quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was ook eentje die driehonder keermoest posten dat ie wheelies maakte van 2 cm hoog met zijn "25kW motor"
Kijk, dat kan ik dus niet ... stoer doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave Superbike Duc.
Heb je lopen F-5' en?
Werkt hier trouwens niet, start er ineens een ander programma die ik niet wil.
Ik ga wat proberen te doen hier.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
Grrrappig.. kan niet quoten die laatste reactie.. de laatste post die ik gelukkig net ontsprongen ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga wat proberen te doen hier.![]()
![]()
Reactie heb ik geëdit![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
Grrrappig.. kan niet quoten die laatste reactie.. de laatste post die ik gelukkig net ontsprongen ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga wat proberen te doen hier.![]()
![]()
![]()
![]()
Om te huilenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:41 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
De volgende modellen:
6210
6310i
D520 incl. stoere lederhoes in lumberjack uitvoering
Hooiquote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Solomon het volgende:
YES, net m'n A-VB gehaaldZeikenat wegdek, had tijdens de lessen ervoor menigmaal een blokkerend voor of achterwiel bij de noodstop, maar tijdens het examen gelukkig geen last van
Als 1e motor zit ik te kijken naar een KTM Supermoto 625/640/660, moet sowieso nog twee jaar op een lichte motor rijden, en dan is zo'n eencylinder best leukIemand ervaring op zo'n motor?
Feli dudequote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Solomon het volgende:
YES, net m'n A-VB gehaaldZeikenat wegdek, had tijdens de lessen ervoor menigmaal een blokkerend voor of achterwiel bij de noodstop, maar tijdens het examen gelukkig geen last van
Als 1e motor zit ik te kijken naar een KTM Supermoto 625/640/660, moet sowieso nog twee jaar op een lichte motor rijden, en dan is zo'n eencylinder best leukIemand ervaring op zo'n motor?
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:41 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
De volgende modellen:
6210
6310i
D520 incl. stoere lederhoes in lumberjack uitvoering
Thxquote:
Vooral die motorola man... die is zo groot dat ik hem in mijn jas bewaarde. Ik was altijd bang om gearresteerd te worden met dat ding in mijn broekquote:Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Om te huilen![]()
Ik hou het voorlopig wel bij deze
But tnx
En die antenne kan je ook nog uittrekken ... wat een verschrikkelijk ding was dat zegquote:Op donderdag 7 december 2006 13:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]zo'n motorola heb ik ook ooit gehad... met een klepje
![]()
Dus over 2 à 3 weken heb je je Aquote:Op donderdag 7 december 2006 13:49 schreef Solomon het volgende:
[..]
Thx
VoertuigbeheersingMoet dus nog op de weg gaan lessen, maar dat gaat geen probleem zijn hoop ik
Wel hopen dat het weer een beetje meezit
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En die antenne kan je ook nog uittrekken ... wat een verschrikkelijk ding was dat zeg [afbeelding]
Best leukquote:Op donderdag 7 december 2006 13:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Familie in Marokko hebben die telefoons nog ...![]()
Maar de jongeren onder hen voelen zichzelf dan weer te goed om met zo een lomp ding te gaan lopen![]()
![]()
Pauper, houd je muil dan als je geen geld hebt![]()
Ehzz... De Sony Ericsson Z310i lijkt me echt een puik ding![]()
Maar die komt dus in 2007 pas, de W710i.. is ook wel puik dan
Dus sjeh, die dan maar kopen?
- Ja
- Wellicht
- Doe maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |