dagen dacht ik zelfs)quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef komrad het volgende:
wat is het voordeel van een worldtour? Je kunt toch gewoon allemaal kleinere reizen vanuit bv amsterdam doen? Doe ik nu iig gewoon telkens een paar steden en dan weer terug naar Amsterdam
Ik doe altijd de nummers die minder hebben dan de rest gelijktrekken met de rest en daarna gewoon allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:15 schreef Leonos het volgende:
Ja ik weet het
Maar, als ik ga jammen doen jullie dan je hele reportoir of zit er verschil in hoeveel % je erbij krijgt als je 1 nummer of 40 jamt?
(soorry als de tekst niet helemaal ABN is maar ben niet helemaal helder, fix het morgen)
Misschien is dat nieuw... en kunnen liedjes straks origineler of minder origineel worden.. bijv door insturmentencombo's of bepaalde genre's die niet veel gespeeld wordenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:35 schreef Raconteur het volgende:
Een van mijn bandleden heeft een vraagje: een tijdje geleden hadden ze een 3de bandmember maar die is inactief geworden. Het probleem was dat ze enkele liedjes hadden gemaakt met zijn instrument (acoustic guitar), heeft zo'n ontbrekend instrument een grote invloed op de liedjes (kwaliteit)?
Overigens ligt dat aan mij of staat er nu bij elk liedje originality en heeft iedereen perfect?
Repetoire, dan staat er als je een nummer aanklikt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef Leonos het volgende:
Hoe kan ik zien wie mijn nummers covert?
Je kan toch met zoveel bands als je wilt een single opnemen?quote:Op maandag 11 december 2006 19:29 schreef Raconteur het volgende:
We kunnen misschien eens concreet afspreken voor het opnemen van een single?
Denk dat het het best is als we dat doen met The Cowards, aangezien zij een band zijn met alleen maar Fok!ers. Of hoe je dat ook zegt.
Ja, ik hoop dat we weer een mood boost krijgenquote:Op maandag 11 december 2006 20:39 schreef josja het volgende:
Popo weer down?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |