quote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, hij is al gepakt.. iets met een propellor in z'n oog ofzo![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lijkt veel op een Thundercat R6 hè, alleen de koplamp is anders![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Echt geen r6 koplamp![]()
Gelukkig leeft de beste man nog. (om t ff wat minder gevoelloos te maken).
Het is klotequote:
Daarom hebben ze de fiets natuurlijk laten liggenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ah ik zie t (google filmpje werkt hier niet) een thundercut it is
Wat voor werk doe jequote:Op woensdag 6 december 2006 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
lalala
ben zo druk aan het werk dat ik niet eens op Fok! kan bijna zeg!
maar goedemiddag!
Als ik een gangsta thug, caps poppin, nigga was had ik em ook laten liggenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de fiets natuurlijk laten liggen
Die jatten R1-tjesquote:Op woensdag 6 december 2006 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik een gangsta thug, caps poppin, nigga was had ik em ook laten liggen![]()
Hiermee wil ik overigens niet beweren dat alle gangsta thug, caps poppin, nigga's r6en jatten...
[/politiek correct]
ik werk voor een aannemersbedrijfquote:Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je
Of moet je me vermoorden als je het zegt
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ratje
pas maar op, straks gaat ie opstijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
daar kwam ik tijdens m'n vorige stage altijd langs...
gelukkig zat ik toen iedere keer in een garskamp busjequote:Op woensdag 6 december 2006 14:30 schreef Rib-i het volgende:
Dit bewijst gelukkig dat het wel meevalt in Amsterdam, anders was de R6 ook nog gejat![]()
Garskampquote:Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef Roderick2085 het volgende:daar kwam ik tijdens m'n vorige stage altijd langs...
gelukkig zat ik toen iedere keer in een garskamp busje
Verkopen om die grote voet enigszins te bekostigenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:45 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, wat zal ik met die van jou doen?![]()
I love it when a plan comes togetherquote:Op woensdag 6 december 2006 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
deadline ruimschoots gehaaldrelax
dat koekje heb ik wel verdiend
![]()
Hoe kan een maagd een ex hebben ?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef Rib-i het volgende:
-XX- heeft foto's van haar ex in de OP gezet![]()
Dat is seau 2005![]()
Hoe weet jij dat ze maagd isquote:Op woensdag 6 december 2006 18:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe kan een maagd een ex hebben ?
Er zijn ook relaties zonder sexquote:Op woensdag 6 december 2006 18:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe kan een maagd een ex hebben ?
En sex zonder relatiesquote:Op woensdag 6 december 2006 18:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er zijn ook relaties zonder sex
Zeg maar ?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Rib-i het volgende:
wacht, niet antwoorden
Tuurlijk, je kunt ook vlees maken van zuivel ..quote:Op woensdag 6 december 2006 18:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er zijn ook relaties zonder sex
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kunt ook vlees maken van zuivel ..
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Maar ik wel .. Volgens mij heb jij net zo'n zieke geest als ik ..![]()
Riep iemand mijquote:Op woensdag 6 december 2006 18:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Maar ik wel .. Volgens mij heb jij net zo'n zieke geest als ik ..![]()
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er zijn volkeren die ontmaagde meisjes/vrouwtjes verbannen, dat is vast niet voor niks![]()
Verbannen van Fok! ?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er zijn volkeren die ontmaagde meisjes/vrouwtjes verbannen, dat is vast niet voor niks![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door ikookhier op 06-12-2006 19:03:31 ]Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Ik lees het nu pasquote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef Rib-i het volgende:
-XX- heeft foto's van haar ex in de OP gezet![]()
Dat is seau 2005![]()
Nee en tenzij het een vrouw is wil ik het niet weten ..quote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas![]()
WEET JE NIET WIE DAT IS![]()
Deze vent tochquote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas![]()
!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!![]()
U gaat voor de zak met druiven!
Shame on you!!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Moet me dat iets zeggen dan ? [afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
U gaat voor de zak met druiven!
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:16 schreef Rib-i het volgende:
Verkopen om die grote voet enigszins te bekostigen
Nee hoor, dan trilt ie alleen niet meerquote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef -XX- het volgende:
Kan het kwaad als je batterijen er iet wat te lang in heb laten zitten.?
Hoe weet jij dat nu weer ..quote:Op woensdag 6 december 2006 19:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee hoor, dan trilt ie alleen niet meer
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Toevallig interesse in een een cilinder gevuld met water die afwisselend groen, rood, wit en blauw kleurt waar twee dode kwallen in drijven?
Jouw ex tochquote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas![]()
Ik woon al samen met een kwalquote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Toevallig interesse in een een cilinder gevuld met water die afwisselend groen, rood, wit en blauw kleurt waar twee dode kwallen in drijven?
oooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 6 december 2006 19:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jouw ex toch
[..]
Ik woon al samen met een kwal
Arghquote:Op woensdag 6 december 2006 19:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee hoor, dan trilt ie alleen niet meer
Ik dacht alleen hardopquote:Op woensdag 6 december 2006 19:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
oooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHdat mag je niet zeggen
![]()
Vaarwel mijn bestequote:
Smatje toch, waar gaat dit overquote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef -XX- het volgende:
Kan het kwaad als je batterijen er iet wat te lang in heb laten zitten.?
quote:
Jijjjjj daar! Hier! dan, hier haha daar bij hier op fok hier daar!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
oooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHdat mag je niet zeggen
![]()
quote:
Gek wijf lekkerquote:Op woensdag 6 december 2006 19:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jijjjjj daar! Hier! dan, hier haha daar bij hier op fok hier daar!![]()
![]()
![]()
Logica is voor wijven ..quote:Op woensdag 6 december 2006 19:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Logica, moet je ook eens proberen
zekerquote:Op woensdag 6 december 2006 18:16 schreef Rib-i het volgende:
I love it when a plan comes together [afbeelding]
![]()
Ik kan er niets van makenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jijjjjj daar! Hier! dan, hier haha daar bij hier op fok hier daar!![]()
![]()
![]()
Mc Gyver zou er een nuclear plant van kunnen makenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik denk er nog even over na, misschien kan ik wat met de magneten, halogeenlamp en elektromotortje
Waarquote:
Plak er 5 tot 7 maten aan en je hebt een dealquote:Op woensdag 6 december 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
Heeft iemand trouwens rond de maat 40/42? Heb nog een nice pair of patta's staan voor op den motard![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mc Gyver zou er een nuclear plant van kunnen maken
-XX-, die begint toch met motorrijdenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
Heeft iemand trouwens rond de maat 40/42? Heb nog een nice pair of patta's staan voor op den motard![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Plak er 5 tot 7 maten aan en je hebt een deal
Ja!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
-XX-, die begint toch met motorrijden![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:36 schreef -XX- het volgende:
De nieuwe Pimber rost er doorheen alsof het niets is!!
![]()
![]()
als daar maar geen kinderen van komen,maniakalegekkenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:35 schreef Rib-i het volgende:
Worden jullie het eerste FOK! MC stelletje
39/40quote:Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan
I think we have a deal![]()
![]()
![]()
Als je maar blijft oefenenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
als daar maar geen kinderen van komen,maniakalegekken![]()
Nee joh, Teletubbies kinderen maagden mensen kunnen geen kinderen krijgen zonder sex ..quote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
als daar maar geen kinderen van komen,maniakalegekken![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dees was van gister, meer foto's heb ik niet
[afbeelding]
En maria dan ....................quote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee joh, Teletubbies kinderen maagden mensen kunnen geen kinderen krijgen zonder sex ..
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb jij zulke grote poten
dan zouden ze mij ook passen![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dees was van gister, meer foto's heb ik niet
[afbeelding]
Maria = heilig, dus geen mens ..quote:Op woensdag 6 december 2006 19:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En maria dan ....................![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee joh, Teletubbies kinderen maagden mensen kunnen geen kinderen krijgen zonder sex ..
Okequote:
Josef ging in een warm bad, hij ging zich daar verwennen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En maria dan ....................![]()
Sorry ik ben niet aan regels gebondenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Regel 1 : Kratjuh heeft altijd gelijk.
Regel 2 : Zo niet, zie Regel 1.
Daarom zit je hier op Fok!.. Net zo'n zieke geest als de rest ..quote:Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Josef ging in een warm bad, hij ging zich daar verwennen.
Maria ging daarna het bad in, de zaadcellen van Josef waren zo sterk, dat ze overleefde in het warme water. En drongen zo tot Maria.
HAAAAAAA THE END![]()
En dat heb je gezien bij jettixquote:Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Josef ging in een warm bad, hij ging zich daar verwennen.
Maria ging daarna het bad in, de zaadcellen van Josef waren zo sterk, dat ze overleefde in het warme water. En drongen zo tot Maria.
HAAAAAAA THE END![]()
Moet je tegen BazzieK zeggen ..quote:Op woensdag 6 december 2006 19:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet aan regels gebonden![]()
Wat is jettixquote:Op woensdag 6 december 2006 19:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En dat heb je gezien bij jettix![]()
![]()
en andere bazziek'squote:
Coolquote:Op woensdag 6 december 2006 19:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is jettix![]()
Haaaaaaa, neeeee ik kan in het verleden kijken je weet!![]()
de zin hieronder is waarquote:Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef kratjuh het volgende:
Regel 1 : Kratjuh heeft altijd gelijk.
Regel 2 : Zo niet, zie Regel 1.
NOoOOohhhh en weg is de kroonspanner!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:53 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i verlaat het strijdtoneel van de zieke geesten
Ok serieusquote:Op woensdag 6 december 2006 19:45 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Wat bied je?Haaaaaaaaa zie je me al gaan
op houte klompen!
![]()
Dag m'n bestequote:Op woensdag 6 december 2006 19:53 schreef Rib-i het volgende:
Tijd via klapper in plaats van wijzersquote:Op woensdag 6 december 2006 19:52 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Nieuw klokje gekocht![]()
Altijd al willen hebben zon soort klokje![]()
Zij die gaan sterven groeten uquote:Op woensdag 6 december 2006 19:53 schreef Rib-i het volgende:
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En dat heb je gezien bij jettix![]()
![]()
Heb ik al gehad, maar was van klote kwaliteit en zo whoaaap kapot.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tijd via klapper in plaats van wijzers![]()
Ik vind die klokken wel vet die zeg maar in lasers in de lucht te zien zijnZo muaaaaaaap in een rijtje
Valt toch wel mee!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok serieus
[afbeelding]
Ze lijken lelijkmaar dat zijn ze niet, echt jammer dat ik ze niet pas (nah, het eerste uur pas ik ze wel, daarna gaat het hard achteruit
) Vind het zonde om ze weg te doen, heb ze van Rib-i gekregen dus jij mag ze zo overnemen als je ff in Tilburg onder tafel gaat.
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tijd via klapper in plaats van wijzers![]()
Ik vind die klokken wel vet die zeg maar in lasers in de lucht te zien zijnZo muaaaaaaap in een rijtje
Zijn stevige beschermende patta'squote:Op woensdag 6 december 2006 19:56 schreef -XX- het volgende:
Valt toch wel mee!
Zijn ze stevig?
Die ik nu heb zien er zoal 3x afgetrapter uit, waar me tenen bijna uit ratsen!
Volgens mij zijn ze te groot, zulle me voeten nog groeien!
![]()
Waarom zo weingquote:Op woensdag 6 december 2006 19:55 schreef worldpimber het volgende:
Oh samen met Rib-I iets van 5x gedragen
Maak ze wel ff schoon ...
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef ikookhier het volgende:
[weer update]Grote hoeveelheid hagel [/weer update]![]()
!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zijn stevige beschermende patta's
Past misschien alleen niet bij je motorregenbroek en je leren midzomerwinterherfstlederjacket.![]()
Rib-I paste ze niet, ik ook niet. Ze zijn best smal ookquote:Op woensdag 6 december 2006 19:58 schreef -XX- het volgende:
Waarom zo weing
Het trekt toch geen valse honden aan ofzo!
Ik merk niets!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef ikookhier het volgende:
Kheb nog wel een mooi setje stevige crosslaarzen liggen, mag je wel meenemenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Valt toch wel mee!
Zijn ze stevig?
Die ik nu heb zien er zoal 3x afgetrapter uit, waar me tenen bijna uit ratsen!
Volgens mij zijn ze te groot, zulle me voeten nog groeien!
![]()
Jullie hebben gewoon te mollige voeten!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rib-I paste ze niet, ik ook niet. Ze zijn best smal ook![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef ikookhier het volgende:
45.5quote:Op woensdag 6 december 2006 19:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kheb nog wel een mooi setje stevige crosslaarzen liggen, mag je wel meenemen. (Ze zijn alleen helemaal afgetrapt en maatje 45,5 maar voor de rest zijn ze prima
)
Dus, wanneer kom je ze ophalenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:00 schreef -XX- het volgende:
Jullie hebben gewoon te mollige voeten!![]()
Dan moet ik ze wel passen
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je ze ophalen
Oh, en vergeet niet wat leuks aan te doen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je ze ophalen
Oh, en vergeet niet wat leuks aan te doen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:07 schreef -XX- het volgende:
Ik kom ze wel halen op de eerst komende meet als ik me A heb, dus zet ze nog maar 3 maandjes in de kast![]()
Voor noppes meid, lees eensquote:Op woensdag 6 december 2006 20:09 schreef -XX- het volgende:
Of als ik me OV heb!
Maar vvoor hoeveel doe je ze weg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef -XX- het volgende:
Ik kan niet meer wachten tot ik mag lessen!
![]()
Zal je zien dat die #)_#()% theorie me niet makkelijk af gaat!
*kuch* omkopen *kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je altijd het alternatief nog ..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:18 schreef -XX- het volgende:
[..]Wat denk je wel, daar heb je alleen jezelf mee
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht ik willen, was ik ws de most famous single on the net ..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owwww van die uilhype van jou![]()
http://www.gaming-links.de/pq/onoz.jpg
En nog vat ik al die dingen nietquote:Op woensdag 6 december 2006 20:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mocht ik willen, was ik ws de most famous single on the net ..
Was toch net zo op je geboortecertificaat ?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
En nog vat ik al die dingen niet
Er staat gewoon maar wat geblaat onderWat heel geen betekenis heeft! !
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Was toch net zo op je geboortecertificaat ?
Ja!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Of ken jij hypes die wel betekenis hebben ?
En de betekenis is .. ?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja!
Tamakochies, furbies, knooptouwtjes
Huisdier dat niet poept, huisdier dat niet poept,behendigheid met de vingers en tevens krachttraining voor de duimen.quote:
Training voor je middelvinger lijkt me handiger ..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Huisdier dat niet poept, huisdier dat niet poept,behendigheid met de vingers en tevens krachttraining voor de duimen.
EhhhJA!
![]()
![]()
![]()
![]()
Rood ?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
nee, mn haar zit in de verf....
Tegen wie heb je het, je vriendin de deur uit gezet ?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef ikookhier het volgende:
al vind je me nog zo sympathiek,ik ben en blijf en lul![]()
Beetje bij beetje krijgen we meer over je te weten ..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, blond, zoals gewoonlijk...
Te kleinquote:Op woensdag 6 december 2006 19:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kheb nog wel een mooi setje stevige crosslaarzen liggen, mag je wel meenemen. (Ze zijn alleen helemaal afgetrapt en maatje 45,5 maar voor de rest zijn ze prima
)
Ah dus je domheid is kunstmatigquote:Op woensdag 6 december 2006 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, blond, zoals gewoonlijk...
Geen ideequote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wrom heb je zuilke grote poten, motorbloempjeRietvaerder was ook al zo erg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Amsterdam heb je meer aan een kogelvrij vest hoorde ik net op de radioquote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef generalist het volgende:
Met het risico om een motor-topic hiervan te maken ... voor de doorrijders in de winter onder de FOK!ers, welke jassen zijn er nagenoeg waterdicht?
Mijn huidige jas heeft na 4 jaar weer-en-wind de 'waterdichte geest' gegeven en elke regenbui (tegenwoordig dagelijks) geeft nattigheid.
Tips?
eensch, heb er ook weer van 08:00 tot 19:00 gezeten zonder pauzequote:
Offtopicquote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef generalist het volgende:
Met het risico om een motor-topic hiervan te maken ... voor de doorrijders in de winter onder de FOK!ers, welke jassen zijn er nagenoeg waterdicht?
Mijn huidige jas heeft na 4 jaar weer-en-wind de 'waterdichte geest' gegeven en elke regenbui (tegenwoordig dagelijks) geeft nattigheid.
Tips?
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:
Geen ideeMaar je weet wat ze zeggen, grote voeten,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb de lange late dagen nu achter de rugquote:Op woensdag 6 december 2006 22:29 schreef Makster het volgende:
[..]
eensch, heb er ook weer van 08:00 tot 19:00 gezeten zonder pauze![]()
MAar we compenseren wel weer een keer, heb alleen bizar drukke weken voor de boeg![]()
Yepquote:Op woensdag 6 december 2006 22:41 schreef Gawaine het volgende:
Weet iemand de naam van de film waar deze mennekes in spelen ?
[afbeelding]
dank u dank uquote:Op woensdag 6 december 2006 22:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep
Zijn de para pinquins uit Madagascar![]()
Hoezoo hardstikke gek.....quote:
Tipquote:Op woensdag 6 december 2006 22:57 schreef bvvt het volgende:
Tip voor Rib,
Ik heb nog een adres waar ze een '97 Thundercat te koop hebben.
(me zwager wil er vanaf - hij rijd er niet meer op - laatste jaar 100 KM)
Neem een cursus bij BazzieKquote:Op donderdag 7 december 2006 01:04 schreef Snelwagen het volgende:
Presentatie af....
Slapen, morgen eerste uur weer op school (chronisch slaapgebrek
)
Mwah, eerder richting een ZX12-R sleutelhangerquote:Op donderdag 7 december 2006 01:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En, al een ZX-12R bijelkaar gepokerd
quote:Op donderdag 7 december 2006 01:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, eerder richting een ZX12-R sleutelhanger
Dan ben je lief geweest voor Sinterklaasquote:Op donderdag 7 december 2006 09:40 schreef worldpimber het volgende:
Damn, vind gewoon 50 euro in mijn laatje...
Ipv blij zijn vraag ik me nu af of ik niet vaker zoveel geld rond laat slingeren en het kwijtraak![]()
![]()
Je was net gaan slapen toen ik thuis was, hoe was het bij je neefjequote:Op donderdag 7 december 2006 09:56 schreef bvvt het volgende:
En bvvt heeft weer een spele linkje
Hoe moet ik de auto parkeren. ja ja, ik weet het - dit is een motor topic
erg gezelligquote:Op donderdag 7 december 2006 10:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je was net gaan slapen toen ik thuis was, hoe was het bij je neefje
k ken hetquote:Op donderdag 7 december 2006 10:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
erg gezellig
alleen die herrie makende kinderen - aaarrrggggg.
Je hebt vast ergens een draad die sluiting maakt. Als je de bedrading naloopt kijk dan vooral op plekken waar draden in/op/aanzitten of schuren. Bijvoorbeeld bij je stuur naar het frame of corrosie vertonen bijvoorbeeld bij je achterlicht.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:24 schreef bvvt het volgende:
alleen weer start problemen. weer de zekering die er uitknalt van de onsteking.
nu ook weer op de fiets naar het werk...........
Had gelukkig een paar reserve zekeringen bij me. Hoort een 10 A zekering in - heeft nu een 15 A ....
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok serieus
Ze lijken lelijkmaar dat zijn ze niet, echt jammer dat ik ze niet pas (nah, het eerste uur pas ik ze wel, daarna gaat het hard achteruit
) Vind het zonde om ze weg te doen, heb ze van Rib-i gekregen dus jij mag ze zo overnemen als je ff in Tilburg onder tafel gaat.
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:24 schreef bvvt het volgende:
alleen weer start problemen. weer de zekering die er uitknalt van de onsteking.
nu ook weer op de fiets naar het werk...........
Had gelukkig een paar reserve zekeringen bij me. Hoort een 10 A zekering in - heeft nu een 15 A ....
Onthullingquote:Op donderdag 7 december 2006 10:51 schreef koffiekoekje het volgende:die hebt mijn beep ook
"Een geschikte dames laars" aldus de verkooper![]()
geen ideequote:Op donderdag 7 december 2006 10:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En ik hoef je niet te vertellen dat 10A -> 15 A de doodslag voor je SV kan betekenen toch
is alleen nodig voor het starten - ignitionquote:Op donderdag 7 december 2006 10:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]Doe er voor de zekerheid eentje van 30A in, misschien dat je dan net je werk haalt.
Waarom zou ik de zelfde laarzen postenquote:
Die zekering zit daar om eruit te klappen als er teveel stroom doorheen gejaagd wordt?quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarom zou ik de zelfde laarzen posten
onthullingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij "maakt het leven wel veel gemakkelijker"quote:Op donderdag 7 december 2006 11:03 schreef worldpimber het volgende:
Deze telefoon heeft zo weinig functies dat ze allemaal onzinnige punten erbij schrijven
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/1600/features.html
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:04 schreef MouseOver het volgende:
Maar hij "maakt het leven wel veel gemakkelijker"
Verderop gaat het nog veel verderquote:Op donderdag 7 december 2006 11:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Is eigenlijk wel de telefoon die ik zoek, geen poespas bliederbla... heeft alleen geen bluetooth
Welke debiel bedenkt datquote:Doorbreek de dagelijkse sleur en geniet meer van het leven met de Nokia 1600 telefoon.
Whehequote:Op donderdag 7 december 2006 11:03 schreef worldpimber het volgende:
Deze telefoon heeft zo weinig functies dat ze allemaal onzinnige punten erbij schrijven
Perfect om boven je eigen motor te BBQ-en langs de snelwegquote:Op donderdag 7 december 2006 11:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat Worldpimber zei, alles na de zekering kan overbelast worden
Koop gewoon de N70, alles erop en eraanquote:Op donderdag 7 december 2006 11:03 schreef worldpimber het volgende:
Jeah uuh, kweenie. Die knopjes zijn dan weer zo debiel kleinquote:Op donderdag 7 december 2006 11:15 schreef Rib-i het volgende:
Koop gewoon de N70, alles erop en eraanOf de opvolger, de N73 ofzoiets
Gekregen met TomTom en alle shizzlequote:Op donderdag 7 december 2006 11:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jeah uuh, kweenie. Die knopjes zijn dan weer zo debiel klein![]()
En had je die zelf gekocht of van je vorige werk geronseld...
Ik zou het niet doen, download ze liever via MF dan...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:44 schreef MouseOver het volgende:
Op marktplaza biedt iemand cdtjes met werkplaatshandboeken aan voor 10 euro. Geld moet wel in een envelop gepropt worden, dan stuurt hij ze op. Heeft iemand hier ooit die gok gewaagd?
De bedrading is niet berekend op meer ampere.. best leuk gebraden SV.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:56 schreef bvvt het volgende:
geen idee
Please enlighten me
is alleen nodig voor het starten - ignition
Ey man, ik weet nog een knutsel pc te koop, 20 euro denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De bedrading is niet berekend op meer ampere.. best leuk gebraden SV.
Ik las pas nog een topic over een opgebrande Triumph.. stonden voor het stoplicht, en ineens hele steekvlammen onder de tank vandaan.
[afbeelding]
Oh ja..hoi.. kan weer posten.. op een oude Mac 104 Mhz. De computerzaak accepteerd geen Mastercard.
Het heeft bijna 24 uur geduurd voordat ik hem draaiende had .8)7
Heb nu Fok! text only, en max 20 berichten per pagina.
Gisteren om half drie voor het eerst ingelogd, en de compie liep steeds vast op het laden van Fok!'s Javascripten.
Na een fatale vastloper was ik het hele regelpaneel TCP/IP kwijt, en vele uren werk.
Spoilers zijn ook niet leesbaar hier, lichtgrijze tekst tegen een witte achtergrond, dus chat je rot in de ondergrondse.
Staan ze daar?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, download ze liever via MF dan...
quote:Om in aanmerking te komen voor een useraccount moet men een half jaar of langer lid zijn van www.motor-forum.nl .
En toch plaatjes posten he, hoe ongeloofwaardigquote:Op donderdag 7 december 2006 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De bedrading is niet berekend op meer ampere.. best leuk gebraden SV.
Ik las pas nog een topic over een opgebrande Triumph.. stonden voor het stoplicht, en ineens hele steekvlammen onder de tank vandaan.
[afbeelding]
Oh ja..hoi.. kan weer posten.. op een oude Mac 104 Mhz. De computerzaak accepteerd geen Mastercard.
Het heeft bijna 24 uur geduurd voordat ik hem draaiende had .8)7
Heb nu Fok! text only, en max 20 berichten per pagina.
Gisteren om half drie voor het eerst ingelogd, en de compie liep steeds vast op het laden van Fok!'s Javascripten.
Na een fatale vastloper was ik het hele regelpaneel TCP/IP kwijt, en vele uren werk.
Toen het weer werkte knalde Fok! er iedere keer weer uit, en heb ik nog even geexperimenteerd met WannaBe, MacLynx, Mozilla, Opera en Netscape, in een poging om het surfen te versnellen. Zelfs nog een ijdele poging om een WAP browser te vinden voor dan maar low end wappen op een oude compie.
Spoilers zijn ook niet leesbaar hier, lichtgrijze tekst tegen een witte achtergrond, dus chat je rot in de ondergrondse.
Ik ga komend jaar een andere halen en ben uitermate tevreden over de N70quote:
Gisteren is mijn processor opgehaald voor 20 euroquote:Op donderdag 7 december 2006 11:57 schreef Rib-i het volgende:
Ey man, ik weet nog een knutsel pc te koop, 20 euro denk ik
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:59 schreef Rib-i het volgende:
Ik ga komend jaar een andere halen en ben uitermate tevreden over de N70
This post was sponsored by
NOKIA NOKIA NOKIA NOKIA NOKIA NOKIA NOKIA NOKIA NOKIA NOKIA NOKIA NOKIA
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:02 schreef koffiekoekje het volgende:Ik moedig jullie helemaal niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[/Worldbeater]
![]()
Hoezo hint, moet ik hem vermoorden voor je dan?quote:
Old skool internetquote:Op donderdag 7 december 2006 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gisteren is mijn processor opgehaald voor 20 euro, en de dag daarvoor mijn moederbord voor 25 euro.
Vanavond komt mijn vriendinnetje, en de enige belangrijke website op de wereld toppersinconcert.nl werkt hier gewoon(wil ze elk uur checken of er al een derde concert is
) , dus ik ga na de trouwerij van een neef vrijdag, en het het drukke weekend wel even een AMD 64 systeem scoren.
![]()
Alleen Fok! werkt retetraag nu (scheelt wel 5 minuten laden toen Javascript nog aanstond) , maar ergens heeft het wel wat allemaal. Oldskool. Die text based browser was helemaal gek. Net kladblok.
Kon er alleen niet mee inloggen op Fok!
Wel retesnel bij nieuwssites, nog nooit zoiets gezien.
Maar samenvattend, ben niet zo lang on-line meer van nu tot maandagmiddag.
104 Mhz Macintosh Performa, met 1 Gb harddisk en 48 Mb ram.. picture it.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:58 schreef koffiekoekje het volgende:
En toch plaatjes posten he, hoe ongeloofwaardig![]()
Copy paste van de tekst.quote:@ WB spoilers werken ook in text only. Ons een beetje aanmoedigen over jou te lulle.
Als je tijdelijk een telefoon nodig hebt, ik heb nog ergens Nokia liggenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind die ericssons ook wel vet... Nokia zijn wel mooie telefoons, maar hoe groter de schermen of hoe meer opties hoe raarder die vormen worden. Ik zag een vette Z310imaar komt pas in 2007 uit
boh
Da's een flink pak danquote:Op donderdag 7 december 2006 12:13 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Komt net een aangetekend pakketje voor mij .. Zit er een brief in dat ik een collega heb aangedragen bij m'n nieuwe werkgever en als dank krijg ik 150 euri in Eftelingbonnen ..
Zijn bonnen van 2 euro, dus 75 stuks ..
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:13 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Komt net een aangetekend pakketje voor mij .. Zit er een brief in dat ik een collega heb aangedragen bij m'n nieuwe werkgever en als dank krijg ik 150 euri in Eftelingbonnen ..
Ik vond gisteren nog de 6110, waarvan ik dacht dat die in september weggegooid was, en ik in oktober de auto kocht met originele carkit, en ergens in november deze aan buurman gaf als hij hem uit zou bouwen wegens overbodige bult op het dashboard.........quote:Op donderdag 7 december 2006 12:12 schreef Rib-i het volgende:
Als je tijdelijk een telefoon nodig hebt, ik heb nog ergens Nokia liggen
Ik heb nu een 3310quote:Op donderdag 7 december 2006 12:12 schreef Rib-i het volgende:
Als je tijdelijk een telefoon nodig hebt, ik heb nog ergens Nokia liggen
Gooi hem nu door zijn raamquote:Op donderdag 7 december 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vond gisteren nog de 6110, waarvan ik dacht dat die in september weggegooid was, en ik in oktober de auto kocht met originele carkit, en ergens in november deze aan buurman gaf als hij hem uit zou bouwen wegens overbodige bult op het dashboard.........![]()
Waarom naai jij je baas zo hard.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:13 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Whe whe..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:13 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Ik zo helemaal gek worden van de traagheidquote:Op donderdag 7 december 2006 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen Fok! werkt retetraag nu (scheelt wel 5 minuten laden toen Javascript nog aanstond) , maar ergens heeft het wel wat allemaal.
quote:Maar samenvattend, ben niet zo lang on-line meer van nu tot maandagmiddag.
Neequote:Op donderdag 7 december 2006 12:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb nu een 3310![]()
![]()
Heb jij een nieuwere, voor tijdelijk dan he,
?
Dat zie ik anders.. ik zat in de buitendienst met een Siemens S4..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:20 schreef worldpimber het volgende:
Gooi hem nu door zijn raam![]()
Wat een lelijk ding ...
kudtquote:Op donderdag 7 december 2006 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
104 Mhz Macintosh Performa, met 1 Gb harddisk en 48 Mb ram.. picture it.
Foto's doen het wel, met gaatjespatroon erin als van een oude bitmap.
Usericons zijn er niet, evenals animaties bovenaan de pagina (daar liep' ie steeds op vast) , en alle gifjes staan stil.
Toen die Gifjes nog aanstonden, was hetBonk in slomo.
[..]
Copy paste van de tekst.Lezen man.
Het is lichtgrijs wit tegen een lichtgrijze achtergrond.
En aangezien ik hier met 256 kleuren zit bij een lage resolutie..
Hoi
*reserveert voor gedenkwaardige quote*quote:Op donderdag 7 december 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
Dat zie ik anders.. ik zat in de buitendienst met een Siemens S4..
[afbeelding]
En mijn meer ervaren collega die -ook met zijn arm diep in de directie en ondernemingsraad zat-, die had een gedistingeerde 6110 .. keek tegen de man op.. zo wil ik zijn.![]()
Hij kon geweldig vergaderen, iedereen hing aan zijn lippen.
Die telefoon is sindsdien het symbool voor succes en perfectionisme.
Net als dat ik nog steeds opkijk tegen dat computeronderdeeltje die ik heb liggen: Pentium II 266 Mhz..
2 jaar geleden gekregen van buurman, nooit gebruikt, maar vroeger had ik maar een Celeron 266 Mhz.
De Pentium II leek toen het hoogst haalbare.. nu niks meer waard.![]()
Hoi
Idd ..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]wat ontzettend handig van die vent de Efteling ...
Nee, mijn werkgever geeft die bonnen, maar de Efteling maakt die bonnen niet groter dan 2 euro. Dus niet handig van de Efteling ..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jij werkt bij de efteling
Ik snap er nu helemaal geen jota meer van
Oermodellen, niet kapot te krijgenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb nu een 3310![]()
![]()
Heb jij een nieuwere, voor tijdelijk dan he,
?
23 minutenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
Schermafdrukje, Wannabe webbrowser, goed, maar niet voor Fok!, en IE. 5.0. Microsoft geeft geen updates en support.
[afbeelding] [afbeelding]
De tijd rechtsboven geeft wel aan hoe lang ik over deze waardevolle post gedaan heb.![]()
Da's wel heftig oldskool jewetsquote:Op donderdag 7 december 2006 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
Schermafdrukje, Wannabe webbrowser, goed, maar niet voor Fok!, en IE. 5.0. Microsoft geeft geen updates en support.
[afbeelding] [afbeelding]
De tijd rechtsboven geeft wel aan hoe lang ik over deze waardevolle post gedaan heb.![]()
6610?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:24 schreef Rib-i het volgende:
6310 en 6610 geloof ik, 7110 is in het water gevallen en de motorola's heb ik al weggegeven
En ik had vroeger in mijn BBS tijdperk nog een 2400 baud modem ..quote:Op donderdag 7 december 2006 13:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Internetten met een 56K 14K4 modem
Die waren ook al onder DOS te vinden hoor ..quote:Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef Rib-i het volgende:
@ Worldbeater
Je hebt wel een mediaplayer draaien
quote:
quote:
Niet een geavanceerde visueel super te gekke mediaplayerquote:Op donderdag 7 december 2006 13:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die waren ook al onder DOS te vinden hoor ..
Eindelijk doet het geluid' et hier.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef Rib-i het volgende:
@ Worldbeater
Je hebt wel een mediaplayer draaien
Oh jawel hoor ..quote:Op donderdag 7 december 2006 13:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niet een geavanceerde visueel super te gekke mediaplayer
Dat projectje loopt toch al een eeuwigheidquote:Op donderdag 7 december 2006 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..].. dan weet je hoe de dag voorbijvliegt met zo' n apparaat.
[..]
Nog niet eens zo heel lang terug.. ten tijde van mijn Yammie was het internet nog niet eens uitgevonden.
Motorprojectje stokkeert even ten gunste van opruimwerk. (en droog om tussendoor even lekker te rijden is het ook al niet)
Moet alleen maandagmiddag wel die compie hebben om te solliciteren. Is hier geen doen op.
En de pics van Cuba moet ik ook nog allemaal uitzoeken en bewerken.![]()
Dus het projectje stokkeert nog meer.
Ik heb de motor pas zes weken fysiek in huis.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:15 schreef MouseOver het volgende:
Dat projectje loopt toch al een eeuwigheid
En een race gewonnenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb de motor pas zes weken fysiek in huis.
Ennnn al 1 Fok! MC meet mee gereden.
quote:
Gaat wel goedquote:Op donderdag 7 december 2006 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rev'ven ging hem nog wonderwel goed af.. met zijn oude hart.![]()
Nu al te lang niet meer gereden. Maar dat geld voor jou ook.Hoe gaat het met je nek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |